2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Thnx dames!

Even mijn slaapkamergeheimen delen :).
    Ik baal wel ontzettend dat we vrijdag niet hebben geklust. We moeten het een beetje plannen i.v.m. werk van vriendlief. Maar we waren beiden erg moe, dus ff overgeslagen ... dacht ach het is pas CD 12, niet wetende dat CD 14 zo'n vette streep zou geven ;). Vanavond stond al gepland :p.

2. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Leuk Sloppy de badkamer verbouwen. Hebben wij vorig jaar weer eens gedaan (oude was pas 6 jaar). Wij verbouwen regelmatig.
    Weet je al wat voor tegels, kleuren, etc.?
    Dat is mooi dat je dan het extra kamertje groter kan maken. Dus dat is nu allemaal geregeld. Niks huizenjacht, gewoon blijven genieten van het mooie zeezicht :).
    De volgende ronde kan dus gewoon DE ronde worden.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Meid, wij kijken hier nergens meer raar van op ;)
    Maar vanavond lijkt mij ook "beter" dan vrijdag...dus ik zou me er niet druk over maken.
    Maak dan meteen even zo'n contract als dat je voor mij maakte...deal? :D

4. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ja maar ik wil altijd graag dat er al een voorraadje klaar ligt .... snappie! Maar goed, we zijn niet te laat, dat is het belangrijkste. Temperatuur is ook al dagen hetzelfde, dus we hebben niets gemist.

Ha ha, goed plan om ff dat contractje te tekenen!

Wat zou dat toch heerlijk zijn als onze namen in het roze mogen prijken op de lijst.

Ga nu afsluiten, heb nog andere bezigheden ;).

Fijne avond!

5. BB10

BB10 Niet meer actief

IS, mijn eisprong varieert van dan 10 tot dag 17 en alles wat daar tussen zit. Dus ik begin altijd op dag 9 (je wil toch echt geen ei missen) En ik gebruik die ovutesten nu al 10 maanden dus ik mag mezelf nu best wel expert noemen, toch;)
    Maar ik zeg ook positiever wordt ie niet dus aan de bak!
    En als ik je even gerust mag stellen. Er vinden meer bevruchtingen plaats van een dag erna klussen dan een dag ervoor. Dussssssss.......

Ohja ik zag een contract langskomen dat ik ook wel erg graag wil tekenen, maar dan natuurlijk wel met mijn eigen naam erop!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Deze BB10? ;)

-------------------------------------------------------------------------------------

ZWANGERSCHAPSCONTRACT

Ik, BB10, teken er hierbij voor dat ik ca. 20 februari 2010 een positieve
    zwangerschapstest van mijzelf in handen heb.

Aldus naar waarheid ingevuld en ondertekend op 14 februari 2010 te Nederland.

Handtekening: _________________

-------------------------------------------------------------------------------------

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx ik heb hem meteen getekend en hij hangt nu boven mijn bed!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    lekker klussen op valentijnsdag!!!

(hier is dit jaar nog nie geklust, durf niet echt en ben ook nog te moe ervoor)

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    hihihihihi, nou veel plezier dan :D

10. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    BB10 (35) ………. sinds ??/2009 voor 1e …… MK 7 jr geleden, nu bezig met ronde 12 > 18-02 NOD

BEG (28 )………… sinds 09/2008 voor 1e ….. MM 08/2009 + MK, toch spontaan ZWANGER! > 18-02 2e echo

I S (43) …………. sinds 09/2005 voor 1e ….. MM na 2,5 jr + 5 MK moeten stoppen > 08-03 nw ZH, 15-02 (?) EI

L78 (31) ………… sinds 10/2008 voor 2e …… 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog (4.38 en 4.31) + nieuw stollingsonderzoek > RUSTPAUZE INGELAST!

Ladouce (43) …. sinds 01/2008 voor 1e ….. MM 01/2009 + MK > 2e IVF: 09-02 TP 3 embryootjes, 23-02 NOD

Liesben (38 ) …. sinds 09/2008 voor 1e ….. MK, misschien mei/juni 2010 IUI (hopelijk niet) > 19-02 NOD

Merel12 (32) …. sinds 01/2009 voor 1e ……. MM 07/2009 (?), PCOS > 1 eitje gesprongen > week van 15 febr. weer naar zh, nieuwe ronde clomid (waarschijnlijk)

Natjuh026 ……… sinds 11/2007 voor 1e ……. MK + MM 11/2008 > uitslag zaadtest slecht! 11-02 intake gesprek FA

Roxy ………………. sinds 09/2008 voor 1e …… MM 05/2009, PCOS endometriose > 15-02 afspraak over de nieren, 25-02 afspraak arts, 15-03 operatie

Sammie88 ……… sinds 05/2008 voor 1e ……. MM 01/2009 + operatie + 1e IUI febr. 2010 > ? start 2e IUI ?

Sloppyslayer …. sinds kort voor 2e ………….. 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > sinds 12-02 onder behandeling fysio ivm bekkenbodem & week 7 belafspraak gyn - ??-02 NOD

Tessa ……………. sinds 03/2008 voor 1e ……… MM 03/2009 + MK > 'oude' ZH doet niets > 23-02 nw ZH voor 2nd opinion

Timon (34) ……. sinds 01/2007 voor 1e ……. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > wachtlijst ICSI (brief onderweg)

11. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Heb het lijstje aangepast. Het is altijd ff zoeken waar die staat .... is het een idee om het lijstje in een aparte Topic te zetten (2010-lijstje), of vinden jullie dat niks?

12. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Roxy, hoe was het vandaag in het ZH?

Timon heeft vast vandaag de postbode opgewacht ..... ennnn had hij/zij de brief???

Ladouce onwijs leuke banner zeg! Ben erg benieuwd hoe het met jou gaat?? Duimen draaien op volle toeren!

Liesben nog 4 nachtjes slapen voor 2 dingen :)

Bibi ligt nu misschien in de watten en wil dat het zo snel mogelijk donderdag is.
    (nog bedankt voor je reactie op de ovu-testen)

Sloppy heb jij al de belafspraak met de gyn gehad? Of loop ik nu een beetje achter de feiten aan.

BEG durft niet meer te klussen .... snap het wel een beetje hoor! Spannend nog maar drie dagen tot de echo!

Merel weet jij al wat je deze ronde gaat doen?

Sammie ga jij voor de 2e IUI?

Natjuh is de intake bij de FA goed gegaan?

Tessa jij bent vast de dagen aan het aftellen voor de 2nd opinion. Nog een weekje .... spannend!

Hier
    Ben gesloopt van een paar uurtjes op mijn werk te zijn geweest, maar de eerste stap is gezet.

13. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk dat het handiger is als je de lijst in deze topic laat staan. Anders kan 'ie misschien verdwijnen tussen al die topics. Maar wat wel handig kan zijn als 1 persoon de lijst bijhoudt. Wat jullie?

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Helaas vandaag geen oproep op de mat. Wel een geboortekaartje en daar zat ik net niet op te wachten.:(

15. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Timon
    Dat kan ik me voorstellen Timon dat je ff liever een andere envelop in handen had gehad. Nou morgen maar weer in afwachting op de deurmat gaan liggen :D.

All
    Wat betreft de lijst, dat die verdwijnt, dat is mss ook wel zo. Ik wil de lijst wel gewoon bijhouden hoor .... geen probleem .... mits anderen daar ook geen probleem mee hebben natuurlijk.

16. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nee, morgen werken.

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Balen Timon, nog geen oproep!

I S: Hoe ging het vandaag? Viel het mee of tegen?

Ik heb hier last van menstruatiepijn, maar weet dat niets hoeft te zeggen. Mijn temp is nog wel vrij hoog. Dus ik moet "rustig" afwachten. Jippie. Daar ben ik zo goed in namelijk ;)

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    I S, hoe was het?

Hier alles goed met ons :D. De bekende kwaaltjes heb ik niet, net als Liesben en BB. Vandaag wel behoorlijke hoofdpijn. Weet niet of het van de hyacinten kwam of van de hormonsters maar ben wat eerder naar huis gegaan. Helaas heeft het molletje plus 2 uur slapen niets geholpen, komt nu weer terug.:(

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zit heel stiekum te denken of ik woensdag vast een symbolisch testje zal doen...Dan is het precies een jaar geleden dat ik mijn 1e positieve test in handen had.

20. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Vandaag viel op zich wel mee. Heb niet echt veel of eigenlijk bijna niks uitgespookt op mijn werk. Emails van ruim twee maanden bekeken (lees verwijderd) en twee kleine dingetjes en dat was het. De kop is er iig vanaf. Werk niet op di. en vr., dus morgen alweer lekker een dagje rust :D Thnx meiden voor het vragen.

Liesben, echt petje af hoor meis hoe jij toch relaxt met die wachttijd omgaat ;)
    Ja die symbolische test ..... is ie echt symbolisch of toch meer wat anders? Ik zeg je moet doen waar jij je goed bij voelt! Heb je daar wat aan?? ;)

Ladouce, ook al geen klachten!!!! :p
    Balen die koppijn ..... was het maar een vroege zwangerschapklacht, dan wist je waarom je het hebt. In mijn herinnering had ik nooit echt klachten van die hormonsters (hihi), maar dat was IUI, dus minder hoge dosering. Progesteron had ik volgens mij ook geen last van.
    Mag je nou eerder dan na 14 dagen testen, omdat de zaad- en eicellen elkaar al hadden gevonden? Normaal moet dat nog gebeuren en test je 14 dagen na je eisprong!

Share This Page