2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Dan zal het vast wel op je voorhoofd staan:D

Die vragen gaan je natuurlijk nu pas echt opvallen.

Vandaag toch iets mafs gehoord van mijn oude buurvrouw. Ze heeft van mijn ex schoonzusje gehoord dat ik zwanger was:( en vroeg wat het geworden was. Het was niet zo lekker uitgegaan tussen hun maar om dat nu het hele dorp te verspreiden vind ik erg laag. Mijn man deed er gelukkig best luchtig over maar ik kneep hem even.

Dan misschien nog een hele rare vraag. Sinds gister avond ben ik als we gemeenschap hebben erg droog. te droog het is ook niets geworden dat is toch erg vaag of niet dan. 2 dagen ervoor ook al maar toen was het nog wel gelukt maar nu werkte het echt niet.

Mijn pukkeltjes zijn ineens een stuk minder nu :) dat is wel fijn.

2. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16

WOW bizar zeg. Alles goed gegaan?

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    :p Leuk hoor :p

Wow! En alles goed gegaan?

Oja, wij waren in februari 5 jaar samen. Dus opzich snap ik het wel. Maar ik zeg altijd dat ik mijn studie eerst af wil hebben :p Dus zijn ze straks allemaal lekker verbaasd! We weten niet of we het wel langer voor ons kunnen houden. In het begin drong het nog niet door. Maar nu steeds meer. En het wordt steeds moeilijker :) Vriendlief wilde het dit weekend al wel vertellen. Denken jullie dat dat te vroeg is? Of gewoon doen als het goed voelt?

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat gerucht verspreiden vind ik erg laag! Helemaal omdat het jou nu best raakt, omdat jullie er zo mee bezig zijn. Stom hoor!

En dat van het droog zijn, tja dat weet ik niet? Ik heb er nooit last van ;).

5. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Normaal gesproken ik ook niet, maar nu heb geen idee. Volgende keer maar aan de gyn voorleggen.

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ja das misschien verstandig. Want van sommige soorten glijmiddel worden de zaadjes ook niet beter van volgens mij?
    Welke cyclusdag zit je nu?

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @PBA, nee ik heb er ook nog nooit last van gehad, dus kan je er niet mee helpen...

Wel laag inderdaad zeg van je ex schoonzusje. Soms vraag je je af, hebben die mensen niet iets nuttigs te doen ofzo?

@Daan, ik heb het nooit zo lang voor me kunnen houden. Mijn moeder (we waren toevallig op vakantie in NL destijds toen ik een posi test had en we sliepen bij haar) wist het dezelfde dag nog. Mijn vader een paar dagen later. Ik kon het echt niet voor me houden. En toen we een vriend hielpen met verhuizen, was toen een week of 6/7, wilde ik geen mega heavy kast tillen, terwijl hij echt die hulp nodig had. Nou, toen heb ik het ook maar verteld....

Ja, die bevalling/keizersnee is gisteren goed gegaan hoor, een jochie erbij. Ze mogen wss zaterdag naar huis.

8. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    PBA, maar heb je dan wel zin om te vrijen, of doe je het alleen omwille van het zwanger worden? Lekker uitgebreid/uitdagend zoenen kan je ook meer in de mood brengen ;). Misschien dat dat helpt?!

De gyn. belde net (ik had tussen 12:00 en 13:00 een tel. afspraak). Hij was erg tevreden! Ik krijg nu voor 4 maanden pilletjes. Zolang m'n cyclus mooi op 35 dagen blijft en ik verder geen klachten heb, mag ik dus 4 maanden wegblijven! Geen echo's meer en ook niet meer bloedprikken! We hebben alleen wel veel huiswerk meegekregen, haha!
    Veel van jullie maken toch gebruik van ovulatietesten he?! Welk merk gebruiken jullie (en wat is de prijs daarvan)? En hoeveel dagen voor de verwachte eisprong begin je daarmee? En is dat dan 1 test per dag? Pffff ik weet nog niet of wij die gaan gebruiken, maar dan ben ik alvast wat wijzer ;).

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @1979, fijn zeg, gewoon lekker aan de 'klus', dan zijn ovutesten wel handig lijkt mij. Ik gebruik die van sensitest http://www.sensitest.nl/index.php?p=PRODUCTEN&nr=1&art=Sensitest-Ovulatietest-dipstick . Ik begin dan op CD 14 en doe dagelijks 1 test, niet met ochtendurine, maar probeer het ongeveer op hetzelfde moment van de dag te doen. Ben er erg tevreden over, bij mij zie je duidelijk 1 piek. Als je denkt dat ie eraan zit te komen maar je test bijv. altijd rond 12u smiddags nega, kan je bijv. tijdens de 2 dagen dat je je ei verwacht ook savonds een keer extra testen.
    Prijs? Hoe meer je er bestelt, hoe goedkoper. Je hebt verschillende mogelijkheden, zie bovenstaande link. Als je ze vandaag zou bestellen heb je ze ook echt de volgende dag in huis.
    Ik wil er verder niet teveel reclame voor maken hoor, heb geen aandelen, maar ben gewoon een tevreden klant :D

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
  11. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    klopt maar heb die ook nog nooit nodig gehad. Trouwens heb ik er wel zin in hoor maar blijkbaar denkt mijn lichaam er anders over. Ik zit nu in CD 19 van de 28

12. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe

Oké, dus je eisprong is al geweest. Dus dan doe je het niet perse voor een beebje toch? Wat gek dan?!

@ All: Vanavond gaan we naar mn mamma en mijn pappa en zijn vriendin. We hebben de brieven klaargemaakt. Ik vind het heel erg spannend ;). Wat zullen ze zeggen, hoe zullen ze reageren? Ik vind het ook best eng :) Morgen gaan we naar de ouders van mijn vriend en naar zijn zusje en haar vriend. We moeten daar een uur voor rijden, dus meteen maar allebei doen :).
    Pfff de zenuwen gieren echt door mijn lijf!

13. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16

Ja bizar he.

Oei spannend zeg om hun reactie te weten.

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Daan, wat spannend!!!!!!!!!!!!!! Veel succes! Hopelijk vliegen ze je om de nek van blijdschap! Laat je nog even weten hoe het was?

15. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Jaa zal ik doen.
    Ik ben een beetje bang voor de reactie van mijn moeder :)
    Haar situatie is momenteel erg moeilijk. Ze gaat bij haar vriend weg... Maar ik hoop dat ze hier blij mee is! =)
    T zal miss ook ongemakkelijk zijn, want hij woont daar nog wel, maar we hebben de brief niet aan hem gericht zeg maar :) Maar ik vind dat dat ook niet meer hoeft. Iemand die met zn handen niet van mn moeder af kan blijven, die hoeft ook niet in het leven van mijn kindje

Ik laat het vanavond en anders morgen even weten!

16. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    vervelende situatie daar dan zeg. Je moeder zal er zeker blij mee zijn, misschien wel meer dan in de oude situatie.

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ja, dat denk ik ook. Misschien is dit juist iets waar ze kracht en iets positiefs uit put. Lijkt mij in ieder geval wel als je in een beroerde situatie zit zoals je moeder op het moment. Wat naar zeg.

Kan me goed voorstellen dat je de brief alleen aan haar richt, dat zou ik denk ik ook doen in zo'n situatie.

Veel sterkte in ieder geval en probeer er ook maar van te genieten! :)

18. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Bedankt voor de links Julia! Ik ga eens even bedenken of we het rond die tijd gewoon om de dag gaan doen (minimaal ;)), of dat ik voor de zekerheid met die ovu-testen aan de slag ga!

Oh, Daan, wat spannend! Ik ben zo benieuwd hoe je ouders zullen reageren!!! Heel veel plezier met de verbaasde gezichten!!!

Groetjes!

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan: Wow, wat spannend. Ik dacht dat je zou wachten tot je er een foto van de echo bij kon doen, of ben ik het nu helemaal kwijt.
    Net als alle andere weet ik haast zeker dat ze er wel blij mee zal zijn... Leuk hoor. Ben benieuwd naar hun reacties.

@All: Gisteren zag ik het ook al maar dacht dat ik me verbeelden... Nu is het er weer en tevens duidelijker zichtbaar dan gisteren.... Een heel klein beetje en heel licht bruinige afscheiding in mijn hipster....?!? Ik zal het voor de zekerheid straks is aan mijn man laten zien zonder iets te zeggen kijken of hij ook iets "anders" ziet....

20. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Ja we wilden eerst wachten. Maar we kunnen het niet langer voor ons houden :D We doen nu een foto van de test eronder.

En over dat bruinverlies: ik had dat ook! Ik had het een week voor mn nod. En ongeveer 1,5 dag last van. Spannend hoor :D

Deel Deze Pagina