thyrza; wat onwijs spannend mijn duimen draaien!! Hier ook nog geen ongi te bekennen, al 3 dagen overtijd!!
@perfectionn, je kunt toch al testen wanneer je 1 dag overtijd bent!! Ik hoop het voor je? Verder geen rare dingen met je lichaam?
thyrza; ja dat wel, maar heb een flinke griep te pakken dus heb nog niet veel puf gehad om een testje te kopen Er is van alles met mn lichaam! hihi...... Onwijs veel zin in chocomelk (uit pak) en kots beroerd bij het zien van oliebollen! haha! steekjes her en der in mn lichaam..... We zullen zien! Sammie hahaha als ik een test in huis had deed ik het meteen
Ik doe ook mee dit jaar.. Na een miskraam in 2009 hoop ik dat dit jaar veel geluk brengt.. en dan hopelijk in de vorm van een beebje.. Kan niet wachten om een klein wondertje te hebben..
Haha! eigenlijk kan dat niet he haha! Uhm.....ik weet het niet maandag denk ik! als de ongi er dan nog niet is! hihi
Thyrza spannend over 2 dagen. En Perfection bij jou helemaal spannend zeg .... jammer dat je geen test in huis hebt. Ik duim voor jullie. Hier wel sneeuw, maar niet een dik pak. Is al weer aardig aan het dooien.
Is, lief van je meid!!! Geen dik pak? hihi hier ligt onwijs veel sneeuw!! en volgens de buienradar komt er nog veel meer sneeuw aan! hihi heerlijk
Bij ons (het westen) was geen sneeuw voorspeld, dus aardig verbaasd toen ik vanochtend naar buiten keek. Veel sneeuwplezier bij jou dan maar
hier idem, was ook geen sneeuw voorspeld! ik vin het altijd zo gezellie, De hond vind het overigens ook het einde! haha! zijn eerste sneeuw... Haha dankje wel meid
Wat een verhalen allemaal! Wat zijn sommige van jullie al lang bezig. Ik voel me bijna schuldig en een zeikerd dat ik me hier heb aangemeld met mijn 8 maanden proberen. Echt respect voor alle meiden die al zo lang bezig zijn, wat lijkt me dat moeilijk! Des te meer vreugde in 2010 dat wel, want het gaat zeker lukken voor iedereen . Moet gewoon vind ik! Nog een gelukkig nieuwjaar gewenst trouwens voor iedereen. XoXo Cherry
Grappig .... het was voor ons konijn de eerste keer sneeuw .... maar dat was vorig jaar (10 dagen geleden) even voor de kerst. Hij woont zeg maar binnen, maar ik heb 'm even buiten gezet. Hij is erg nieuwsgierig, maar absoluut geen held, maar de sneeuw vond hij prachtig. Leuk hoor als je die dieren zo ziet genieten.
ahh wat lief!! hihi raar toch dat de meeste dieren de sneeuw helemaal geweldig vinden!! inderdaad erg leuk als die diertjes zo genieten!
2010 is voor mij rood begonnen. Maar we gaan door naar ronde 11. Als het goed is zijn de zwemmers van mijn lief weer optimaal (na langdurige antibiotica tijdelijk onvruchtbaar) En als ik deze maand aantel is mijn uitgerekende datum: 10-10-10 als dat geen mooie datum is dan weet ik het niet meer. Voor iedereen nog de beste wensen en een spetterend en super vruchtbaar 2010!
@ Cherry Wachten totdat je wens uitkomt, duurt altijd te lang. En als je dan in jullie geval 8 maanden bezig bent is dat een hele tijd ... althans zeker voor jezelf. Volgens artsen moet je je dan absoluut nog niet druk maken (= leeftijdsafhankelijk). Ik had de eerste keer het geluk al na 4 mnd zwanger te zijn, maar helaas geëindigd in een MA. Na 8 maanden nog niet opnieuw zwanger en toen heb ik aan de bel getrokken (vnl. vanwege leeftijd). Nou ja en daarna kwam er nog meer wachten en nog meer verdriet en wachten en verdriet. En nu nog steeds wachten op opnieuw een wonder. Ik hoop voor jullie dat jullie snel een positieve test in handen hebben
@BB10 ha, ha, zo dacht ik ook althans bijna .... het zou er dan om hangen, ik denk net geen 10-10-10. Maar ja ik moet eerst maar weer eens zien zwanger te worden.