(datum is aan te passen hoor, maar ik denk voor 1 juni lijkt me een mooi streven...toch?[/QUOTE] Jaaaa! Helemaal goed. Ik ga 'm zo printen, tekenen en ingelijst op mijn nachtkastje zetten.
Ha Liesben heeft al voor het contractje gezorgd ..... nu wel waarmaken hè Timon. Joepie eindelijk een datum ..... 18 maart ..... nu kan je de dagen echt gaan afstrepen!
Hè meis, dat is k*t (sorry) zeg! Ik ben natuurlijk geen temp-expert, maar is het echt niet mogelijk dat temp daalt, maar dat je toch zwanger bent? Geen bloed geeft moed toch?! Ik blijf gewoon doorduimen hoor! X Ik had vanochtend een temp-dip verwacht i.v.m. de eisprong, maar vanochtend een temp-stijging . Had al dagen een temp van 36,6 en vanochtend 36,8 .... dat hoor toch ook niet, want volgens de ovu-testen is de LH-piek geweest, dus eisprong moet ook ondertussen geweest zijn!
Zeker! Ik hoop dat ik voor tijd nog wat dingen kan regelen zodat ik zeker begin april kan starten. Zou geweldig zijn! Het liefst zwanger in april. Merel, succes met het prikken. Jij bent die 1e drempel al over.... ik moet nog. Een Dalmatiër is toch ook mooi? Liesben, balen dat je temp is gezakt! Ik duim met IS mee. IS, zou jij nu niet eens ....... kunnen zijn?
In april zwanger, ja dat is mooi, afgesproken Timon, doe je best! Ja *zucht* wie weet. Maar ik zit nu pas net op het wachtbankje. Over twee weken weten we meer. Om de een of andere reden denk ik deze ronde wel heel erg dat dit DE ronde is! Geen idee waar ik dat op baseer .... nou ja dat weet ik eigenlijk wel .... namelijk NERGENS op .
Een aantal dingen aangepast!!! BB10 (35) . sinds ??/2009 voor 1e MK 7 jr geleden, nu bezig met ronde 12 > 18-02 NOD BEG (28 ) sinds 09/2008 voor 1e .. MM 08/2009 + MK, toch spontaan ZWANGER! > 18-02 2e echo I S (43) . sinds 09/2005 voor 1e .. MM na 2,5 jr + 5 MK moeten stoppen > 08-03 nw ZH, 02-03 NOD L78 (31) sinds 10/2008 voor 2e 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog (4.38 en 4.31) + nieuw stollingsonderzoek > RUSTPAUZE INGELAST! Ladouce (43) . sinds 01/2008 voor 1e .. MM 01/2009 + MK > 2e IVF: 09-02 TP 3 embryootjes, 23-02 NOD Liesben (38 ) . sinds 09/2008 voor 1e .. MK, misschien mei/juni 2010 IUI (hopelijk niet) > 19-02 NOD Merel12 (32) . sinds 01/2009 voor 1e . MM 07/2009 (?), PCOS > deze ronde Purgon prikken Natjuh026 sinds 11/2007 voor 1e . MK + MM 11/2008 > zaadtest slecht! 11-02 intake gesprek FA Roxy . sinds 09/2008 voor 1e MM 05/2009, PCOS endometriose > blaasonderzoek + 25-02 afspraak arts + 15-03 operatie Sammie88 sinds 05/2008 voor 1e . MM 01/2009 + operatie + 1e IUI febr. 2010 > ? start 2e IUI ? Sloppyslayer . sinds kort voor 2e .. 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > sinds 12-02 onder behandeling fysio ivm bekkenbodem & wk 7 belafspraak gyn Tessa . sinds 03/2008 voor 1e MM 03/2009 + MK > 'oude' ZH doet niets > 23-02 2nd opinion Timon (34) . sinds 01/2007 voor 1e . MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > 18-03 afspraak ICSI
Jippie! Timon heeft een afspraak! Zwanger in April lijkt me mooi! I S: Tot op heden betekend een tempdaling op 13 dpo bij mij dat ik gewoon ongesteld word. Helaas. Ik wacht af...Weer een ronde voorbij, weg. Bah! Enne...het hoeft trouwens niet dat je een tempdip hebt op de dag van je eisprong. Het belangrijkste is dat je een tempstijging hebt erna! BEG heeft vandaag de echo! Spannend! Zwaai je wel terug naar beeb? En laat je even weten hoe het was?
Timon, fijn dat je je brief eindelijk hebt gehad. De 18e das een mooie datum. Zwanger in april, daar gaan we voor. Beg, succes met je echo. Hoe is het met de klachten? Al meer last ervan? Is & liesben, ik duim voor jullie dat het goed gaat komen in deze ronde! Zo, dan ga ik eens gauw opschiten. Zo naar de hh-beurs (& 9 mnd). Maar ik moest eerst even lezen of er alle nieuwe ontwikkelingen zijn. Liefs Merel
Liesben Temp is weer gestegen, dat is mooi nieuws ..... spannender kan je het niet maken zeker? Ga je morgen testen? (zelfs ik ben al helemaal zenuwachtig) O, die temp-dip na eisprong hoeft dus niet persé ... ben ik weer gerustgesteld. Mijn temp is sinds 2 dagen weer gestegen. En taataatedaaaa ...... morgen je NIEUWE AUTO ophalen! Veel plezier daarmee. BB10 Ben erg benieuwd of Bibi heeft getest vandaag! Merel Op dit moment slenter jij op de HHB, hoop dat je het naar je zin hebt. Ladouce Hoe is het met jullie 4-tjes??? Roxy Ik hoop dat je weer wat bent opgeknapt. Sloppy Hoe was het bij de fysio? En heb je verder nog iets afgesproken met de gyn? En hoe is het met Megan? Hier Net ei achter de rug en ook hier net zoals bij Liesben, Bibi en Ladouce absoluut geen klachten Gelukkig is mijn lichaam deze maand weer anders dan de vorige maanden . Toen kreeg ik een aantal dagen voor mijn NOD pijn in mijn (.)(.) en die heb ik deze maand nu al ...... zeg maar 1 - 2 dagen na EI ..... gek wordt je van zo'n vrouwenlichaam
Ha, ik was net benieuwd hoe het met je temp was I S En inderdaad. Soms zie je wel een tempdip VOOR je eisprong, maar dat hoeft niet. Het gaat erom dat de dag NA je eisprong je temp omhoog gaat, dat "moet" namelijk wel! Ik denk wel dat ik er morgen een testje tegenaan gooi...maar vooralsnog hou ik nog het meest rekening met het feit dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld word hoor!
Ooohhh, de evt. temp-dip is vóór je EI ik dacht een dag nà je EI .... ben niet echt ervaren, maar dat begreep je al Gelukkig is het bijna zover meis .... morgen weet je wss meer! Zenuwengedoe toch hè elke maand?!! Ben je aan het werk vandaag en morgen (weet niet of je gewoon full-time werkt) zodat je lekker bent afgeleid .... thuis denk je er meestal meer aan. Iig draaien mijn duimen ook voor jou! X
Ja, tempdip is voor je ei, stijging is na je ei Ik werk wel fulltime, maar ben vandaag en morgen vrij. Ik werk als verpleegkundige, en heb onder werktijd echt geen tijd om hier te zijn
Ik heb een eigen brouwels gemaakt, zit niet op FF. Heb ik een keer vluchtig naar gekeken en het lukt niet direct met inloggen. Later dacht ik, ik houd het zelf wel bij. O nu twee dagen vrij ..... dus weekenddienst deze week. Nee, kan me voorstellen dat je als VK geen tijd hebt om op ZP te kijken. Pittig beroep! Ga je wel leuke, gezellige dingen doen? ff je gedachten verzetten (als dat al lukt ). Ik kijk ook niet naar ZP op mijn werk hoor .... ten 1e werk ik nu nog maar een paar uurtjes per dag (beetje erg als ik dan ook kijk op ZP ) .... en ten 2e zien ze daar alles! Moet zeggen dat deze week er wel heeft ingehakt met werken. Kost veel meer energie dan ik had gedacht. Maar op vrijdag (en dinsdag) werk ik nooit, dus ik heb ff drie dagen om bij te laden.
Ik vind het voordeel van FF dat het meedenkt (alhoewel dat ook een nadeel kan zijn). Ach, er wacht vandaag een heel huishouden op me....Dus ik vermaak me wel En morgen is mijn vriend ook vrij, dus dat is dan wel weer gezellig. Het is inderdaad wel een pittig beroep, maar ook heel leuk. En dat maakt veel goed! Logisch dat werken je nu nog heel veel energie kost! Je moet toch weer opnieuw "wennen". Heb je zelf wel inspraak in hoe snel je opbouwt?
Gezellig dat je vriend morgen ook thuis is. Mijn vriendje is vandaag, morgen en overmorgen ook gezellig thuis .... hij moet zondag weer werken. Werk je in een a) ZH of b) kliniek of c) iets anders? Welke van bovenstaande is juist (als je dat niet wilt zeggen vanwege wat dan ook, dan snap ik dat hoor) Kan mijn eigen tijd bepalen gelukkig. Gisteren heb ik een Shiatsu-behandeling gehad. Weet nog niet wat ik er van moet denken. Ga volgende week weer ..... ben benieuwd!