@ all: Allereerst een gelukkig 2010 (had ik geloof ik hier nog niet gedaan hahaha). Bij mij is 2010 heel onverwacht. Mijn vorige cyclus was 46 dagen en nu maar 23 of 24. Ik snapte er niets van.... Vorige week woensdag enorme steekjes in mijn buik, dus ik dacht "eisprong", maar nu een week later ongesteld, vreemd....... We gaan vol goede moed verder naar de volgende ronde..... Groetjes, Elleke
Voor iedereen nog een heel mooi 2010 gewenst!! Ook ik wil graag bij het clubje Wij zijn sinds sept 2008 bezig voor ons WONDERTJE... Aangezien 2009 een jaar is geweest met heel veel pijn en ellende gaan we voor een mooi 2010. Dat er in 2010 veel zwangerschappen mogen ontstaan!!!
Hier ligt sinds gister ook een pak sneeuw . Ik kan aankomende week goed aan de klus en dan de lange zit op het wachtbankje.
Hey Meiden, Ik meld me ook graag aan! Ik vind het heerlijk om van gedachten te kunnen wisselen met gelijkgestemden! Gelukkig nieuwjaar nog dames en laten we inderdaad hopen dat dit ons jaar gaat worden! Ik afgelopen december miskraam gehad na 6 weken. Was erg pril, maar vond het toch jammer. Nu weer helemaal opgeladen en volop zin om het weer te proberen. Dit zal mn eerste kindje worden.... Cross my fingers voor ons allemaal! Tot schrijfs. Groetjes Jennifer
Hoi BabyLaney, Las net dat ook jij een miskraam hebt gehad in 2009 en er ook weer voor gaat in 2010. Ben jij ook zo onzeker? Ik ben af en toe helemaal zenuwachtig erover, maar erg veel zin in het proberen in 2010! Ben benieuwd naar jouw/jullie ervaringen? Groetjes Jennifer
Ik heb heel veel nieuwe gezichten voorbij zien komen Ik heb niet echt heel veel tijd om op ZP te zijn omdat Megan bezig is met het krijgen van Tandjes en ik moet voor het bedrijf van mn vriend het jaar afsluiten.........dus druk druk druk Vandaag ben ik ongesteld geworden!! Joepie!! Cyclus van 31dgn dus dat is al best netjes. Sinds gisteren begonnen met zwangerworden van de Etos om het meer te reguleren en dan maar afwachten Ik doe geen extra banner omdat ik nog niet wil dat iedereen het hier op het forum weet.........niet iedereen is erg begripvol omdat ik net bevallen ben... Ga nu weer snel aan het werk
allemaal een gelukkig 2010 toegewenst. sloppyslayer ik geef je groot gelijk dat je het doet. als je zo lang hebt moeten wachten ga je er nog toch weer gewoon voor. ik ben 2 dagen weg geweest en ben er nu weer helemaal. Wij zijn nu 5 maanden bezig en afgelopen maand was is 7 dagen overtijd. Normaal ben ik 3 dagen ongesteld en nu ben ik al 5 dagen met heel veel rood bloed. Hopen dat wij snel verder kunnen.
Sloppy: laat anderen lekker denken wat ze willen. Het is toch jullie keuze? Ga er maar voor hoor. 2010 wordt HET jaar
Dank jullie!! Ik voel me hier helemaal thuis Hier kan ik gelukkig praten over onze wens voor een tweede zonder dat hier heel negatief op gereageerd word En kan ik jullie steunen en hoop geven dat het wachten beloont kan worden met een prachtig cadeau! Ik ben me ook heel erg bewust dat Megan een super wonder is en dat ik me gelukkig prijs met mijn meisje.................ik heb al meer gekregen als velen hier, hoe lang ik er op heb moeten wachten maakt niet uit ze is een wonder Ik duim ook echt met iedereen mee dat hier heel veel gelukkige stellen zullen zijn dit jaar!!
sloppyslayer niks van die mensen aantrekken als dit is wat jij wilt... Moet je het lekker doen meid Mn vriend en ik krijgen ook veel negatieve antwoorden omdat we nog niet zo heel lang met elkaar gaan... Maar trek me er niks van aan wij willen dit zó graag en niemand die ons geluk in de weg staat
Jeetje wat kunnen mensen zich bemoeien met andere mensen hè. Iedereen moet doen wat ie zelf wil ..... dat zeg ik wel zo stoer en dat vind ik ook, maar zelf ben ik ook altijd een beetje bang voor reacties over onze kinderwens. Wij zijn begonnen toen ik 39 was (mijn vriend was toen 34). Nu dus 4,5 jaar en 5 vlindertjes later bestaat de wens uiteraard nog steeds, maar ik ben nu 43 en ben dan toch bang dat mensen gaan denken van "Moet je nu niet eens gaan stoppen, je bent veels te oud". We hebben in aug. 2009 de laatste IUI gehad en hebben tegen (bijna) iedereen gezegd dat we er nu wel een punt achter hebben gezet. Alleen een aantal goede vrienden weten dat we het nog niet helemaal opgegeven hebben. Ik zat trouwens net nog ff terug te lezen en zag in de banner van Spinnekop dat zij 4,1 wk zwanger is. Gefeliciteerd Spinnekop ..... ik hoop dat deze zwangerschap goed gaat.
Perfectionn bij jou nog steeds geen ongi? Ik hoop van niet en dan morgen snel ff een test halen hè? Thyrza voor jou morgen ook spannend!
Wij zijn in juni 10jr samen............wij woonden na 3mnd samen en wij gingen met 8mnd al voor een kindje Als je het zeker weet dan maakt het helemaal niet uit hoe lang je samen bent
Hee meiden!! Hier is gister de ongi doorgebroken! Ik had nog wel zo een goed gevoel deze ronde! En sjonge jonge wat kan een mensen lichaam je voor de gek houden....... Zo oneerlijk! Op naar Wéér de volgende ronde *slaakt een diepe zucht*
Sammie; dankjewel!! Ik kreeg ineens zulke ongi krampen toen wist ik dat het door zou breken, en ja hoor!! Morgen afspraak maken bij de ha....
Balen Perfectionn. En dat je lichaam je voor de gek kan houden, ja niet normaal hè. Maar waarschijnlijk letten we ook teveel op. Maar ja dat is verstandelijk. Het is gewoon ontzettend kl**te. Liefs, I S
Jaa en hoe, ik had zoveel kwaaltjes dat ik dacht, dit is echt een goede ronde! Jaa waarschijnlijk letten we er allemaal teveel op... en eigenlijk doe je het onbewust hihi! Stom lichaam!!!
Dat is ook zo. En dan maar weer denken Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het is zo een dooddoener, maar wel waar. Het moet dan gewoon maar in de nieuwe ronde raak zijn .... want dan bestaat de kans dat je bevalt op 10-10-10 .... is wel heel erg ver vooruitkijken, maar ja Ik zei het al ergens eerder: Hoop doet leven en dan hopelijk leven in onze buiken