We hebben het klusseizoen al geopend hoor Maar ik zou zo graag een knallende test zien (en over twee weken nog een....)
Bibi Beterschap! Wel snel opknappen hè, natuurlijk omdat je je dan weer lekkerder voelt, maar ook omdat jouw ei er al over een paar dagen weer is, dus drukke tijden weer Is het liedje 'Op volle toeren al uit je hoofd'?? .. hè shit, nou zit ie er weer in. Dat is echt een nummer uit de oude doos zeg! BEG En hoe reageerden je schoonouders? L78 Leuk dat je voor de brandweer hebt gewerkt? Je weet dus wel een beetje hoe het er daar aan toe gaat dus! Alhoewel er toch nogal wat verschillen zijn zo bij de diverse korpsen. Succes morgen met het tel. gesprek met de gyn. Hoop dat er iets positiefs uitkomt! Ladouce Jij bent nog druk bezig met prikken natuurlijk. Ben benieuwd hoe het er vrijdag uitziet?! Ik duim voor goede berichten. Liesben Als het goed is heb jij van de week een positieve ovu-test. Succes nog met zoeken en turen. En dan ga je voor nog een positieve test, maar dan zo'n andere oké?!?! Merel Alles goed met jou? Jouw schoonvader zal nog voorlopig niet uit te voeten kunnen .. nogmaals beterschap voor hem. Natjuh026 Weet niet of jij deze topic nog leest. Zitten jullie nog steeds op de uitslag van de zaadtest te wachten? Roxy Zoals L78 al zei, jij klinkt idd erg positief en optimistisch. Ik hoop dat je je nog steeds goed voelt. Morgen veel succes met de afspraak bij de chirurg! Sammie Jij moet nog ff heel veel geduld hebben. * duim duim * Sloppyslayer Ik snap dat je teleurgesteld bent. Hier ook weer een teleurgesteld persoon. Balen zeg dat je zo'n last hebt van een achtergebleven hechting (dat heb ik toch goed begrepen?). Succes donderdag in het ZH. Hoop dat het snel kan worden opgelost (onbedoelde woordspeling) Timon En jij zit nog op het wachtbankje, niet op het NOD-wachtbankje, maar op het ICSI-wachtbankje. Ik hoop dat je er snel af mag komen. Gelukkig gaat het met jou knie en teen weer wat beter. Wel goed uit blijven kijken hè??? Hier Hele medische ochtend achter de rug. Had vanochtend een soort van groot onderhoud i.v.m. diabetes ..... dus naar diabetesVK, diëtiste en internist geweest. Daarna moest ik nog naar de fysio voro mijn nek. Vandaag dan toch echt de ongi doorgezet .... dus deze maand 30 i.p.v. 28 dagen ..... ach ja waarom zou mijn lichaam nou gewoon hetzelfde doen als de laatste maanden ..... dat wordt dan zo eentonig!!
Hè Liesben zie ineens dat jij een nieuwe Avatar hebt ..... die heb je dan toch net pas gewijzigd ..... of zie ik ze nou vliegen? Leuke trouwens!
BB10 (35) . sinds ??/2009 voor 1e MK 7 jr geleden, nu bezig met ronde 12 > 06-02 EI BEG (28 ) sinds 09/2008 voor 1e .. MM 08/2009 + MK, toch spontaan ZWANGER! > 18-02 2e echo I S (43) . sinds 09/2005 voor 1e .. MM na 2,5 jr + 5 MK moeten stoppen > 08-03 nw ZH > 19-02 (?) EI L78 (31) sinds 10/2008 voor 2e 2nd opinion ivm 4 MK, gesprek viel tegen > 02-02 tel. van gyn, NOD 05-02 (maar laat ei) Ladouce (43) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > 2e IVF, Gonal spuiten > 05-02 FM Liesben (38 ) . sinds 09/2008 voor 1e .. MK, misschien mei/juni 2010 IUI (hopelijk niet) > 04-02 EI Merel12 (32) . sinds 01/2009 voor 1e . MM 07/2009 (?), PCOS > 1 eitje gesprongen > +/- 12-02 NOD Natjuh026 sinds 11/2007 voor 1e . MK + MM 11/2008 > = uitslag zaadtest negatief dan IUI of IVF > wachten op uitslag zaadtest Roxy . sinds 09/2008 voor 1e MM 05/2009, PCOS endometriose > 02-02 afspraak chirurg, 15-02 darmonderzoek, 04-03 afspraak arts, operatie>maart? Sammie88 sinds 05/2008 voor 1e . MM 01/2009 + operatie > 14-02 NOD (na IUI) Sloppyslayer . sinds kort voor 2e .. 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > 04-02 ZH ivm achtergebleven hechting - ??-02 EI Timon (34) . sinds 01/2007 voor 1e . MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > wachtlijst ICSI (zonder PGD)
Ja het klopt Het is of slecht geheeld of er is een hechting achter gebleven ...........we gaan het beleven.
Sloppyslayer, wat vervelend! Hoe oud is je kindje nou? Succes donderdag. IS, balen dat je ongesteld bent geworden. Of had je zelf dat idee al? En hoe gaat het nu verder? Hier in het witte brabant alles goed. Ik baal alleen van het wachten... Het lijkt wel of de week ineens veel langzamer gaat dan normaal. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Sorry meiden, vandaag even kort een ego berichtje. Vanmorgen bij het wakker worden niet echt lekker, misselijk. Later naar kantoor en helaas de hele dag een soort gammel gevoel gehad. Die pruts hormonen doen goed hun werk en ik merk het. Hopelijk morgen een betere dag maar vandaag was echt waardeloos. Zal morgen proberen te reageren.
Als je op gebruikersinstellingen klikt, dan zie je een kolom (links in het scherm) met instellingen. Hier staat onder instellingen en opties het kopje avatar. Deze kan je aanklikken en daar kan je een avatar uploaden. Er staan ook al wat "standaard" avatars waaruit je kan kiezen.