2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    spannend ik duim met je mee en wil weer streepjes zien:D

2. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o meid wat spannend ik hoop het echt voor je!

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden, kijken jullie even met me mee? Ik heb al zo lang geen posi ovu test meer gehad maar deze is toch echt posi he?

4. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    deze is idd vet positief nou klussen maar he ;)

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Debby, super posi!, aan de slag jullie! :D

6. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha, we hebben gisteravond al 2 keer geklust en die vrouw van de fertiliteitspoli zei dat om de dag beter was... maar ik ga denk ik vanavond toch nog een keer proberen. Voor de zekerheid!

Julia meid, ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Ik zie dat het ronde 4 met clomid is voor je, dus het wordt onderhand wel tijd he?
    Ik ga heeeeel erg hard duimen.

7. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    @ Julia, hier alles goed hoor! Zit op dag 28, nog even afwachten dus! Gisteren en eergisteren voelde ik vanalles, nu niet meer... maar even nuchter afwachten ;) Wat spannend dat je morgen toch een testje gaat halen! Test je morgen, of wacht je een extra dag af ivm ochtendurine? Hoop zó op een positief resultaat voor je!

@ Debbie, ik heb geen ervaring met ovulatietesten, maar 2 strepen kan maar 1 conclusie zijn! POSITIEF!!! Succes ;)

8. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    1979 dag 28 al weer, nog een weekje geduld dus. Krijg je ook follikelmetingen?

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

heeey meiden :)
    Ik meld me hier ook weer ff :)
    Zit vandaag op CD 10 in mn eerste cyclus met 150mg clomid en de eerste IUI die er heel snel aan komt (paar dagen nog)
    Vandaag op de folikelmeting waren er 2 eitjes te zien van 13 en 14mm... en nog een stelletje van 10-12mm...
    De gyn denkt dat die 2 van 13 en 14 door zullen groeien...
    Donderdag terug komen voor een 2e FM... ben benieuwd hoever de dan zijn!
    Hoever waren jullie folikels op CD10?

10. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    flippo sorry ik kan je niet helpen. Ik heb geen follikelmetingen. Ik heb wel een keer een follikel van 13mm gehad die niet door is gegroeid, maar hopelijk groeien die van jou beide door!

11. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @Julia: hoop dat het raak is!!! Ben hier een tijdje niet geweest. Zit inmiddels in ronde 6 met Clomid (nog steeds 50mg). Heb keurig iedere maand een eisprong, maar nog niet zwanger. Krijg nu progesteron capsules om de luteale fase wat langer te maken. Hoop dat het helpt....

12. bobbing

bobbing Actief lid

Dec 29, 2009
    224
    0
    16
    Recruiter
    Bij Eindhoven
    @Allemaal,

Helaas deze ronde weer niet raak. Had al mijn vermoedens en die blijken nu dus juist te zijn. Het rare is dat ik deze keer geen bruinbloedverlies heb gehad terwijl ik dat altijd heb gehad. En ik had steken de laatste paar dagen terwijl die er ook nooit zijn vlak voor dat ik ongesteld moet worden. Maar ja op maar weer naar de volgende ronde. Hoe ongelooflijk k... dat is.

Ik denk steeds dat het nooit zal lukken pfff..... Wat is het toch rot dat je lichaam niet doet wat je wilt dat ie gaat doen.

13. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    jammer
    ik moet volgende week naar de gyne, ik heb sinds gistere zo zeurend menstruatie achtige krampen...voor ongesteld is het nog te vroeg

14. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meid, ik ken het gevoel... het is echt bleeeeh....
    Sterkte meid!

15. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik hoop voor je dat deze ronde raak gaat zijn!
    En anders, moet je dan weer naar de gyn?
    Je mag toch maximaal 6 keer clomid nemen als het aanslaat?

16. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    idd nog één weekend... ben benieuwd, durf nog niet zo goed te hopen... al te vaak teleurgesteld...

hé merel, leuk weer wat van je te horen! Progesteron capsules, heb ik nog niet eerder van gehoord... wat zijn de reacties op het forum of elders op internet? Hoop dat het je verder helpt!

Bobbing, ik ken 't gevoel... durf daarom ook niet goed te hopen... ik wacht maar geduldig af... kop op meid, ik ben ervan overtuigd dat positief zijn beter is voor je lichaam dan negatief zijn!!!

17. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    @1979: ik weet het eigenlijk nog niet. Moet het recept nog halen en dan begin ik daar over een paar dagen mee. Als het goed is moet het de fase tussen eisprong en 1e dag menstruatie verlengen. Bij mij werd deze steeds korter. Eerst had ik met Clomid Luteale fase (LF) van 11 dagen en de laatste 2 cycli was LF 10 en 9 dagen. De arts denkt dat het misschien te kort is om een innesteling te krijgen. Vandaar de capsules. Moet je vaginaal in brengen geloof ik, iets van 3x per dag! Alles voor de goede zaak maar toch?;)

18. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    @ Merel
    Vaginaal inbrengen? Ik had gelijk de conclusie getrokken dat je weer medicijnen moest slikken... maar vaginaal inbrengen heeft wel als voordeel dat de werkzame stof gelijk daar is waar het moet zijn!!!

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Merel, is dat Utrogestan dat je voorgeschreven krijgt? Of vergis ik me nu?

@All, even ego... ja ik heb getest, maar tis denk ik een vrij hopeloze zaak deze maand hoor. Gister, niet met ochtend urine een pijn-aan-je-ogen-witte kruidvat test 2 voor 5 euro. Daarna werken, toen tijdens mijn werk moest ik wat boodschappen halen en kon ik het niet laten om bij de kruidvat nog zo'n pakje 2 voor 5 te halen, voor de volgende ochtend - vanochtend dus. Maar die hadden ze niet meer. Toen heb ik zo'n andere van kruidvat gekocht, met dat kruisje, kost 7 zoveel geloof ik. Nou die was vanmorgen ook hartstikke nega. Toen ik na de tijd die ervoor staat om hem af te lezen nog eens keek, stond er wel een streepje, echt flinter dun, dus ik ga er maar vanuit dat dat een indrooglijntje is of zoiets....

Anyway, morgenvroeg nog eens met ochtendurine die 2 voor 5 euro, geloof dat dat toch wel de betere zijn. Ik heb verder eigenlijk geen klachten en dek me ook wel eenbeetje in voor teleurstelling hoor. Maar denk ook serieus dat het geen feestje wordt deze maand en dat we voor ronde 5 met clomid gaan. Nu vind ik 5 wel een mooi getal, dus wie weet helpt dat?! :$:D

@Hoe is het verder met jullie?

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Julia ik heb je test gezien op het andere topic en ben heel benieuwd of het een indroger is of niet.. Ik hoop dat je morgen een hele mooie test zal hebben!!

Wij hebben gisteren weer de iui gehad en ook deze keer was het zaad erg slecht dus over 2 weken hebben we een afspraak met de gyn en horen we hoe nu verder... Waarschijnlijk icsi..

Groetjes,
    Jolanda

Share This Page