Cybi, die is toch helemaal duidelijk he!! Van harte gefeliciteerd meid en nu gauw een nieuwe banner gaan maken he!! Daan, ik hoop niet dat het het begin van je ongi is... Inderdaad is een ongi pas begonnen als het echt rood is! Liefs, Jolanda
Cybi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat is nog eens een goed begin van dit topic, dat we maar snel allemaal mogen volgen @All; zal morgen even reageren; ben doodmoe en duik zo mijn bedje in. We zijn gister onverwachts bij vrienden blijven slapen omdat het erg gezellig (lees laat) was geworden. Vanmorgen daar heerlijk ontbeten en met zijn allen naar het zwembad geweest (ze hebben een kleintje van 2, was dus erg gezellig )
Cybi, wat een geweldig nieuws! Geniet maar lekker van het zwanger zijn! Proficiat! Annie, klinkt als een prima weekend, ongeplande dingen zijn bijna altijd 't leukst! Daan, 'k hoop voor je dat de bloeding niet doorzet... zolang 't idd niet helderrood is, is er nog niks aan de hand! Merel, kun jij op zaterdag bij de gyn terecht? Da's gemakkelijk! En al resultaat van de Clomid? Hoop het voor je! Allemaal alvast een fijne zondag! Liefs!
@Cybi: Wow Cybi, dat is pas goed nieuws! En hoop dat nog velen volgen hier!!!! @1979: Ja ik was ook verrast dat ik zaterdag kon komen. Ik mocht op de afdeling verloskunde komen. Daar had 1 arts dienst en die kon een echo maken. Er waren veel eitjes te zien (hallelujah!) en de grootste was ong 15 mm. Zag er volgens hem goed uit. Moet nu disndag of woensdag terugkomen bij gyn en dan kijken ze weer of het doorzet.
Jaa Cybi! Dat lijkt me inderdaad overduidelijk! Genieten nu he?! En maar duimen dat ik inderdaad ook zwanger ben, aangezien we dezelfde soort klachten hadden . *duimt* @ All: Mijn bruinverlies gedoetje is weer weg volgens mij . Ik word er alleen maar onzeker van nu! Ik heb woensdag mijn nod... Ik word er gek van . Ik kon ook altijd op zaterdag en zondag terecht bij de gyn hoor!
Hi meiden, Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop ook dat jullie allemaal snel mogen volgen! Ik duim heel hard voor jullie!!!! Geef de moed niet op!!
Daan, dan is een goed teken dat de bloeding niet heeft doorgezet bij je... I'll keep my fingers crossed!!! Merel, dat zijn hoopgevende resultaten, 15mm! Proficiat met deze vorderingen Meiden, nog even een vraagje aan jullie allemaal: ik ga bijna op wintersport dus ga de Primolut (om de bloeding op te wekken) in ieder geval zo timen dat ik met wintersport niet ongesteld ga zijn. Ik zal in de apres-ski vast wel wat alcohol gaan drinken (niet stomdronken hoor, daar hou ik helemaal niet van!). Zou het slimmer zijn om de Primolut pas te gaan innemen na de wintersport? Of zou het niet uitmaken wanneer je ook alcohol gebruikt tijdens het gebruik van deze medicijnen? Alvast bedankt voor jullie mening! Liefs.
@1979 ik heb het even voor je opgezocht en er staat dat je in combinatie met dit medicijn gewoon alcohol mag en verder wens ik je een hele fijne vakantie @all vandaag veel last van mijn blaas verder nog 5daagjes provera slikken dan afwachten wanneer de duivels komen
@ All: Nu ineens weer de bruinige afscheiding terug! En erger dan gisteren... Heel raar. Met vriendlief overlegd en morgenvroeg maar even een testje doen? Ik durf eigenlijk niet. Ik heb hele gevoelige tepels, maar eigenlijk durf ik niet meer te hopen... Woensdag is mijn nod, denken jullie dat er morgen al iets te zien zou zijn? En pffff wat zouden jullie doen? Ik word echt gek van die onzekerheid. Vannacht dus geen last gehad van het bruinverlies, maar nu weer wel...
Daan, als het je rust geeft om een testje te doen zou ik het wel doen hoor. Hoop echt voor je dat het vals alarm is maar ik vrees het ergste.... Sterkte ermee!
@1979: veel plezier en volgens mij kan alcohol geen kwaad, mits met mate! @Daan: Ik hoop het beste voor je. Succes met testen. Ik voel nu van alles....beetje buikgerommel. Hoop dat het van een nadere eisprong is, maar kan ook zijn dat ik het té graag wil voelen . Morgenochtend gyn bellen voor afspraak dinsdag. Wel lastig dat ik steeds eerder weg moet op werk. Wat zeg je dan steeds......
Ik heb ook een ander topic geopend in zwanger worden en daar zijn opzich wel positieve reacties ook op het bruinverlies. Dus we geven de hoop nog niet op. Heb sinds vanmiddag ook enorme zere tepels! Echt heel erg naar zelfs . We keep our fingers crossed! Ik hoop het zooo maar durf eigenlijk niet meer te hopen. We denken erover om morgen een test te doen maar eigenlijk vind ik het eng... Bang om weer teleurgesteld te worden
Nou ik heb de gyn. vandaag even gebeld. Of het ook kwaad kan dat ik nu dat bruinverlies heb. Dat kan gelukkig geen kwaad. Ze zei dat het nog beide kanten op kon. Ik krijg woensdag de uitslag van mijn bloedonderzoeken, dus woensdag of donderdag testen...
Succes morgen Daan! Ik heb morgenmiddag wer een afspraak voor 2e follikelmeting. ik hoop echt dat eitjes mooi doorgegroeid zijn........
Mag ik nog even mee kletsen? Wij starten volgende maand met clomid. Hebben vandaag te horen gekregen dat ik PCO heb, ben er eigenlijk best wel van aangedaan maar ben ook blij dat we er nu iets aan kunnen doen. Hoop dat het dan allemaal wat vlotter gaat. Ik heb nog een klein beetje hoop dat het deze maand nog zonder medische hulp gaat lukken. Wat fijn om eens te kunnen kletsen met dames die hetzelfde moeten ondergaan! Veel sterkte allemaal! Groetjes Joke
*Joke, Clomid moeten slikken is natuurlijk niet leuk maar zie het maar als een hulpje dat je blijkbaar nodig hebt. Zie mijn banner, 1 ronde Clomid en zwanger.... *Merel, hoe was het vandaag met de meting? Zag het er goed uit? *Daan, nog geen duivels? Duim echt zo hard voor je!!! Wel raar hoor, dat jij zo lang op de uitslagen moet wachten. Ik kon de volgende dag al bellen naar het zh. Zelf vandaag de gyneacoloog gesproken over hoe nu verder. Met 9 weken krijg ik mijn eerste echo. Aan de ene kant duurt dat voor mijn gevoel nog wel erg lang, aan de andere kant 1 cyclus is al ruim 4 weken dus waar gaat het over Wil gewoon weten of het goed zit, maar geduld is een schone zaak!
@ Joke: ja, het is idd vervelend dat je lichaam het niet helemaal zelf wil doen, maar met een beetje hulp lukt het misschien toch! @Cybi: Geduld is een schone zaak idd. En voor je het weet is het zo ver! Ik hoop dat alles goed is. Vandaag was mijn echo best positief! Alle eitjes waren gegroeid. Ik had zelfs 1 ei van 20 mm. Volgens de gyn staat deze klaar om te springen. Mijn baarmoederslijmvlies was ook dik genoeg (>7mm), dus deze was er ook klaar voor. Nu maar goed ons best doen!
@ Cybi: Nee, hier nog steeds geen duivels. Morgen is mijn nod en krijg ik ook de uitslagen van de bloedtesten... Dus ik wacht het nog even af. Ben ook bang om te testen eigenlijk . @ Merel: Heel goed . Flink aan de klus inderdaad! @ All, hier dus nog steeds bruinverlies en onzekerheid...