Hee Ricmar hoe is het met jou? Ik zag je wel op FV voorbij komen en dan vroeg ik me al af hoe het met je ging? Hier alles rustig en gaat alles zijn gangetje.
Wat leuk om jullie weer langs te zien komen! Hoe is het met jullie? BB, wat is jullie status nu eigenlijk? Ricmar, heb je de woonkamer al veranderd?
Mijn HA belde vanavond en de uitslagen die binnen waren, waren goed. Uitslag voor HSG was negatief.... niet zwanger dus... Wat die duizeligheid wel veroorzaakt weet ik tot nu toe nog niet.
We hebben nu alle onderzoeken tot en met de HSG gehad en we moesten nu 4 maanden zelf proberen. Daarna terug naar de gyn en dan wordt er overlegd wanneer we met IUI beginnen en in welke vorm. Dus dat wachten we nu af. En hoe verloopt het nu bij jullie?
Hopelijk heb je de IUI niet nodig en ben je nog voor die tijd zwanger, wij hebben 26 aug intake in het martini, men wil ons daar wel helpen, en de donor is daar bekend. heel verhaal maar kan er niet te veel over kwijt
Oh wat een super nieuws! Dat is nog eens fijn om te horen. Ik gun het jullie zo verschikkelijk! En ik hoop ook dat we de IUI niet nodig gaan hebben. Daar hebben we nog 2 cyclussen de kans voor, dus ik hoop me suf
Jah.. Ik heb vandaag van alles uitgezocht wat alles betekende op de door verwijzings papiertje voor het laboratorium. Hemoglobine Hematocriet Leucocten Erythricyten Thrombocyten kalium Ureum Kreatinine Glucose ASAT ALAT y-GT Bilirubine totaal (+ direct 1) TSH HCG Dat was hem
Zo dat is een hele lijst....en alles was goed? Raar dat je dan toch zo duizelig bent. Hebben ze ook op schildklier geprikt (weet niet hoe die benaming is) want dat hoor je ook vaak.
Ricmar, ik ben vast in de war dan. Dacht dat je de woonkamer wilde opleuken. BB, ik had je onderschrift niet goed gelezen. Wanneer staat jullie afspraak? H&F, een bevestiging van je testen. Toch blijft het niet leuk om te vernemen. Ik hoop dat de ha je dmv onderzoeken antwoord kan geven.
Timon ja dat was wel het plan, maar toen werd het al snel erg warm en tja dan ga je niet staan te schilderen, nu is het erg druk op het werk en heb ik dus te weinig tijd, daarnaast veel tijd aan mannetje besteed. dus in het najaar wordt er verder gewerkt in de woonkamer
YES! Dan ben ik toch niet in de war. Ach, nu kun je in je vrije tijd wat rondsnuffelen. De opruiming is immers in veel winkels gestart.