Bo wat eng! Pfff.... dat is echt mijn nachtmerrie in de auto, dat er ineens zo'n schattige kleine donald duck voor mijn auto opduikt. Maar god, beter met 120 doorrijden dan met 30 want dan heeft ie alleen maar pijn. Bah.... zie het helemaal voor me. Die honger is wel herkenbaar. Ik had het zo erg dat ik echt wegtrekkers kreeg als ik niet op tijd of genoeg at. Kwam er ook achter dat ik helemaal niet zoveel at door de dag heen. Heb gewoon gegeten wat nodig was, 3 keer per dag en 2 gezonde tussendoortjes. Niet onnodig veel dus! Inmiddels is die honger wel wat minder. Ik hoef in het weekend niet meer om 7.30u. op te staan. Als ik nu uiterlijk 10u. eet gaat het ook prima. Werkse vandaag!
Poeh ja, dat wegtrekken had ik gisteren tijdens het sporten ook. Snel een banaan gegeten toen ging het wel weer even. Maar toen ik gedouched had en met man wat zat te drinken begon ik weer te shaken.... Ik hoop dat het bij mij over een paar weken dan ook maar minder word.
het is moeilijk hoe en wanneer vanavond zowiezo en misschien dan morgen ook nog maar maar ben bang dat zijn zaad dan weer niet optimaal is het is allemaal zo moeilijk en onzeke heb vandaag wel heel erg buikpijn onderin mijn buik net boven mijn schaanbotje kan dit te maken hebben met de eisprong nog geen positieve ovulatietesthet streepje is wel iets donkerder maar nog niet gelijk maar moet ik die geloven vrijdag was mijn follikel 18 mm dus wanneer zou die dan springen zondag of misschien toch vandaag al ? je bent je vast doodgeschrokken ineens een eend voor de auto ik had laatst bijna een kat eronder kon echt nog op het laatste moment remmen zat toen te shaken in de auto en bo met hoeveel mg clomid ben je begonnen en het kan dus echt na 1 ronde ben je goed op gewicht of iets te zwaar of te licht? groetjes marije
Jeetje Bo wat schrikken zeg van die eend... Het is wel waar wat Cybi zegt, de eend heeft niet geleden maar het blijft zielig hoor. Is het rustig op het werk? Marije, gisteren was er bij mij ook 1 eitje van 18mm en ik heb morgen om 12 uur de inseminatie. Ik heb alleen wel pregnyl moeten spuiten dus mijn eisprong wordt dan wel tegengehouden geloof ik.. Maar als je het vanavond doet en dan morgen ook nog dan zal het aan de zaadjes niet liggen lijkt me. Er zijn ook al artsen die zeggen dat het niet uitmaakt of je het iedere dag doet of om de dag. Ik heb nu in ieder geval ook al buikpijn terwijl morgen mijn ei is dus het zou bij jou hetzelfde kunnen zijn he. Groetjes, Jolanda
Het was idd schrikken.... Bah! @ Marije: Ik ben met 50 mg begonnen. Volgens mij is dat standaard. Mijn gewicht is goed, niet te licht en niet te zwaar. (nog niet! )
oi jem wat spannend allemaal he ik heb geen pegnyl gehad moet van mezelf komen alleen de clomid 50 mg maar slaat aan want had een ei nu hopen dat die ook springt een insemenatie is misschien geen pretje maar wel meer kans denk ik ik hoop zo deze ronde raak ook als is het pas de 1e onde clomid we zijn toch al 3,5 verder na het stoppen met de pil en wat duut het lang als je zo graag wil heb je al veel rondes clomid gehad? ik duim voor je aankomende week dat he allemaal nesteld enzo groetjes marije
Jolanda, wat spannend, morgen jullie 1e inseminatie! En met 4 eitjes heb je dus extra veel kans op een bevruchting! Hoop dat 't goed zal gaan! Cybi, wat gaaf, zo vroeg een pretecho! Bo, t lijkt me ook erg lastig om op zon moment je mond te houden tegen je zus! Wat heerlijk, haar reactie!!! En dan dat verhaal van die eend, ik kan goed begrijpen dat je er van schrok! Maar idd zal ie niet geleden hebben met die snelheid. Ik heb wel eens een duif raak gereden, maar die is gewond verder gevlogen.... Marije, welkom! Al 3,5 jaar bezig voor een tweede? En heb je nu pas clomid voorgeschreven gekregen? Pfff dat is wel na een lange tijd! Heel veel succes de komende tijd! En die onzekerheid, die kennen we helaas allemaal.... By the way: een leestekentje op zn tijd kan geen kwaad . Dat leest wat gemakkelijker . Hier een relaxed begin van 't paasweekend. Gisteravond lekker uitgebreid in bad geweest en vandaag effe wassen draaien en poetsen, dan heb ik de rest van het weekend voor leuke dingen! Nog geen concrete plannen, maar dat komt wel goed! Liefs.
@all nou mijn voorgevoel was juist, mijn duivels zijn vanmorgen doorgekomen gelijk even zkh gebeld en maandag heb ik een uitgangs echo en dan waarschijnlijk weer met clomid 100 beginnen... fijne paasdagen voor jullie allemaal
Leentjuh balen dat je ongi geworden bent, je had het al wel een beetje verwacht door je negatieve test he... We gaan duimen dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben!!
Jeetje Bo dat was schrikken zeg. Eergister sprong er ook ineens een eend voor mijn auto (wat is dat nu toch ineens met die rare beesten) maar kon hem nog net ontwijken gelukkig. Leentjuh, balen zeg nu maar op naar de volgende zeggen we maar. @all, hier lichte buikkrampen maar of dat goed of slecht nieuws is durf ik niet te zeggen. Vorige maand was het duidelijk ik zou ongesteld worden maar eerlijk gezegd heb ik nu zoveel rare dingen gehad dat ik dat niet meer zeker weet.
balen leentjuh... maar goed: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Het wachten tot de vruchtbare dagen duurt alleen wel lang... ik zit vandaag op cd11, mijn vorige eisprong was rond dag 21, dus nóg 10 dagen wachten . PBA, hopelijk heb jij deze dagen meer succes!
@Leentjuh: Hé meid, wat balen dat je ongi is gekomen... Wel apart om te horen dat zulke dingen met de paasdagen gewoon door gaan! Succes morgen! @Jem: Vandaag is het voor jullie zover! Succes vanmiddag in het zkh. Ik zal duimen op een goede inseminatie. @PBA: Wanneer is jouw NOD? Spannend hoor. Zijn de krampen er nog of zakken ze af?
mijn nod is maandag heb af en toe krampen met name in de ochtend en in de avond. in de avond zijn mijn tepels opgezet en gevoelig en dat al een week. nog nooit gehad zolang.
@JEM; succes vandaag! spannend hoor..... Ik ben benieuwd hoe het gegaan is... @Leentjuh; jammer dat je ongi gekomen is. Op naar de volgende ronde.... Ik heb dat ook met mijn eisprong, ik heb geen idee wanneer die is. Test me helemaal suf met die staafjes.... @PBA; ik had van de week ook bijna een stelletje eenden onder mijn auto.... Het voorjaar komt eraan, dus ze hebben ontzettende nesteldrang, waardoor ze niet goed opletten waar ze lopen! haha, heel herkenbaar @ Marije; welkom Ik ben afgelopen vrijdag bloed wezen prikken in het ziekenhuis, maar de assistent wist ook niet waarvoor precies. Het is precies op dag 23, met mijn cyclus van 36 dagen. Ik heb op 14 april pas een afspraak bij de gynaecoloog dus ik ga gelijk vragen waarom ik perse op dag 23 bloed moest prikken. voor de rest eigenlijk geen klachten. Heb de hele week getest op een eisprong, maar helaas..... nada Vanmiddag op familiebezoek en vanavond uit eten met mijn ouders. Morgen lekker niets doen! Heerlijk zo'n extra dagje vrij.... @Dames, fijne paasdagen!
@ leentjuh: Wat balen zeg meid. Vol moed de nieuwe ronde in! =) @ Jolanda: Spannende dag! Ik duim voor jullie! @ 1979: Naar altijd dat wachten... @ PBA: Spannend hoor... Nog 1 dagje en dan testen Knap dat je niet eerder getest hebt. @ Bo: Oh bahbahbah... Wat naar! Wij konden gisteren net op tijd remmen voor een duif. Maar hij bleef gewoon zitten! :O Gelukkig verder geen verkeer op de weg... @ Mcelli: Geen eisprong gezien dus? Gaan ze dan de dosis verhogen? Even overleggen met de gyn inderdaad dan! @ All: De misselijkheid is hier nu echt aan komen waaien, en hoe hard het ook waait, hij waait niet weg! Het is echt heel erg. Vanmorgen een glas melk gehad en verder nog helemaal niks ... Ik weet het, het is slecht, maar ik heb nergens zin in en ik ben heel misselijk. Dit is geen klagen hoor! Ik neem het allemaal voor lief. Maar het is nu wel heel erg
@daan, Ik verwacht tegen het eind van de dag pas mijn ongi aangezien ik ook 14 dagen terug dan tegen de avond mijn eisprong voelde (wat handig dan he), of maakt dat niet uit?
Goedemiddag, Pba, geen idee eigenlijk of het zo is dat als je je eisprong 's avonds is geweest je dan ook 's avonds ongesteld wordt. Hopelijk blijft hij gewoon weg!! Wanneer ga je testen? Daan wat vervelend van je misselijkheid, toch proberen om telkens kleine beetjes te eten en te drinken! Mcellie wat balen dat je nog geen eisprong gezien hebt.. Veel plezier vandaag in ieder geval met de familie! Bo weer aan het werk vandaag?? Vanmiddag de inseminatie gehad en we hadden wel 6 miljoen goede zaadcellen!! Zo'n goede score hebben we nog nooit gehad, bij Myrthe hadden we 2,8 miljoen. Heb nu wel buikpijn dus lig lekker op de bank met een dekentje en dan nu hopen dat de komende 2 weken omvliegen! Groetjes, Jolanda
Wow 6 mijoen dat is een hoop zeg. Super dus. Nu maar afwachten dus. Spannend hoor. Ik ga denk ik woensdag testen dan zijn we samen vrij maar misschien doe ik het ook wel dinsdag dat weet ik nog niet. Eerst maar even NIET ONGESTELD WORDEN
@PBA: Poeh, wat een geduld heb jij, wachten tot woensdag, knap hoor. ( je kan ook met "avondurine testen hé) @JEM: Jep, ik ben weer van de partij,. Het is alleen een ogelofelijke dooie boel hier... Bah. Gelukkig is mijn collega er om 3 uur dan kan ik weg en ben ik lekker een weekje vrij. Fijn dat jullie zoveel cellen hadden. Wat goed zeg. Doe lekker rustig aan vandaag en succes de komende 2 wkn. @Daan: Uhm, balen meid.Misschien moet je toch iets lichts proberen zoals cup a soup, of drooge crackers... Krijg je iig wat binnen. Ik heb juist heel veel honger en krijg soms echt flauwtes.... @All: Vandaag nog is even goed gekeken naar mijn uitgerekende datum. Zoals ik het nu uitgezocht heb, ben ik pas 4 weken en 1 dag! En dus ook pas 11 dec uitgerekend. Bah! haha, dat klinkt ineens een stuk korter. Ik weet nou ook niet wat ik met mijn afspraak bij de gyn moet doen. Die is 14/04 en dan ben ik dus pas 5 wkn en 4 dgn...Heeft dat dan al wel zin?