Ik heb via internet testen besteld en die komen hopelijk morgen binnen. Denk dat ik dan donderdag eentje probeer...
ja is ook spannend! Vind het ook heeeel spannend, had vanaf dag 1 buikpijn dus dat beloofd veel pms klachten mja. Voelde jij je ook zo moe? Hier nog 2dagen en dan is me ongi er. Vrijdag gaan we voor de zaadtest ( lekker charmant zo een potje inleveren hahaha) liefs
Ja enorm moe, ik kon de hele dag wel slapen als ik een kussen bij me had hihi..Nu nog trouwens, en dat heb ik telkens als ik ongi ben of moet worden. En die enorme Snoepbuien Maargoed... 2 dgn nog oke komt dan je ongi erdoor? Weet je dat nu al Een zaadtest ja erg charmant idd, gelukkig hebben we dat al gehad. Maar dat doe je niet voor de lol. Me vriendjelief schaamde zich kapot. Maar de uitslag was bij ons zeer positief gelukkig. Maar spannend allemaal he, ik kan ook echt niet wachten op de 1e FM om te kijken of de clomid zijn werk ok daadwerkelijk doet. Moet je ook eerst een uitgangsecho hebben voor je begint aan de clomid?
Ja ik ga het inleveren want manlief moet voor een foto van zijn neus. Dus nog charmanter hahaah ik zie me daar al staan met schaamrood op me kaken hahahah. Hoe kreeg jij de uitslag trouwens? ik hoop over 2 dagen is mijn provera op.. dan afwachten maar als ik het zo voel... Ik hoop het voor jemeis! Ik hoop dat je clomid snel aanslaat! Hier hetzefde.. liefs
Oke ja heeeel erg charmant hihihi....als de uitslag maar goed is toch? Wij kregen na 4 weken de uitslag samen met de bloedresultaten. Oke 2 dgn nog provera dus, ik had nog 1 pilletje primolut oen ik vernam dat mijn ongi naderde grrr;-P erg opvliegerig... OP naar postieve resultaten en test natuurlijk
hoi, terug van weggeweest Er zijn ondertussen al weer veel 'nieuwe' mensen bijgekomen zie ik. En een aantal zwanger dus dat geeft moed. Zit nu in 4e ronde Clomid 50mg en nog 4 a 5 dagen tot eisprong. We gaan er weer voor deze maand!!!
Hallo Dames, nog even snel een berichtje voor ik straks weer aan het werk ga. Ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de eerste fm en het zag er heel goed uit. De clomid heeft aangeslagen en er zijn nu 2 grotere eitjes en 1 kleintje aan het rijpen Komende vrijdag mag ik weer komen om te kijken hoe het er dan voor staat, maar ze was erg positief.... Dus komende week en weekend flink aan de klus!! Liefs
@ Jolanda: Heb je stiekem al getest? @ Julia: Zit je met je gedachten al in Portugal? Heerlijk!! @ Dithje: Zie je wel @ Merel: Succes met de klus
@Merel: Welcome Back. Goed om te horen dat je er met goede moed tegenaan gaat deze ronde! @Dithje: Kijk, dat is nou eens mooi nieuws. Spannend hoor. @All: Jaja, we hebben vanmorgen ons wonderTJE gezien! Man, wat was het klein, maar 0.23 cm! Waar ik me al op voorbereid had bleek zo te zijn, nog geen hartje te horen en dus ook nog niet goed vast te stellen hoe ver ik ben. Zelf denk ik 5 wkn en 4 dgn. Dus we waren net iets te vroeg. Maar, over 2 wkn mogen we weer terug komen! Ondanks dat er nog geen hartslag was ben ik toch gerust gesteld. Er zit iets! Alleen is er nog steeds de vraag, 1 of 2?
@Bo, yes meid! Super nieuws! En die 2 weken zijn te overzien toch? @Merel, welcome back! Leuk dat je er weer bent! @Jolanda, je houdt ons wel lang in spanning zeg...... @All, hopelijk alles goed met jullie, hier wel. Niet zoveel te melden eigenlijk, druk druk druk dat wel. Ga van het weekend de ovu testjes maar weer eens uit de kast halen, kijken of er wat gebeurd deze maand. Ik heb zeg maar zelf, euhm..... besloten hoeveel mg clomid ik slik, gna gna, dus ben benieuwd!
5 maar? Neuh... dacht eerder aan een 8ling, net als die amerikaanse, zonder hubbie, per ongeluk zwanger van een 8ling... Nee hoor, weet je wat het is, ik heb gewoon goede ervaring met 50 mg. Punt uit. 2 mannen hier rond lopen dankzij clomid 50. Dus ipv 25, gewoon 50. Is toch niet heel verkeerd?
Vorige x heb je toch half 25 en half 50 mg genomen? Dat was blijkbaar genoeg voor een eisprong. Ben je dan niet bang dat volledig 50 mg een te hoge dosis voor jou is op dit moment? En dat je idd zwanger wordt van een 8ling? Dat zou ik namelijk wel hebben...
@Julia: op zich is 50 mg niet zo'n hoge dosis natuurlijk. Maar waarom heeft de gyn/arts je 25 mg voorgeschreven? @Bo:
Bo wat fijn dat er al wat te zien was op de echo. Nu op naar een kloppend hartje over 2 weken!! Ik heb wel een test gedaan maar die was wel zo vaag dat ik hem als negatief beschouw.. Alleen nu hij is ingedroogd zie je hem wel duidelijk maar is buiten de tijd om. Heb hem in mijn album gezet en ook geplaatst bij de testen om ervaringen te vragen.
Ze zeggen toch een indrooglijntje! Nu maar afwachten of ik ongi wordt of over een aantal dagen een positieve test.
*zucht* heel verhaal zitten typen alles weg:x nou ik weet het allemaal niet helemaal meer... @bo wat leuk dat je een echo gehad hebt en over twee weekjes een mooie kloppend hartje op de echo @jem ik heb gespiekt in je fotoalbum en ik zie toch wel een 2de roze streep spannend ik zal voor je duimen @julia je hebt groot gelijk ik dacht al dat je dat ging doen net als de vorige keer @all ja de rest ben ik weer vergeten, vandaag naar het zkh geweest maandag had ik links 2 follikels vandaag nix te zien nu zaten er rechts 2 follikels 1 van 10,5mm en 1 van 13,5mm zaterdag weer even kijken of dat ze er zin hebben om door te groeien ben benieuwd... dalijk even lekker de was buiten hangen in het mooie zonnetje heerlijk 2 daagjes vrij