2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Ladouce, wat spannend! Ik ga heeeeeeeel hard duimen dat er minimaal 1tje blijft plakken!
    Een collega van me heeft zo een drieling gekregen:)

(*duimen draaien vrolijk door*)

2. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ladouce toch ook mooi drie ..... fijn dat je zo'n goed gevoel hebt. Succes morgen met de TP.
    En ook hier blijven de duimen draaien (inmiddels wel wat kramp, maar dat geeft niks :p)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Natjuh: Wat een vreemd gesprek, kan me voorstellen dat je daar een nare bijsmaak bij hebt. Zo ga je toch niet met je"patiënten" om??
    wanneer heb je afspraak bij fertiliteits arts?
    15 % of 1 %...alsof het niets is. *zucht*

Welkom Tessa! Ook al iemand die langer bezig is, en een miskraam achter de rug heeft!
    Nu op weg naar een second opinion. Geef je geen ongelijk! waarom doet jullie ziekenhuis niets?
    En is er nog iets uit de onderzoeken gekomen?

Ladouce: Succes!!!!! Dat ze maar goed mogen innestelen en groeien!

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @I S: Oh helemaal overheen gelezen.....oeps :-< Alles was goed met haar heupjes, gelukkig.
    En ik ga donderdag naar de fysio...........ei vrijdag dus misschien hebben we toch nog geluk :)

@LAdouch: 3 is een prima score :D Ik hoop dat er een blijft plakken! We gaan als een gek duimen voor je!

5. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    @L78: Lieve meid, wat enorm balen dat de ongi
    Weer op is komen zetten. Ik kan me voorstellen dat jullie
    Even een pauze inlassen en dan alles wat met kinderen te maken
    Heeft even links willen laten liggen. Doe rustig aan en wij denken hier
    Aan je en hopelijk kom je snel weer meepraten.
    Dikke knuffel voor jullie……….kop op.

@Ladouce: Dat klinkt positief en super dat jullie een goed
    Gevoel bij Gent hebben.
    Succes morgen!
    Hoe zit dat eigenlijk met ivf kwa wachttijden tussen een nieuwe poging?

@natjuh: wat goed dat je zo doorgevraagd hebt zeg anders dan waren jullie nu vol vertrouwen bezig terwijl jullie eigenlijk geen echte kans zouden hebben.
    Soms………….grrrrrrr. Succes!

@Tess: helaas ook welkom hier, hoezo wil het zh niks meer voor jullie doen?

Nou hier is het wachten op de ongi volgens mij komt het deze week maar dat is een ?
    Deze week eens een keer geen afspraakjes, ook wel eens lekker ;)
    Wat betreft volgende week maandag dan blijk ik geen darmonderzoek te hebben (soms snap ik het zelf ook allemaal niet meer) doordat de chirurg zo positief was en het idee heeft dat mijn darmen niet zijn aangetast hoef ik geen darmonderzoek, de afspraak van volgende week is over mijn nieren.

Fijne avond allemaal.

X

6. Roxy83

Roxy83 Actief lid

Mar 4, 2009
    235
    0
    0
    BB10 (35) ………. sinds ??/2009 voor 1e …… MK 7 jr geleden, nu bezig met ronde 12 > 18-02 NOD

BEG (28 )………… sinds 09/2008 voor 1e ….. MM 08/2009 + MK, toch spontaan ZWANGER! > 18-02 2e echo

I S (43) …………. sinds 09/2005 voor 1e ….. MM na 2,5 jr + 5 MK moeten stoppen > 08-03 nw ZH, 19-02 (?) EI

L78 (31) ………… sinds 10/2008 voor 2e …… 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog (4.38 en 4.31) + nieuw stollingsonderzoek > NOD 05-02 (maar laat ei)

Ladouce (43) …. sinds 01/2008 voor 1e ….. MM 01/2009 + MK > 2e IVF: 07-02 punctie, 09-02 TP

Liesben (38 ) …. sinds 09/2008 voor 1e ….. MK, misschien mei/juni 2010 IUI (hopelijk niet) > 19-02 NOD

Merel12 (32) …. sinds 01/2009 voor 1e ……. MM 07/2009 (?), PCOS > 1 eitje gesprongen > +/- 12-02 NOD

Natjuh026 ……… sinds 11/2007 voor 1e ……. MK + MM 11/2008 > = uitslag zaadtest negatief dan IUI of IVF > wachten op uitslag zaadtest

Roxy ………………. sinds 09/2008 voor 1e …… MM 05/2009, PCOS endometriose > 15-02 afspraak over de nieren, 25-02 afspraak arts, 15-03 operatie

Sammie88 ……… sinds 05/2008 voor 1e ……. MM 01/2009 + operatie > 14-02 NOD (na IUI)

Sloppyslayer …. sinds kort voor 2e ………….. 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > week 7 belafspraak gyn & 11-02 fysio ivm bekkenbodem - ??-02 EI

Timon (34) ……. sinds 01/2007 voor 1e ……. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > wachtlijst ICSI

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ladouce, ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je nog even heel veel succes wensen voor morgen!
    Ik duim voor je!!

8. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Timon twijfelt, omdat Daffie vandaag heeft gebeld en deze week de oproepen de deur uit gaan. Best aardige kans dat wij er eentje ontvangen. Misschien toch bellen om het zeker te weten?

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Veel succes morgen! Dat dit een succesvolle tp zal zijn.

10. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

Jan 4, 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    BB10 (35) ………. sinds ??/2009 voor 1e …… MK 7 jr geleden, nu bezig met ronde 12 > 18-02 NOD

BEG (28 )………… sinds 09/2008 voor 1e ….. MM 08/2009 + MK, toch spontaan ZWANGER! > 18-02 2e echo

I S (43) …………. sinds 09/2005 voor 1e ….. MM na 2,5 jr + 5 MK moeten stoppen > 08-03 nw ZH, 19-02 (?) EI

L78 (31) ………… sinds 10/2008 voor 2e …… 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog (4.38 en 4.31) + nieuw stollingsonderzoek > NOD 05-02 (maar laat ei)

Ladouce (43) …. sinds 01/2008 voor 1e ….. MM 01/2009 + MK > 2e IVF: 07-02 punctie, 09-02 TP

Liesben (38 ) …. sinds 09/2008 voor 1e ….. MK, misschien mei/juni 2010 IUI (hopelijk niet) > 19-02 NOD

Merel12 (32) …. sinds 01/2009 voor 1e ……. MM 07/2009 (?), PCOS > 1 eitje gesprongen > +/- 12-02 NOD

Natjuh026 ……… sinds 11/2007 voor 1e ……. MK + MM 11/2008 > = uitslag zaadtest negatief nu 11/2 intake gesprek fertiliteitsarts > wachten op uitslag zaadtest

Roxy ………………. sinds 09/2008 voor 1e …… MM 05/2009, PCOS endometriose > 15-02 afspraak over de nieren, 25-02 afspraak arts, 15-03 operatie

Sammie88 ……… sinds 05/2008 voor 1e ……. MM 01/2009 + operatie > 14-02 NOD (na IUI)

Sloppyslayer …. sinds kort voor 2e ………….. 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > week 7 belafspraak gyn & 11-02 fysio ivm bekkenbodem - ??-02 EI

Timon (34) ……. sinds 01/2007 voor 1e ……. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > wachtlijst ICSI

11. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Daffie ??? ben ik nu BlonT :(

Gewoon bellen ..... en hopelijk vertellen ze dan dat er ook een brief naar jullie onderweg is!

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Lees en leef met jullie mee.
    Hele dikke knuf.

Ben vooral erg moe, dus heb totaal geen puf meer om vaak op ZP te zitten, hooguit in het weekend of op mijn vrije dag.

13. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie warme welkom hier :)
    Voel nu al meedeleven, en dat vind ik fijn!!

Ik zal even uitleggen waarom ons ZH ons niet meer wil helpen (althans voorlopig niet, half jaar maar na een half jaar misschien ook niet ze zijn heel onduidelijk).

Na ongeveer een jaar geklust te hebben naar het ZH gegaan.
    Ze hebben gekeken naar mijn bloed, en een echo van mijn BM en eierstokken.
    Alles was goed niks aan de hand.
    "eenvoudig" onderzoek naar zwemmers gehad 50%
    Naar huis gestuurd voor een half jaar, maar thuis zat ik nog in onzekerheid. Ik wilde een HSG.
    HSG was goed. De maand erna zwanger! Maar helaas al snel mis, 4 weken en 3 dagen dus erg kort.
    Terug naar het ZH, en naar huis gestuurd om het een half jaar weer zelf te proberen.
    Na dit half jaar, in Januari dus, terug gegaan en ineens wilde ze niks doen..
    "Jullie zijn zwanger geweest, en dat is het bewijs dat alles goed is".
    Onze kansen zijn nu groot genoeg om spontaan zwanger te raken..
    We stonden eigenlijk perplex, want een half jaar geleden hadden ze gezegt als jullie binnen een half jaar niet zwanger zijn gaan we jullie helpen.
    Nou niet dus, een loze belofte.
    Dus we moeten nu weer een half jaar zelf aan de gang, maar toen we met de vraag kwamen om een samenlevingstest..... Dat is niet nodig, het bewijs is er dat de samenleving goed is omdat je al zwanger bent geweest.... :( :$ oke..
    Toen kwamen we met de vraag wat er over een half jaar gaat gebeuren, ja alleen een gesprek en na doorvragen kwam er dus eigenlijk uit dat ze over een half jaar waarschijnlijk nog niks willen doen omdat onze spontane kansen groter zijn dan als ze ons gaan helpen.. :$
    We zijn al bijna 2 jaar bezig voor een kindje, ons verlangen is heel erg groot en er worden ons loze beloftes gedaan!
    Niet eerlijk dus!!

We weten eigenlijk niet goed wat we ermee moeten.
    Ben bang dat ze in een ander ZH hetzelfde zeggen en dan alle toestanden van het overgaan naar een ander ZH en het dossier opvragen enzo dat we dat dan misschien wel voor niks doen..

Weet het even niet meer zo goed :( voel me er erg naar onder..

Sorry voor het lange verhaal, hopelijk vinden jullie dat niet erg.

14. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    BEG ben je alleen moe (is al erg genoeg) of heb je ook andere zs-kwalen? Het is vervelend het moe zijn, maar zoals eerder gezegd heb je het er denk ik maar als te graag voor over, wat niet wil zeggen dat je je er niet erg ellendig van kan voelen. Sterkte met de moeheid!

15. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    @ Tessa
    Nou vind het maar een raar ZH. Eerst zeggen probeer maar een half jaar en kom dan maar terug en dan na een half jaar doen ze niets. Ik zou zeker doorzetten met het dossier opvragen en naar een ander ZH gaan. Als je dat niet doet blijf je je toch afvragen wat ze evt. wel doen in een ander ZH.
    Vind het ook wel raar dat ze geen samenlevingstest doen. Ik ben de 1e keer ook spontaan zwanger geworden (helaas MA) en toen ik na 8 maanden niet opnieuw zwanger was zijn we in de MM terecht gekomen en toen hebben ze ook gewoon een samenlevingstest gedaan. Bij ons was ook alles goed (HSG, samenlevingstest, zaad), maar toch zijn wij toen begonnen met IUI. Dit zal ook te maken hebben gehad met mijn leeftijd (was toen 39).
    Sterkte met de beslissing of je toch naar een ander ZH gaat. Denk er goed over na en volg je hart.

En lange verhalen maken niets uit hoor ..... dan heb je mijn verhalen nog niet gezien :).

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    @IS,
    Dankjewel voor je verhaal!!
    We hebben het besluit genomen.
    Ik heb inmiddels gebeld en we kunnen 23 maart in het nieuwe ZH terecht.
    Ben wel blij dat ik de stap heb genomen!! Tegen die tijd zitten we alweer 8 of 9 rondes na de MK. En dan moet het reden genoeg zijn om ons te helpen. (vind ik) We zijn dan bijna 2 jaar bezig.
    Als ik dat bij jou zo lees, jou helpen ze ook en bij jou zeggen ze toch ook niet van, je kunt zwanger worden?
    Vind dat zo'n extra straf op de MK! :(
    Alleen dan bij jou je leeftijd speelt wat meer mee misschien.

Ik hoop dat ze daar een andere kijk hebben op de situatie.

17. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt. 23 maart duurt nog ff, maar de afspraak staat!

Heb zelf ook ff met het idee in mijn hoofd gelopen om toch nog eens naar een ander ZH te gaan en op een gegeven moment de knoop doorgehakt. Wij gaan 8 maart naar een nieuw ZH.

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ben af en toe misselijk, maar ga niet echt vaak over mijn nek. Alleen als ik iets teveel heb gegeten in 1 keer. Moet dus echt kleine beetjes eten. Kan niet zo tegen rare luchten enzo.

Maar heb het er idd graag voor over hihi.

Hoe is het verder met jullie?

19. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Nou gelukkig hang je niet de hele dag boven de toiletpot! Nog 9 dagen hè voor de echo! Spannend!

Hier gaat het redelijk.
    Ik ga volgende week ma. weer voor het eerst werken voor een paar uurtjes. Ben ruim twee mnd thuis geweest. Zie er wel tegen op .... die vragende ogen op je gericht (niet iedereen weet waarom ik in een zwart gat ben gevallen). Ach we zien wel.

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    @IS,
    Helaas duurt het nog even, we konden niet eerder terecht :(
    Goed dat jullie ook de knoop hebben doorgehakt!
    Mag ik vragen wat jou reden is? Waren jullie ook niet tevreden met jullie ZH?

Share This Page