2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Jolanda, dat is ook vroeg! Is dat normaal daar? Vanaf hoe oud moet je haar opgeven als ik vragen mag? Is het een speciaal onderwijs school toevallig, Dalton, Jena of dergelijke? Ik heb namelijk net in febr. mijn zoon opgegeven, moest voor a.s. maart, mij hij is bijna 3,5 jr en gaat dus half november dit jaar naar de kleuterschool.

2. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Julia: Normaal gaan we meestal rond een uurtje of 10. Tv tip: Lauren verslaat. op veronica. Zij maakt telkens docu's over verschillende onderwerpen. Nu gaat het over bruidsschatten in India. Iedere maandag om 21.25. Dus zo het laatste deel in bed af kijken en dan slapen. Iig, hopen dat het me lukt.
    Je moet trouwens nog oppassen dat je geen rsi krijgt joh!

@Daan: Leuk, dat afstudeerproject. Wat moet je preecies doen een onderzoeksverslag met daaruit komende conclusies of moet je er bijv. ook een product op ontwikkelen?

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik hoef geen product te ontwikkelen. Ik moest een onderzoek doen in de praktijk en daarbij een behoorlijke onderbouwing met theorie en vergelijking e.d.

4. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Hoi meiden, helaas een negatieve zw.sch.test vanmorgen :(. Ik heb sinds gisteravond wel een zeurderige pijn in mijn onderrug, dus hoop dat vandaag een spontane menstruatie op gang komt! Dat zou betekenen dat ik met 150 mg clomid nu eindelijk een eisprong heb gehad!

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hee wat balen meid! :(
    Misschien heb je te vroeg getest? ;) Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk...
    Maar ik duim in ieder geval dat je een eisprong hebt gehad!
    Moet je daarvoor nog bloedprikken?

6. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Wat heerlijk dat jullie op de bank konden hangen gisteravond met een kop thee... Daar zijn wij ook wel van, en ook mijn man drinkt dan gezellig een kopje mee. Op maandagavond vind ik nooit echt wat leuks op tv. Vanavond ncis, dat vind ik wel altijd erg leuk om te kijken en het blok ook.
    Vanavond heb ik vergadering van de oudercommissie van het werk dus weer een avond weg. Morgenavond hang ik lekker op de bank, kan er nu al naar uitkijken haha..

Julia bij ons moet je inderdaad heel vroeg inschrijven. Ze is al ingeschreven met 7 maanden op een openbare basisschool omdat alles al vol zat verder voor 2012. Nu gaan ze hierachter een nieuwe basisschool bouwen, een christelijke en daarvoor zijn we naar de voorlichtingsavond geweest. Als de school daar klaar is kan ze later zelf naar school als ze wat ouder is en hoeft ze geen drukke weg over.

Straks ga ik nog een keer het ziekenhuis bellen omdat ik er geen goed gevoel bij heb om alleen ovulatietesten te gebruiken terwijl ik de clomid slik. Aangezien ik een keer 3 eitjes heb gehad de vorige keer wil ik geen risico lopen.

Groetjes,
    Jolanda

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Jolanda, en die nieuwe school is klaar voordat zij 4 jr wordt? Zou inderdaad handig zijn, lekker dichtbij. Die luxe heb ik jammergenoeg niet. Genoeg scholen in de buurt, maar net bij degene die erg dichtbij is, had ik geen goed gevoel. Dus dadelijk voortaan 10 minuutjes op de fiets.

@1979, balen meid. Maar inderdaad zou het wel goed nieuws zijn als je een eisprong hebt gehad en dus hopelijk uit jezelf ongi wordt. Dan weet je in ieder geval waar je het voor doet, de volgende ronde. Lijkt me toch anders, om met die gedachte in je achterhoofd (dat je dus wel een eisprong zal hebben) 5 dagen 150 te slikken. Dan heb je er wat meer vertrouwen in. Maar goed, blijft natuurlijk balen als het echt niet gelukt is afgelopen ronde. We blijven nog even duimen dus.

@All, ik moet er nu echt aan geloven, de kozijnen schreeuwen om een nieuwe laag verf, dus ik ga NU aan het werk. Moet om 15u beginnen met werken, slaapdienst, dus..... *geeft zichzelf een schop onder de kont en gaat aan het werk*

Doeiii

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Julia succes met de kozijnen!! Moeten jullie nog veel klusjes doen in huis of alleen de kozijnen?? Wij krijgen over 3 maanden een nieuwe badkamer dus zal ook wel wat werk opleveren maar alles wordt gedaan dus dat is wel lekker.

Ik heb net het umc nog even gebeld en wordt straks teruggebeld want moet waarschijnlijk wel echo's hebben voor de inseminatie. Ze hebben het gisteren waarschijnlijk fout gezegd. Ben dus blij dat ik nog even gebeld heb.

Groetjes,
    Jolanda

9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Julia: Succes met de kozijnen! Ik ben ook al heel dapper naar school geweest net. Heb wat boeken opgehaald die mij bij mijn verslag kunnen helpen.

Mag ik nog even mijn test van vanmorgen spammen? ;)

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Wat goed inderdaad dat je gebeld hebt! Wel dom hoor, dat ze dat verkeerd zeggen ;)

11. bobbing

bobbing Actief lid

Dec 29, 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    He dames,

Ik heb veel om bij te lezen zie ik. Zal ik van het weekend gaan doen. Ik heb het best druk op het werk en wilde er even niet mee bezig zijn. Pff. We hebben veel geklust maar helaas deze ronde geen geluk, werd gisteren ongesteld. En niet zo'n beetje ook niet. Pff hebben jullie daar ook last van dat het nu meer is geworden? Maar heb gelukkig niet veel klachten.
    Ik heb een beetje een dubbel gevoel van de ene kant fijn dat het weer op gang komt maar van de andere kant baal ik als een stekker. Maar ja..

Woensdag maar weer na het ziekenhuis om te kijken wat we verder gaan doen. Ik denk weer starten met Clomid.

tot snel weer.

12. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Daan: Pff, dus echt alleen theorie. Wel erg interessant natuurlijk. Succes met studeren vandaag.

@1979: Hé bah. Wat rot voor je. Die klachten klinken wel als menstruatieklachten dus dat is dan iig wel een goed tekenen. Ik hoop het voor je.

@Julia: Respect! haha, onze kozijnen zien er ook echt niet uit en moet ook nodig gedaan worden. Ben je binnen aan de slag of ook buiten. Zodra mijn mannetje een weekend geen voetbal is zullen wij er ook maar aan moeten geloven. Eerst ook maar een nieuwe voordeur bestellen... Pff, je blijft ook altijd bezig hé, met een eigen huis.

@All: Pff, ik heb zo'n rot nacht gehad. Om 00.00 mijn man huilend wakker gemaakt omdat ik telkens terug dacht. Maar een lichtje aan gelaten. Heb liggen zweten als een otter en was onwijs misselijk.... iedere keer erg korte hazenslaapjes en volgens mij ben ik om 03.45 uiteindelijk in slaap gevallen tot vanmorgen 8.30... Vanavond late dienst en dat zie ik eigenlijk helemaal niet zo zitten.:( Ben benieuwd of mijn collega's er ook zo'n last van hebben....?
    Maar doordat ik me vannacht zo misselijk heb gevoeld, vraag ik me af vanaf wanneer je, na je eisprong, zulke klachten kunt hebben....:(

13. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Bobbing: Hé, wat balen. Kan me je dubbele gevoel wel voorstellen. Ik kan je helaas niets zeggen over een hevigere menstruatie nu.... Misschien de rest?
    Je hebt pas 1 ronde clomid gehad toch? Waarschijnlijk zullen ze daar dan wel mee door gaan ja.
    Succes woensdag.

14. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Ik had de dag van mijn eerste test al last van misselijkheid en maagzuur... Nu heb ik vooral geen eetlust... :( En veel dorst. Ben erg vroeg wakker en kan dan ook niet meer slapen *stom*. Dus het kan al best! ;) Spannend.

Ik kreeg net een mail van mijn stageschool, ze wilden graag even het verslag zien ;) euhm... Ze wilden het volgende week aan de ouders laten zien. Maar ik moet 420 uur in dat verslag steken, dat kan ik nooit dan afhebben :p En ik ben er helemaal niet bij met mijn hoofd! Ik ben nu maar wel ermee gaan zitten, maar ik wil liever andere dingen doen ;). Wie schopt me even onder mijn kont?

15. saxi

saxi Nieuw lid

Mar 22, 2010
    2
    0
    0
    Customer Service Engineer (ICT)
    *Schopt daan04 onder haar kont* :p
    Maar hou wel van je hoor!;)

16. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008