Oke jou ook dus nie, raar toch.... De een alleen bloedprikken en de ander kan zo beginnen en ik dus alleen een echo. Bij mij beginnen de vraagtekens op te spelen en ga morgen eerst een gesprek aan, want zo gaat het niet bah... Ben zo pissig Morgen zit ik op cd4 idd, dus hopelijk gaat alles een beetje volgens plan en kan ik beginnen aan de clomid. Hoe gaat het trouwens met jou? Ook al aan de clomid?
@Leentjuh: Ja op zich wel. Alleen ga ik er maar even vanuit dat we niet veel zien/horen omdat ik denk dat ik pas op 4,5 á 5 wkn zit woensdag en het hartje pas bij 6 wkn begint te kloppen... Maar goed, even afwachten.
@Typje, inderdaad zoals Leentjuh ookal zei, gaat het over een uitgangsecho, doen ze trouwens lang niet in alle ziekenhuizen. Bij die van Leentjuh en mij wel! Als die echo goed is, dan slik je clomid neem ik aan van CD 4 tm 9? Is iets minder gebruikelijk, maar zal vast ook kunnen. Ik weet nog steeds niet waarom artsen in sommige gevallen afwijken van de normale CD 3 tm 7 clomid slikken. Weet iemand dat? @Leentjuh, best raar ook eigenlijk dat 2 artsen in hetzelfde zk 2 verschillende procedures volgen. Nah ja, ook weer niet raar, want iedere vrouw/echtpaar is natuurlijk anders. Ik kreeg een recept voor 3 mnd, jij dadelijk voor 6. Welke gyn. schreef die voor? Met een B. toevallig? Het maakt eigenlijk ook geen bal uit natuurlijk want die 3 en die 6 rondes die hebben we gewoon helemaal niet meer nodig aangezien het deze ronde gewoon raak is. Zo. punt uit. @Bo, lekker dat je niet teveel kwaaltjes hebt, zo hoort het! Spannend wel morgen, en goed dat je ervan uitgaat nog weinig te zullen zien. Kan het ook niet tegenvallen. Wel leuk om wat meer zekerheid over de termijn te krijgen, toch? Ik heb gisteren erg genoten van een relax zondagavondje. Heerlijk! Vandaag weer super druk, ik probeer een berg weas weg te werken en ondertussen de kamers en bedden klaarmaken voor de gasten die overmorgen aankomen op vliegveld Eindhoven. Ze blijven een week en ik heb er echt zin in! Dan nog een weekje en dan gaan we op vakantie. Ik zou toch bijna mijn cyclus banner veranderen in een bijna op vakantie banner, want ben meer met de vakantie bezig dan met zwanger worden op het moment en dat bevalt me beregoed! @
@Julia: Dat is idd zo, als zou het soms voor de bevestiging wel ietsje meer mogen zijn... Zere borsten ofzo, dat is misschien nog het minst erge dan! De echo is woensdag dus nog 1 dag langer wachten. Gezellig hoor, de visite. Kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt en je vakantie helemaal. Waar gaan jullie heen? FIjn dat je nu minder bezig bent met het zwanger worden, misschien gaat het dan ook wel iets vlotter... Nou succes met de was!
@thx Bo, we gaan naar Portugal. 3 lange weken, ahhhhh!!! Heeeeerlijk!!! Ik heb nooit echt veel zw. schaps symptomen gehad, behalve erg moe tussen week 7 en 9 en een beetje misselijk, en het is beide keren gewoon prima gegaan. Dus geniet er nou maar van. Beter zo dan misselijk boven de plee! Nog schilderen vandaag? Jullie zijn toch niet al klaar he??
Julia, ga je 3 (!!!!!!!!) weken naar Portugal??? Wat heerlijk!!! Wanneer vertrek je? Hier nog geen concrete vakantieplannen Vanmorgen paar minuten pijn rechtsonder in m'n buik... en nu plakkerige afscheiding.... zou 't mijn eisprong zijn? Spannend!!!
Oke, nou fijn dat ik nu weet waar ik aan toe ben, want vanuit het zh informatie krijgen is te hoog gegrepen Ik zit in het UMCG trouwens, dan zou het daar wel een gewoonte zijn om een uitgangsecho te doen. Ja misschien kan het wel van cd 4 t/m 9 zit ik ook niet met het weekend volgens mij
@1979, spannend!!! Doorzichtige afscheiding duidt meestal op een eisprong.. weet niet of plakkering ook doorzichtig is, zo ja, dan zal het wel met je ei te maken hebben en da's goed nieuws natuurlijk! Ja, 3 weken, aso he? Echt super relaxed. Beetje rondtrekken, veel mooie dingen bekijken, een combi van cultuur en natuur, wat wil de mens nog meer. En niet teveel plannen. Het enige dat gepland is, is een apartamentje in een hotelletje in lissabon voor de eerste 3 nachten en een huurauto. Hoe wat wanneer, dat zien we daar ter plekke wel. Jullie dus nog geen plannen, andere wel al hier? Ik ben in de vacation mood, dus kom maar op!
@ Julia Eerder wittig & plakkerig dan doorzichtig & plakkerig... maar we wachten geduldig af! Wat heerlijk zeg rondtrekken door Portugal! we hebben iets soorgelijks gedaan in Italie... Echt heerlijk! Moest wel even wennen, want normaal ben ik een control-freak die alles tot in de puntjes heeft geregeld, maar die vakantie echt helemaal niks van tevoren geboekt. En 't is super goed bevallen! Wanneer vertrekken jullie?
@Julia: Nee, nog niet klaar. Maar wij klussen in het wkd. Haha, door de weeks te druk dus ik doe zaterdag weer een ronde. Zijn nu achter begonnen dus dan ziet toch niemand dat het half af is. lekker hoor 3 wkn portugal. Klinkt erg goed. Wij gaan begin juli 1 week naar portugal met een deel van de fam. Mijn schoonouders zijn dan 35 jaar getrouwd... Daarna gan we samen nog een weekje naar Oostenrijk. Net in de auto vroeg manlief of ik in de herfstvakantie nog mag vliegen... Haha, dat zal hem wel niet worden! @1979: Spannend hoor, die pijn is erg herkenbaar op de afscheiding heb ik nooit gelet. Heb je geen ovutest gedaan? Geeft je misschien wat meer duidelijkheid.
Hey meiden, Heb wel alles teruggelezen maar heb nu geen puf om op iedereen te reageren. Heb een erg drukke dag gehad vandaag op het werk. Volgens mij vroeg iemand wat ik gisteren gekookt had en heb verse uiensoep gemaakt, broccoli gewokt met ketjap, ui en wokblokje, aardappelpartjes en kipfilet in pesto en daarom spek gegrild en dat in de oven om te garen met verse champignonsaus. Het was erg lekker en het bezoek vroeg of ze zaterdag weer konden komen eten haha.. Hier weinig nieuws verder, ga nog wat neuzen op internet en kom morgen weer kletsen! Groetjes, Jolanda
Zal ik inderdaad maar eens goed over praten met je gyn, ze moeten wel duidelijk zijn!!! Ja hier alles goed, veel bijwerkingen van Provera helaas.. ben niet te genieten en heb enorme buikpijn.. maar nog 3 pillen en dan hoop ik eindelijk de (welliswaar kunstmatige ) rode duivels te zien. Wel ontzettend veel witvloed. Vooral na de inwendige echo.. misschien een reactie op het glijmiddel van de gyn ofzo.. Ik mag dus HOPELIJk over 6 dagen beginnen met Clomid. Heb jij ook Clomid 50? Ik kan niet wachten joh! liefs
@1979, 'wittig' will hopefully do as well! Succes!! Gebruikt je ovutesten? Italie staat ook nog op ons lijstje, zoals zoveel landen, maar voor nu dus Portugal. We vertrekken eind april, het zal zo tussen de 16 en 23 graden zijn, niet te koud, niet te warm. Ik ben juist geen controlfreak, haha... eerder al eens (nog zonder kinderen, wel zwanger van oudste) 2 maanden door Azie getrokken, heerlijk. Nu iets dichterbij huis, ben erg benieuwd hoe die kleintjes het zullen ervaren. Dat ze maar van jongs af aan wennen, haha... @Bo, goeie zaak, achter beginnen, ziet ook niemand het als je er een beetje naast verft @Jolanda, volgens mij kan jij erg lekker koken. Ik heb net gegeten, maar nu ik dat zo lees krijg ik weer honger!
Nee, ik gebruik geen ovutesten... ik ga gewoon uit van eisprong rond dag 21 (en naar wat ik nu zo 'n beetje voel, klopt dat ook wel). Dus flink aan 't hobby-en hier .
Hey, Ben net bij het umcg geweest, ze hebben zich verontschuldigd ivm het niet uitleggen van de uitgangsecho. Maar het zag er allemaal goe duit, geen cystes en genoeg eitjes. Ik mag vanaf vandaag beginnen aan de clomid50 dus erg spannend. A.s dinsdag de 20e weer een 1e FM. Hopelijk voor jou komt de ongi ooks snel, ik had vrij snel al buikklachten en werdt hierna ongi. Ik kan ook niet wachten...hihi tot de 1e fm
Typje fijn dat je vandaag kunt gaan starten met de clomid!! Hopelijk gaan de eitjes er goed van groeien... 1979 vandaag zou het dan jullie dag moeten zijn!! Voel je al wat van herkenning van een eisprong of voel je het nooit?? Julia, ik vind het erg leuk om te koken en om dat uitgebreid te doen in het weekend. We zijn laatst met vrienden weggeweest en hadden 10 gangen gekookt in kleine porties. Was ook erg leuk om te doen. Hier nog steeds misselijk bij vlagen, vanacht werd ik er echt wakker van en ben naar beneden gegaan om wat te drinken. Heb nu alleen wel wat ongesteldheidskrampjes dus hoop niet dat dat een slecht teken is. Nou ja, nog een paar dagen geduld en dan weten we het he. Groetjes, Jolanda
@Inderdaad Jolanda, knap dat je het nog trekt zonder testen. Ik hield het geloof ik tot 2 of 3 dagen voor NOD uit, toen kon ik de spanning niet meer aan Succes!!
Gisteren voelde ik wel wat (beetje buikpijn onderin....) en een beetje wittige, plakkerige afscheiding. Maar vandaag niks meer. Misschien dat gisteren dan mijn eisprong is geweest. We hebben in ieder geval ons best gedaan . Over 2 weken weten we meer! Spannend voor jou Jolanda! Je mag bijna testen! Of wacht je eerst af of je ongi wordt of niet? I'll keep my fingers crossed for you!