@Flippo, welke ovu-test gebruik je? Aangezien ik niet precies weet wanneer mij ei komt wil ik ook gaan beginnen met ovu-testjes. Welke zijn de beste en een beetje betaalbaar?
Jeetje Toos wat balen want nu kan je echt nog niet starten deze maand... Dikke knuf voor jou!! Gisteravond om 22 uur heb ik de pregnyl gezet en morgen om 10.15 hebben we de inseminatie. Dan zitten wij ook weer op het wachtbankje voor 2 weken.
hoi dames ik voeg me bij jullie mag deze cyclus ook met clomid beginnen, welke bijwerkingen hebben jullie ervan ? liefs trotse moeder
Ik heb ze voorheen van Mat-care gebruikt, die bevielen erg goed maar vond ik in vergelijking met sensitest iets duur... Nu dus sinds deze ronde over op sensitest, veel goede verhalen over gelezen op t forum Heb nu de aanbieding besteld, 25 ovu-testjes en 3 zw-testjes... @Jem1979: Spannend meis ik duim voor je!!! @Toos: Balen joh, naja hopen dat de clomid goed voor je gaat aan slaan!!! @trotse moeder: Welkom meis De bijwerkingen die ik heb is dat ik vanaf dag 10 in mn cyclus tot t einde een drukkend gevoel in mn rechter onderbuik/lies heb :S zo kan ik mijn eisprong niet meer duidelijk voelen maar goed... verder eigenlijk geen bijwerkingen hier Suc6 in ieder geval @Dithje: Spannend meis... nog 3 dagen tot je NOD! Ik duim voor je @1979: ik duim voor je!
dank je wel Flippo. Vanmorgen even mijn moeder gebeld, die weet wel dat we bezig zijn. Dus over mijn twijfels gehad. Ze vertelde dat zij ook altijd heel laat positief testte. Dus we wachten het wel even af. Nog een 2 uurtjes werken dan heb ik vakantie. Lekker een weekje weg. Hoop het positief nieuws terug te komen, maar reken er maar niet meer op....
hoi ik start sinds vandaag voor het eerst met clomid heb net kuurtje menstruatie opwekkers achter de rug wie heeft dat ook gehad ik ben erg benieuwd hoe het gaat werken en hoe snel
Hey, Ik heb primolut gehad, om de ongi op gang te krijgen, na de laatste pil hiervan heeft het ongeveer 5 dgn geduurt tot mijn ongi op gang kwam, en heb toen een uitgangsecho op cd 4 gehad en mocht ik direct beginnen met clomid50. Wel enige last gehad van bijwerkingen zoals, opvliegers, emotioneel, eetbuien en voelde me erg down...kon de hele dag wel janken... Ik zit nu op cd 22 en het eitje is met 9 mm gestopt met groeien, ik moet nu om de 3 a 4 dgn terug komen om te kijken of het evt. nog wel groeit, dus dinsdag mijn 5e FM... Suc6 en hopelijk slaat de clomid aan
Zo, daar ben ik ook weer eens Ik zal alleen even de laatste pagina doen, want jullie gaan wel erg snel elke dag: @Dithje; geniet van je weekje weg! Probeer een beetje te ontspannen (kweet het, dat is moeilijk ) @Trotse moeder; welkom! De enige bijwerking die ik heb is dat ik vanaf dag 10 last krijg van opvliegers 's nachts. Niet overdag, dus dat scheelt. Maar ik word echt zeiknat wakker 's nachts. Dat heb ik eigenlijkj pas vanaf de vorige ronde, daarvoor had ik het niet. @Toos; een dikke knuffel voor jou! @All; hier gaat vanavond mijn laatste pilletje weer naar binnen en dan is het weer afwachten. Morgen even ovutestjes bestellen en dan zien we wel waar het schip zal stranden deze maand... Een paar drukke dagen achter de boeg waarbij ik vooral ook erg laat (of erg vroeg, maar het hoe je het wil bekijken) in mijn bedje lag. Vanavond mijn verjaardag vieren voor vrienden: we gaan eerst uit eten met een groepje en daarna komt de rest en blijven we nog even hangen. Morgen naar de voetbal. Het is de laatste competitiewedstrijd, dus dat zal ook wel weer gezellig en laat worden. En dan??? Dan heb ik daarna een week nodig om bij te komen
toos... sja gynaecologen zijn soms lastig he? Als ik jou was zou ik gaan tempen deze maand en mocht je op dag 35 nog geen ei hebben gehad dan het fertiliteitsteam bellen en zeggen dat je primolut/provera wil en clomid! Dan heb je het in ieder geval geprobeerd! weet je het is lastig. Als je een kralenkrans hebt van de pco dan is het duidelijk toch? Maar zo niet dan KAN het waar zijn wat de arts zegt op jonge leeftijd onregelmatige cyclus en nu door pilgebruik maar erg waarschijnlijk is het niet... dithje balen van je test maar het is nog heeeel vroeg. Bij mijn dochter teste ik pas 3 dagen na mijn NOD positief.
vraagje aan de pco kenners... is het mogelijk dat follikel van 13mm niet verder groeit of niet springt? Dinsdag was mijn follikel 13m maar hij is nog steeds niet gesprongen. Zit te twijfelen of ik zal afwachten of om primolut zal vragen... dan kan ik met clomid beginnen...
@Flippo, Oké,thanks. Ik heb afgelopen vrijdag ook die aanbieding besteld bij sensitest. We zien wel of het werkt. @Dithje Ik duim voor een posi-test voor je. Geniet lekker van je vakantie. @Toos, Balen zeg, maar mag je nu deze maand nog niet beginnen met de clomid? @Lotte, Tja helaas heb ik dat ook gehad. Na de opwekkers kwam er een bloeding en daarna gestart met clomid en dat slaat goed aan. Succes! @Trotse moeder, Welkom, ik heb niet veel bijwerkingen. Enkel een beetje last van stemmingswisselingen en af en toe een opgezette buik. @1979, Hoe is het? Was benieuwd of je nog een test hebt gedaan. @allemaal, Vandaag na een lang weekend weer werken, het valt niet mee kan ik zeggen. Maarja twee dagen werken en dan weer een dag vrij.
Jeetje Toos, wat een afknapper zo'n gesprek bij een andere gyn... Ik vind dat op zichzelf ook altijd wel vervelend, maar gelukkig heb ik er wel een positieve ervaring mee: het is toch een tweede (frisse) blik die op jouw "dossier" wordt geworpen. Maar in jouw geval zal ik zeker even met je eigen gyn bellen, dit klinkt als verloren tijd!! Spannend 1979 en Dithje!! Ik zal voor jullie duimen. Ik had deze maand (mede door de clomid) toch wat extra hoop, had ook erg veel last van mijn borsten, vergeetachtigheid en zeurderige pijn in mijn onderbuik. Helaas moet ik het allemaal aan de clomid toeschrijven, want ik ben dit weekend ongesteld geworden. Ik was gisteren echt even heul erg verdrietig...ik kan me zolangzamerhand ECHT niet meer voorstellen dat ik ooit zwanger raak En blijkbaar heeft die clomid - behalve de bijwerkingen - ook geen effect, want had m'n eisprong "gewoon" op dag 14 en mijn menstruatie kwam al 11 dagen later...
Hey Deb, Ik heb dat dus ook maar dan met een eitje van 9 mm, die niet meer verder groeit grrr... Morgenvroeg heb ik weer een FM dus ben benieuwd.. Gebruik jij ook ovu testjes?
typje balen is dat he... ja ik gebruik ook ovu testjes maar vind dat zo lastig. Soms zijn ze (bijna) positief en soms helemaal niet... hopelijk groeit jouw eitje nog! nikaatje, jij gaat echt 100% zeker een keertje zwanger raken. Na de clomid zijn er nog zo veel mogelijkheden, en dat gaat zeker ook bij jou aanslaat. Het wachten is zo frustrerend maar echt, het gaat ooit helemaal goed komen en dan weet je dat het het allemaal waard is geweest...
@All: Jeetje, ik ben even niet geweest en er zijn wel heel veel nieuwe... En er is heel veel gekletst. Ik ga het dus ook niet redden om op iedereen persoonlijk te reageren... Dus bij deze alle nieuwe, Welkom hopelijk slaat de clomid aan en zijn jullie snel zwanger. @De rest, ben ik reeds ontdekte zwangerschappen mis gelopen of is het bij iedereen helaas nog het zelfde? Ik hoop het eerste........?!?!?!?!
Thanks Debbie! Annie: de gyn heeft mij Clomid voorgeschreven om mijn eisprong een zetje te geven, maar als er niks in mijn cyclus zou veranderen...zou het waarschijnlijk ook geen effect hebben en dus zinloos zijn om het te blijven slikken.
Hey, Dit meisje gaat beginnen aan een nieuwe ronde clomid100... 50 mg was onvoldoende helaas. Hopelijk reageer het lichaam wel op de 100 Maarja nieuwe ronde, nieuwe kansen
En hebben ze wel gekeken met bloedtest of follikelmeting of je een goede eisprong hebt gehad dan? Dat je cyclus even lang is zegt niets over het effect van Clomid hoor!!