2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Nee dat niet, wel onverwerkte problemen en trauma's kunnen zorgen dat je energie zo laag is dat je ei niet kan delen (heeft er de kracht niet voor) Dus daar wordt ook aan gewerkt, ga nu naar een energetisch therapeut. Heb goede hoop, hij ook!

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjee BB, wat een hoop vervelend nieuws in een keer. Probeer weer een beetje rust te vinden en er dan goed proberen mee om te gaan.

Ik zie wel een beetje op tegen morgenvroeg, beetje heel erg eigenlijk. Wil liever niet weten wat ik nu verloren ben, maar aan de andere kant weer wel. Als het weer een miskraam zou zijn, dan wil ik echt dat ze verder gaan onderzoeken, want 3 keer in 4 maanden is toch echt erg veel, lichamelijk, maar zeker ook emotioneel.

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Kan ik me voorstellen hoor. Ik ben ook benieuwd kom je het morgen melden? Veel sterkte!

4. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kom me morgen even melden, hoe en wat nu verder. Dankje wel

5. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte morgen!

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte vandaag zj84!

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Pffff heavy dagje ZJ. Ik hoop op onschuldig nieuws en niet weer een miskraam.

8. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het was geen zwangerschapsweefsel, het was baarmoederslijmvlies. Dat was dan ook het enige wat er over losliet. Nu weer hopen dat er een ei gaat groeien, nu nog niets. Dus hoop maar dat dat snel verder gaat. Ben in iedergeval opgelucht dat het niet weer een miskraam is geweest.

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Goed nieuws dus!! Ga je nu niet twijfelen aan de andere keren omdat je toen ook een tweede streepje had?

Doe rustig aan he meis. En.... hoe staat het nu met de pleegzorg plannen en met je hubbie?

10. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ben niet gaan twijfelen, toen waren deze ook erkend door het ziekenhuis. Dus wat dat betreft twijfel ik daar niet aan, was toen ook echt overtijd en het weefsel is toen ook bekeken.

Pleegzorg nog geen informatie ontvangen dus wacht af en mijn mannetje moet nu telkens werken in het weekend dus niet echt gezellig. Maarja hij heeft ten minste werk.

En ik ben zeker aan het genieten van mijn vakantie, was er echt aan toe...

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Zj84, gelukkig geen miskraam geweest. Toch even flinke spanning gehad. Probeer je toch van je vakantie te genieten?

12. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het zit echt mee hier, not. Je zou denken dat er nu toch alwel een eitje zou moeten groeien. Vannocht meting gehad en geen enkel ei, dus tja weet echt niet meer wat ik moet denken :s

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Sjee, wat een gedoe! Zal jouw ei later zijn dan gewoonlijk?

Hier sinds gisteravond bruin afvegen en een beetje in de onderbroek. Gewoon een week te vroeg!!! Mag niet doorzetten, hoor!:$

14. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zj84: huh, wat raar? Ben je normaalgesproken wel altijd regelmatig?

@Timon: ik duim voor je dat het niet door zet!
    Anders kun je in augustus niet voor de tp zeker?

15. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Timon, wat zou dat nu betekenen, is dat goed of niet??
    Kirribir wat gaat het al weer snel, durf je het nu al een beetje te geloven.

Morgen weer een meting ben benieuwd...

16. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    ZJ, hoop dat er nu wel een eitje aan het groeien is!
    Inderdaad Kirrebir, het gaat nu hard. Hoe is het met je? En met het vertrouwen?

Met mij gaat alles heel goed! We hebben maandag de 20-wkn echo gehad en alles is goed. We weten ook dat we een meisje gaan krijgen, zijn echt heel erg blij en dankbaar. Wat een wonder is nieuw leven toch.

17. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Timon, is het doorgezet of niet? Hoop dat laatste voor je....

18. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj meiden..

Ik ben hier ff een poosje niet geweest.
    Maar dat betekend niet dat het niet goed gaat, maar alleen dat ik niet veel te melden heb...
    Ik lees wel jullie berichtjes hoor :D dat wel..

@ Timon : Ik hoop dat het niet doorgezet is.. ??

Hier :
    Dag 28 van mijn cyclus..
    Gaat het de laatste paar dagen iets minder lekker.
    Ik slaap onwijs slecht, heb het 's nachts de ene keer bloedheet en dan weer ijskoud.
    Ben onwijs vroeg wakker iedere keer,(onwijs nodig kleine boodschap & een half uur later een grote :()
    Zelfs als ik uit kan slapen :( ben ik vroeg wakker.
    En nu ben ik dus onwijs moe iedere keer ;):(

Mijn eisprong (volgens menstratiekalender) moet vrijdag (1 aug.) zijn, NOD 15 aug. maar voor mijn gevoel heb ik hem al gehad.
    Vandaag een test gedaan, negatief natuurlijk,
    gewoon afwachten dus..

19. zj84

zj84 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,163
    0
    0
    NULL
    NULL
    even heel kort, weer geen ei. Volgens het bloedprikken was er ook nog geen aan het groeien, dus al met al gewoon (piep). Nu lekker weekendje weg met vrienden, zonder man. Dus hopen dat het ei niet dit weekend komt.
    Moet maandag terug dus zullen het zien/merken...

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Zj84, wat een gedoe om zo'n ei. Ik duim met je mee dat het na het weekend zover is.

L78, wat gaaf dat jullie een meisje gaan krijgen!

H&F, leuk dat je er weer bent.

Tot nu toe elke dag nog wat bruin met afvegen gehad, maar niet dat de ongi doorzet. Dat mag nog even zo blijven t/m zondag. Komt het dan dan zit ik in de juiste week waarin een plekje is gereserveerd.;) Komt het deze week dan is de kans groot dat we nog een maand moeten wachten.

Share This Page