2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    @Cybi; owwwwwwwwwwwwww spannend meis!!! Mijn duimpjes draaien!

@All; hier verder nog geen nieuws; nog 15 nachtjes slapen en dan mogen we naar de gyn :):)

2. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    2de test gedaan, ander merk en weer een heeeeeeeeell licht streepje. morgen of zaterdag mijn NOD dus ik wacht nog even af.

Mag van mijn vriend nog geen gat in de lucht springen.... ;)

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Jaaa Cybi! Ik duim heel hard voor je! :D Dat zou goed nieuws zijn! Laat het dan bij mij ook zo zjin dat die klachten daardoor komen!!! Morgenvroeg nog eens testen. Wanneer zou je nod zijn? Mijne pas volgende week... Zal ik maandag al iets kunnen zien op een test?

4. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Wat spannend Cybi! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!! Laat je het snel weten?!
    Liefs!

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij zijn trouwens allemaal ook erg goed in streepjes kijken hoor ;) 10 ogen zien meer dan 4 :D dus...foto?

6. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Hoi meiden, ik heb net telefonisch de uitslag gekregen van het bloedonderzoek: m'n waardes waren weer te laag, dus geen eisprong gehad :(
    Ik moet weer primolut gaan slikken (bloeding opwekken) en daarna de dosering clomid verhogen naar 3 pilletjes (150 mg). Ik heb wel gevraagd of ik vanaf nu tussentijds naar het ziekenhuis mag komen voor een follikelmeting, want ik zit toch met de kans op meerlingen in m'n achterhoofd... en de gyn. vond dat geen probleem.
    Ik heb ook even gevraagd wat de plannen zijn wanneer de 3 pilletjes niet aanlsaan. Ze gaan dan over op het spuiten van hormonen.
    Eerst maar eens op wintersport en dan alles weer opstarten met de primolut en clomid.

'k hoop dat jullie meer succes hebben deze ronde!

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Cybi: Is er al meer bekend? Heb je vanmorgen nog weer getest? Ik ben ergg benieuwd?

@ All: Jammer dat de Clomid niet aangeslagen is!
    Wanneer zouden jullie testen als jullie in mijn schoenen stonden? Ik heb waarschijnlijk woensdag mijn nod en dan belt de gyn ook voor de uitslag van mijn bloed. Dus mijn verstand zegt, wachten tot ze gebeld heeft en dan donderdag testen. Maar mijn gevoellll Aaaaaaahhhhhh!

8. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Vanmorgen weer 2 testen gedaan en beide weer een lichte streep.... Pffff.... wat een spanning.
    Kan wel een foto plaatsten maar de testen hebben de hele dag (en nacht) al gelegen dus de strepen zijn nu nog rozer. Dat kan ook een vertekening zijn, dus heeft niet echt zin meer.

Zojuist nog een zooi testen gekocht, vind het zo spannend en kan het ook nog niet echt geloven. Mijn verstand zegt dat als ik zo'n test van een ander had gezien ik overtuigd zou zijn. Bij mezelf niet, mijn gevoel zegt dat het helemaal niet waar kan zijn. Heel vaag.

Moet wel zeggen dat ik het moeilijk vind voor jullie, ik weet hoe graag jullie ook willen en dat het best pijn kan doen als het bij een ander weer raak is. Dat begrijp ik als geen ander.
    Ik hou jullie op de hoogte! Morgen echt wel mijn NOD dus dan gooien we er nog 2 testjes tegenaan. Dan kan ik (en mijn vriend!) er niet meer omheen.

Groetjes!

9. jem1979

jem1979 Niet meer actief

@1979 wat balen zeg dat de clomid nu weer niet heeft aangeslagen... Hopen dat de volgende ronde met 150 dan toch wel wat gaat doen zeg.. Heb je niet veel last gehad van de 100 mg??

@Daan, ik zou nu al niet meer kunnen wachten haha.. Bij de zwangerschap van Myrthe heb ik al 5 dagen voor nod getest want dat was op sinterklaasavond, leek me wel leuk haha.. Die was toen al positief, daarna nog dagelijks een test gedaan die steeds duidelijker werden. Mijn geduld is dus niet zo heel groot.

@Cybi, wat super meid!! Maak je morgen wel gelijk een foto want we willen wel even kijken naar een mooie positieve test hoor.

Hier helaas nog geen brief gehad van het umc dus kan nog niet beginnen deze ronde met de clomid, dan de volgende ronde dus maar he. Hopelijk dan wel binnenkort het startsein van het umc en een niet zo'n lange cyclus.
    Ga nu lekker languit op de bank en straks popstars kijken.

Groetjes,
    Jolanda

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Die Inge die meedeed aan popstars is overleden he? Was op het nieuws!
    Ik weet ook niet hoe lang ik het nog uithoudt om niet te testen, ik ben zo bang dat het negatief is! :(

11. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    @Daan: ik was vanmorgen ook nog aan het twijfelen of ik zou testen, maar heb 'verstandig' gewacht tot het telefoontje van de gyn... maar de verleiding is erg groot om toch te testen op je NOD!!!

@Cybi: je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen om hier je hoop (en straks hopelijk je geluk!) met ons te delen! Dat het bij de meesten van ons nog niet lukt, wil niet zeggen dat we 't jou niet gunnen!!! Veel succes met testen morgen!

@Jolanda: ik heb eigenlijk geen bijwerkingen van de clomid. Ik heb altijd Diane-35 geslikt en heb, sinds ik ben gestopt, veel last van puistjes... maar dat is alles gelukkig!

Na het telefoontje van vanmiddag heb ik echt zo'n teleurgesteld gevoel... balen dat mijn lichaam niet reageert op de Clomid :(. 'k Heb ook weinig vertrouwen in de hogere dosis, maar ja... ik moet maar weer snel proberen positief te gaan denken!!!

Liefs!

12. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    *1979, Balen dat je lichaam nog niet reageert op de Clomid. Hoop dat het volgende maand beter zal worden

*Daan, mijn tip is nu al om nog even te wachten met testen. Zou willen dat ik zelf nog een aantal dagen had gewacht want ik ben nu zo bang dat het alsnog fout gaat... Sterkte ermee! Hoop dat het ook voor jou raak is!

*Jem jammer dat je nog niet kan starten. Elke maand wachten is te lang! Hoop dat je snel een oproep krijgt!

Vanavond heb ik nog een test gedaan (foto volgt misschien morgen want we kunnen het kabeltje niet vinden). Maar ook deze was weer licht positief. Was wel iets donkerder dan de eerste 2 testen gisteren. Wat is die stress en spanning erg zeg. Enerzijds wil ik superblij zijn maar ik ben zo bang dat het misschien toch nog fout gaat.

Morgen weer meer nieuws en een nieuw testje met ochtendurine ;)

13. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    Spannend hoor voor iedereen! Het is vooral het wachten wat steeds zo lang duurt (en toch iedere keer komt het moment uiteindelijk toch). Ik moet vandaag naar de gyn voor een echo. Om te kijken of de Clomid (50mg) iets gedaan heeft/doet. Kijk er naar uit, maar ben ook bang dat het niet werkt natuurlijk. Niet echt bijwerkingen van de Clomid. Alleen vaker plassen (als dat van de Clomid komt). Kan geen nacht doorslapen zonder steeds naar de wc te moeten.

14. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Cybi: Is er al nieuwss? Ik moet vandaag de hele dag werken, dus had gehoopt dat je al gepost had ;)

15. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Nou ik denk dat we er niet meer omheen kunnen na inmiddels 6 testen :D Ben echt zwanger!

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @cybi gefeliciteerd kei leuk en lekker gaan geniet van jullie zwangerschap:D

@all hier nog steeds provera dan over op de clomid ik vind alleen die kuur provera zolang duren:(:(

17. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Cybi: SUPER!!! Ik ben echt heel erg blij voor jullie!!! Foto van de test?!

@ All: Ik heb vandaag bruinverlies met afvegen.... Maar elke keer met afvegen, het lijkt roze bruinig... Heel klein beetje trouwens... Zou dit de innesteling zijn? Ik zit nu 9 dagen na de eisprong... Sorry voor de details, maar wat is dit? Dit is toch niet mijn ongi? :(

18. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @daan04 gync. zei tegen mij dat je pas echt van een menstruatie uit mag gaan als het helder rood bloed is, dus wie weet:)

19. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Pfff verschrikkelijk hoor dit. Ik schrok namelijk best wel toen ik het zag vanmiddag! Ik heb namelijk heel erg veel hoop deze ronde! ;)

20. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Nou bij deze even een foto van mijn testjes van gisterenavond. De kwaliteit van de foto is niet geweldig maar de uitslag spreekt denk ik boekdelen.... ;)

Share This Page