H&F: bij ovulatietesten moet de teststreep echt minstens net zo donker zijn als de controlestreep. Deze test is dus niet positief. Officieel moet het donkerder zijn dan de controlestreep, maar ik heb ook wel eens gelezen dat niet iedereen dat "haalt". Ik zou gewoon de komende dagen lekker door blijven testen en goed opletten of het donkerder wordt en wanneer het weer lichter wordt is je piek voorbij. Het is even uittesten hoe het bij jouw lichaam werkt.
ik vond de ovulatietesten een ramp, heb nooit echt een positieve gehad en werd er heel onzeker door. Bramtim, kus
@L78: ik heb even een vraag aan jou. In een ander forum heb ik gezien dat je intussen veel weet van de schildklier. Ik zit ook al jaren af en toe op het randje met mijn waardes. Nu heb ik natuurlijk vorig jaar de MA gehad en maak me zorgen dat het misschien daar mee te maken heeft. Dus nadat ik die positieve test in mijn handen had, ben ik meteen een paar dagen later mijn bloed gaan afgeven. Net kreeg ik mijn waardes door: TSH 4.5 en T4 14 (en CK 88 maar weet niet wat dat is precies ) Wat zou jij doen met die waardes? Mijn huisarts wil me nu over een maand opnieuw prikken, maar ik ben een beetje bang dat het dan voor kleine kruimel te laat is...
klopt hoor dat wist ik, ik hoop dat de test 1 dezer dagen donkerder wordt. ohh ik wist niet dat niet iedereen een donkere controlestreep haalt? Ik heb 2 rondes terug wel een gehad die donkerder was. hopen dat ie bij mij iig wel donkerder wordt. zal straks na het eten wel ff testen. heb er toch genoeg.
Lieve dames, ik ga morgen een lang weekend naar Madrid (om mijn verjaardag te vieren) dus ik ben er ff niet. Fijn weekend alvast allemaal!
Naar het liedje van Fabricio: Soms zit ut eve neet mit Hubste ut eve gehad, zikste sjiek is miech dat Soms geit ech alles verkierd zikste sjiek is miech dat Zo voel ik mij vandaag, krijg net bovenop alles nog eens te horen dat de hsg niet doorgaat. Ben nog niet lang genoeg bezig!!! En ik zie dat wel meer mensen deze tekst nu wel herkennen. Kirrebir hele fijne vakantie en fijne verjaardag, geniet ervan.
BB10 (35) Â…Â…Â…. sinds 04/2009 voor 1e Â….. MK 8 jr geleden > sinds 03/2010 in MMM > alle uitslagen goed terug naar de gyn in sept, NOD 05-07 BEG (28 )Â…Â…Â…Â… sinds 09/2008 voor 1e Â….. MM 08/2009 + MK, toch spontaan ZWANGER! uitgerekend 23-9-2010 vervolg 20 wk echo 25-5 Bramtim (34) Â…. sinds 01/2008 voor 1e Â….. 04/2008 MK 2-ling, door curettage Asherman waarvan genezen op 09/2009 > direct ronde 1 zwanger ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥ > bij evt. volgende ZS een primaire cerclage > 06-05 2nd opinion over primaire cerclage > erg goed gevoel na de 2nd opinion Hope&Faith82 (27) Â…Â…. sinds 09/2007 voor 1e Â…Â… zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diĂ«tiste, op 21-05 al 11,9 kg afgevallen (30wk bezig), 8e afspraak diĂ«tiste 06-07, Nog 8,1 kilo te gaan voor hulp bij de Gyn. I S (43) Â…Â…Â…Â…. sinds 09/2005 voor 1e Â…... na 2,5 jr + 5 MK met MM moeten stoppen > nu kijken wat er nog 'spontaan' gebeurt > i.v.m. uitblijven ongi HA 25-05 + gyn 27-05 Kirrebir (35) Â….. sinds 04/2009 voor 1e Â…... MK, daarna Asherman, verkleving weggehaald > 16-04 hysteroscopie, uitslag goed > zelf vermoeden dat Asherman terug is, volgens gyn is alles goed > op 6-06 toch positieve test! Maar steekt nog even haar kop in het zand... L78 (32) Â…Â…..... sinds 10/2008 voor 2e Â…Â… 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog - nu medicijnen > ZWANGER! uitgerekend 11-12-2010 al 4 goede echo's, 3 juli geslachtsbepaling Ladouce (43) Â…. sinds 01/2008 voor 1e Â….. MM 01/2009 + MK > IVF 1 t/m 3 helaas mislukt, (op wachtlijst voor 4e IVF) gesprek in Gent 25-05 Liesben (38 ) Â….sinds 09/2008 voor 1e ..... MK + curettage 04/2009, vlak voor begin IUI toch spontaan ZWANGER!! uitgerekend 24-01-2011, intake VK 18-06, eerste echo 23-06 Madam Â…Â…Â…Â….. sinds een jaar voor 1e Â…... MM 02/2010, net in MM nu toch spontaan ZWANGER! 01-04-2010 positief getest Ricmar94 Â…...... sinds 1994 voor 1e Â…Â…..Â…. MK 1999 + 2009 (na KID), sinds 03/2010 begonnen met IUI-D, sinds 04/2010 Clomid i.v.m. traag groeiende eitjes > evt. IUI in ander ZH op 31-05, NOD 16-06 (?) Sammie88 Â…Â…Â… sinds 05/2008 voor 1e ..Â…. MM 01/2009 + operatie + start IUI 02-2010 > ?-? 4e IUI, 10-05 NOD Sloppyslayer Â….. sinds kort voor 2e Â…Â…Â…... 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > afspraak voor start 1e poging TP cryo ca. juli 2010, we willen in november de eerste TP poging gaan doen Timon (34) Â….Â…. sinds 01/2007 voor 1e Â….. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > ICSI: juni vmk, 05-07 afspraak fa ivm tp eskimo ZJ84 Â…Â…Â…..Â….Â…. sinds 04/2006 voor 1e Â….. eerst PCO, daarna cystes operatief verwijderd, gedacht aan prolactonoom, maar gelukkig niet, wel tekort aan progesteron, sinds 03/2010 utrogestan > 04/2010 4 jaar in MMM > in april en mei VMK > onderzoek Prolactine + zaad + Pregnyl gaan gebruiken
BB, ik hoop dat de komende maanden je de rust en zekerheid kan geven op (bijna) alle fronten. Veel rust, kracht en liefde! We zullen je in ieder geval gaan missen. Dikke kus! ZJ, wat is dit voor een K** nieuws!!!! Hoe lang moet je hiervoor bezig zijn? En dat met dat fijne andere nieuws.... :x Kirrebir, heel veel plezier in Madrid en een fijne verjaardag! Hope, als je nu een heel licht streepje heb dan is het slim om de dag te klussen. Dan kun je je ei niet missen. Bramtim, toch misschien hormonen? Het zou toch geweldig zijn. Maar goed, eerst zien dan geloven. Toch?
tja ik moet eerst nog 3 maanden met medicijnen proberen zwanger te raken (net alsof dat lukt na ruim 4 jaar) en pas dan gaan ze kijken, want volgens hun heeft mijn lijf dan pas 6 eerlijke kansen gehad om zwanger te raken
Vind het een mega verwarrend en klote verhaal ZJ84. En dat inderdaad na het nieuws van gisteren...... zou niet in je schoenen willlen staan. Raar hoor ook die regels in het zkh Neeee ik ben niet zwanger. Ik hou het op hetgeen kirrebir vertelde.
Jammer Bramtim. Zou toch leuk geweest zijn? Zj, waarom begeleiden ze je niet? Dit echt het gevoel van afschuiven.
Liefie, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Internist vertelde mij dat nt alle mk uit de schildklier-problemen verklaard konden worden. In jouw geval zou ik toch met een internist/endocrinoloog willen praten. Met deze waardes zou ik a/d medicijnen willen, maar weet nt of dat ook geldt nu je zwanger bent. Heb je hier iets aan? Veel plezier in Madrid. X
Ja zeker, dank je wel! Had Trees ook al gepbt (ik heb gelijk alle experts opgetrommeld ). Ik denk dat ik idd maar morgenochtend meteen een afpraak met een internist ga proberen in te plannen. En de ha gek zeuren om een doorverwijzing. @ZJ: het kan ff niet op bij jou met slecht nieuws he.... Meid, wat ga jij door een klote tijd zeg!! Heel veel sterkte hiermee! @Timon: hoe is het met je? @Bramtim: ik vroeg me pas af ben je al een beetje gewend dat Jurre* thuis is? Hoe gaat het met de emoties? Hoe is het eigenlijk met Ladouce? En Ricmar? Daar hebben we ook al een tijd niks van gehoord toch? En weet iemand hoe het met I S is? Ik weet dat ze hier ff niet meer komt, maar misschien dat iemand iets weet. Nou, ik ga nu echt afloggen. Liefs!
Hier heb ik mijn dal ontdekt. Ook pas sinds gisteren. Ik weet dat ik mama zal worden, alleen vraag ik me af hoe lang we nog op een kleintje hebben te wachten. Misschien is deze vmk het teken dat ons kleintje eraan komt. Zou super zijn! Op tv ben ik vanavond al 3x IVF tegengekomen.
Kirrebir, hoe bevalt het met je kop in het zand?? Ben je al van plan er uit te komen en de confrontatie met de posi test nog een keer aan te gaan hihi
Goedemorgen meiden, Ik ben weer in eht land, na heerlijk een paar daagjes weg. Maar ik lees hier allemaal verdrietige berichten? Timon, zj.... Jakkes meiden, sterkte! En hoe is het met onze struisvogel Kirrebir?
Whahaha het is weekend iedereen is weg of lekker lang aan het uitslapen Fijn dat je hebt genoten van je paar daagjes weg