@Toos spannend laten we dat je mooi 9maand lang op het wachtbankje mag zitten @julia morgen lekker op vakantie, ben toch wel jaloers hoor geniet ervan en veel plz @all vandaag naar het zkh geweest 09.05 moest ik jaa echt niet 10.05 een uur later ze hadden geen kamer maar goed, er was dus vrij weinig te zien, progesteronwaarde laten prikken kijken of dat er eventueel al een eisprong is geweest vanmiddag uitslag dan als het goed is provera en clomid 150... dalijk avonddienst' fijne dag allemaal
He bobbing & andere meiden die net ongesteld zijn geworden...wat balen weer!!! Het blijft elke maand een teleurstelling Mijn ei is vorige week geweest en heb - anders dan de vorige cyclussen - nu een constante hoge temperatuur. Raak of niet, mijn eisprong heeft volgens mij wel een zetje gekregen Was bij jullie allemaal de eisprong zonder clomid afwezig of (net als ik) wel een eisprong, maar niet altijd/sterk?
@Bobbing, volgens je banner zit je op CD1, ik weet niet of het nog niet is doorgebroken, maar als je nu alleen bruinverlies hebt en je zit pas 1 week na je eisprong zou het wel eens van een eventuele innesteling kunnen zijn. Maar als je ei al 2 weken of meer geleden is zou ik er maar vanuit gaan dat het het begin is van de duivels. Wil het niet erger maken dan het is hoor.... hopelijk blijft het bij bruin of stopt het nog! Succes!
@ Julia, Ja helaas is het doorgezet. Ik was er al bang voor. Volgende ronde weer een kans. Hopen dat het dan eindelijk raak is!
@ Nikaatje Zonder de clomid had ik helemaal geen eisprong.... na jarenlang pilgebruik (Diane) was m'n lichaam nogal van de leg , of zeg maar gerust 'er was geen leg'
Ik voel me klotte, verdrietig, ellendig. Waarom lukt het mij steeds niet. Ik wil ook een positieve test en tegen iedereen roepen dat het raak is. Zoveel mensen/vrienden in mijn omgeving raken snel/gelijk zwanger en waarom lukt het mij nu niet, erg frusterend allemaal. Had zo gehoopt dat het deze ronde zou lukken. Maar weer niet, terwijl we super veel geklust hebben, snap het dan ook echt niet meer. Waarom nou weer..... Waarom ik weer...
@ Bobbing Ach meissie, wat ken ik dat gevoel toch.... al die zwangere buiken om je heen en mensen die 'per ongeluk' zwanger raken.... erg frustrerend! Maar hou hoop! Ooit komt de dag dat ook jij positief test!
Heey meiden... Ik ben niet zo goed in het bijhouden van t forum maar hier weer even een berichtje van mij Ik heb direct ook even een vraagje... of 2 liever gezegt * Wie heeft er met clomid alsnog een lange cyclus? ik zat afgelopen cyclus op de 40 dagen en de cyclus daar voor 36 dagen... iemand tips wat hiermee te doen? * Wie heeft er ook last van dat drukkende gevoel in de onderbuik? Vandaag, dag 10 of 11 van mn cyclus is t weer begonnen... en dat gaat aan houden tot mn ongi ... erg vervelend en kan dus niet voelen wanneer mn eitje is... Ik heb namelijk geen folikel metingen, vind mn gyn niet nodig grrr... naja woensdag een telefonische afspraak, zal t er dan maar weer eens over hebben (dit is overigens mn 4e ronde clomid, 3e ronde clomid 100mg) Hoe is het verder met iedereen?
@Bobbing, hou je taai meid, het is ook niet makkelijk, maar zolang je goed op de medicijnen reageert is dat in ieder geval een plus punt. De kans om zwanger te raken blijft nou eenmaal klein. Echt, binnen nu en een aantal maanden heb jij ook een posi test in handen! En, ik weet niet hoor, maar zou het misschien kunnen dat je juist teveel hebt geklust? Kwaliteit van sperma gaat door veel/dagelijks? ook achteruit. Ik weet hoe frustrerend het is, de twijfel over hoeveel nou te klussen na een posi ovutest, ik vind dat zelf ook moeilijk in te schatten en je hoort verschillende adviezen van artsen. Maar goed... veel sterkte in ieder geval! @Flippo, je eerste vraag, nee... juist weer een normale lengte van mijn cyclus, zonder clomid zat ik ook wel eens rond de 36, nu juist rond de 29/30. En die buikpijn, ik had dat de eervorige ronde, zo vanaf dag 13 tm ongi. Eerst dacht ik dat het kwam door groeiende follikels, daarna door eisprong, daarna door ongi, maar het kwam erop neer dat ik dagelijks buikpijn had.... niet fijn! Hoe gaat het verder met je meid? @All, ik zeg bye bye for now, tassen gepakt, alles staat klaar, nog een paar broodjes smeren voor onderweg en enigszins op tijd naar bed. Wie weet kom ik nog een keertje spammen vanuit portugal, maar er zal geen regelmaat in zitten. Zet hem op allemaal! Zwangeren: geniet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En NOG niet zwangeren: zet hem op en ik hoop stiekem op een, of meerdere!!! mooie testen als ik terugkom!
@Jolanda ik ben in dec. met de pil gestopt en ben toen in mijn stopweek 'ongesteld' geworden, maar sindsdien niet meer. Dus ik zou niet weten wat ik normaal gesproken zou voelen helaas... Maar ik ben wel twee keer supermisselijk geweest, één keer na het werk, moest echt even de broek los en gaan zitten en de andere keer was tijdens mijn ontbijt, stond te kokhalzen maar hoefde gelukkig niet te spugen. Heb sinds mijn eisprong (progesteron 32) een dag of vier constant buikpijn gehad en sindsdien elke dag wel een paar keer krampjes. Verder zijn mijn tepels erg gevoelig, niet lekker, maar vervelend gevoelig en de zijkanten van borsten (waar de beugels zitten zeg maar) doen ietsie pietsie pijn. En verder ben ik vrijwel de hele dag supervrolijk, maar dan echt overgelukkig, heel vaag Maar heb af en toen wel ineens een moodswing... Ik hoop echt dat dit allemaal goede voortekenen zijn, maar durf er niet op te hopen...
@1979, Ik hoop het ook dat het snel raak is... @Flippo, Ik heb met de clomid ook een steeds langere cyclus eerst 32 en daarna 36, ik weet ook niet precies hoe dat kan. Ik heb een aantal dagen flinken steken en buikkrampjes maar dat gaat dan weer weg. Is wel vervelend dat je er zoveel last van hebt. @Julia, Tja, we klussen rustig verder deze ronde. Wellicht dan om de dag. Heel veel plezier in Portugal! En hoop dat je met positief nieuws terug komt . @Toos, Ik hoop voor je dat het goed nieuws betekent. Testje doen? @allemaal, Het gaat weer ietsjes beter, heb behoorlijke buikpijn en het lijkt wel alsof het eruit stroomt....hopelijk ben ik er met koninginnedag vanaf.
@ Bobbing, idd hopen dat je er vrijdag vanaf bent... ik merk wel dat ik nu een hevige maar kortere menstruatie heb. Is dat bij jou ook? @ All Net even naar 't toilet geweest en.... nog geen bruinverlies gespot! So far so good!
@1979: Spannend!!! @Bobbing: Hopelijk voel je je snel iets beter en heb je minder last van de ongi.... dus bij jou worden je cyclussen ook steeds langer :S.... erg vreemd, ik ga t woensdag toch nog even aan de gyn vragen hoe dat kan... @Toos: Pff over lange cyclussen gesproken! Maar je hebt nu wel een eitje gehad zo te lezen! Naja ik hoop igg dat de dingetjes die je hebt goede voortekenen zijn! Ik duim voor je! @Julia6: Meis hele fijne vakantie Ik stuur je nog wel een mailtje als ik mee weet, lees je t wel als je terug bent Hier is verder alles goed, onwaarschijnlijk vrolijk al de afgelopen dagen, zal wel onder invloed zijn van t heerlijke zonnetje van zaterdag en zondag!
@1979, Ja bij zijn ze ook heftiger maar gelukkig wel korter. Geen bruinverlies dat is oho spannend!! Ik zal voor je duimen. @Flippo Ik ben benieuwd wat ze zeggen over de cyclus duur. Laat je het me weten?
hoi meiden, mag ik met jullie meekletsen? Ik ben vandaag bij de gyn geweest en ik heb pco. Volgende cyclus ga ik beginnen met 50mg clomid. groetjes Debby
@Bobbing: Meis ik laat het je zeker wel weten @Debby82: Welkom meis, spannend om met de clomid te beginnen... hopelijk voor jou snel met een moooi resultaat Pfff wat schijnt t zonnetje weer lekker zeg... jammer dat ik nu op mn werk achter de comp moet zitten haha Morgen lekker vrij dus das wel weer fijn!