Ok gelukkig! Ik dacht dat ik gezien had dat je er veel last van had. Maar gelukkig is dat niet zo! Helaas dus gewoon nog even geduld hebben...
Nee, ik heb voornamelijk last van mijn hormonen. Ik voel aan mijn lijf dat het bezig is. Bij vlagen wat menstruatiepijn, maar niet zodanig dat ik me zorgen maak. Maar ik zou het heel niet erg vinden als ik NU ongesteld werd
Ik ben weer rustig. Positief... eens zien wanneer we (eerder) terecht kunnen en of dit een maand scheelt voor de 3e poging. Ik ga in ieder geval bij de volgende ongi starten met de pil. Het kan maar gedaan zijn.
Timon, ik ben misschien heel blond maar snap nt hoe dit een maand oplevert. Ik d8 nl dat je sowieso met pil moest starten 1ste dag ms?Wanneer begon je eerst dan? @lies: fijn dat ze zoveel uitzoeken. Er komt meestal weinig uit, mr dan kun je ook wat wegstrepen. Chr. duurde bij mij echt enorm lang. En stolling mag pas als je 3 mnd geen hcg aanmaakt. Kun je nt navragen wat je zelf kan doen om je hormonen weer in gareel te krijgen? En is acupunctuur iets voor je? Zj, dat schiet nt op hè? Balen! Wat is nu vlgd stap? Hope, hoest met de inspiratie en drive? Bb, hoe is het herstel van je lief? En jijzelf tav hybro...is er nt afkorting die ik kan gebruiken? Bramtim, ff ander onderwerp. Lekker vakantie of toch alweer met school bezig? Kirrebir, alweer 14 wkn, gaat hard hoor! Hoe voel je je? Weet iemand hoe t met ladouce is?
Dat van die stolling is mij niet verteld, dus dat is nu gewoon meegeprikt? Nou ja, ik neem aan dat de gyn weet wat ze doet. En dat van die hormonen...geduld hebben denk ik. Ik weet dat mijn lichaam het zelf kan, dat heb ik al eens bewezen.
heyy meiden. Ben net weer terug van mijn weekje camperen en het was onwijs leuk, en ben redelijk tot rust gekomen. Vandaag dag 45 van mijn cyclus en morgen mijn NOD. Nog niets te bekennen, ook geen buikpijn, wel regelmatig flink duizelig en af en toe misselijk. Heb gisteren nog een zwangerschapstest gekocht, die was om te doen vanochtend, alleen door alle hektiek van inpakken en vertrekken, heb ik hem dus niet gedaan. Ach we zien wel... Misschien doe ik hem morgen vroeg wel. Deze week niet echt veel aan diëten gedaan.. maandag beginnen we weer met volle moed.. @ Timon : fijn dat je toch beter nieuws hebt! @ de rest : KNUFF!
ik kon me vanmiddag rond 3 uur niet meer inhouden en heb een test gedaan. negatief. Als ik me maandagochtend nog steeds zo duizelig en misselijk voel doe ik nog een test, en als die weer negatief is ga ik gewoon naar de HA. Is toch niet normaal dat ik eerst 1 week ontzettend moe ben en amper slaap, de week erna nog steeds onwijs moe ben en de week daarna ineens steeds duizelig ben en misselijk.
H&F, ergens klinken jouw kwalen toch op zwangerschap, maar dan test je negatief. Ik hoop zo dat je alsnog positief zal testen. Fijn dat je een leuke week heb gehad. Volgende week eens bellen of de afspraak kan worden vervroegd.
Nu 1 dag overtijd (voor zover je het bij mij overtijd kan noemen.....) Vanochtend weer getest en weer negatief. Ik ben gisterenavond nog een beetje duizelig geweest, vanochtend iets misselijk. Ik kijk het nog ff een paar dagen aan voor dat ik naar de HA ga. Straks kom ik daar en ben ik niet meer duizelig & misselijk.
L78, ik dacht dat als ik met de komende ongi met de pil zou starten en de afspraak van 10-9 kan vervroegen ik misschien direct door zou kunnen. Nu ben ik danig aan het twijfelen of starten met de pil wel slim is, omdat ik op internet lees dat er andere medicijnen worden gebruikt. Daarom heb ik een topic hierover geopend en krijg hier dezelfde medicijnen te lezen als elders op internet. Ik ga proberen de afspraak te vervroegen en anders toch maar pas in oktober starten. Dan weet ik zeker dat ik met de juiste medicijnen aan de gang ga. H&F, ik hoop dat je alsnog positief zal testen.
Thnx Timon, ik hoop het ook.. Ik hoop voor je dat je eerder terecht kan! Edit : Ben gisteren middag weer aan het werk geweest, en ben de hele tijd duizelig & misselijk geweest. Dit is voor mij een punt waarop ik aan de bel ga trekken want ik begin me zorgen te maken over mijn eigen lichaam. Nog een test doen lukt helaas niet, ik heb geen enkele meer in huis. Als ik niet zwanger ben, wil ik weten wat er wel aan de hand is.. Morgen ochtend, om kwart voor 8, kan ik bij de HA terecht.
Jeetje, om zo op je werk aanwezig te zijn is absoluut niet prettig. Zeer prettig om morgen bij de ha langs te kunnen. Hopelijk geeft het je duidelijkheid.
ben net terug. Zoals ik al dacht heeft de HA mijn bloeddruk gemeten, gekeken of ik bloedarmoede heb, bloedsuiker. en nu moet ik bloed laten prikken. Bloeddruk -> Goed Bloedarmoede -> was goed. Bloedsuiker -> was ook goed. Hij denkt dat ik misschien een virusje heb ofzo. Maar bij het bloedonderzoek word ook mijn HCG getest. Maar de kans dat die positief was was klein zei ie, aangezien ik al 2 neg testen gehad heb. Ik ga straks meteen wel heen, ben ik er meteen vanaf. en krijg ik miss ook wel eerder bericht over de uitslag.
Uhh ben ik vergeten te vragen *bloos* , maar hier gaat het vaak zo snel, soms word je de gaf erna al gebeld.