@all zo wat hebben jullie weer veel geschreven vandaag bloed geprikt jeeh wat duurde dat lang, daar zat ik dan 3 kwartier te wachten... morgen kan ik bellen voor de uitslag ben benieuwd.. verder hier af en toe duizelig en ongikrampjes.... @Daan wat fijn dat iedereen zo leuk heeft gereageerd @julia & Bo ik wacht met jullie mee verder weet ik het niet meer haha sorry
Jeetje moest je ook al zo lang wachten leentuh? Ik ook al, er was er een onwel geworden en ik was nu bij het gewone priklab met maar 2 wachtende voor me en ik had haast grrrrr.
erg je ik was ook gewoon in het zkh bij de prikpost extra een uur eerder van me werk gegaan voordat ik vast zou komen te staan, jeeh wat duurde dat lang het leek wel of iedereen daar pauze aan het houden was morgen hebben we allebei de uitslag ik vindt het toch wel spannend
haha dat ik het niet weet, ik heb afgelopen zaterdag een week geleden een pregnyl spuit gehad dus ik denk aankomend weekend als ik een goede eisprong heb gehad natlijk
O ja ook erg gevoelige en meer opgezette tepels in de avond uren. Vanaf vandaag ineens heel veel vocht in mijn string gevonden, heel vloeibaar en wittig. Ik ben nog rustig hoor. Maar of het wat zou betekenen vraag ik me af.
@ Merel: Ik heb er ongeveer anderhalve dag last van gehad. Ik had het precies een week voor mijn nod. Het was niet veel hoor, maar wel genoeg om op te merken Spannend!
Hallo dames, Wat wordt het spannend zeg..... Ik zie dat heleboel van jullie tegen jullie NOD aanlopen....... Ik hoop dat de clomid z'n werk heeft gedaan Deze week een drukke klusweek, als het goed is komt mijn ei deze donderdag. Ik moet dan ook bloed prikken om te checken of ie wel echte is geweest. Ik ben benieuwd..... Ben druk met de teststrips bezig, heb gelijk maar groot ingeslagen Nu maar hopen dat ze een beetje werken.....
Hoi Mcellie, is het bloedprikken niet te vroeg, op de dag van je eisprong? Er ontstaat toch pas progesteron na de eisprong.... Ik moest +/- een week na m'n eisprong bloed prikken.
Misschien tijd voor een up to date NOD lijstje, want er komen er idd weer een paar aan... NOD Julia6: maandag 5 april Wie volgt?
ik ga er ook vanuit (als ik een goede eisprong heb gehad) maandag 5 april nod is dus ik doe mee, julia nod 5-4 leentjuh nod 5-4
julia nod: 5-4 leentjuh nod: 5-4 PBA: 5-4 (waarschijnlijk s'avonds) spannend dagje dus voor ons allen
Oh meiden, wat spannend de 5de!!!! Ik help jullie hopen op goed nieuws! Ik heb zelf pas eind april m'n NOD dus die zet ik er maar niet bij . Eerst maar eens een mooie eisprong! Groetjes!
Volgens mijn gyn moet ik op dag 23 bloed prikken bij mijn cyclus van 36. Naar mijn weten is dat de dag dat ik mijn eisprong heb, dus misschien testen ze daar wel op? Ik zal het volgende keer wel even vragen aan haar, ik moet 14 april as weer naar haar toe.
@Mcellie, dan zullen ze denk ik niet je progesteron waarde meten maar inderdaad iets anders. Voor zover ik weet nemen ze 1 week na je eisprong bloed af om de hoogte van je progesteron te meten en daaruit kunnen ze concluderen of je een eisprong hebt gehad of niet.
Hey wat een leuk lijstje is dat zo geworden, vind het zelf wel makkelijk als iedereen neer zet wanneer haar nod is zodat ik het een beetje bij kan houden. Wel spannend hoor gelijk 3 op de 5e volgende week!! Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en er zijn 2 eitjes aan het groeien, 1 was nu 12 mm en 1 was 13 mm. Het kan nog zijn dat er een stopt met groeien maar dat zien we vrijdag want dan moet ik weer terug komen. Waarschijnlijk is dan het weekend de inseminatie dus op naar pasen haha... Ga even boodschappen doen zo en verder weinig vandaag, ben echt super moe vandaag dus even niks!! Groetjes,