2010 wordt ons jaar!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liesben, Dec 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Allereerst iedereen hier een vruchtbaar jaar gewenst! Dat we allemaal maar heel bol mogen worden ;)

ik denk dat ik nog ontregeld ben ...... Ik had de 30ste m'n NOD en nu nog niks :(
    moet proberen een beetje geduld te hebben. Ik ben gezegend met een prachtige dochter :D

2. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ik hoop dat deze Topic mijn vriend en mij (en natuurlijk jullie) geluk mag brengen in 2010.

Na heel veel onderzoeken, IUI's, MKen, MA's en enorme verdrietige, pijnlijke tijden zijn we 4,5 jaar verder en helaas nog geen wonder in onze armen.
    Voor ons moet 2010 ons jaar worden, zoniet dan blijft onze droom alleen maar een droom.

Ik hoop en wens voor iedereen hier dat alle dromen uit zullen komen dit jaar.

3. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

Jan 1, 2010
    403
    9
    18
    #63 Thyrza89, Jan 1, 2010
    Last edited: Jan 1, 2010
    Ha allemaal...

Allereerst een heel vruchtbaar 2010 toegewenst!
    Wij zijn 5 december gestopt met de pil en willen zo graag een eerste kindje... We gaan ervoor in het nieuwe jaar!!!
    Erg leuk zo'n forum!

4. laura28

laura28 Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,277
    0
    0
    ik meld mij ook!

hoop dat 2010 voor ons ook een mooi en vruchtbaar jaar kan gaan worden....hopelijk kunnen ze ons in het VU helpen en duidelijkheid verschaffen!

gr laura

5. Truusje81

Truusje81 Actief lid

Dec 29, 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook aan! Ik krijg echt kippenvel als ik sommige verhalen van de meiden lees. Ik voel dat het ons jaar gaat worden!!!! Succes iedereen!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ik meld me ook aan

Hoop dat iedereen die zwanger is zwanger mag blijven,
    en iedereen die nog niet zwanger is zwanger word..!!

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nou dames, ik heb wat geopend met dit topic ;)
    Iedereen doet mee in 2010.
    Ik kan niet iedereen onthouden, maar het lijkt me wel leuk om elkaar een beetje op de hoogte te houden.
    Ik zelf denk inmiddels de eisprong gehad te hebben, dus ik mag denk ik op de wachtbank, De ergste plaats die ik ken, maar ik heb me voorgenomen deze maand niets te voelen. Wel zo makkelijk ;)

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Succes Liesben..

Ik heb mezelf het zelfde voorgenomen :D
    En hoop dat het me gaat lukken..!!
    Mijn ei komt maandag dus ff flink klussen het weekend en maandag..!! En dan kom ik je vergezellen op het wachtbankje..!!

9. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Hoi,

Ik weet niet wat ik allemaal al voel maar mijn borsten zijn opgezet en zijn zeer gevoelig, heb een pijnlijke buik. Nou ja we zullen wel zien. Ik heb dit alleen als ik hormomen spuit, en deze maand heb ik dat niet gedaan.
    Ik moet als ik als normaal weer ongesteld worden volgend weekend het pas worden.

We zullen het zien.

Iedereen die nieuw is welkom en succes.
    Alle andere dames ik wens jullie zoveel succes en ik hoop het zo voor iedereen......

Liefs Riv.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het is ook zo moeilijk om niets te voelen. Dat rare vrouwen lichaam kan zulke gekke dingen doen.
    Maar Riv, 4 jaar....damn. Het zou jullie zo gegund zijn!
    Ze zeggen wel eens: je weet niet of het leven hard is, tot je je tanden er in hebt gezet. Nou, ik denk dat jullie je tanden er wel in hebben gezet!
    Succes meis.

11. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ik zit helaas niet meer op het wachtbankje .... ben er vandaag weer hard afgevallen .... ongesteld geworden dus. Dus op naar ronde 'weet ik niet meer hoeveel'.

Met name de laatste week voor je NOD zijn altijd wel slopend vind ik. Je voelt dan echt van alles. Je wilt er niet op letten, maar eigenlijk toch weer wel. En dan denken .... nee hoor dit heb ik vorige maand echt niet gevoeld .... maar dan toch is het weer niet zo.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

I S: Ach, wat een ellende! Ook jullie zijn al zo lang bezig! Ik herken wel dat gevoel: bij elk plopje denk je zeker te weten dat....
    Maar elke maand word je teleurgesteld.
    Sterkte meis.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    I S, Hele dikke knuffel!

Hier ook op het wachtbankje...

14. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Dank je Liesben en Sammie.

Jullie (en de andere meiden) veel succes op het wachtbankje .... en laat je lichaam je niet gek maken hè? ;)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

De enige keer dat ik zeker wist dat ik niet zwanger was, was toen ik het wel was. Om aan te geven wat mijn lichaam allemaal niet doet om mijn voor de gek te houden :D

16. Loe

Loe Niet meer actief

Ik ga vandaag weer beginnen met fostimon spuiten. Hehe, eindelijk begint de trein weer te lopen....
    liesben, jouw en mijn onderschrift lijken helaas heel veel op elkaar zeg..

17. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ja het is om gek van te worden.

Ik heb eigenlijk altijd wel bepaalde verschijnselen, maar die horen dan bij mijn naderende ongi, maar kunnen ook goed bij een zs horen. Pijnlijke borsten, steekjes in buik, soms misselijk (ben ik nu dus). Bij alle 5 mijn zwangerschappen had ik vrijwel dezelfde klachten als bij een ongi. Dus een positieve test is eigenlijk bij mij het enige bewijs.

18. Matilde

Matilde Lid

May 17, 2009
    52
    0
    0
    Iedereen een super mooi bijzonder 2010, dat al jullie wensen vervuld worden en de mijne ook.
    Ik vind het heel bijzonder om alle verhalen van iedereen te lezen, krijg er tranen van in mijn ogen.
    Hoe bizar is dit, mijn eisprong is op mijn uitgerekende datum van mijn 1e zwangerschap.
    Die geeindigd is in een MA bij 10 weken.
    Zou dit een teken zijn..............
    Ik ga heel hard duimen!
    liefs

19. isabella1980

isabella1980 Actief lid

Nov 16, 2009
    270
    0
    16
    Jeetje meiden, sommigen van jullie zijn echt al een tijd bezig. Vind het toch steeds weer heftig om te lezen als het niet (vanzelf) lukt. Heel veel bewondering voor jullie en de manier waarop jullie er mee omgaan. Dat getuigt van karakter (wat je volgens mij ook wel krijgt).
    Voor jullie meiden, hoop ik dan ook vooral dat 2010 jullie jaar gaat worden, want julie hebben het zooo verdiend!!

20. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

Jan 1, 2010
    403
    9
    18
    Nou inderdaad zeg! Ik hoop voor jullie ook dat het dit jaar helemaal gaat lukken!
    Ik zit nu ook op het bankje te wachten :).. Het zou super zijn wanneer het al in de eerste ronde 'raak' zou zijn. We verwachten het niet eigenlijk! Ik ben de laatste dagen ontzettend moe en duizelig. Heb geen idee waar het van komt. Ik heb net iig zwangerschapstest gekocht..
    We gaan duimen!!

Share This Page