@ Julia: Inderdaad wij mogen gewoon door met 3 rijpe eitjes. De kans was erg klein dat ze allemaal bevrucht zouden worden, volgens de gyn. @ all: pfff, mijn laatste nachtdienst al weer, verschrikkelijk. Ik kan namelijk niet overdag slapen. Dus tegen de tijd dat ik bijna moet beginnen word ik moe. En als er dan nog eens veel te doen hier was 's nachts... Nou ja, ook dit zullen we wel weer overleven. Ben wel heel benieuwd hoe mijn lichaam, mocht ik zwanger worden, gaat reageren op zulke diensten. Een collega van mij werd er hondsberoerd van 's nachts.
@Julia: nou..vanochtend een positieve ovu test in handen. Dus dat is precies steeds op dezelfde dag als de andere 3 rondes met Clomid. En nu aan de klus. Wordt er altijd een beetje gek van, omdat ik dan zo onzeker wordt over wanneer en hoe vaak haha. In ieder geval vorige week geklust om de dag en gister. Nu vandaag en morgen ook maar voor de zekerheid. @Jolanda: ben benieuwd hoor!!!!!!!!!! @Bossie: bij werd alleen de eerste ronde gevolgd met follikelmetingen (2 keer geloof ik). De ronde erna alleen bloedprikken en nu mag ik het 4 maanden zonder dit alles proberen. Volgens mij volgt elk ziekenhuis een ander protocol.
Goedemorgen, Kan jullie helaas nog geen goed nieuws vertellen! Heb wel getest maar kan niet zeggen dat het streepje nu duidelijker is. Morgen dus maar afwachten of we ongi worden of niet. Het streepje is wel zo licht dat je hem in alle bochten moet houden om wat te zien. Vanacht tot half 4 met Myrthe bezig geweest die is 4 uur lang achter elkaar aan het spugen geweest en diarree. Vanmiddag dus maar even liggen! Dinthje, je nachtdienst zit er nu waarschijnlijk wel op dus je kan lekker slapen! Ga zo even een boodschappenlijstje maken! Groetjes, Jolanda
Jolanda, balen dat de test nog niet positiever is... maar we houden moed! Dat was dan wel een heftig nachtje voor je... Hoe oud is Myrthe? Ik ga eerst maar eens even poetsen, dan heb ik dat maar gehad! Fijn weekend!
hoi hoi @jen1979: ik had hag ook eerst een hele lichte vaage lijn vager kon niet want dan stond die er niet! kreeg hem ook niet op de foto. maar een streep is een streep! ik heb de testen meegenomen naa de huisats assisitente en die zei ook jahoor een streep is een streep en kijk mijn testen nu is verschillende omdat ik het nog steeds niet kon geloven !! ik zal ze in mijn foto album zetten weet niet niet hoe ik ze er hier bij krijg groetjes
1979 succes met poetsen!! Is wel lekker als je dat klaar hebt want het word echt lekker weer vandaag. Myrthe is net 20 maanden dus een heerlijk klein eigenwijsje. Het was wel heel erg zielig hoor want ze was zo misselijk en wilde dan niet overgeven dus dan was het huilen.. Gelukkig gaat het nu wat beter met haar. Marije, ben benieuwd naar je testen!! De testen zijn hier zo licht dat je ze scheef moet houden om uberhaubt wat te zien en ik heb het gevoel dat als het wel zo zou zijn dat ze dan toch wel wat duidelijker zouden zijn nu. Anders beginnen we van de week weer met de clomid en op naar poging 2! Groetjes, Jolanda
ik had dinsdag een hele lichte vage positieve en pas donderdag was die iets duideljker en mijn vorige zwangerschap pas met 7,5 week positief dus beetje moed houden nog heb je hem wel met ochtend urine gedaan en welk merk test? groetjes
Heb net nog een test gedaan van de kruitvat met een plusje maar daar was niks op te zien dus we wachten het maar weer af. Zolang er nog geen bloed is is het goed!
ik had met de testen 2 voor 5 euro het eerste een streepje met die met het plusje pas donderdag maar komt goed zolang e nog geen bloed is? niet te onzeker proberen te worden moet ik zeggen (waarom heb ik 8 testen gedaan) kan ook dat je lichaam weinig hcg aanmaakt en pas volgende week positief test ik zal duimen!!! groetjes maije
Jolanda, ook bij mij moest ik mijn test in allerlei bochten wringen om iets te zien. Maar Marije heeft gelijk, een streep is een streep. Probeer anders de 2 voor 5 euro van het kruidvat eens. Die testen vrij snel al en geen indrooglijntje. Ik duim keihard voor je!! Julia, de vermoeidheid neemt bij mij zeker af hoor! Heb er nog slechtere dagen bij zitten mar over het algemeen gaat het vrij goed. Ik heb verder geen klachten dus ik denk dat ik blij mag zijn met hoe het nu gaat!
ik had ook de 2 voor 5 euro en daar is echt een streep is een streek want ik had er nog 1 van een halfjaar geleden en daar was niks maar dan ook niks op te zien ! ook geen indroog streep ofzo dus bij deze geld zowiezo een streep is een streep twijfelen blijf je toch tot je die dikke streepziet maar dat komt vanzelf groetjes
Cybi in mijn album staat een test van van de week van de kruitvat van 2 voor 5 euro maar volgens mij wel met een indroogstreep hoor.. Ik wacht gewoon even af de komende dagen en doe dan dinsdag nog een test als ik niet ongi geworden ben. Het is inderdaad dat je gelijk een dikke vette streep wil he haha..
Jeetje dames, wat gaan jullie hard! Voor zo ver ik alles onthouden heb.... @Julia: Wat een heerlijk weer heb je om vandaag naar de Efteling te gaan.. Geweldig park, ken het op mijn duimpje. Met mij gaat het ook goed qua kwaaltjes... Nog steeds niets meer dan de vorige keer! Ow ja wel mn boobs!! Poeh, als ik net uit bed ben, en dus geen bh aan heb, moet ik ze op de trap gewoon ondersteunen anders doet het zo'n zeer... haha! Ziet er heel achtelijk uit. Nou ben ik van mezelf vrij redelijk geschapen dus is een vreemde gewaarwording. Manlief vindt het echter geweldig. Die denkt dat ze iedere dag een stukje groter worden! Nou veel plezier met de fam en geniet van het mooie weer. @Jem: Jeetje wat spannend. Waarom probeer je de clearbleu is niet, dan hoef je niet te twijfelen qua streepjes maar staat het er gewoon. @Alle nieuwe: allemaal welkom en succes met het klussen en de moodswings etc. etc. @1979: Nu lekker in de zon en je huis schoon? @Dithje: Nachtdiensten hoef je volgens mij helemaal neit te draaien als je zwanger bent hoor. Je lichaam heeft dan te veel behoefte aan regelmaat en daar dragen nachtdiensten niet aan bij. Je zou is in de CAO moeten kijken, weet niet of dat daar in staat maar ik weet haast zeker dat je die geen hoeft te doen in de zwangerschap. Dat is niet te doen. @All: sorry voor iedereen die ik vergeten ben... Met mij gaat alles best. Heb net leuke plantjes in de tuin gezet en ben volop wasjes aan het draaien. Ik laat het huishouden een beetje verslonzen op het moment, druk met school, werk, afspraken en als ik dan thuis ben ben ik bek af.. Maar goed, toch goed voor mezelf zorgen en ondertussen dat de wasmachine draait en de was droogt ga ik lekker in de zon zwangerschapstijdschrift lezen! Fijn weekend allemaal! Liefs, Bo
Jolanda, heb je foto's even bekeken maar kan er inderdaad niet overtuigend iets op zeggen. Maar goed, mijn eerste kruidvat test was ook zo enorm licht... maar er was iets te zien. We houden de moed erin, ik duim heel hard voor je! Vind het wel knap dat je weer tot dinsdag gaan wachten, zou ik niet kunnen Bo, geniet van de zon! Maar niet teveel he, pas op voor zwangerschapsvlekken in je gezicht (pigment). Weet niet vanaf hoeveel weken je dat kan krijgen maar als je het hebt kom je er niet meer vanaf. Hier even aan het shoppen geweest, kan nog steeds al mijn kleding aan maar duurt niet lang meer. Wat een heerlijk weer!!
@ cybi Bedankt voor je reactie. Wat heerlijk dat je na een ronde clomid al zwanger bent geraakt joh. Beter! Heb dinsdag vervolg afspraak dus ik hou je wel op de hoogte! Fijn weekend
hey meiden, Zijn jullie allemaal ongesteld geworden met provera? Heb wel veel kwaaltjes alleen lees ik ook verhalen van meiden die niet ongi zijn geworden... de buikpijn/lage rugpijn is er in elk geval...
@Bo87 Ik heb het even op gezocht en je hebt inderdaad gelijk, ze kunnen je niet verplichten om een nachtdienst te draaien als je zwanger bent. Nou ja, eerst maar eens afwachten of dat gaat lukken en dan zien we wel weer verder. @wendyrichard Ik werd wel ongi van de provera, de eerste 2 keer zelfs voor ik de laatste pil had genomen. Heb 3 keer een kuurtje gehad. @ All Vandaag lekker een dagje weg, naar de Beekse Bergen met Daan04+vriend Heb er zin in, even ook de gedachte verzetten.
Hoihoi, ik zie dat het hier al een tijdje loopt, maar zou graag mee willen kletsen als dat nog mag...? Ff kort over mezelf: Eind dec. met Diane gestopt vanwege enorme kinderwens, ongesteld geworden op 5 jan. Die cyclus duurt nu nog steeds voort . Zit nu dus op dag 103. Tijdje terug bloed laten prikken, niet zwanger, 'nog maar even afwachten'. 4 Weken later nog niks, HA gebeld voor een afspraak met de Gyn. Zij dacht PCOS, maar op echo was follikel van 15 mm te zien. 2 Dagen later nog een echo, was ie 17mm. Mischien gesprongen, misschien rijpt ie langzaam, do. as bloed prikken om te kijken of eisprong is geweest. Zo niet, dan met Clomid beginnen.
@Jolanda, het blijft spannend dus! Hopelijk snel meer zekerheid! @Dithju, volgens mij ben je niet verplicht om nachtdiensten te draaien als je zwanger bent. Misschien afhankelijk van de CAO, en misschien is er verschil tussen slaap en nachtdiensten. Mijn slaapdiensten zou ik in principe niet hoeven draaien als ik zwanger zou zijn. (zou voor mij echter geen optie zijn want dan kom ik niet aan mijn uren, maar dat terzijde) @ Merel, jij aan de klus? Wij ook bijna, denk morgen/overmorgen een posi test in handen te hebben @Toos, welkom. Jeetje, dat duurt al erg lang zeg. Ik heb er geen ervaring mee gelukkig, maar hopelijk helpt clomid en heb je in ieder geval een normale cyclus dadelijk! @Bo, kom jij zovaak in de Efteling dan? Het was echt super. Zulk heerlijk weer, heel de dag zon gewoon! Helemaal super. Alleen, met 4 kleine kinderen, doe je toch minder spannende dingen dan ik stiekem wilde. Ik hou van snel en spannend, maar ja.... met al die ukkies moesten we natuurlijk ook het sprookjesbos in etc. Het was een heerlijk dagje. Fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft het zo. Ik heb zelf ook amper zwangerschapsklachten gehad, alleen moe en mini beetje misselijk tussen week 7 en 9, en dat alleen bij nummer 2, bij nummer 1 helemaal niks. Toen heb ik zelfs 2 maanden gebackpacked in Azie... Dus, ga zo door! @All, hier trouwens weer aan de ovutesten. Licht streepie te zien, dus morgen/overmorgen hopelijk een knaltest, net zoals de vorige maanden. 3de ronde, 3maal scheepsrecht heb ik met mezelf afgesproken.