2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Bo, geduld hebben dan maar... en jezelf niet gek maken! Heb jij late of slaap of nachtdiensten? Of is bij jullie een late dienst een slaap/nachtdienst.
    Ik werk 22u per week. De ene week zijn dat er echter 15, de andere week zo'n 30/35.
    Dinsdag op woensdag is mijn vaste slaapdienst en dan heb ik om het weekend, weekend diesten. Die weekenddiensten verschillen. Of slaap, of tussendienst. Heb afgelopen zaterdag tussendienst gedraaid, van 10.30 tot 17.30. Maar er was bijna niemand thuis. Dus dat was relaxed. Mijn collega kwam voor de slaapdienst om 15u, en ik ben om 16u naar huis gegaan. 2 man op 2 clienten was een beetje teveel van het goede.

Dus.. zo gaat dat bij ons met die diensten.
    Verf moet nu drogen, dan nog een 2de keer eroverheen en ben ik in de huiskamer/keuken klaar. Dan boven nog..
    Nu boodschappen doen en mijn nieuwe gordijnen ophalen voor de slaapkamer, die liggen namelijk klaar belde ze net..

2. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Jeetje mina, jullie kletsen veel, zo veel tijd heb ik niet om achter de compu te zitten haha.

DAAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS, GENIET ERVAN.

Ik denk dat ik gister avond mijn ei heb gevoeld. Rechts onderin zeurde het en aangezien het rechts was te zien denk ik (hoop ik) dat ik het goed had. De nacht ervoor geklust en verder de gehele dag aan het werk geweest. Dus hoop dat het nu raak is. Verder kan ik niets zien aan mijn cervixslijm trouwens en dat lees ik dat het slijmerig moet zijn maar dat is het niet, iemand een idee of dit normaal is?

O ja mijn NOD is 5 april

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ PBA: Flink aan de klus dus :D

@ Julia: Waar heb je gordijnen besteld?

@ All: het gaat me echt niet lukken hoor met school bezig vandaag. Het is er ook veel te mooi weer voor. En ik voel van alles in mijn buik... Kan me niet concentreren :(. Oeh en volgens mij is net het broekje aangekomen met de post :D Even checken!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Daan, en is ie mooi?
    Ach, als het echt niet lukt dan lukt het niet toch?! Ja, makkelijk gezegd, maar dan heeft het volgens mij geen zin om er tegenaan te blijven hikken. Vandaag dan maar 2x zo hard ertegen aan. Of anders vanavond een paar uurtjes?

Ik heb ze niet besteld online, maar in de eene winkel de stof gekocht en in een naaiwinkeltje hier in de buurt de boel laten naaien. Daar heb ik ze net opgehaald en ze hangen prima. Dus ik=tevreden!

@PBA, volgens mij heeft niet iedere vrouw 'last' van dat cervixslijm hoor. Ik heb het wel eens gehad, maar let er eigenlijk niet op. Wist het in het begin ook niet eens, maar kwam er hier al lezend achter een tijd geleden. Weet niet zeker of het iets zegt over het of niet hebben van een eisprong. Aan mij heb je dus weinig...

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Julia: Ja hij is heel schattig :D:D:D Alleen die mevrouw van dat vestje mailt niet teru :( Ik heb het geld afgelopen zondag al overgemaakt. Ik hoop maar dat ze me niet bedonderd heeft.
    Ik ben inderdaad maar gestopt met school, zo werkt het inderdaad echt niet. Ik ga donderdag wel weer bezig. Vanavond werken en morgen overdag ook werken. Misschien morgenavond dan nog even. Gewoon steeds kleine beetjes doen. Of lekker in bad lezen! Dat wil ook wel eens helpen...

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je eerste mini kledingstuk!
    Hopelijk mailt die vrouw snel terug, en stuurt ze het vestje nog sneller! Ik ben nog nooit bedonderd op MP, maar ben er soms ook een beetje bang voor hoor.... *klopt af op tafel*

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Julia: Ja ik hoop het ook. Het was ook niet veel geld hoor, maar toch, gaat me dan wel om het idee. Ze had wel gemaild dat ze het verzendklaar had gemaakt. Dus ik ga er maar vanuit dat er iets tussen is gekomen :)
    Ik heb een leuk zwangerschapsshirtje gezien, loop ik te hard van stapel als ik die bestel denk je? :p

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
  9. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    En en wat vind je? ;) *Ik ben helemaal niet ongeduldig!*

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Leuk, leuk, leuk! Sorry, was effe bezig! Heb je hem al gereserveerd, of was iemand je voor?

He aan jou en anderen even een vies vraagje hoor.... uhmmm.... ze adviseren toch altijd dat de vrouw na het klussen voor een beeb even blijft liggen, liefst met billen op een kussentje of iets dergelijks? Ok, komt in orde, geen probleem. Maare... of ik nou 20 minuten, een uur of de hele nacht blijf liggen, zodra ik opsta komt de handel er van onderen weer uit. Dat is toch normaal? Hoeveel blijft er dan 'binnen' zeg maar? Vast genoeg gezien de hoeveel zwangeren om ons heen, maar ben daar toch wel benieuwd naar en een beetje onzeker over....

11. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb hem al gereserveerd ;)

Euh betreft het andere. Ik heb het de laatste ronde wel steeds gedaan. Ik kwam ook klaar nadat hij was gekomen zeg maar 8). En ik ging voor de seks plassen, zodat ik gewoon kon gaan slapen met een maandverbandje in ;). Hihi, maar ik had het s morgens ook inderdaad hoor. Maar het heeft wel gewerkt :p

12. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Julia: Op deze afd. hoef ik geen nachtdiensten te doen. Volgend jaar waarschijnlijk wel. Nu laat van 13.30 tot 22.00, maar kan ook van 14.30 tot 23.00. Anders vroeg 07.30-16.00 of 08.30-17.00.
    Jou diensten zijn wel ideaal, hoef je zeker haast nooit oppas te regelen of verplicht opvang voor de kids, of wel? Hoe heten je jongens eigelijk?

@Daan: Leuk, shirt. Ik zou zeggen, bestel. Volgens mij kun je hem ook best aan zonder zwangere buik. De mode is dit seizoen sowieso al vrij wijdt.

13. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Julia: Ik doe het ook hoor. Meestal val ik met het kussen onder mn kont in slaap... haha. De ene keer word ik tegen de ochtend wakker van het vocht dat er uit komt en de andere keer kan ik gewoon doorslapen en is het pas zo ver als ik na de wc ga...

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    #874 julia6, Mar 23, 2010
    Last edited: Mar 23, 2010
    Phew.... ok, dan werkt bij mij alles vast ook normaal. Heb dit eigenlijk altijd gehad, maar stond er nooit echt bij stil, tot net zeg maar.....:D

Leuk dat je hem gereserveerd hebt! Zal voor nu nog wel te groot zijn, maar zo rond augustus.... afhankelijk van hoe snel je 'groeit' natuurlijk! Bij Hennes heb je ook veel en handige, simpele mama-tshirts, altijd fijn voor zomer/ergens onder. En als we dan toch bezig zijn... geen idee of je er al over na hebt gedacht, tis nog vroeg, maar voedings bh's van prenatal zijn erg fijn. Hihi.

15. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Haha, ja dat komt inderdaad straks wel. Pff ik wil zo graag mijn echo :p En zien dat het hartje klopt! En dat er echt een beep zit! Ik ben ook veel te hyper voor schoolwerk. Dat heb ik een uur geleden dan ook al opgegeven :p Moeten we morgenavond maar eens weer kijken hoor.

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Niet teveel hyperen he? ;) Niet goed voor de gezondheid 8)
    Trouwens erg leuke brief die je van het internet hebt geplukt met die vacature kleinkind/opa/oma. Kei grappig! :) Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt dat niet vertellen :D

Mooie nieuwe banner, verveel je je soms? :p

17. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ja ik verveel me echt enorm :p Ik kan nergens langer mee bezig zijn dan tien minuten... Tenzij het zwpagina is ;) Ik heb ook nergens zin in om te doen...
    Ja die brief kwamen we een keer ergens tegen, maar meteen opgeslagen. Voor als het nodig zou zijn :p
    We hebben besloten te wachten met het vertellen tot na de echo. Het wordt wel heel moeilijk om zo lang mijn mond te houden, maar stel het gaat wel mis, dan weet ineens iedereen het... En dan gaan ze misschien steeds vragen of we al weer zwanger zijn ofzo. Daar zitten we niet op te wachten...
    En dan doen we die brief en een foto van de echo naar de opa's en oma's :D Tenminste, ik neem aan dat je een foto meekrijgt?:p Ik ben echt nog een guppie hierin.

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Leuk idee! Alleen zie je dan de reactie niet, of geef je de brief persoonlijk af? Zo niet, zullen ze vast direct aan de telefoon hangen :D
    Nou, relax ze vandaag, kan je je laptop - als je daaraan werkt - niet in de tuin zetten, genieten van het zonnetje, of schijnt die niet in Drente? ;) Weerspiegelt alleen zo in je scherm dan, niet handig.
    He, ik kan niet langer mee-vervelen, moet namelijk werken, dus....... fijne dag en avond en tot snel weer! :)

19. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    We geven de brief dan wel hoor. Wil die reacties echt niet missen ;)

Goed, werkze!

20. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Jolanda: Waar was je nou vandaag? :p Je had de hele dag de tijd om met ons het topic vol te maken toch? ;)

Share This Page