2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    whoha ha, ik weet het, het herhalen, heb me vanmorgen pas aangemeld en nog nooit eerder op de chat, vandaar mijn ¨dommigheid¨.
    Heb inderdaad voor nog een paar maand Clomid gekregen. Gelukkig reageert het lichaam er goed op. Nu dus geduld... en dat is moeilijk. zeker gezien mijn leeftijd. Zit niets anders op....
    Had gehoopt dat een hoge progesteronwaarde een grotere kans op een zwangerschap zou zijn, helaas.

2. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    hi ladies!
    Alle nieuwen: welkom!
    Van 't weekend ben ik helemaal niet online geweest. Zaterdag en zondag was 't heerlijk genieten van 't mooie weer! Gisteren helaas andere sores aan m'n hoofd... m'n ouders waren een weekendje weg en m'n oma werd niet lekker. Dus gisteren de hele dag in touw geweest om alles te regelen (incl. ziekenhuisopname).
    Door dat alles eigenlijk zaterdagavond voor 't laatst geklust, terwijl 't nu wel zou moeten gebeuren.... vanavond nog maar eens, en dan hopen dat 't genoeg is...(vandaag is CD21 van de 35).
    Groetjes!

3. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    En is zag de NOD lijst voorbij komen (flink wat pagina's terug):

NOD
    25 mei : Flippo123
    02 juni : Julia
    09 juni : 1979

Flippo, is er bij jou al nieuws? 't is vandaag de 25ste...

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o gelukkig heb ik het goed gedaan... ik de bijsluiter staat nl ook dat je op dag 5 moest beginnen, ik vond het al raar.

Ja hoor het gaat goed. Niet zo veel last meer. Maar ja, ik heb liever wel last want dan weet ik dat het werkt.
    Moet zeggen dat mijn temp wel wat hoger en veeeel stabieler is dan vorige cyclus. Hopelijk is dat een goed teken...

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    NOD
    15 juni: Debby82

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    laj volgens mij is het wel positief nieuws. Als je zwanger bent maak je meer progestron aan dus dat zou goed zijn. Maar ja er kan nog van alles mis gaan met innesteling enzo, deling etc. Dus of je echt zwanger bent kan je pas na je nod zien...

7. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het. T schijnt een goed teken te zijn, maar NOD afwachten. Ik verwacht deze morgen of donderdag. spannend dus. Heb best last gehad v buik, beetje opgeblazen. Vanmiddag gevoel alsof menstruatie eraan zit te komen, bah, ik hoop het niet.

Jij clomid van dag 3 t/m 5, las ik. Heb ik ook zo moeten doen, prima dus.
    Heb je ook al een follikelmeting gehad?

8. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi laj,
    Als morgen of donderdag je nod is zou je eventueel morgenochtend al kunnen testen als je dat wilt...

ik heb clomid geslikt van dag 3 t/m 7, ik hoop dat het aanslaat.
    Ik krijg geen follikelmetingen. In mijn ziekenhuis doen ze dat pas vanaf 150mg clomid.

9. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, evt testen... ha ha, ik kon al niet meer wachten, had zo´n sensitive test van Sensitest waarmee je 6 dagen eerder kon testen. Deze was negatief. Helaas. Dus, ik weet het niet.

Ik had ook Clomid 50mg, geslikt van dag 3t/m 7. Heb wel een follikelmeting gehad op Dag 10, er zaten er 2! 21 mm en 22 mm. Eisprong woensdags denk ik gehad, misschien donderdags. Denk zelfs dat ik een dubbele heb gehad. Progesteronwaarde erg hoog.
    Zo zie je maar, Clomid kan goed aanslaan :) Nu nog hopen dat het bevrucht is.

10. pientje80

pientje80 Actief lid

Jan 17, 2010
    151
    0
    0
    NOD

06 juni: Pientje

11. bobbing

bobbing Actief lid

Dec 29, 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    He dames,

Heb het lijstje ook even aangepast.

NOD

31 mei : Bobbing

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Flippo, hoe staat het ervoor? Jij staat op nummer 1 van het lijstje, meer geluk deze maand dan de vorigen? Duimen draaien meid! :)

@Laj, geeft niet, al doende leert men. Voor je het weet zit je teveel te forummen! :D Bij jou dus ook spannnend, hopelijk is die buikpijn positief nieuws.......

@1979, jee zeg, dat is niet prettig, hoe gaat het nu met je oma? Hopelijk toch nog op tijd kunnen klussen. Ik hier deze maand trouwens ook misschien te laat met klussen, dus weinig hoop hier.

@Bobbing, nog een paar daagjes, wanneer ga je testen?;)

13. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Nou, gisteravond nog even in actie gekomen hoor :D. Was CD21, dus op een cyclus van 35 dagen zou dat de meest vruchtbaarste dag zijn.... maar ik ben nog niet zeker van m'n cycluslengte dus even afwachten maar!
    Met m'n oma gaat 't wel hoor... ze moet in ieder geval tot aan 't weekend in het ziekenhuis blijven, voor een darmonderzoek. Lief dat je 't vraagt.

Flippo, al nieuws?!

Groetjes!

14. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Hi meiden,

Heb niet alles bij gelezen maar succes weer deze ronde! Mijn duimen draaien weer! ;)

15. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    NOD
    31 mei : Bobbing

07 juni: Leentjuh

lijstje weer even aangepast:D

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    @julia misschien heb je wel veel geluk deze maand ondanks je niet op de juiste moment hebt geklust;)

@bobbing nog paar daagjes spannend...

@flippo vandaag je nod en al getest wij zijn benieuwd:D

@1979 wat vervelend van je oma hopen dat ze snel opknapt en uit het zkh kan..

en de rest van de dames die ik vergeten ben hoe gaat het met jullie??

hier vandaag een beetje een trekkerig licht zeurende menstruatie krampen gehad, heel vaag maarja we wachten af
    zo nu lekker gaan geniet van mijn 2 daagjes vrij
    laat de zon maar weer schijnen

17. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    ik weet mijn nod niet aangezien ik onregelmatig ben,maar ben pas van 19 mei ongesteld geweest

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Leentjuh, waar is je banner? Op welke dag zit je?

Ik hoorde van Flippo (aangezien hier meerdere naar haar vragen) dat ze inmiddels weer op CD 3 zit jammergenoeg...
    @Flippo, op naar IUI, en je weet het he, gewoon de eerste ronde raak!!!!!!!!!!!!!

Ik ben erg moe, heb een rot nacht gehad... pfff.. hoe kom ik de dag door....

Ga even op de bank liggen.

19. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker genieten meid!
    allereeert alle respect voor de meiden die alle verhalen bijhouden. Sorry alvast voor het feit dat mij dit niet lukt, ik heb hier domweg de tijd niet voor.
    Neemt niet weg dat ik jullie alle geluk toewens :)
    Desondanks hoop ik dat ik af en toe mag meelezen en mag vragen.

Mijn eerste kuur Clomid zit erop en mijn NOD zou gisteren dan wel vandaag moeten zijn.
    Gisteren hele dag zeurend menstruatiekrampen, die vandaag gewoon verder gaan. Tot nu nog steeds geen bloedverlies. t lijkt er niet door te kunnen komen.
    Heb wel wat bruin verlies, niet veel. Vaag allemaal, terwijl ik voor gebruik Clomid prima bloedverlies had en het na een paar uur zeurende pijn doorbrak.
    Is dit het gevolg van Clomid? Iemand ervaring mee? Kan iemand mij dit vertellen?

20. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    laj heb je al een test gedaan? bruinverlies kan ook als je zwanger bent...

Share This Page