2010 Start Clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cybi, Dec 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    mijn duimen draaien weer overuren :D

2. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Thanks Leentjuh!!!

3. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    ik moet donderdag naar de gyne ben is benieuwd, ik ben laatst rond 19 mei ongesteld geweest, kan ze dan bv al een zwangerschap zien? of is dat te vroeg?

4. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @1979: Spannend!!!! Ik merkte ook door last aan mijn rug dat er "iets" aan de hand moest zijn. Ik hou het forum morgen in de gaten!

5. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Dat meen je?! Ik begin nu echt hoop te krijgen!!! :D:D:D

6. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    heb je toevallig geen testje in de buurt;)

7. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    Zeker wel! Die heb ik (bijna) altijd op voorraad ;)
    Ik wacht nog even tot morgenochtend!

8. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    ook ik zal voor je duimen 1979 hopen daqt al dat duimen draaien helpt en ga morgen zeker meelezen en hopelijk je verwelkomen op het ander forum

groetjes marije

9. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend zeg.
    al een testje gedaan? ik hoop dat we je mogen feliciteren :D

10. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat goed te lezen dat er ook goed resultaat is met Clomid. Ik lees, al na de 1e keer. Whoooaaaw. Hoeveel weken?

Kun je mij laten weten hoe je resultaten waren, na de start van Clomid? Had je 50mg, dag 3 tm 7?
    Follikelmeting, progesteronwaarde gahad en welk resultaat?
    Ik ben erg benieuwd.
    ben nu voor de 2e ronde clomid bezig. Na de 1e ronde had ik 2 follikels, 2 grote zelfs van 21 en 22mm, een superhoge progesteron en dus een hele goede eisprong zei de gyn. Ik had enorm grote hoop, tsja, helaas, helaas geen bevruchting.
    De natuur zal het toch bepalen, maar wat meer wetenschap kan handig zijn ;)
    thanks

11. marijelansink

marijelansink Actief lid

Jul 26, 2009
    401
    0
    0
    hoi

had ik ook niet verwacht dat de eerste ronde al raak zou zijn maar gelukkig!
    ik had 50 mg op dag 3 t/m 7 en dan de follikelmeetingen op dag 15 hag ik een follikel van 18 mm en toen zei ze dat die met passen wel zou springen en dat klopt dus ook hihi ik had met passen een ei wat was ik blij en alweer een stap verder dan dat we zijn geweest in die 3,5 jaar! de week erop progesteron geprikt en de waarde was 31
    en dat duide dus op indd een eisprong en toen het wachten dat duurt dan lang ! ik had vanaf de eisprong een zeurend gevoel in mijn lies iets erboven en dat ging maar niet weg na 10 dagen wachten dacht ik ga een testje wagen heel licht positief maar geloofdde het niet de volgende morgen 11 dagen na de eisprong en ja hoor een tweede streep ! wel even naar de ha geweest om zeker te weten of het een streep was en de assisitent zei van harte gefeliciteerd ! ik heb even gehuild van blijschap en de assistente deed mee !!
    daarna de fert.arts gebeld en kreeg een afspraak voor echo met 6 weken zwangerschap op 4-5 het hartje klopte al daarna met 9 weken weer alles was nog steeds goed en gister de 12 weken echo gehad en alles nog gelemaal goed heb er nu toch eindelijk het vertrouwen in dat het ons toch gegund wordt was heel bang dat het alsnog mis zou gaan maar gekukkig niet
    ik heb wel vanaf het moment dat ik clomid voorgeschreven kreeg heel erg het gevoel gehad van nu komt het goed !!
    dus blijf vooral moet houden! ook voor jullie komt de tijd en de tijd dat je zolang moest wachten ben je eigenlijk op he moment van een positest alweer vergeten!
    en een voordeel de oudste is er nu wat bewuster van is 5jaar nu !

sterkte en komt goed volhouden

groetjes

12. Maya82

Maya82 Actief lid

Nov 9, 2009
    337
    0
    0
    België
    hallo ladies, ik ben ondertussen ook met men eerste ronde clomid bezig...
    van dag 3 tem 7, dan op dag 11 follikelmeting en bloedafname en verdere verloop weet ik nog niet exact, ze gaan me wel zeggen wanneer ik pregnyl moet zetten, dus nog even wachten...

ik merk wel dat ik enorm moe ben en echt heeeeel warm heb... hebben jullie dat ook?

groetjes!

13. laj

laj Actief lid

May 25, 2010
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hohoi, pregnyl gebruik ik niet, alleen Clomid 50mg. Ben wel vaker moe door ons drukke leventje, ha ha, dus niet weten of er verschil is. Warmte zou bij mij welkom zijn, ben een koukleumpje. Ik heb wel veel meer last van mijn buik, een opgeblazen gevoel en veel meer last van heftige ovulatiepijn.

14. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Dat wat warmer hebben heb ik idd ook last van. Let wel op met pregnyl dat geeft namelijk een vals positieve test zeker tot 10 dagen na de eisprong ivm het hcg hormoon dat het bevat!

15. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    @1979: Ik wil je geen valse hoop geven hoor... Ik ben wel "rugpatient" dus voel alles vaak wel als eerste in mijn rug.
    Heb je al getest? ik zag dat je banner wel een beetje is aangepast...? Is het nog onduidelijk?

16. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    wat is het hier weer rustig, 1979 heb je al getest ben benieuwd??

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Laj, balen dat het de eerste ronde niet meteen raak was, maar zoals je zelf ookal zei: de aanhouder wint.

@Leentjuh, wat stoer! Waar zet je die spuit? Buik? Bil? Been? Ik vind het een heldenactie hoor, petje af!

@1979, waar ben je??????????????????? Ik lees even bij. Druk met buitenland bezoek, tripjes naar hier en daar en oh ja, slaapdienstje tussendoor.... Toch handig bezoek, onze tuin wordt ineens opgeknapt, daar zeg je U tegen! Tis echt iemand met groene vingers die we over de vloer hebben, dus terwijl ik een slaapdienstje draai is mijn tuin van een oerwoud naar een normale tuin omgetoverd. Hoe lekker!

Nou... hoe'st met iedereen? Ik ben toch eigenlijk wel poepie nieuwsgierig of 1979 nieuws heeft, dusse..... 1979: kom je eens even melden hier!!!

18. leentjuh

leentjuh Bekend lid

Nov 15, 2009
    511
    0
    0
    gelderland
    ik zet de spuit in me buik, ik vind het appeltje eitje haha, (nu nog wel) woensdag follikelmeting ben benieuwd

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Klinkt griezelig, hoop dat ik er niet aan hoef. Ben niet zo'n held. Heb toevallig een client met diabetes en prik haar regelmatig, maar dat is toch een ander verhaal... Dus ik blijf erbij: ik vind het knap van je! :)

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ik kwam ook even spieken of er al nieuws was van 1979....

Share This Page