Oh echt waar?! Hoe kon die gyn dat dan zeggen? Raar hoor. Ik hoop van harte dat het waar is wat ze zei hoor! Mijn duimen draaien. Ik heb net even uitgeteld: nog 25 dagen tot de echo Dat duurt nog heel erg lang!
Ik weet het ook niet. Maar, ondanks het eerste uur waarin ik helemaal hyper was, had ik er ook al wel mijn twijfels bij hoor. Sowieso om de waardes die ik andere hier al had horen noemen. 25 dagen, joh die vliegen om. Helemaal als het zo'n weer blijft!
@Bo: ik ben er nog, maar de laatste dagen even niet meer zo veel. Het houdt me zo bezig, dat ik er even een beetje afstand van neem. Zit nu op dag 4 of 5 na eisprong, maar ik vind het wel spannend. Zal wel weer niet gelukt zijn..... verder reageren sommigen zo snel op elkaar dat het bijna onmogelijk is om na een dag niet meegelezen te hebben het nog te volgen. Maar zal het weekend wel op m'n gemakje even bijlezen!
@Merel: Snap ik helemaal. Ik merk ook dat ik om de haverklap kijk of er hier nog iets veranderd is. Is het uit zelfbeschreming, dat je denkt dat het niet gelukt is? Zit je nu in ronde 7 met clomid? Neem de tijd die je nodig hebt joh, als je afstand wilt nemen moet je dat gewoon doen. Succes iig.
@Merel, snap je best, hoe vaker je hier bent, hoe meer je er misschien mee bezig bent. Ach, en je hoeft ook niet overal op te reageren he?! En al helemaal niet op al dat geouwehoer.... euhm ikke? Bo? Daan? (Daan is trouwens ook verdacht stil de laatste 2 dagen! Ben ik niet van je gewend meid!) Anyway... soms merk ik dat het ook gewoon prima is een beetje te kletsen zonder dat het constant 'daarover' gaat... Zo........... net een trampoline van marktplaats gekocht en een nieuwe zandbak van de gamma. Morgen maar eens in elkaar knutselen. Ik bedenk me ook ineens dat ik dus maandag bloed moet prikken, echt geen handige dag in de week. Ik had afgelopen maandag een positest, dus een week erna moest ik bloed prikken. Nu zei ze dat het eventueel dinsdag ook nog zou kunnen, komt mij veel beter uit. Maar dat is dus 1 dag langer dan een week. Jullie ook wel eens gehad? @Daan, ja als ik zo 25 dagen zie staan lijkt het idd veel, maar voor je het weet is maart voorbij en zit je al in de maand van je eerste echo. Heeeeel veel leuke dingen doen, dan gaat de tijd ook snel! Jullie nog leuke weekend plannen? Ik ga dus zaterdag naar de zoo, en zondag verven op zolder....
Ik kan je niet adviseren over dat bloedprikken maar als ze zeggen dat het we kan zal ik daar maar gewoon vanuit gaan. wkd plannen. morgen komen schoonouders terug van 2 mnd overwinteren in Italië dus daar eten. Daarna lekker samen Xfactor kijken. Zaterdag mijn keuken grondig soppen, boodschappen, sporten, voetbal kijken bij manlief en 's avonds bij vrienden eten. Zondag sporten, bezoek van beste vriendinnetje en vriend en heerlijk vroeg naar bed.... Heb er zin in.... Dan is het al weer maandag en hoef ik nog maar 5 dgn te wachten voor ik kan testen...
@all even een berichtje snel van mij, ik heb geen ongi krampjes meer, we wachten wel af maandag bloed prikken, hoelaat ga jij julia ik na mijn werk dus zal wel rond 16.00 worden haha, nu duik ik lekker mijn bedje in morgen gaat om 05.45 weer de wekker en dan heerlijk weekend... slaap lekker dames
@ Merel: Ik snap het inderdaad ook wel. Ik heb toen ook een tijdje wat afstand genomen. @ Bo: Lekker druk weekend! Dan vliegt de tijd om @ Julia: Ik moet vandaag naar school. Waarempel, maar waar. En vanavond komen er vrienden en we moeten even een lamp ophalen in Hardenberg. Morgen ga ik met school bezig en 's avonds komen er vrienden van ons. Dus wel gezellig. Zondag weten we nog niet. @ Leentjuh: Wat spannend! Maandag duurt niet meer zo lang. Houd ons op de hoogte van je kwaaltjes? @ All: Hier net de digitale gedaan en kan er niet meer onderuit Dit was de laatste test die ik heb gedaan, beloofd! Wij gaan binnenkort met de tuin bezig. Die willen we helemaal omgooien. En dat kun je het beste voor juni klaar hebben toch? In verband met verpoten etc. Heb er wel zin in. Gisteren op mijn werk goedkoop een restpartij tuinlampen meegenomen. We hebben nu geen gras in de tuin en dat missen we toch wel. Dus er komt gras Heerlijk. Hoe hebben jullie de tuin? Even wat inspiratie nodig
@Bo: Ik zit in de 3e ronde Clomid. En idd een beetje zelfbescherming. Ik voel niets, maar ja...dat hoeft natuurlijk ook niet.
@Merelat je niks voelt hoeft idd niets te betekenen. Hoeveel vrouwen zijn er wel die niet eens merken dat ze zwanger zijn.... Maar kan me ook wel voorstellen dat je dat soms een beetje verontrustend vind. Heb je binnekort weer een afspraak met je gyn of wat is het plan de campagne...? @Daan: Onze tuin, haha. Vorig jaar zeiden we, volgend jaar pakken we de tuin aan.. Maar nu moeten we een nieuwe voordeur en heel de buiten geschilderd. Dus waarschijnlijk gooi ik er een zooi planten in en dan is het weer best voor 1 zomer. Wij hebben geen gras. Helemaal bestraat en langs 1 schutting een soort van bordes met planten e.d. Heb je wel de foto gemaakt voor onder de brief??? Succes op school vandaag. @Leentjuh: Spannend hoor. Fijn dat de krampen over zijn iig. Jij mocht er ook lekker vroeg uit zeg, hoe laat begin je? Jij zit ook in de zorg toch? @All: Ik rij vanochtend het dorp uit en het eerste wat ik zie............. Een ooievaar! Zou dat een teken zijn? Verder heb ik wat steekjes rondom mijn eierstokken met niezen, hoesten, lopen..... What could that be?
Goedemorgen!! Daan veel plezier op school, het weer is minder dan gisteren dus kun je beter vandaag op school zitten. De tuin omgooien is altijd leuk he, wij wonen hier vanaf augustus en hebben toen de tuin laten doen. Loungeset erin, stukje gras en nog een stukje voor een tuintafel met stoelen. Kan je wel foto's laten zien maar dan moet ik ze even van hyves afhalen. Zal dat het weekend wel even doen goed! Ik kom het weekend weer langs, moet nu naar het werk en uit het werk gaan we met alle meiden eten in Nieuwegein dus wordt vast gezellig! Groetjes en tot gauw!
@ Bo: Jazeker hebben we een foto gemaakt! Maar ik wil niet steeds hier al mijn foto's spammen, misschien zijn er dames die dat helemaal niet op prijs stellen Kan ik me best voorstellen ook. Ik zal hem in mijn album zetten. Ooievaar is alleen als hij overvliegt een teken he? Vriendlief zag er van de week een overvliegen En ik wil je niet teleurstellen, maar die krampen met hoesten en niezen had ik vorige cyclus ook. Bij mij betekende het toen niks. Ik hoop natuurlijk dat het voor jou anders is
@ Jolanda: Leuk die foto's, ben benieuwd! En werkse vandaag! Het weer is hier trouwens nog steeds heel erg mooi!
@Jolanda, kom maar op met die foto's, wij zijn namelijk ook met de tuinen bezig. Zowel voor als achter moet er behoorlijk veel uit, en wat nieuws erin. Toevallig heeft hubbie vanmorgen de groencontainer langs de weg gezet en er stak wel bijna een meter groen boven de opening uit... aj... ik hoop maar dat ze hem meenemen. We hadden veel prikkelstruiken in de achtertuin en die heeft hij er gisteren allemaal uitgehaald, maar goed... het paste dus niet helemaal in de kliko..... @Merel, ik voel ook niets hoor, hoeft niks te betekenen. Die keren dat het raak was voelde ik ook absoluut niks, dus hou hoop! @Bo, hopelijk betekenen bij jou die steken wel iets, zou natuurlijk super zijn. Je weet wat Cybi's deal is he? Vorige maand niemand, deze maand 2! @Leentjuh, jemig wat gaat bij jou de wekker vroeg..... brrr... kan je er dan wel uitkomen? Ik weet nog niet hoe laat ik ga. Misschien dat ik wel dinsdag ga, komt mij veel beter uit. En aan de telefoon zeiden ze dat dat eventueel ook wel mocht. @All, zo... voor de laatste keer beneden: ik ga aan de kozijnen, een laatste laagje verf en dan verban ik de potten verf naar boven. Daar moeten de kozijnen ook nog, maar eerst de tuin. Daan, ik hoorde van een vriendin met groene vingers dat je planten het beste in maart/april kan verplaatsen in een tuin. ik weet niet of jullie dat ook moeten doen, maar zo ja, dan misschien beter niet wachten tot juni. Fijne dag allemaal!
@allemaal Woensdag ben ik bij de gyneacoloog geweest en de uitslagen van het bloed waren goed. De Progesteron waarde was zelfs heel goed. Als ik na een half jaar nog niet zwanger ben dan moet ik terug komen. Ik heb nog wel clomid, die ik moet blijven innemen. Dat wordt heel veel klussen !!
@Bobbing, dat is goed nieuws! Hoe hoog was je prog. waarde? En heb je nou voor 6 mnd clomid mee naar huis en hoef je in die 6 maanden helemaal niet naar het zk, ook niet om maandelijks bloed te prikken?
@ Julia: Ik denk dat wij toch wel binnenkort bezig gaan. Dan kunnen we er aankomende zomer nog van genieten Anders moeten we het weer utistellen. Ik mag trouwens van vriendlief niet meer in de tuin, ja alleen met handschoenen In verband met kattenpoep. @ Bobbing: Wel fijn dat je even niet meer naar het ZH hoeft @ All: Mijn dagje school zit er al weer op. Ik had toch wel zoiets raars. Een meisje dat naast mij zat dat ik wel regelmatig op school spreek, vroeg of wij een koophuis of een huurhuis hebben. En daarna vroeg ze wanneer we gingen trouwen. Ik zeg: nou binnenkort nog even niet hoor. Oh zegt ze, wil je dan eerst kinderen? Ik zeg: nou eerst maar even niet () Oh, want je doet zo geheimzinnig, ben je soms al in verwachting? :O Euh, ja van een drieling en ik heb gisteren een echo gehad. Toen was het gesprek wel klaar. Maar ik vond het zo eng
@Daan, ja, wij willen het ook eigenlijk zsm af hebben die tuin, zodat we er lekker kunnen zitten van de zomer. Maar het is toch meer werk dan ik had verwacht, helemaal als je alle andere klusjes binnen erbij optelt.. Wat een directe vragen zeg, van dat meisje van school..... werd je niet vuurrood toen ze je vroeg of je al zwanger was?
Nee gelukkig niet. Maar ik had wel even zoiets van: HUH?!? En hoe weet jij dat? Nee ik deed er heel luchtig over. Maar het is net alsof het op mijn hoofd staat ben ik bang. Gisteren was ik bij mijn zusje, die ging mijn haar kleluren. En toen begon ze over dat zij miss wel snel aan kinderen wilde beginnen. Nou toen zei ik dat ze nog vrij jong was. Maargoed. Toen vroeg ze of wij nog geen kinderen wilden? Waarom vraagt iedereen dat nu ineens?
Misschien hebben ze per ongeluk 1 van je 10 zw. testen in je tas zien zitten (ohh, dat was flauw he?! ) Nee, even serieus, ik weet niet hoelang jullie al samen zijn, maar mensen hebben nou eenmaal een bepaald verwachtingspatroon, de een spreekt het alleen uit, de ander houdt het voor zich. De mensen die jij nu treft nemen gewoon geen blad voor de mond . Maar het lijkt me wel moeilijk om dan, voor jou bedoel ik, je mond te houden zeggen... ik zou er hartkloppingen van krijgen! Gisteravond trouwens een leuk berichtje. De vriendin van een goeie vriend van me is zwanger. Eind maart uitgerekend. Ineens lag beeb in een stuit en hadden ze gisteren (op haar verjaardag) een afspr met de gyn om een datum voor een keizersnee in te plannen. Wat gebeurt er? Breken haar vliezen, weeen komen op gang, snel naar het ziekenhuis, maar niet om een datum te prikken maar om een keizersnee uit te voeren..... jeetje.. hoe het kan lopen he?