2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bo, oeh! Spannend! Ben benieuwd of hij het ook ziet?!?!

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dus..... man lief zag het ook. Hij vond het een beetje rose lijken.....
    Nu even eten bij schoonouders....

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Hopelijk betekent dat iets heeeeeeel positiefs Bo! :)

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Spannend Bo! Eetsmakelijk :D

5. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @bo87 ja ik zit ook in de zorg, dagdienst begint om 7.00:$ avonddienst om 14.30 tot 22.30 maar moeten nog zo'n 20 a 30 minuutjes rijden voor we op het werk zijn en een hond moet ook even aandacht;)

@daan ik hou jullie zeker op de hoogte, veel succes vanavond en ik denk dat je moeder er heel blij mee is :D

@julia oke als dinsdag ook kan en jou beter uit komt waarom niet toch, druk bezig met je kozijnen;)

@all ik weet niet wie het vroeg over de tuin, volgens mij daan wij hebben vorig jaar de hele tuin leeggehaald het was bij ons echt een moerras/woestijn vorige bewoners hebben er nooit wat aangedaan ja als voetbalveld gebruikt:( wij hebben tuin van 14 bij 14 dus veel gras en bestrating apart zitje in de zon met onze loungeset:) en overal schuttingen en een mooi water ornament gekregen van mijn ouders met onze bruiloft:D succes ik vond het VEEL werk..

verder druk dagje gehad op het werk, en dalijk even versieren morgen verjaardag van ons pap wordt 50:$ en zondag gezellig eten bij vrienden dus weekend vrij maar ook weer volgeboekt...

gaan jullie verder nog wat leuks doen het weekend?

groetjes

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan en Julia: Ik hoop het ook!

@ Leentjuh: Dat is idd wel erg vroeg... Maar scheelt uiteindelijk niet veel met mijn vroege dienst om 7.30. Dan rij ik om 06.40 thuis weg. Veel plezier het weekend.

Ga nu weer lekker Xfactor verder kijken...

7. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Hoi 1979,

Ik gebruik ook ovulatietesten van babyboomshop. Had eerst tests van OVU-test, maar het blijft uiteindelijk hetzelfde.

Ik test om de dag, maar volgens mijn gyn is mijn eisprong op 1 april, dus rond die periode ga ik maar extra testen en maar extra klussen :p Ik heb al wat extra kaarsjes in huis gehaald..........

Omdat ik een lange cyclus heb van ongeveer 36 dagen, gaf mijn gyn aan dat mijn eisprong rond de 23ste van mijn cyclus is.

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

9. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Goedemorgen,

Daan hoe was het gisteren om het te vertellen?? vonden ze het erg leuk, kan niet anders lijkt me he!!
    Wij hebben het ook gelijk verteld want zo goed kunnen wij onze mond niet stil houden haha...

Ik heb even een foto voor je neergezet, ben nog even aan het zoeken naar een foto van bovenaf zodat je beter overzicht hebt.

Wat voor werk doet iedereen hier? zie hier al een paar uit de zorg voorbij komen? Ik heb ook in de zorg gewerkt als VIG-er en nu werk ik op een kinderdagverblijf op een groep en nu tijdellijk als managment assistente.
    Ga zo het boodschappenlijstje maar eens maken en verder hebben we een rustig weekend gelukkig. Drukke week gehad dus even bijkomen. Morgenvroeg komt mijn broertje even met zijn dochtertje dus dat is wel gezellig.

Tot later!
    Groetjes

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @1979: Ik gebruik ook de sensitesten. Alleen dan niet die dipsticks die Julia heeft maar het zelfde principe als een zw.test. Ik ben er niet zo posi over. Lees sowieso veel negatief over deze dingen en ik vond ze ook niet hee duidelijk. Ik hoor wel heel veel positiefs over de 2 voor 5 euro van de kruidvat. Misschien kun je die proberen. Succes iig. Fijn dat de gynn tevreden is.

@Jem: VIG-er, is dat geriatrisch verpleegkundige??? Ik ken die afkorting niet. Ik zelf werk in de verslavingszorg. Veel plezier in je lekker rustig weekendje.

@Daan: En, en, en.... Hoe reageerde ze?

11. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Goedemorgen allemaal!

Heb weer heel wat pagina's door moeten ploegen zeg :D
    Daan, hoe was de reactie? Ik kon het ook niet voor me houden hoor dus ik heb het ook direct aan ouders en schoonouders verteld. De rest hebben we nog wat langer mee gewacht.

-Jolanda, mooie tuin! ;)
    -1979, ik had ook ovulatietesten van de babyboomshop maar was echt niet tevreden. Was steeds weer turen en zoeken of er iets op te vinden was. Ben uiteindelijk gaan temperaturen en daar werd ik een stuk wijzer van.
    -Bo87, ik hoop dat het niet gaat doorzetten voor je. Vind het knap dat je op dag 32 nog geen test heb gedaan zeg. Pfff... uitgaan van een cyclus van 37 dagen bij gebruik van Clomid. Ik zou er al een testje tegenaan gooien!:D

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. De vermoeidheid is ondanks dat ik nu 14 weken ben nog nog niet minder geworden. Maar goed, het kan nog wel een paar weken duren voordat het echt afneemt.
    Gisteren wel gaan babyshoppen met mijn moeder. Niet voor kleertjes, maar echt praktische dingen. Hydrofiel luiers, washandjes, lakentjes etc. etc. Dus een flinke tas vol bij de prenatal en babydump. Verder wel nog baby's eerste schoentjes gekocht. Maatje 50/56 witte gympjes ;) Zo schattig!!! Is meer voor de sier dan dat de baby er echt iets aan heeft. Maar goed, zo komen er langzaam steeds wat babyspulletjes bij.
    Echt shoppen voor kleertjes, wil ik pas doen als ik weet wat het gaat worden. We hebben al wat neutrale dingen gekregen maar ik vind echte jongen of meisjes kleren wel leuker.

Vandaag gaan we huisjes bekijken met de open huizen route. Ons appartement staat nog wel in de verkoop maar we willen ons vast wat orienteren. Zal wel gesloopt zijn als we terug komen, maar heb er zin in.

Allen een fijn weekend!

12. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Even een kort ego berichtje: Mijn mamma was heeel errug blij :D Had ik helemaal niet verwacht dat ze zoo blij zou zijn. Ze smste gisteren zelfs nog: weltrusten met zn 3en :D Heel lief.
    Mijn vader moest even wat meer aan het idee wennen:p Hij was er nog niet aan toe om opa te worden. Tja pap, dat heb jij niet in de hand :p Maar hij was wel blij hoor, maar hij wist nog niet zo goed hoe hij er mee om moest gaan :)

Nu gaan we op weg naar de schoonfamilie, dus ben pas morgen denk ik weer online.

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Cybi: Ik heb ook pas vorige week vrijdag/zaterdag op CD 23/24 mijn eisprong gehad. Uitgaande van een LF van 14 dagen zou ik dus komende vrijdag ongi moeten worden.... De afscheiding is niet iets waar ik me zorg om maak hoor. Het lijkt in de verste verte niet op een ongi... Het is echt maar heel miniscuul.... Ik heb het nog niet durven zeggen, maar misschien wel een innestelling....:$ Ssstt!
    Leuk hoor, lekker shoppen en vandaag weer huisjes kijken... Is jullie ap. te klein om met een kindje te wonen of zou het voor de eerste tijd nog wel gaan...? Hopelijk neemt de vermoeidheid snel af.

@Daan: Wat leuk. die reacties. Haha, die vaders. Niet aan toe om opa te worden.... Hij zal ook zeker nog niet zo heel oud zijn!?Daarnaast ook even de bevestiging dat zijn kleine meisje echt groot aan het worden is, dat zal voor hem ook wel mee spelen denk ik. Was bij mijn papa ook toen mijn man aan hem vroeg of hij met mij mocht trouwen! Geniet ook maar weer van deze dag en de reacties van je schoonfamilie. Ik hoop voor je dat ze net zo reageren als jou ouders gisteren.

@All: Vanmorgen met mijn mannetje afgesproken dat we vrijdag (goede vrijdag) een test doen als ik dan nog niet ongi ben... Dan zijn we samen lekker vrij en zouden we evt. heel de dag samen kunnen zwijmelen....

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Cybi, vervelend zeg, dat die vermoeidheid zo hardnekkig aanhoudt, hopen maar dat het inderdaad binnenkort wat afneemt. Ik was ook altijd wel een paar weken helemaal 'out', maar dan heb ik het echt over bijv. van week 7 tm 9, en niet zo lang als jij er nu al mee loopt. Begrijp dus wel een beetje hoe je je voelt.. Veel sterkte iig!

@Bo... jaaaa... who knows..... innesteling. Ihaaaa, dat zou even mooi zijn. A.s. vrijdag weten we meer. Kei spannend meid! Nog 6 nachtjes slapen. Wanneer test je dan, sochtends neem ik aan?

@Daan, wat fijn dat mama zo posi reageerde zeg. Echt super! Ach, en je vader die went vanzelf wel aan het idee. Kan me ook wel voorstellen dat het misschien onverwacht komt. Zijn grote (kleine) dochter krijgt een kind. Het is ook niet niks natuurlijk he?!

@Jolanda, mooie tuin zeg! Wel heel wat groter dan die van ons, maar ziet er relaxed uit!

@All, wij zijn net terug uit de dierentuin - was erg leuk! Kindjes genoten, wij ook. Nu zijn de mannen op het voetbalveld achter ons huis aan het 'voetballen', voor zover ze raak schoppen natuurlijk en heb ik even een momentje rust. Mijn broer komt zo op bezoek, hij zal een paar nachtjes blijven slapen, dus dat is gezellig. Kan hij mooi helpen met de zolderkamer verven, haha!
    Verder ben ik moeeeee. Gisteren lag ik er om 21u in en voel me nu ook echt mega moe. Al mijn ledematen voelen zwaar, heb het idee dat mijn lijf 150kg weegt, terwijl ik geen 60 weeg. Vanavond maar weer vroeg erin. Wanneer gaat de zomertijd trouwens in, is dat niet dit weekend?

15. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Bo spannend hoor om vrijdag te testen. Het is wel zo leuk om het samen te doen he. Nog een paar daagjes en dan is het zover!!
    Vig is verzorgende ig, daarmee kan je in een verzorgingshuis, verpleeghuis, ziekenhuis, gehandicaptenzorg of kraamzorg komen te werken. Het is verzorgende met als extra de verpleegtechnische handelingen.

Julia gezellig dat je broer komt en gelijk moet ie aan het werk haha... Jullie hadden nog best goed weer voor de dierentuin of niet?? Geniet lekker van een rustig avondje en rust lekker uit!!

Daan fijn dat je moeder het zo leuk vond en dat je vader even moet wennen dat komt vanzelf toch. Als jullie kleine er is heeft ie hem zo in zijn hart gesloten en is hij vast zo gewend!!

Cybi leuk he dat babyspul, wat is jou uitgerekende datum? Hopelijk neemt de vermoeidheid snel een beetje af!

Heb nog 2 foto's van de tuin gevonden dus zal ze er nog even bij zetten dan zie je net wat meer van de bakken.

Dit waren dus de foto's die ik nog wilde laten zien.

Ga nu lekker tv kijken, fijne avond iedereen!

16. jem1979

jem1979 Niet meer actief

hmmmm, beetje kleine foto's helaas...

17. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    -Bo, laten we hopen op een innesteling ;)
    Ons huisje is niet te klein voor een kleintje hoor, kan prima hoor! We hebben nog een ruime tweede slaap-babykamer dus voor de eerste tijd zitten we echt wel goed. Maar als het even kan wil ik de zomer toch wel graag verhuizen!

-Daan, leuk dat je moeder zo enthousiast was. En opa, die trekt wel bij! ;) Veel plezier bij je schoonouders!

- Julia, de zomertijd is inderdaad in gegaan. Viel even tegen want ik dacht vroeg eruit te zijn ;)

- Jolanda, zeker leuk al dat babyspul. Maar vind het nog steeds moeilijk ervan te genieten omdat we nog niet weten wat het gaat worden. Dan zal het kopen toch leuker worden. Ik ben 25 september uitgerekend dus lekker hoogzwanger in de zomer.... Hoop maar op niet een al te hete zomer want ik kan al vrij slecht tegen de warmte

Nou fijne dag allemaal!!

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Cybi: Kan me voorstellen dat je voor dat de kleine er is alles achter de rug wilt hebben... leuk hoor.

All: Vanochtend al een test gedaan.. haha. Waren gisteren bij vrienden en kwamen op het onderwerp zwanger worden. Zij zijn een maand voor ons getrouwd en in sept. begonnen maar ook bij hun gaat het niet vlekkeloos. Doordat we het er zoveel over hebben gehad was het voor mij vanochtend niet meer te houden en moest ik wel testen.... Alleen pas de bijsluiter gelezen toen ik al geplast had. In deze stond dat je kunt testen 4 dagen voor je NOD. Maar ik zit nu op 6 dagen voor mijn NOD.... Hij was nu ook negatief.... Vanaf nu maar gewoon vrijdag afwachten. Wellicht word ik wel gewoon ongi.
    Goed, nu even snel wat poetsen, mijn beste vriendinnetje komt zo met haar vriendje... Misschien laat ik hun onze kozijnen wel vast schuren.... ;)

Fijne zondag allemaal.

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bo, haha... zou wel een hele gevoelige test zijn als je nu al posi zou testen in het geval van een zw. schap. Maar je durft wel zeg, kan me voorstellen hoor, als je het er zoveel over hebet gehad, dat je dan gewoon even test. Met welke test heb je getest?

Ja, laat ze lekker kozijnen schuren, hehe... net zoals ik mijn broer de zolder laat verven, haha! Je moet iets he? Nee hoor, grapje. Ik ben er zelf mee begonnen, en zie scheel van het verven...

@Jolanda, gave tuin zeg! Kan me voorstellen dat je daar leuke tuinfeestjes kan houden!!

@Daan, hoe reageerde je schoonouders?

20. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Hai meiden!

Wil jullie even laten weten dat ik wel meelees, maar voorlopig even niet reageer. Zit even met mezelf in de knoop op dit moment (niet alleen wbt zwanger worden)

Ik duim voor jullie! :)

Deel Deze Pagina