@Jem: Nee, eigenlijk nog niet echt. Haha, ik denk dat dat pas zover is wanneer we de echo hebben gehad.
@all nou vanmiddag een testje er tegen aan gegooid maar nix te zien ja alleen wit haha, mijn ongi krampjes vandaag nog niet gehad gister en die dagen ervoor wel nu niet dus we wachten weer af ben ik maandag nog niet ongi bellen we na het zkh... @julia lekker een weekend weg, altijd gezellig toch.. @Bo en al een beetje bijgekomen van het GROTE nieuws @daan hoe gaat het bij jou?? @pba fijn dat je een goede eisprong hebt gehad nu op het wachtbankje
@PBA, gelukkig dat je de uitslag op tijd te horen hebt gekregen, wat een bevalling zeg! Pfff.... Zou er mooi even met je gyn over hebben volgende keer dat je hem/haar spreekt. @Bo, ga je al iets kopen, stiekem iets kleins? En de grotere aankopen na de echo denk ik? @All... hier sinds een half uurtje weer ongi buikpijn, dus veel hoop heb ik niet meer deze ronde. Zou wel vroeg zijn trouwens, maar kan evengoed nog een weekend buikpijn hebben en dan maandag ongi worden. Het zou mij niets verbazen in ieder geval! maar goed... we zien wel.
@leentjuh: Nee, nog niet echt. Zal pas over 2 wkn komen, na de echo gok ik. @Julia: Ik heb net op Lief! al iets besteld... haha, waarschijnlijk morgen ook al wel iets ja! Al is het maar een speen/slab! Hahaha
Het is de laatste 2 dgn al erg rustig... behalve gisteren avond trouwens.. haha. In wat voor zorg sector werk jij eigenlijk leentjuh?
@Leentjuh: Ik vergeet helemaal te reageren op wat jij verteld over de test. Sorry! Wanneer is je NOD? Maandag? Spannend hoor.
Inderdaad rustig hier. Net cadeautjes voor het weekend gekocht, en was zelfs bij de Kruidvat. Toen ik net thuis kwam realiseerde ik me dat ik een zw. test vergeten te kopen ben. Stom!!! Maar goed, heb ook wel echt buikpijn, dus denk niet eens dat ik hem nodig zou hebben dit weekend
@bo ach maakt niet uit hoor, ik heb er net nog even na gekeken weet dat het niet mag, maar lijkt wel of ik in de verste verte een streepje zie maar niet roze, achja ik denk dat zaterdag zondag of maandag mijn nod is als ik maandag ni ongi ben bel ik dinsdag het zkh even, ik werk in een verpleegtehuis met dementerende ouderen... @julia en leuke cadeautjes gekocht was het druk in de stad @all hier af en toe weer wat ongi krampjes
I know Bo, maar ongi buikpijn een paar dagen voor je NOD beloofd meestal weinig goeds. Ach, we zien wel. Ik heb dan liever maar dat ik meteen rood zie ipv dat ik een paar dagen buikpijn heb en het dan maandag doorzet ofzo. Dan twijfel je jezelf helemaal kierewiets. Maar, ik heb het niet voor het zeggen, dus we doen het maar rustig aan en ga lekker van het weekend genieten. Zal dus ook weinig online zijn omdat we morgenmiddag vertrekken en pas zondag eind vd dag thuis komen. @Leentjuh, dan hoop ik van jou een posi test te zien, dan hoop ik dat @Jolanda een succesvolle IUI achter de rug heeft en dat @PBA ook een mooie posi test komt showen hier. Want jij hebt ook je NOD a.s. maandag toch? Voor degene die vanavond niks te doen hebben en zitten te zappen, een aanrader, maar wel een beetje heavy voor de donderdagavond. 22.20 ned. 3 Over mijn lijk. Iemand anders die deze docu ook volgt?
ach ik ga ervan uit dat het deze ronde nix wordt, ik heb vandaag toch wel een baaldag, veel aan het nadenken waarom het zo lang moet duren voor wij zwanger mogen zijn en heb er ook nog met mijn man over gehad soms heb je wel is van die dagen he ik heb wel even een traantje gelaten
@Leentjuh, ja ben geslaagd. Had van te voren al bedacht wat ik voor wie moest kopen, dus dat ging snel. Het was ook poepie druk, dus was blij dat ik 'snel' even van winkel naar winkel kon sjezen, uit de rekken plukken wat ik nodig had, betalen en naar huis, ipv een echte zoektocht naar een geslaagd cadeau.
idd dat is dan fijn vooral als je geen zin hebt in geslenter ik vindt het toch altijd wel druk op donderdagavond...
@Julia: Tja, dat is zo. Al had ik woensdagochtend ook zo'n soort buikpijn. Maar ik snap je wel hoor. Dan maar meteen... Over mijn lijk....? Dat gaat zeker over dode mensen ofzo? Daar hou ik niet zo van. Haha, helemaal niet laat op de avond en als ik alleen thuis ben!
@Balen Leentjuh, maar herken je gevoel wel hoor. Hoe lang zijn jullie nu bezig, incl de maanden zonder clomid? Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat het game over is deze ronde, maar ja... zolang ik nog niks gespot heb, is het nog afwachten. Mijn gevoel laat me meestal niet in steek, dus ben 99.9% zeker. Vorige ronde "wist" ik dat ook, maar vond het niet eens zo heel erg, nu baal ik er ook wat meer van. Moet weer even die posi power zien te vinden.... Ja, idd heavy die serie. Wel boeiend ook. En het zal je maar gebeuren, midden in het leven staan en dan.... pff.... je moet er niet aan denken.
Ik ook! Was nu in Dukenburg (ken je vast wel), daar iets minder druk dan in de stad, niet over hoofden lopen zeg maar