2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Sorry sorry sorry, heb heerlijk bijna de hele dag in de tuin gezeten bij de buurvrouw. Het was echt zulk lekker weer!!

Vanmiddag nog een telefoontje terug gehad van het umc en hoef inderdaad niet met ovutesten aan de slag maar via echo's. Volgende week dinsdag de eerste meting om 8.15 ben dus benieuwd. Zal nog even jullie verhalen van vandaag verder lezen want dat heb ik nog niet gedaan. Net bij mijn schoonmoeder wezen eten en zometeen heb ik vergadering met de oudercommissie tot 22.00

Fijne avond
    Groetjes,

2. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Jem: Wat fijn dat je niet met testen aan de gang hoeft. Spannend de echo's! Dan is alles ook veel duidelijker lijkt me.

3. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @all wat een lekker weertje vandaag, hele dag beetje in de tuin en rondom huis bezig geweest, morgen weer werken heb avonddienst dus kan wat langer in me bedje blijven ik had vanmorgen wat last van ongi krampjes is dan wel al heel vroeg:(

@jem fijn dat je gewoon echo's hebt, zekerheid voor alles;)
    @daan ik snap best dat je geen zin hebt om dingen voor school te doen ben je al een beetje aan het idee gewend om mama te worden:D
    @julia ik ben zelf 22 dat had je in een pb gestuurd:)

verder weet ik het niet meer sorry als ik iemand vergeten ben;)

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Leentjuh: Nee ik ben nog niet aan het idee gewend! Ik denk dat ik het pas echt kan geloven als ik een echo heb gehad, en dat duurt nog even. Ik moet morgen ook een hele dag werken en ik denk dat het me wel zwaar gaat vallen... Vermoeidheid... Ik moet nu namelijk af en toen nog even op mn testen spieken of het streepje er nog wel staat :p Alsof die ineens verdwijnen. Maar nee, ben er dus nog niet aan gewend :)
    Hoe is het met jou nu? Welke dag zit je nu?

5. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    hehe er is nog iemand hahaha, ik snap wat je bedoeld denk dat ik precies hetzelfde zou hebben, ik zit nu op dag 21;) maandag bloedprikken kijken of mijn progesteron waarde nu wel goed is...

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Oke, spannend! :D Ik heb besloten om door te testen tot donderdag, dan zijn ze op :p
    En daarna nog een digitale. Dan weet ik het denk ik wel zeker :)

Maar je had nu al klachten? Wat is de lengte van je cyclus dan? Of heb je nog niet echt van jezelf een cyclus?

7. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    nee ik weet niet wat mijn eigen cyclus is, als dit een goede eisprong zou zijn zou ik ook ongesteld moeten worden, dusja dag 21 lijkt me beetje vroeg:$

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ja das dan inderdaad een beetje vroeg. Maar opzich wel mogelijk:p Ik heb namelijk eigenlijk pas donderdag mijn nod :O Ik heb dus euhm 6 dagen voor mijn nod positief getest. :)
    Maar eerst maar de uitslag van maandag afwachten!

9. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland

precies, dat ga ik ook doen, en nu ga ik nog even lkkr met mijn mannetje voor de t.v hangen:D
    en dan naar bed

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ohhh ik ben jaloers! Mijn mannetje is nog weg :p

11. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    Ik weet nu bijna zeker dat ik mijn eisprong heb gevoeld vandaag ook er nog last van gehad op precies dezelfde plek, dat heb ik anders nooit

12. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ PBA: Spannend hoor! Dus nog even goed klussen de komende twee dagen?;)

13. PBA

PBA Bekend lid

Feb 22, 2010
    711
    0
    16
    ja want misschien krijg ik nog een eisprong

14. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Haaaaiiii!!!! :D

Even een korte update: nog geen bruinverlies, geen menstruatie, maar wel buikkrampen en een temperatuur die weer omhoog geschoten is....

Nog even afwachten dus :)

Gelukkig een paar drukke dagen die komen gaan, dus ik sla me er wel doorheen 8)

15. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Annie: Wat spannend! :D Wanneer ga je testen? Ga je echt wachten tot vrijdag? Wat ik enorm knap zou vinden :D

16. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Zaterdag zelfs :D Morgen heb ik een drukke dag, donderdag werken en 's avonds met collega's uit eten en vrijdag ook werken. Zaterdag zijn we dus pas écht weer samen, dus vandaar. Al zijn we vrijdagavond ook samen, dus wie weet....;)

17. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Daan, nog even een vraagje: heb jij al zo vroeg getest met de normale kruidvat testen (2 voor 5 euro)? Ik wist niet dat die zo gevoelig zijn!

Hier inmiddels wat bruinverlies, maar nog niet een echte ongi... ik wacht maar weer even af...

18. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Leentjuh: Had jij je eisprong ook gevoeld deze keer. Misschien handig om vanaf die dag een dag of 12 á 14 er bij te tellen dan zou je dan ong je nod moeten zijn.

@PDA: Spannend. Fijn idee dat je zelf weet dat ie geweest is hé.

@Annie: Wauw, dat is goed nieuws. Terwijl jij van de week toch dacht dat het al game over was, of was jij dat niet? Het is zo vrijdag/zaterdag joh. We zitten al op de helft en met de drukte die jij hebt vliegt het helemaal om. Ik zal voor je duimen! Hoe voel je je... Nergens last van of wel wat "onverklaarbare" dingen aan de gang in je lichaam?

@Daan: Werkse vandaag. Zal vast zwaar worden idd. Maar doe lekker rustig aan. Dat mag hé, in jou "toestand." ;)

@1979: Uhm, goed in de gaten houden dan. Wanneer zou je nod moeten zijn.... Volgens mij is dat voor jou opzich eigenlijk al wel goed nieuws toch, betekend iig dat deze dosering wel is aan geslagen. Nu maar hopen dat het alleen bij wat verlies blijft en niet door zet in een ongi.

@All: Vanacht al wat beter geslapen. Tot 12 uur werken vandaag, mag 4 uur eerder weg om thuis te studeren. Gezien het weer en de afgelopen dagen ga ik wel netjes studeren maar hou ik het op een uurtje of 2 á 3 en ga ik vanmiddag heerlijk wandelen met mijn schoonzusje en petekindje, lekker in de zon.
    Vanmiddag ook het zh bellen voor de uitslag van mijn prog.... Ik ben benieuwd!!!

Fijne dag allemaal!

19. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    Bo87 nee ik heb mijn eisprong niet gevoeld, maar weet wanneer die is geweest doordat ik een spuit heb gehad die de eisprong opwekt, zondag avond rond 11uur moet mijn eisprong geweest zijn...

20. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @Leentjuh: Oké, was dit gewoon rond de 14e dag van je cyclus of niet?

Share This Page