Timon!! Dat ga je niet menen. Ongelooflijk wat een GEWELDIG NIEUWS!!! Jammer dat je me niet kunt horen haha want ik sta te gillen stuiteren en springen voor jou en tegelijkertijd draaien mijn duimen ook voor jou!!!!
Met tranen in mijn ogen door jullie reactie. Hormonen? Hebben jullie ook het soort kwaaltjes gehad die ik nu heb? Heeft dat iets te zeggen of mag ik me niet druk gaan maken?
Joehoeeeeeeeee ik zie 2 strepen!!!!! Wat gaaf Timon! Zie je wel BEG en L78 zijn besmettelijk Nu goed blijven plakken emmy! Gefeliciteerd wat moet dat een fijn gevoel zijn!
Ik heb ook goed nieuws (niet zo goed als dat van Timon maar toch) Uitslag van de gyn: Alles is PRIMA! Mag over 4 mnd terugkomen als ik dan nog niet zwanger ben. Dan pas hoor ik wat de vervolgstappen zijn. De gyn was eigenlijk nog het meest blij om het feit dat ik al ooit zwanger ben geweest. "Er blijven dingen die je niet kunt testen" zei hij "en daarvan weten we dat dat bij jou niet van toepassing is". Ach ja je kunt er maar blij mee zijn Verder mag ik (als ik toch zwanger wordt in deze 4 mnd) al tussen de 6 en 7 weken een afspraak maken voor een vroege echo omdat het de vorige keer misgegaan is. Dus we gaan vrolijk verder met klussen en dan bekijken we in september wel wat de vervolgstappen zijn. De gyn drukte me op het hart dat ik toch wel erg blij mag zijn met deze uitslagen. (blijft een beetje dubbel) Wel heel lief vond ik dat hij bij het weggaan zei: ik hoop je heel snel terug te zien.
Lieverds, met tranen in mijn ogen zie ik jullie berichten. Vast hormonen. Zo onwerkelijk om voor het eerst in mijn leven 2 streepjes te zien. Nu nog nog duidelijker worden.
BB, wat een lieve gyn. Mijn duimen gaan voor jou draaien. Zou geweldig zijn als die beste man?vrouw jou snel terug zal zien. Euhhhh, ik ben nu dus zwanger... maar hoe gaat het nu verder? Ik heb geen idee!!!!
Timon ik heb de eerste 12 weken ook bloedverlies gehad, de ene keer wat meer en de andere keer minder. En dat is niet de reden geweest dat Jurre nu niet meer bij me is hoor. Het is heel makkelijk gezegd maar probeer je geen zorgen te maken. Hahahahah ik zit te schaterlachen om je heerlijk schattige vraag over wat nu. Ben je al zo lang bezig om een tweede streepje te krijgen en dan heb je hem...... en dan sta je ineens in een nieuwe wereld waar je geen ideeeee van hebt wat je daar nu weer mee moet. Zou op mijn gemakkie het op je in laten werken en het tot je door laten dringen. Je hebt nog 8 maanden de tijd om je druk te maken en regelen kan nog lang genoeg. Even lekker met zijn tweetjes... uhm drietjes genieten meid. En ja.... de zorgen zijn nu ook begonnen en die gaan niet meer over. dikke dikke kus!
Ach lieverd wat gun ik het jou toch. Wat een gerommel met ziekenhuizen en gyn's die niet mee willen werken. Ik wilde dat ik kon toveren en alles in orde kon maken voor je. Ik vind het heel lief van je dat ik voor mag maar ik had zo graag gezien dat jij op roze mag. Dikke knuf! Hoe staan de zaken omtrend het ziekenhuis en evt volgende poging? Als je het er niet over wil hebben ook goed hè!
BB10 wat een super bericht ook voor jou!! en die laatste opmerking van je gyn is zo'n geweldige!! ben er helemaal ontroerd van.
Lieverd, ik bedoel zh en ha vertellen, afspraak echo, etc. Echt helemaal geen idee! Natuurlijk gaan we het op ons in laten werken. Mijn man gaat het vanavond wat meer dagen dat er iets anders gaat gebeuren dan hiervoor.
BB10 en all had net dit geplaatst in ander topic meiden ik meld me voorlopig even af. deze ronde afgeblazen omdat het plannen dan een ontmoeting met de donor erg lastig bleek. De donor ontmoeten en laten doneren zal nog gaan , maar ja waar ga je da de inseminatie doen?? De afstand was deze keer echt een belemmering en natuurlijk het staken van de behandeling in stadskanaal... We wachten nu af of we op 16 juni groen licht krijgen in Den Haag. Zo niet dan weet ik het echt niet meer.... Hoe moet het dan verder.. We wilden zo graag in een ziekenhuis vlak bij de donor verder ivm de afstand, maar als dat niet kan. Is het dan haalbaar dat we doorgaan?? Ik zie het even allemaal somber in. kan wel huilen en vraag me dan ook af of ik ooit moeder zal worden. Wat een burocratisch land is dit.. bah je bent niet eens baas over je eigen lichaam en de behandelingen die je wilt ondergaan ik lees vast af en toe nog wel mee.. maar zal even niet reageren. mensen mogen me wel pb-en of mailen
jij moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik zou als ik in jou schoenen stond na het weekend het zh bellen. Ha zou ik niet weten waarom die het moet weten maar goed ik ken mijn lieve ha ook niet. Ow en neem van mij aan dat je lieve schat echt nog laaaaang niet beseft wat er nu allemaal gaat gebeuren. En aanstaande mamsie ook niet Ja ik weet het, ik ben super positief, misschien een beetje te maar ik ben echt heel blij voor je. Jullie zijn hoe dan ook een stap verder!! maar dit ukje moet blijven zitten.