2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @all zo wat hebben jullie weer veel geschreven:$
    vandaag bloed geprikt jeeh wat duurde dat lang, daar zat ik dan 3 kwartier te wachten... morgen kan ik bellen voor de uitslag ben benieuwd.. verder hier af en toe duizelig en ongikrampjes....;)

@Daan wat fijn dat iedereen zo leuk heeft gereageerd:D
    @julia & Bo ik wacht met jullie mee:)

verder weet ik het niet meer haha sorry

2. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Jeetje moest je ook al zo lang wachten leentuh? Ik ook al, er was er een onwel geworden en ik was nu bij het gewone priklab met maar 2 wachtende voor me en ik had haast grrrrr.

3. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland

erg je ik was ook gewoon in het zkh bij de prikpost extra een uur eerder van me werk gegaan voordat ik vast zou komen te staan, jeeh wat duurde dat lang het leek wel of iedereen daar pauze aan het houden was:$
    morgen hebben we allebei de uitslag ik vindt het toch wel spannend

4. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    eigenlijk heb ik dat spannend gevoel niet eens ;) Kan er toch niets meer aan doen.

5. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Leentjuh: wanneer is je NOD?

6. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    haha dat ik het niet weet, ik heb afgelopen zaterdag een week geleden een pregnyl spuit gehad dus ik denk aankomend weekend:( als ik een goede eisprong heb gehad natlijk

7. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    #1027 PBA, 29 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2010
    O ja ook erg gevoelige en meer opgezette tepels in de avond uren. Vanaf vandaag ineens heel veel vocht in mijn string gevonden, heel vloeibaar en wittig. Ik ben nog rustig hoor. :D Maar of het wat zou betekenen vraag ik me af.

8. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @ Merel: Ik heb er ongeveer anderhalve dag last van gehad. Ik had het precies een week voor mijn nod. Het was niet veel hoor, maar wel genoeg om op te merken :) Spannend!

9. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Hallo dames,

Wat wordt het spannend zeg..... Ik zie dat heleboel van jullie tegen jullie NOD aanlopen....... Ik hoop dat de clomid z'n werk heeft gedaan ;)

Deze week een drukke klusweek, als het goed is komt mijn ei deze donderdag. Ik moet dan ook bloed prikken om te checken of ie wel echte is geweest. Ik ben benieuwd.....

Ben druk met de teststrips bezig, heb gelijk maar groot ingeslagen :D
    Nu maar hopen dat ze een beetje werken.....

10. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Hoi Mcellie, is het bloedprikken niet te vroeg, op de dag van je eisprong? Er ontstaat toch pas progesteron na de eisprong.... Ik moest +/- een week na m'n eisprong bloed prikken.

11. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    idd, ik moest ook een week erna prikken.

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Misschien tijd voor een up to date NOD lijstje, want er komen er idd weer een paar aan...

NOD
    Julia6: maandag 5 april

Wie volgt? ;)

13. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    ik ga er ook vanuit (als ik een goede eisprong heb gehad) maandag 5 april nod is dus ik doe mee,

julia nod 5-4
    leentjuh nod 5-4

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Oh Leentjuh, wat heb je er een mooi lijstje van gemaakt! :p

15. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    julia nod: 5-4
    leentjuh nod: 5-4
    PBA: 5-4 (waarschijnlijk s'avonds)

spannend dagje dus voor ons allen:D

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wordt inderdaad een spannende dag, de 5de!!! ;)

17. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    Oh meiden, wat spannend de 5de!!!! Ik help jullie hopen op goed nieuws! Ik heb zelf pas eind april m'n NOD dus die zet ik er maar niet bij ;). Eerst maar eens een mooie eisprong!
    Groetjes!

18. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Volgens mijn gyn moet ik op dag 23 bloed prikken bij mijn cyclus van 36. Naar mijn weten is dat de dag dat ik mijn eisprong heb, dus misschien testen ze daar wel op?

Ik zal het volgende keer wel even vragen aan haar, ik moet 14 april as weer naar haar toe.

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Mcellie, dan zullen ze denk ik niet je progesteron waarde meten maar inderdaad iets anders. Voor zover ik weet nemen ze 1 week na je eisprong bloed af om de hoogte van je progesteron te meten en daaruit kunnen ze concluderen of je een eisprong hebt gehad of niet.

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hey wat een leuk lijstje is dat zo geworden, vind het zelf wel makkelijk als iedereen neer zet wanneer haar nod is zodat ik het een beetje bij kan houden. Wel spannend hoor gelijk 3 op de 5e volgende week!!

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en er zijn 2 eitjes aan het groeien, 1 was nu 12 mm en 1 was 13 mm. Het kan nog zijn dat er een stopt met groeien maar dat zien we vrijdag want dan moet ik weer terug komen. Waarschijnlijk is dan het weekend de inseminatie dus op naar pasen haha...

Ga even boodschappen doen zo en verder weinig vandaag, ben echt super moe vandaag dus even niks!!

Groetjes,

Deel Deze Pagina