Hoi Anais, welkom hier! Ook in dit topic zijn er al een aantal zwanger geraakt, dus dat geeft goede moed! Er zitten er (jammer genoeg) ook nog genoeg die dat nog niet zijn, dus dat geeft steun. Welkom dus, klets lekker mee! Dat slijm is inderdaad een goed teken, flink aan de klus zou ik zeggen! Gaan ze ook progesteron prikken om te kijken of je een eisprong hebt gehad? Zo niet, zou ik het wel vragen, dan heb je tenminste wat meer zekerheid over de medicatie en weet je meteen of het werkt. Veel sterkte en klets lekker mee!
Debby ik heb mijn ei de ene keer op dag 13 en de andere keer op dag 15. Het kan dus nog komen bij je. Anais welkom hier, je tekenen klinken hoopvol voor een ei. Die opvliegers heb ik ook heel erg.. Groetjes, Jolanda
hoi anais welkom hier! Hier zijn de ovutesten trouwens nog veel goedkoper items - Get great deals on Pregnancy Test Strips, Pregnancy Midstreams items on eBay Stores! Helemaal uit Engeland maar je hebt ze altijd na een paar dagen al. Goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden
Oh ja, Debby, ik heb meestal mijn ei op dag 16. Op dag 15 is de ovutest dan een beetje posi, maar licht posi en dag 16 knalt ie. Ik test altijd met die van sensitest, ook daar leuke aanbiedingen.
ok thnx ik heb dus nog een beetje hoop. Maar ja, ik heb ook geen enkele bijwerking gehad dus ja... Ik had 50 ovulatietesten voor 14 euro ofzo...
Geen bijwerkingen zegt niets. Ik heb 1 maand een hele maand buikpijn gehad, en de maand erop niets, noppes, nada. Dus... dat geeft hoop. Ik zit nu thuis met medicatie voor 3 maanden, en voel tijdens/rond eisprong ook niks meer, maar de ovutest geef toch wel duidelijk een eisprong aan, dus dan gaan we er maar vanuit dat clomid nog steeds zijn werk doet...
wat goed julia! Wat fijn dat het aanslaat. Ik hoop maar dat de clomid 50mg bij mij ook aanslaat. We hebben dinsdag zaadtest (lekker he in de vruchtbare periode :S) dus we mogen nu niet sexen. Dus hopelijk komt mijn ei woensdag ofzo...
Jee, wat een belabberde timing zeg! Maar ja, daar kan je natuurlijk weinig aan doen. En bovendien natuurlijk wel zo fijn om te weten of het zaad in orde is Redelijk onmisbaar he Hopelijk heb je je ei inderdaad woensdag dan!
ja we hebben net de uitslag van de 1e test binnen. Het was goed op 1 ding na (welk ding is mijn man vergeten maar ik bel morgen) maar we hoeften ons geen zorgen te maken. Vandaar zsm een nieuwe test. Maar als mijn ei binnenkort komt dan verplaats ik hem hoor!
Oh gelukkig, dus hebt al wat positieve zekerheid! Dan maar even flink ovu testen en kijken of je die afspr door laat gaan of niet dinsdag. Zo... nu nog even greenday kijken/pinkpop en dan duik ik mijn bedje in. Truste!
hoi bedankt allemaal! ja ze gaan hier ook prikken voor progesteron. die ovutesten zal ik de volgende keer dan eens bestellen!(natuurlijk liever zwanger deze ronde ) we hebben vandaag al goed geklust en dinsdag dan opnieuw enz... Maar ik ben zo emo! Janken bij films...kwaad en ruzie maken....dan weer melig romantisch doen :-D echt erg! maar die ovutesten,als die positief zijn(dus even donker tot donkerder) betekent het dan dat je ei gesprongen is of dat die (zoals ik veel lees) na 24-32 uur springt? even iets intiem,bij het klussen juist kreeg ik constant steken in men lies.was geen eisprong maar ik heb dit vaak in de vruchtbare periode tijdens het klussen. groetjes!!
weet je wat ik net zat te denken? wat als je zelf wel soms een eisprong krijgt...en je toch clomid gaat gebruiken?wat als je die maand spontaan een ei krijgt en je toch clomid gebruikt? is er dan overstimulatie ofzo?? mijn vorige 2 cyclussen heb ik (denk ik zelf) een ei gehad.
@Anais: volgens mij kan er dan geen sprake zijn van overstimulatie. ik heb begrepen dat Clomid als het ware je eigen eisprong (als je die al hebt natuurlijk) even platlegt en daarna zijn werk gaat doen. Ik heb trouwens met Clomid meestal pas op dag 17 eisprong.
@ Debby, mijn ei is meestal pas op CD20 of CD21, dus de Clomid kan de boel flink vertragen ten opzichte van de 'normale' CD14. Gewoon door blijven testen, zou ik zeggen! Anais, welkom hier! Ik heb, in tegenstelling tot eerdere rondes, sinds gisteren (CD26 van de 35) wat buikpijn en pijn in de onderrug... misschien dat m'n cyclus deze keer korter is en dat de menstruatie er aan zit te komen, of anders misschien een voorzichtig voorteken???
dag dames @anais welkom hier (helaas) die bijwerkingen van clomid zijn heftig als je er last van hebt, ik ga als deze ronde niet raak is over op hormonen spuiten ivm vele bijwerkingen, in ieder geval succes @julia nog 2 dagen tot testen, krijg je al testdrang of rare symptonen laten we het hopen @1979 hopen dat het een goed voorteken is @voor de rest die ik vergeten ben sorry @all hier van de week met afvegen wat rood gespot heel weinig, verder rugpijn en spierpijn in me buik hopen op goede voor tekens, we wachten het weer af, (mijn duimen draaien weer voor jullie allemaal)
Ik ben echt mega vergeetachtig dus Leentjuh, ik mis je banner gewoon. Beetje rood bij afvegen, welke dag was dat? Hoeveel dagen geleden? @1979, zou wel erg vroeg zijn toch? Als ik je onderschrift lees, dan waren je afgelopen cyclussen allemaal langer dan 35 dagen. Ik zou er dus niet vanuit gaan dat je vroeg ongi wordt. Ik zou er ook niet vanuit gaan dat het raak is, maar tis wel spannend! En meid, wat onhandig die lange cyclussen en wat moet je toch telkens lang wachten. Duim voor je, hopelijk is het raak! @Jolanda, hoe gaat het met jou? @En Merel, met jou? @Anais, 'overstimulatie' is inderdaad een groot woord bij clomid gebruikers. Ik had eens 3 follikels en in het zk vonden ze het een te groot risico voor een meerling en toen hadden ze het even over een overstimulatie. Ik vond het niet helemaal terecht, er zijn namelijk ook veel zk'en die je met 3 gewoon door laten gaan. @Ikke, nee nog geen testdrang Leentjuh. Ik had zelfs 6 juni in mijn kop voor mijn NOD, toen zag ik gisteren ineens 2 juni staan en kreeg ik even de kriebels. Maar heb ook vanaf het begin van deze ronde gezegd dat ik denk dat er weinig kans is omdat we volgens mij niet op tijd waren met klussen. Geen ovutestjes gedaan deze ronde, en we kwamen net terug van vakantie, druk druk druk met van alles, toen ik mij ineens realiseerde dat ik wel eens mijn ei kon hebben, waren we volgens mij een dag te laat. Maar, je weet nooit. We hadden ervoor wel geklust, dus het kan natuurlijk dat er iets is blijven zwemmen...... Voor nu geen symptomen in ieder geval, dus het kan nog alle kanten op! Oh ja trouwens, ik denk eerder dat mijn NOD donderdag is ipv woensdag, heb toch vaker een cyclus van 30 dagen dan van 29 zoals in mijn banner staat.
@julia ik zit nu 9 dagen na mijn pregnyl spuit en had vrijdag of zaterdag beetje rood met afvegen dat was dus cd 19/20 ik zag bij jou idd 2 dagen tot testen staan spannend mijn duimen draaien voor je
Yeuhhhhh, wat een mooie banner. Kijk, dan is het dadelijk ook leuk om hem aan te passen als het raak is! Hmm, zou wel een beetje vroeg zijn he? Kan geen oorzaak van de pregnyl zijn toch, zo'n vroege ongi? Spannend meid! Hopelijk gewoon een goed voorteken!!!!!