Hallo allemaal, Ik hoop dat in het jaar 2010 onze babywensen in vervulling gaan . En in persoonlijk dat mijn cyclus wat regelmatiger wordt!!!
Hoi dames, Wij gaan ook voor 2010!! riv..dit moet jullie jaar worden!! Gaat vast lukken met IVF. Loe...jeetje wat een verhaal zeg...pff..krijg er kippevel van. Ons verhaal in het kort...oktober 2005 gestopt met de pil. December 2006 naar zh gestuurd door ha. Ik was toen 34. Alle onderzoeken gehad..niks gevonden. Half jaar pauze en in de laatste cyclus was het raak. Nu afgelopen april gestopt met de nuva ring. Wel een regelmatige cyclus (tussen de 28 en 35 dagen) maar inmiddels ronde 10. Ik ben nu 37...twijfel of we terug moeten naar zh..aangezien ze toen niks hebben kunnen vinden... Meiden...2010 gaan we afsluiten met een stel mooie baby's en een stel mooie bolle buiken!!
Mag ik er ook bij?! Ik hoop namelijk zooooo dat 2010 ons jaar gaat worden! Hier kort mijn verhaal: oktober 2008, na ruim 2 jaar en en miskraam, bevallen van een gezonde, mooie zoon. Begin 2009 weer een redelijke cyclus. Zwanger in juni 2009, dit ging helaas mis. 3 weken later is accuut mijn eierstok verwijderd. Oktober 2009 gelukkig weer zwanger, maar dit werd een MA in december..... Ik heb het ook zó gehad met 2009:x! Hopelijk brengt 2010 ons allemaal het geluk waar we op hopen!
Hier nog eentje die zicht meldt voor het nieuwe jaar! Na bijna 5 jaar ellende heb ik in 2009 me vooral gericht op afsluiten van een moeilijke periode en het verwerken (ongeval). Mijn studie is gelukkig eindelijk af, dus nu kan ik aan een nieuw leven beginnen. In 2010 wacht ons een mooi huisje (net koopovereenkomst getekend), hopenlijk een leuke baan en natuurlijk een klein wondertje!!!!! Dames, ik hoop dat het ons allemaal gegund is!!!
Hey meiden, Ik wil mij ook graag bij jullie aansluiten. Ik hoop ook echt dat 2010 ons jaar gaat worden. Ik moet alleen nog even op mijn ongi wachten. Ik denk dat die wat later is i.v.m. een vmk van 4 wk en 3dgn eind november. Ik dacht dat het wel niet zo een inpact op mijn cylus had, doordat het eigenlijk net een te late ongi zou zijn (als ik niet getest zou hebben dan, maar zo denken wij niet) en dat ik gewoon ongi zou worden 26-12. Maar helaas, geen ongi, maar wel een nega test. Afwachten dus wat 2010 ons gaat brengen. Alle meiden, een heel goed uiteinde en een gezond en vruchtbaar 2010! Liefs.
Als TS wil ik iedereen welkom heten! Natuurlijk mag iedereen meedoen, en ik hoop zo dat we ook allemaal op roze mogen in 2010!
Welkom aan alle nieuwe meiden . Gelukkig nog maar een paar uur en dan hebben we 2009 weer achter ons gelaten. Op naar 2010.. hopelijk voor ons allemaal een vruchtbaar jaar!
**breekt in ** Wil jullie even een hele fijne jaarwisseling toewensen en een gezond, voorspoeding EN VOORAL VRUCHTBAAR 2010!!! Hoop dat jullie grootse wens vervuld wordt... liefs, Seth ** breekt uit **
hallo dames, Mag ik er ook bij? we zitten nu in ronde 21 voor een 4de wondertje.. In april 2008 begonnen.. Ben bang dat ook mijn leeftijd en gewicht mee gaan spelen, alhoewel, te zwaar ben altijd geweest (85-95) Over 3 weken word ik 35 dus een stuk ouder, dan mn eerste zwangerschap.. Ook ik hoop dat 2010 ons jaar wordt Liefs Loekie
hee meiden!! Ik ben het helemaal met jullie eens! 2010 wordt ons jaar!! Ik duim voor iedereen!!!!! Hier zijn we al 14 maanden bezig! nu 2 daagjes overtijd. spannend! Lieve groetjes
Wij hopen ook in 2010 voor een mooi jaar voor iedereen! Sinds pil stop: Mei 2008 gestopt met de pil, onregelmatige cyclus, Oktober 2008 Gyn een zeer grote cyste. Sinds Januari 2009 onder de gyn, Februari FA, September HSG en Laproscopie gehad Endometeriose gevonden (veel weggebrand maar niet alles) en PCO in rechter eierstok. Heden: Oktober 2009 IVF arts, vermoeden sperma allergie dus nu uitslagen en onderzoeken afwachten.. Januari/Februari 1ste behandeling. Maar hopelijk is die niet nodig en word begin 2010 dus het begin van ons mooie jaar !