2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Herstel het is vandaag PAS CD 49 en 21 dagen overtijd!!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Owww, 49 pas...waar zeur je dan over? ;)

Vreselijk. Het lijkt er indd op dat je een cyclus overslaat. Kan natuurlijk, maar daar zit niemand op te wachten!

3. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    idd :D

4. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Hier is ook geen lol te beleven.
    Ik krijg een beetje (boel) het gevoel dat Topic 2010 een beetje dood begint te bloeden. Dat vind ik persoonlijk erg jammer. Maar ja wat niet is, is niet!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hallo

ben net thuis ivm de voorbereiding morgen voor de opendag
    dus nu even mail checken en dan naar bed

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik denk dat dit echt zo'n topic is dat met pieken en dalen bezocht wordt. De ene keer moet ik 3 blz bijlezen en de volgende keer maar 1 bericht.
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat als ik niets te melden heb ik soms snel even lees en niets schrijf.
    Maar ik "spreek" je gelukkig ook nog in een ander topic;)
    Knuf

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Succes met de opendag Ricmar! Als het een beetje in de buurt was dan kwam ik kijken.

8. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haij Meiden

WAARSCHUWING :p LANG BERICHTJE ;)

Ben al een paar dagen hier niet geweest. wel ff snel een keertje gekeken maar niets neergezet.
    heb het onwijs druk gehad de afgelopen 3 dagen.
    Mijn vader (en ik) ging bij ons, ons nieuwe laminaat (wit eiken) erin leggen, dus de woonkamer moest zo goed als leeg zijn.
    Wat kan een mens onwijs veel rommel hebben in kastjes enzo zegh!! pfffh niet normaal gewoon.
    We hebben alle spullen uit de kasten gehaald en in tassen gestopt.
    Aangezien we ook een een nieuwe tv meubel (wit) en een kast (4kant met 16 vakken van dezelfde formaat) gekocht hebben bij de ikea.
    Nu staat alles er eindelijk in en het is helemaal geweldig!!!
    De kamer is een heel erg stuk lichter geworden door het laminaat. (er lag donkerblauw vloerbedekking)
    Doordat er meerdere kasten uit zijn gegaan en minder in zijn gekomen is alles veel minder vol en veel strakker.
    Helemaal verliefd op mijn nieuwe woonkamer!!!!!
    Alleen mijn katten vinden het maar niets....
    Ze zijn helemaal wild (door alle veranderingen) en glijden om de haverklap uit als ze achter elkaar aan rennen.
    ach jah moeten ze maar geen tikkertje spelen ;)
    Alleen de balletjes glijden makkelijker en dat vinden ze wel erg leuk whahhahaha

Met mijn zieke kat gaat het nu heel erg goed.
    Het gele is bijna helemaal weg, hij vreet als een beer, vanwege dat ie in 4 dagen tijd 10% van zijn gewicht kwijt geraakt was.
    Ik voer hem nu iedere dag een beetje bij, zodat ie weer een beetje vet op zijn ribben krijgt.

Met mijn astma gaat het ook heel goed. ik ben gisteren weer aan het werk geweest.
    Nog wel buiten adem iedere keer, maar jah komt ook wel weer goed.
    We kunnen weer elke avond wandelen zonder dat ik met mijn tong op mijn hakken lig!

Nu nog ff reageren op jullie! :)

@ Bramtim : waarschijnlijk ben je al weer terug van Tsjechie wanneer je dit leest mar : veel plezier!
    @ Timon : vervelend dat de fm nu gevoeliger was.. Sc6 morgen bij de 2e fm!! ik hoop dat ze lekker gegroeit zijn!
    @ I.S :
    Mijn huisdieren:
    4 katten (2 rode katers en broertjes en 2 poezen en zusjes (zwarte &schildpad)), 3 cavia's & 3 sluierstaart goudvissen. En dan af en toe een muis/vogel die de katten soms levend en soms dood/half aangevreten mee naar binnen nemen... jaakkkkkkieee...
    schattig konijntje heb jij!!!!
    En Nope nog steeds geen duidelijkheid bij mij qua cyclus.....:(
    nog steeds aan het wachten tot de duivels komen.
    Jij zo te zien ook nog steeds... kl*te he! Volgens mij zitten we qua cyclusdag 1 dag van elkaar af.
    @ BB : oh dat is ook niet echt handig van die artsen..wel fijn dat de HSG door kan gaan!
    @ ricmar : suc6 met de open dag!!!

9. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Moghe allemaal :D,

BB dat is ook wel zo dat het met pieken en dalen is, maar vind het nu wel erg stilletjes. Maar goed we zullen zien en anders ga ik toch gewoon in mezelf zitten praten hier :D

H&F klinkt goed je nieuwe woonkamer. Wat kan je daar dan helemaal gelukkig van worden hè.
    Goed om te horen dat het met de KATER goed gaat en ook goed om te horen dat jij je weer beter voelt.
    Succes met je cyclus.

Ricmar ik heb het waarschijnlijk ff gemist, maar waar is de Open Dag van/voor?? Ik wil je in ieder geval veel succes wensen vandaag.

Hier
    Vandaag is mijn schoonmamma jarig en morgen mijn mamma. We nemen onze moeders vandaag mee naar Scheveningen en gaan daarna ergens gezellig eten.
    Zit nu op CD50 = 22 dagen overtjid, alhoewel overtijd kan je nu niet meer van spreken.

Fijne zondag.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk niet dat het dood gaat bloeden IS, tis inderdaad alleen nogal wisselend druk ;)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

En bramtim is op vakantie, zonder internet. Dus die kan ook niet meekletsen!
    Nee hoor, dit topic is springlevend, met af en toe een dipje ;)

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Even een traantje pinken bij het afscheid van de orange oetangs (Burges Zoo op SBS).

13. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik merk dat ik nauwelijks puf heb voor dingen, dus het schrijven schiet er vaak bij in. Ik heb een iPhone en lees alle berichtjes wel hoor! Ik vind de meiden hier nog steeds een fijne verzameling ;) en zou t zonde vinden als dit topic er niet meer zou zijn. Het is meer een dipje en die is voor een deel ook aan mij te wijten, maar dus niet omdat ik dit topic waardeloos vind, integendeel!! Liefs

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Heeeeee, ik ben er ook nog! Alleen niet alle dagen.

Vanmorgen de 2e fm gehad. De aardige arts heeft een fotootje afgedrukt. Na de maten in ons dossier te hebben geschreven verfrommelde ze de foto. 'Euh, mag ik 'm nog meenemen?' Ze schrok ervan, want het was een gewoonte van de foto weg te gooien. Ze heeft er niet heel veel gemeten, maar er zitten er zeker meer die nog te klein zijn.
    Omdat de eierstokken zo ongeveer achter elkaar liggen kan het zijn dat met de punctie ze in 1 keer (dus 1 keer prikken) de follikels eruit zuigen. Kan gunstig zijn. De arts wist niet wat de mogelijkheden voor de punctie op dinsdag zijn en daarom krijgen we vanmiddag telefoon.
    Resultaat: 1x23mm, 2x17mm, 1x16mm, 1x15mm, 1x14mm en nog wat kleintjes. :D

Fijn dat de HSG doorgaat en dat er eindelijk wat schot bij je ventje in zit.
    Veel plezier met de moeders! En gefeliciteerd met de dames.;)

Leuk om al die huisdieren voorbij te zien komen.

IS, je heb nu een jubileum: CD50! ;)

Liesben, nog steeds al die kwaaltjes?

Ricmar, veel plezier met de open dag.

H&F, fijn dat het zo goed gaat met je astma en je kat. Grappig dat de katten nu erg moeten wennen aan hun nieuwe omgeving. JIj verliefd op de woonkamer... Kom je er nog wel uit?:p

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben net door het ziekenhuis gebeld. Dinsdag om 11.00 heb ik de punctie!:$:D

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Meiden, ik ben totally flabbergasted (mooi woord toch ;) )
    Moest net naar de wc en dacht: ik moet nu testen!
    Eerst een ovutest. Die was redelijk donker. Toen de zwangerschapstest en binnen de minuut zag ik al een tweede streep!

17. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland

Dat is toch 'Drukte in de dierentuin' ..... zeg ik dat zo goed. Is wel een leuk programma, alleen vandaag niet gezien. Wij gaan waarschijnlijk zaterdag a.s. naar Burgers Zoo. We hebben weer een heerlijk lang weekend in het vooruitzicht ..... 3 dagen naar een B&B waar we dus al voor de 3e keer naar toe gaan ..... heb er erg zin in.

Timon ik zie je al helemaal verbaasd zitten te kijken naar die hand die het fotootje verfrommeld (alhoewel ik niet eens weet hoe je eruit ziet :D).
    De punctie ziet er nu dus echt aan te komen. Spannend hoor Timon, krijg er zelf ook een beetje de kriebels van.

18. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    #2018 I S, May 16, 2010
    Last edited: May 16, 2010

LIESBEN :$ dit is toch ongelofelijk mooi, goed, fantastisch nieuws. O meis, je zal wel honderdduizend keer op de test kijken om zeker te weten dat je het niet gedroomd heb.
    Ik feliciteer je van harte ....
    dus toch de laatste kans voor de MM.

Dikke knuf

19. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Mooi zo ..... spannend ..... ik begin alvast te duimen. En dat je maar net zo een mooi resultaat als Liesben mag hebben deze maand.

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    JOEPIE!!! Weer een roze in ons midden! GEFELICITEERD!!!!! Dit is toch gaaf.

Share This Page