Ooh, dat klinkt nt zo goed meis. Zit er nog verschil in ochtendurine? Dus 1ste keer met ochtendurine en vandaag nt? Mmmm, hoop dat die test gewoon nt goed was en dat je toch zwanger bent. Nu ook opknappen, sterkte wijffie.
Lieve BB, zo vreselijk balen dat de test er zo wit uit zag. En dan ook nog eens ziekjes. Beterschap en een knuffel.
Hey BB10, dat klinkt niet echt hoopvol. Ik hoop echt dat het loos alarm is en duim flink flink flink. Hele dikke kus van je dorpsgenootje.
Kom de tijd wel door, slapen, ZP-en, tv-kijken, eten maken. Heb boeken genoeg, alleen geen zin om te lezen hahah. En vanochtend mijn DS uit de kast getoverd, staat nu in de lader.
Tja wat zal ik ervan zeggen vandaag weer getest. Er staat weer zo'n streep als eergisteren. (misschien ietsiepietsie donkerder maar dat kan ik me ook verbeelden) bruin verlies is minimaal maar nog wel aanwezig. Dus schiet mij maar lek ik weet het niet meer. Gisterenochtend flink misselijk nu niet, boobs deden zeer nu niet meer. Dus ik ben ervan overtuigd dat er iets zit of heeft gezeten. Vandaag maar afwachten of ik ongi word dan heb ik duidelijkheid. Inmiddels ben ik door mijn kv testjes heen dus vandaag maar weer naar het KV. Die mensen moeten toch kapitalen verdienen aan al die onzekere mutsen die er tig testen doorheen jagen.
liefie, ik zou een paar dagen niet testen en even afwachten of het bruinverlies doorzet. Het klinkt nog niet heel slecht nu dus. Houdt moed!!
Eens met Bramtim, lieve BiBi. Misschien wel alvast met zkh bellen om een echo-afspraak over 2 weken te plannen? Ik vind dat het toch nog heel hoopvol klinkt hoor! Ken vanuit dit forum zo ontzettend veel meiden die last hebben gehad van bruin verlies en soms zelfs helderrood maar wel 'gewoon' zwanger waren/zijn. Houdt moed!!!
Ja bij *Jurre heb ik de eerste 14 weken regelmatig bloedverlies gehad. Merendeel bruin maar ook een keer een dag zwarte dikke stolsels en zelfs een keer helderrood dat eruit gutste. Gelukkig liep ik toen net de supermarkt uit op weg naar de auto. Beetje krampjes is niet erg. Dat hoort erbij. Ik duim nog steeds voor je en ga ervan uit dat het nog steeds gewoon kei raak is maar wel pril. XX
Ooooo BB, het zou toch geweldig zijn als je toch zwanger bent. Alleen die omo test is zo gek. Hier ongi geworden. De afspraak bij de fa kan ik nog steeds niet vervroegd krijgen (shipstijd zo middag op de dag).
Up-date: Rood met stolsels Helaas dat wat was heeft niet zo mogen zijn. Iedereen bedankt voor het duimen. 21 sept terug naar de gyn maar eens kijken wat hij voor vervolgstappen wil nemen.
Ow.... nee...... wat erg om te lezen. Lief kleintje, waarom heb je je niet goed aan BB vastgehouden. Shit zeg. Gaat het een beetje met je meis?
Ja, blijf er niet in hangen. Deze keer helaas en that sucks hopelijk de volgende keer beter! Misschien dat mijn lijf nu weer een beetje beter weet wat het moet doen?
Ik weet het niet. Ik vind het knap dat je al zo positief er op kunt kijken. Vind dat altijd best lastig bij een mk. Vooral bij zulke lieve meiden die er zo hard hun best voor doen en zoveel geduld moeten hebben.
BB wat balen zeg! rest ook een hoop gebeurt, wel bijgelezen, maar zoveel dat ik even niet weet waar ik moet beginnen met reageren. Net terug van vakantie, totaal in de regen op gegaan. Ik zat ik in de achterhoek in een tent, dus misschien een beetje een idee, waar ik inzat. Wel afgelopen maandag eindelijk ongesteld geworden, weet alleen niet zo goed of ik nu inderdaad deze maand afwacht of niet, beetje dubbel gevoel.
Zj, wat heb jij veel water gehad tijdens je kampeervakantie! Heb je nog wel leuke dingen gedaan? BB, hoe is het met je?