Timon, IS liep/loopt ook bij iemand, misschien haar pb-en? Ik wil d'r ook sms-en hoor! Vind het zelf ook altijd interessant....en merk dat je in reguliere circuit toch vaak een nr bent terwijl je in t alternatieve circuit meer persoonlijke aandacht krijgt. Dat werkt vlgs mij ook heilzaam en positief.
Timon voor mij is het niet zover weg, maar 30 km dus tja voor mij is het wel te doen, volgens mij doet niets op afstand. Misschien IS inderdaad proberen...
Lieverds, een berichtje van IS! ---------------------------------------- Timon wil jij iedereen van 2010 de oprechte groetjes van mij doen. En zeg maar dat ik de meiden zeker niet vergeten ben en ze in mijn gedachten zijn. Liefs. I S
Oh, ik ben ook altijd nieuwsgierig naar alternatieve zaken... En ook op zoek naar een goede. Timon, kun je mij die van zj84 en die van IS pb'en? @zj84: fijn dat je iemand hebt gevonden waaar je je goed bij voelt! En echt belachelijk van je schoonzus... Sommige mensen begrijpen echt niet wanneer ze iemand gewoon heel veel pijn doen. bah
Ik had gister een een belachelijk bericht van iemand die niet weet hoe moeilijk zwanger worden is: Ja, het was de eerste keer raak........pas precies in de planning. Ach, ik ging er wel vanuit dat het direct raak zou zijn hoor... pfffff, ik heb direct een heel ander beeld van mensen die zoiets zeggen! Ze is nu 8wkn, volgens mij ben je dan doof voor je omgeving hoor!
Vanmorgen de 4e echo gehad. De bms was van 6 naar 7 mm gegroeid en mijn follikel van 13 mm naar 15 mm gegaan. Al met al een goed vooruitzicht. De fa had de verwachting dat ik morgen nogmaals langs kon komen en waarschijnlijk 's avonds de pregnyl spuiten. Maar eerst weer eens bloed prikken. 's Middags kreeg mijn man telefoon: De LH waarde blijft te laag, bms te dun en het follikel groeit te langzaam. Na FA-overleg is besloten dat deze poging ook wordt afgebroken. We mogen een afspraak maken om voorgelicht te worden over een cryo tp in een gestimuleerde cyclus. Die afspraak staat al... op 10 september! Hoelang hierna zijn wij dan eens aan de beurt???? Vast voor te stellen dat we teleurgesteld zijn. Zeker na wat vanmorgen was gezegd. Ik ga toch proberen een fa telefonisch te spreken om mij deze uitslag eens uit te leggen. Ik ben even de kluts kwijt. *snif*
Timon dit is zwaar kut zeg. Zeker als je het niet verwacht. Wanneer is het nu eens jullie tijd? Dikke knuf meis en ik voel je frustratie en verdriet. Ik zou willen dat ik iets voor je kan doen maar woorden schieten nu ook een beetje tekort. X
Ik had een goed gevoel over deze poging, alles ging nu trager dan vorige maand en dus goed te volgen en dan ineens deze klap! :x Normaal kan ik alles vrij nuchter bekijken, maar nu is dat toch even anders. Niet dat de tranen over mijn wangen lopen, maar een leeg gevoel van binnen. Voordat ze met het stimuleren willen starten moet die afspraak plaats vinden en dat kan niet voor 10 september. Pfffff.... ik wil dus een fa aan de telefoon krijgen die mij deze situatie gaat uitleggen, want hun besluit klopt niet met hetgeen mij vanmorgen is gezegd en ik zit pas op cd13. En ik zal elke week blijven bellen of er iemand is uitgevallen. Heeft me de vorige keer ook wat opgeleverd.
Wat ik niet snap is dat ze niet even afwachten. Als de follikels langzaam door groeien en je bms ook dan zou het toch nog kunnen. Of denk ik nu te simpel?
Hè getverderrie, wat een teleurstelling meis! Ik kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit, helemaal als je vanochtend nog heel andere berichten hoort. En 10 sept is weer een maand verder, leef echt met je mee. Heel dikke knuffel lieverd!
Ow jeetje Timon, dat is inderdaad niet helemaal zoals je verwacht had dat het zou gaan. Snap helemaal dat je het zelf ook niet helemaal meer begrijpt. Heb je de FA al gesproken?? Hoop het voor je en inderdaad gewoon elke week bellen of er iemand uitvalt.
He bah Timon, dat is balen. Kan me je teleurstelling heel goed voorstellen! Zelf ben ik weer goedgekeurd door de gyn. Mijn eigen gyn was er niet ten tijde van de mk. Dus even zitten praten hoe het ging en over hoe nu verder. Afgesproken dat we bellen na de vakantie, op een moment dat wij er aan toe zijn, zodat we kunnen starten met IUI. Eerst een intakegesprek, en daarna kunnen we meteen starten. Er is geen wachtlijst. Prikinstructie hoef ik niet, want prikken kan ik wel. Of ik het ook bij mezelf kan is afwachten natuurlijk.... Verder begon ze zelf over onderzoeken na herhaalde mk. Dus is er bloed geprikt bij mij (8 buizen ) voor chromosoomonderzoek, stolling, schildklier en meer. Vrijdagochtend moet ik nog een keer, want 1 bepaling moest nuchter Bij lief is er welgeteld 1 buisje afgenomen, voor het chromosoomonderzoek. 23 Augustus krijg ik de grootste meuk aan uitslagen, Chromosoomonderzoek schijnt heul lang te duren (en daar hoefden we ook niet op te wachten wat betreft de IUI). Dus eigenlijk was het een prettig gesprek, en ben ik toch wel blij dat mijn gyn niet lang draalt en met ons meedenkt. Dus ws starten we in November met IUI. Ik wil sowieso 1 normale (ahum) cyclus hebben gehad. Voorlopig nog steeds geen bloed gespot. Oh, zei ze...dus misschien ben je wel al zwanger? Ik heb maar gezegd dat me dat hoogst onwaarschijnlijk was. Maar ze zei dat de wonderen de wereld nog niet uit waren Ik wacht het nog wel even af. Ze bood geen echo aan, en ik heb er niet om gevraagd. Ken mijn lijf goed genoeg om te weten dat ik niet zwanger ben. En die omo-test die ik van van de week geproduceerd heb zegt ook wel wat toch? 8) Vorig jaar had ik na de curettage twee maal een cyclus van 7 weken...dus ik heb geduld. Al had ik wel gehoopt dat het deze keer sneller zou gaan....
Wat fijn dat de gyn zo heeft meegedacht en jullie de ruimte krijgen. Je heb al veel bloed mogen afgeven. Duurt de uitslag van het chromosomenonderzoek lang bij jullie? Wij hebben er zeker 3 maanden op moeten wachten.
Update: Vanmorgen met het zh gebeld en kreeg de dame aan de lijn die mijn man had gesproken. Nu blijkt hij niet alles goed over te hebben genomen. De LH is weer aan het pieken, dus naar de eisprong aan het werken. Hierbij is de bms van 7 mm en een ei van 15 mm niet goed genoeg voor ons eskimo en ze willen meer bms hebben. Daarom willen ze de 3e poging gestimuleerd doen. Ik ben een heel stuk rustiger van geworden. Toen ik aanhaalde weer zolang te moeten wachten en dat op deze wijze het einde van het jaar in zicht komt kreeg ik een gouden tip. Als ik bij mijn volgende ongi alvast begin met de pil dan heb ik die maand al gewonnen. Met mezelf afgesproken om volgende week te bellen of de afspraak eerder kan, want de vorige keer leverde dat ons een halve week 'winst' op.
Wat fijn Liesben dat er zo wordt meegedacht. Nu eerst even verder tot rust komen en inderdaad gaan wanneer jij er aan toe bent. Timon, wat een teleurstelling, maar wel fijn dat je nu de juiste uitleg hebt gehad. Hier nog geen menstruatie, mijn lichaam staat volgens mij echt in vakantiemodus...
Fijn Liesben dat het zo´n fijn gesprek was! En goed dat ze zo uitgebreid naar je gaan kijken. Ik las wel dat je denkt een ei gehad te hebben en dat je menstruatiepijn hebt gehad... Wel goed op letten he, want dat had ik ook (Bramtim waarschijnlijk ook?). Totdat de pijn tijdens een volgende ´menstruatie´ heel erg was en ze eindelijk door hadden dat er toch meer mis was. Niet dat het bij jou zo hoeft te zijn, maar menstruatiepijn als je niet bloed is wel iets om op te letten.
Timon: goed te horen dat het gesprek je wat rustiger (en positiever?) heeft gestemd. Op naar de volgende TP!!
Kirrebir...ik heb momenteel geen menstruatiepijn. Wel bij vlagen, maar erg herkenbaar van vorig jaar. Toen had ik het ook. Mijn lijf is naar mijn idee "gewoon" nog van slag na de curettage. Het enige is dat ik denk een ei te hebben gehad (ik had iig vruchtbaar slijm), maar dat kan ook een gevalletje humor zijn van mijn lichaam. Ik heb namelijk geen ovutesten gedaan of iets. Maar op dit moment geen buikpijn. Wel last van mijn hormonen, ik voel dat mijn lijf van slag af is. Maar nogmaals, vorig jaar heb ik dit ook gehad, misschien nog wel erger..