2010 Start Clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cybi, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Marije, dan lopen wij precies op met deze cyclus! Ik had vrijdags een ei van ongeveer 18mm en 1e paasdag mijn eisprong. Kunnen we echt samen aftellen!

2. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Volgens mij kan ie hier en daar weer aangepast worden ;)

NOD:
    - Jolanda/Jem1979: 17 april
    - 1979: 28 april
    - Annie24: 21 april
    - Marije: 22 april
    - Bobbing: 23 april
    - Leentjuh: 1 mei
    - Julia: 5 mei
    - Mcellie: 8 mei ?
    - Jojogirl: ?
    - Dithje: 3 mei

Zwanger:
    - Cybi: 25 september uitgerekend (na 1 ronde Clomid zwanger)
    - Bo87: 1 december uitgerekend (na 1 ronde Clomid zwanger)
    - Daan: 2 december uitgerekend (na 3 rondes Clomid zwanger)
    - PBA: 13 december uitgerekend (na 2 rondes Clomid zwanger)

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen

Hey oke,

Het zou mij eens benieuwen of het ook daadwerkelijk aanslaat, we wachten maandag maar af;)

Ja ik heb ook het een en ander gehoord wat de bijwerkingen waren/zijn van clomid...Hopelijk valt het wat mee.
    En als je er wat moois voor terug krijgt, vergeet je de bijwerkingen vanzelf denk ik.

Grts

4. 1979

1979 Bekend lid

22 apr 2009
    627
    0
    0
    @ Bo87, haha wat grappig dat je ons topic niet meer kon terug vinden! Maak jij geen gebruik van gebruiksinstellingen? Dan zie je van al je onderwerpen waarop je hebt gereageerd of er nieuwe berichten zijn…

@ Annie, wat leuk weer wat van je te horen! Klinkt als een goed overwogen besluit om het zwanger worden op een lager pitje te zetten…. En tijd zat ;) ….. Ik heb eerder een paar kilo teveel dan te weinig, maar aankomen schijnt echt lastiger te zijn dan afvallen, dus heel veel succes meis!
    En volgens mij zijn er veel meiden die de komende tijd weg mogen blijven van de gyn… jij, ik, en ik dacht ook Julia…

@ Mcellie, idd is ongesteld worden soms echt wel fijn! Ik was er ook super blij mee, een ‘spontane’ menstruatie na zovéél jaren!!! En bij jou nu ook een prachtige normale cyclusduur! Top! Dat geeft weer hoop!

@ Typje, natuurlijk mag je je bij ons aansluiten! Jouw verhaal lijkt wel erg op dat van mij… bij mij is dan wel geen pco geconstateerd, maar ook na de diane-35 is mijn cyclus ook helemaal weggebleven! (Zie ook mijn onderschrift). Wat fijn dat je nu met clomid mag gaan beginnen! Voor veel meiden is dit echt een wondermiddel! Qua bijwerkingen is het ook afwachten, de één heeft veel last, de ander merkt er niks van. Ik hoorde gelukkig bij de laatste groep. Veel succes in ieder geval!

Geniet nog van jullie relaxte (?) zondag!

5. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    ;)hoi

@jem

lopen we inderdaad op het forum staat bij mij nod op 22 apil maar klopt dan niet helemaal. ga uit van het weekend 18 april wanneer ga jij testen ik volgens mijn ticker ook over 6 dagen hoop dat ik het zolang volhoud en nog geen ongi te zien is of mischien toch wel!! als er niks is wil ik ook zo snel mogelijk weten natuurlijk! nieuwe ronde nieuwe kansen natuurlijk!
    maar ik hoop voor ons en iedereen hier dat we geen volgende ronde nodig hebben! heb je ook bloed laten pikken voor je prog.waarde?
    zoja hoe hoog was die
    bij mij was die waarde 31! volgens de fertiliteits arts duide dat zowiezo op een ovulatie dus wat een meer kansen hebben we nu vergeleken met de afgelopen 3,5 jaar!
    ik blijf hopen op een mini wondertj!!
    sterkte met deze spannende week doorkomen:$

groetjes

6. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Marije, ik heb geen bloed hoeven prikken. Ik heb een iui behandeling gehad dus nog een stapje verder dan alleen de clomid. Ik denk niet dat ik het ga halen om tot volgend weekend niet te testen, vind het zo spannend en ook omdat het bij onze eerste al 5 dagen te vroeg positief was... Moeilijk he...
    Heb jij al kwaaltjes of nog niet??

7. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi
    @jem:
    nee heb nog niet echt kwaaltjes wel vanaf de eisprong al af en toe zeurend gevoel onderin mijn buik en lies!
    maar verder nog niet echt af en toe denk ik dat iki misselijk ben volgens mij zit dat gewoon tussen mijn oren!:$
    en heel af en toe gister avond hadden we een feestje in een tenet buiten en daar had ik wel af en toe beetje gevoelige tepels!
    maar kan natuulijk ook van de kou of de aankomende menstruatie ik heb natuurlijk geen idee hoe mijn lichaam reageerd op een eispong en daarna omdat dit waarschijnlijk de eerste keer is in 3,5 jaar tijd>
    heb jij getemperatuurd?
    kun je mij een beetje vertellen wanneer die dan weer naar beneden zou moeten gaan als mijn ongi toch gaat komen??
    ik denk ook dat iik niet kan wachten met testen tot volgend weekend maar geloof daar niet zo in ivm dat het de vorige zwangerschap ook pas met 7,5 week pas positief was!
    maar we zien het wel als ik niet ongi wordt en toch gevoel van een zwangerschap heb vraag ik anders een echo voor ik weer zo beginnen met opwekken en de clomid?!
    heb je lang clomid gehad voor de iui en waarom hebben ze toch iui gedaan was je slijm misschien niet goed??

ik lees je snel weer vind het heerlijk om zo een beetje te babbelen en vragen beantwoord te krijgen ook al is het bij iedeeen anders natuurlijk!!

groetjes

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Is iedereen lekker van zijn vrije dagje aan het genieten??

Marije, bij mij gaat de temp altijd 1 dag voor de ongi naar beneden toe. Dat is ook wat dat je pas met 7,5 week een positieve test had. Heb je lang geduld moeten hebben...
    Dit is pas onze eerste ronde met clomid en pregnyl, bij onze eerste zijn alle onderzoeken toen gedaan en ik heb pco en de zwemmers van mijn mannetje zijn niet super goed, vandaar dat we iui krijgen.

Ik ga lekker de keuken in om het eten voor te bereiden voor vanavond. Mijn nichtje met haar man komt eten (nu 27 weken zwanger) en ik vind het leuk om te koken dus tot snel!

Groetjes,
    Jolanda

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Gggrrrr! Ik heb net een hele reactie verstuurd...... Druk ik op verzenden ligt net op dat moment mijn verbinden eruit, dus alles weg......

Geen zin om weer op nieuw te beginnen hoor. Sorry!

@All: hier wel alles oké. Vanmiddag vast begonnen met het schilderen van de buitenboel dus het begin is gemaakt. Nu lekker op de bank dus nog een beetje genieten van de zondag.

10. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    @jem
    ik was toen gewoon aan de pil en al 5 maand niet meer ongesteldmede door de pco natuurlijk ofzo heel vreemd allemaal !
    ik ben toen ik achteraf dus toch al 6 weken zwanger bij de huisarts geweest en een inwendig ondezoek gehad maar is was absoluut ne zwanger ook een test gedaan daar maar negatief toen een week later thuis een test gedaan want was moe en mijn borsten werden groter en jahoor positief huisarts weer gebeld en door gestuurd na de gyn kon ik een week later terecht en was toen al 8 weken dus is heel vreemd gegaan hoop dat ik nu toch eerder positief zal testen mocht het zover zijn
    eetsmakelijk en een fijne avon ga nu ook lekker koken voor mijn hubbie en knulletje

groetjes

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Bo! Goed man, schilderen! Hahahaha. Ik heb de kwasten en rollers net opgeruimd. Wij leggen nu vloerbedekking op zolder en dan is ie als het goed is vanavond AF! Joehoe! Maar... laten we eerlijk wezen, na onze vakantie gaan we weer verder met de kozijnen boven..... Dus wie weet, schilder ik dan nog even met je mee!

@Typje, welkom hier! Hopelijk slaat de boel aan en ben je snel zwanger!

@Cybi, goed dat nieuwe NOD lijstje, handig ook, weet ik meteen wanneer mijn NOD is, haha, dat had ik namelijk nog niet echt uitgezocht!

@Jolanda, die misselijkheid die zou nu dan theoretisch gezien niet meer van de pregnyl komen... hmm..... dat zou dan... HOPELIJK, ergens anders vandaan komen?!?!?!?! Spannend!!! Succes met de laatste wachtweek!

@Annie, leuk weer eens van je te horen meid! Klinkt inderdaad als een wijs plan om het wat rustiger aan te doen wb zwanger worden. Ik heb een druk leven en ben er dus ook niet extreem veel mee bezig en dat bevalt me prima. Helemaal nu ik dus ook 3 maanden niet naar het zk hoef, dat haalt de druk een beetje van de ketel. Ik probeer nog wel echt op het juiste moment te klussen, vind het knap dat je dat niet zo doen, op het moment dat je ei eraan zit te komen. Bij mij spookt dan toch door mijn hoofd dat ik die rotzooi slik en liever 1 maand minder dan meer zeg maar. Maar als dit voor jullie goed voelt, dan is dat natuurlijk het belangrijkste, het moet wel leuk blijven natuurlijk!

@All... hier het weekend gewerkt, nu weer thuis. Vanmiddag even de stad in geweest maar het was koud!
    Vanavond dus even helpen met vloerbedekking leggen en verder lekker relaxen. Ik ga voor die relaxte zondag(avond) hoor @1979!!!! :)

12. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @aan de nieuwe onder ons welkom hier en hopelijk voor jullie ook snel raak:D
    @cybi nu weet ik ook idd wanneer mijn nod is dank u:)
    @julia en lekker genoten van je relax zondag avondje;)
    @jem en wat heb je gekookt gister helemaal niet nieuwsgierig;)
    hoe is het met de zwangeren onder ons:):)

@all net even naar het ziekenhuis geweest waren 3 kleine follikels te zien maar tellen eigenlijk nog niet mee, nu donderdag weer als er dan een goede follikel te zien is en mijn progesteron waarde is ook goed deze maand dan krijg ik voor 6maand clomid mee naar huis en hoef ik niet terug tenzij ik natlijk niet meer ongi word... vind het best spannend scheeld hele hoop heen en weer gereis maar je hebt niet meer de controle misschien help het wel die rust;) nou nu ff lui op de bank dalijk avonddienst

13. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    Hey Meiden,

Ik heb Net naar het UMCG gebeld, allemaal zo vaag:(:(:(
    IK moest dus eigenlijks vandaag komen al voor een ECHO???????????
    ????????????????????????OKe dat hebben ze er dus helaaml niet bij verteld....:$ Ben zo erg pissig, en dit ga ik dat co-assistentje ook nog wel even vertellen:x

Maar iig moet ik er morgen om 10.15 uur zijn voor een echo en kan ik waarschijnlijk beginnen me clomid50......zucht.....

Wist ik veel, er werdt mij gewoon niet vereteld dat ik voor dat ik mag beginnen aan de clomid een echo moest hebben....ik ben toch ook geen arts:D

srry meiden voor mijn boze brief hihihi moets even mijn frustraties kwijt:):):)

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Julia: wat een ramp was dat, hadden het raam eruit gehaald maar was nog wat plakkerig toen we hem er in moesten zetten.. Haha, wij zijn zulke goede klussers.

@Leentjuh: Hier alles goed hoor.... Woensdag eerste echo.... :) Amper kwaaltjes dus dat gaat lekker.

@Typje: Wat vaag. Ik heb noit echo's gehad. Ook niet voor het starten met clomid. Heb daar ook nog nooit iets over gehoord dat je dat van te voren hebt....

Of zal dat het zelfde zijn wat jij altijd hebt Julia?

15. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen

Nee echt heel erg vaag, er is ons tijdens het laatste gesprek ook niks over verteld, ik krijg he net te horen van de sec.

Nou ja we gaan er morgen wel heen en we zien wel, maar dan mag het allemaal wel wat duidelijker worden:(

Grts

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @typje dat is een uitgangsecho die werd bij mij ook gemaakt dat wil zeggen om te kijken of alles schoon is van binnen zodat je met clomid mag beginnen, wel vaag dat ze dat niet hebben verteld:(

@bo fijn dat je geen kwaaltjes hebt leuk woensdag eerste echo vind je het spannend??

17. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen

Oke bedankt leentjuh,

Jij bent tenminste nog duidelijker dan de artsen in het umcg:):):)
    Nee vaag nietwaar! Ze vertelde ons alleen maar dat ik twee recepten mee naar huis kreeg en ik eerst moest beginnne met primolutn en als ik de bleoding kreeg moest bellen en kon beginnen met de clomid, en niks over een ene echo:(

Maargoed hihi morgen dus DE echo

18. leentjuh

leentjuh Bekend lid

15 nov 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    haha dank u ik zeg ook elke keer tegen mijn man nog even en ik kan zelf op de poli gync. gaan werken haha;)
    ben benieuwd en zit je morgen op dag 4 van je cyclus??

19. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen

Hahaha ja kan me voortellen:D

Ja morgen zit ik op dag 4

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @typje, wat stom! Mij hebben ze dat ook niet verteld, ik moet alleen bloedprikken op cd 3... dus je zit vandaag op cd 3?
    liefs

Deel Deze Pagina