2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hè, wat naar Annie, als ik (wij) iets voor je kunnen betekenen, dan laat maar weten hoor! En je hart luchten kan altijd, ook hier! (mocht je daar behoefte aan hebben natuurlijk)

Veel sterkte in ieder geval :)

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

heey dames,
    hier even niet geweest maar zal toch even een updatje geven.
    afgelopen donderdag mijn fm gehad.
    er was 1 eicel tot rijping gekomen en stond op springen.
    we hebben dus op de juiste dagen geklust....
    1 april (nee geen grapje) moet ik bloedprikken om te kijken of het kwalitatief een goed eisprong is geweest.
    we moeten dus afwachten,
    jeeeeeeetje wat is dat moeilijk zeg!
    door de pco wist ik nooit wanneer ik een eisprong had en wanneer we moesten klussen.
    Nu dus wel., en dat maakt het allemaal veel spannender.
    want ben nu constant aan het denken: zou het raak zijn??
    pff en dan duurt het nog zo lang voordat we mogen testen.
    maar moet eerlijk zeggen dat mijn gevoel zegt dat het niet raak is.
    terwijl er heel diep van binnen ook een klein stemmetje zegt: jawel hoor. pff wat is het soms toch moeilijk om een vrouw te zijn.
    zou wel even fijn zijn als je gedachten en gevoelens even tijdelijk kon uitschakelen.
    want seriously soms is het best lastig

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Allemaal: Schoonmoeder was heel erg blij. Moest heel veel tranen drogen ;) Schoonvader was ook erg blij, maar is niet echt een gevoelsmens. Schoonzusje vond het ook erg leuk.
    En 's avonds kwam mijn zusje met haar vriend. Die was helemaal hyper:p Die vond het echt helemaal geweldig.
    Ik heb vandaag even een mindere dag, gisteren heel laat op bed gekomen en vandaag heel erg moe en steeds krampen... Ik bljif het nog steeds wel eng vinden :) Maar morgen nog maar 3 weken tot de echo, we blijven positief!

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan: fijn al die leuke reacties om je heen. Kan me wel voorstellen dat je helemaal gesloopt was. Die krampen, vervelend zeg. Hoop dat het weer wat minder is nu. 3wkn tot de echo. Dat is niet zo gek lang meer joh...

@Shenoby: Bij deze welkom terug dan. lastig hé, die tweestrijd. Dat blijft toch iedere maand weer. Donderdag klinkt idd no ver weg omdat je het het liefst zsm wilt weten.. Maar voor je het weet is het al donderdag joh.... Ik hoop voor je dat het allemaal goed is gegaan.

@Annie: Wat naar dat jij je zo rot voelt. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!

@Julia: Ze wilde niet helpen!:$ Dus heb ik ze gelijk weer weggestuurd. Haha, nee hoor. Was heel gezellig.
    Ik kreeg bij mijn ovu testen ook 3 zw testen. Dus heb vandaag een sensi zw test gedaan. Maar omdat ik die ovutesten al niet heel erg super vond, twijfel ik ook een beetje over deze... Heb jij ze wel eens gebruikt...?

@All: Wat heerlijk zeg, die klok vooruit. Het is nu gewoon nog klaar licht. Het lijkt wel gewoon 4 uur s middags... Héérlijk!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Daan, fijn dat er zo positief gereageerd is zeg. Super! Nu even lekker onderuit op de bank, laat mannetje maar een grote pot thee voor je zetten! :)

@Shenoby, ja soms is het lastig he, dat wachten. Ik probeer er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn en dat gaat me tot nu toe goed af. Maar spannend blijft het natuurlijk. Ga je ook echt wachten tot 1 april, of waag je al eerder een test?

@Bo, ik zie jou onderin in beeld, hoe gaat ie ermee? ;)

6. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bo, oh kijk, je post terwijl ik ook post! Ik had ook zo'n voordeelpakket met 3 zw. testen erbij. Ik heb ze alledrie voor piet snot gebruikt afgelopen ronde, dat was voor mij de eerste keer dat ik zulke gebruikte. Maar goed, ik dacht; waarom in de kast laten liggen, hehe...... Anyway, ze waren allemaal nega en ik werd ook gewoon ongi, dus ze hadden gelijk :) Ik zou volgens mij eerder kruidvat 2 voor 5euro kopen. Die zijn gewoon betrouwbaar en niet zo duur.

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Julia: Ik had net ook al even in het forum van zw en ovu testen gelezen en daar zijn de reacties op sensitesten ook erg wisselend en heeft iedereen het idd ook over de kruidvat testen. Ik ga die andere 2 ook nog wel gebruiken maar ga er ook maar die van de kruidvat bij halen, voor het geval dat....

8. bobbing

bobbing Actief lid

29 dec 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @Julia,

Nee, ik hoef niet meer naar het ziekenhuis. Ook niet om bloed te prikken. Ik hoop dat het binnen deze 6 maanden gaat lukken. Ik wil het zo graag.

9. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Bobbing, dan zitten we in dezelfde fase! Jij mag 6 maanden wegblijven uit 't ziekenhuis, ik 4 maanden! Hoeveel mg slik jij nu? Ik 150 mg. Wel een prettig idee dat we nu een 'eerlijke kans' op zwanger worden hebben he?! Hiervoor was er niet eens een eisprong, dus kans van 0. Veel succes (en plezier ;)) de komende tijd!

Oh Daan, wat moet dat leuk zijn geweest, 't vertellen! Vonden ze de brief leuk? En hadden ze 't snel door?! Maar dat moet idd een inspannende dag zijn geweest! Effe bijkomen!

Shenoby, wat spannend! ik herken het maar al te goed. Afgelopen ronde had ik ook FM en kon idd zien dat er een ei aan zat te komen... de 2 weken daarna zijn echt TE spannend! Hoop op een positief resultaat!

Annie, vervelend om te lezen.... probeer wat tijd voor jezelf te vinden om alles goed op een rijtje te krijgen.... met iemand praten is vaak een goed medicijn (van binnenvetten maak je jezelf vaak helemaal gek)! En bij gebrek aan een 'live' persoon, mag je ook altijd hier je hart luchten, of in een PB'tje als je dat fijner vindt! Sterkte met alles in ieder geval!

En de anderen weet ik even niet meer... ik ga snel opschieten! Anders begin ik mijn week al zo slecht, op maandag laat komen op 't werk ;).

Groetjes!

10. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Bo: Het is misschien niet lang, maar het voelt wel lang ;) Ik vind het ook heel fijn dat het nu langer licht is. Als de zon nou ook eens even kwam kijken!

@ Julia: Ik was inderdaad gesloopt. Dus we lagen vroeg op bed!

@ Shenoby: Ik weet precies hoe je je voelt. Het is allemaal maar afwachten J Spannend!

@ Annie: Wat balen meid! Ik snap best dat je hier dan even wat afstand neemt. Maar wat Julia ook al zei: als je je verhaal kwijt wilt, kan dat altijd J Sterkte!

@ Bobbing: Wat fijn dat je even niet naar het ziekenhuis moet. Wij moesten ook 3 maand zelf proberen en daarna weer onder controle. Ik hoop ook dat het lukt binnen die maanden! Mijn duimen draaien!

@ 1979: Ze vonden de brief erg leuk. Ja, ze hadden het heel snel door. Mijn vader hoefde alleen maar de eerste paar regels te lezen. En toen vroeg hij: Ben je in verwachting? J Hij zei dat ie de volgende dag de brief pas helemaal gelezen had en toen moest ie huilen J Ohhh… Mijn mamma vouwde de brief meteen helemaal open, dus die zag meteen de positieve testen :p Tja..
    Het was erg leuk om het te vertellen J
    Ik hoop dat het jullie ook snel lukt! En super dat de Clomid nu aanslaat! :D Succes! De duimen draaien ook voor jou!

En voor alle andere meiden natuurlijk ook! ;)

@ All: Ik ga vandaag maar eens flink bezig met mijn onderzoek. Ik heb voor mezelf bedacht dat ik aankomende 3 weken met mijn schoolwerk bezig ga. Ik heb toch niks anders te doen :p En anders maak ik me alleen maar druk. Ik kan nu tot de echo er toch niks meer aan doen. Dus ben vanavond pas denk ik weer online!

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Daan: Ja dat begrijp ik ook wel hoor! Goed van je dat je nu die weken gaat gebruiken voor je onderzoek. Dan ben je en nuttig bezig en gaat de tijd wat sneller. Succes met studeren!

@All: Vanaf vanmorgen soms wat ongi krampen in mijn buik. Ik heb ook al een aantal dagen last van mijn rug. Nu heb ik sowieso een rugblessure maar normaal gesproken weet ik waar de pijn dan vandaan komt, nu heb ik geen idee en krijg ik het met sporten en oefeningen ook niet weg, wat normaal wel lukt... :(Tot nu toe geen ongi te bekennen dus hoop ook dat het weg blijft....

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bo, wat spannend! Heb je na die ene sensitest nog een x getest? Hopelijk is het geen ongi-on-the-way.... Duimen draaien hier!

@Daan, goed voornemen. Alleen...... zie ik je nu online! :p even pauze houden? Moet ook gebeuren!! :D

Ik ben bezig op de zoler, hij wordt rood en wit, lekker fel, maar wel mooi kleurtje rood. Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar hoe langer ik hier blijf zitten, hoe langer het duurt voordat het eind in zicht is... dus..... 8) ik ga maar weer verder.

Hier is het nog vroeg voor enige ongi tekenen, voel echt nul komma nul, niks, niets, nada, noppes. Ik ga in het weekend denk ik testen, hoewel ik dan niet thuis ben, maar het weekend bij mijn zus&familie ben in het westen van het land. Dus, misschien, als het lukt wacht ik tot na het weekend. Of.... als ik nog niet ongi ben vrijdag testen?! :D Klinkt ook wel aantrekkelijk, haha! *schopppp!!!! verven nu!*

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Julia: Nee ik heb niet meer getest. Ik vertrouw de sensitesten ook niet echt. Dus moet ook even een kruidvat opzoeken en dat wordt waarschijnlijk pas donderdag voor ik daar in de buurt kom... Dus nog even een paar dagen door bijten.

Spannend dat je nog niks voelt... Is dat normaal voor jou of heb je 7 dagen voor je nod normaal gesproken al wel klachten.... We moeten dus allebei nog even doorzetten... Ben je bijna klaar op zolder....?

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Haha, klaar? wat is dat?.... uff... nee, was het maar waar!

Nee, bij mij is het echt nog te vroeg om iets te voelen, dus hoe ik me nu voel is gewoon normaal, kan nog alle kanten op.

Vaak wel 2/3 dagen voor NOD buikpijn, maar ook niet standaard, dus dat zegt eigenlijk ook niet veel. Ach, en als ik even wijs denk, is het het best om maar gewoon tot zondag/maandag te wachten met testen. Ik heb deze maand wel mooi op de 15de dag een positest gehad, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat mijn NOD nog wel langer op zich laat wachten dan die officiele 2 weken die ervoor staan na je eisprong.

Ach.. we'll see. Het is allemaal guessing en afvragen en hopen en what if....... laat de tijd maar wat sneller gaan, in ieder geval tot het weekend, dan weet jij en ik misschien wat meer! Zet hem op dus, ik wacht met je mee. Zou eigenlijk ook wel mooi zijn als we niet van dat wachtbankje afdonderen en volgende week om deze tijd nog steeds geen rood gespot hebben!

15. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Julia: Ik had wel een week voor mijn nod al een positieve test hoor! En ik had al wel last van dingen... Dus het kan wel! Ik had 7 dagen voor nod last van bruinverlies.
    Ik ben inderdaad even aan het pauze houden.
    Ik heb geen zin om te studeren! Ik wil praten over baby's :p Het is ook een moeilijk onderwerp wel. En ik heb op het moment helemaal geen motivatie meer. Ik ben al wel een eindje opgeschoten gelukkig! van 4, naar 9 pagina's. Ik ga het denk ik vandaag mailen naar mijn begeleider. Dan kan hij het vast even doorlezen. En kijken of ik op de goede weg ben. *Gaat weer verder* :(

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Go Daan go Daan!!!!
    Ik bedoelde meer, dat ik 7 dagen voor NOD normaal gesproken geen ongi klachten voel.... dus dat het daarom normaal is en niets wil zeggen dat ik op het moment nog niks voel.

Okee.... ga even mijn oudste ophalen op het station, heeft bij oma gelogeerd en die komt hem nu met de trein terugbrengen (is maar 4 minuten met de trein, maar hij vindt dat zoooo coool!!!!!)

Doeii

edit: misschien een baby-talk-topic openen? :D Ik babbel wel, ookal heb ik momenteel geen baby's meer in huis ;)

17. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    @Daan: had je maar 1 dag bruinverlies of meerderen? En was het veel? Sorry voor de misschien te persoonlijke vraag:D, maar ben gewoon nieuwsgierig haha!

@Bo: jij had toch van de week ook bruinverlies (ik dacht dat jij het was...), heb je daar nu nog last van of sindsdien niet meer?

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Merel: Ik denk dat ik het was jij... Maar echt bruinverlies kan ik het niet echt noemen. Ik zag 2 dagen héél licht iets roze/bruins in mijn slip. De tweede dag aan manlief gevraagd of hij iets raars zag en hij benoemde die zelfde kleur te zien.... Maar het was echt maar héél miniscuul. Daarna heb ik het niet meer gehad!

Hoe is het met jou?

19. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Zo vandaag bloed geprikt dus ben benieuwd of ik idd een eisprong heb gehad, verwacht het wel eigenlijk. Heb eigenlijk niet afgesproken om te bellen of dat idd zo is geweest maar moet 13 april terug ook voor mijn mans zaad onderzoek. Vandaag last van mijn buik, zeurderig en was lichtelijk misselijk niet heel erg maar wel heel vreemd. Een week voor mijn NOD NOOIT er last van. Tevens 2 dagen geleden om een avond ook licht misselijk. Vind het erg verdacht maar wil er nog niet te veel op hopen (nou ja liever wel natuurlijk maar jullie snappen hem wel denk ik). In ieder geval nog een week wachten. Pfff lang hoor.

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @PBA: Ik zou gewoon morgen, aan het eind van de dag, naar de poli bellen hoor. Waarschijnlijk hebben ze dan je uitslag al wel. Eigenlijk zijn al die "kleine klachtjes" best vervelend hé. Die maken je helemaal gek! Succes met wachten!

Deel Deze Pagina