A(hhh) ..... bij jullie net zoals overal, ongetwijfeld te weinig mensen en te veel werk. Op wat voor afd. werk je? a) ...., etc. Jeetje wat een vragen hè ..... zeg maar AF, als ik teveel vraag!
En Liesben ook! Ga nu toch maar ff afsluiten ..... ZP is best wel verslavend. Ik mag van de MW eigenlijk maar max. 2 uur achter de computer en daar ga ik elke dag ruimschoots overheen (stttt .... denk wel dat ik straks nog ff stiekem kom kijken) Ga nu ook ff aan een huishoudelijk klusje beginnen ..... STRIJKEN!! Bis bald!
Ja BEG ik ben ook erg nieuwsgierig. Heb ff gekeken, maar zie dat je gisteren en vandaag niet op ZP bent geweest. Hoop snel een berichtje van je te zien!
Weet iemand eigenlijk wanneer BB10 terugkomt uit de Ardennen? Ben erg benieuwd hoe het bij haar is .....
Hè Liesben wat een tegenvaller .... Hoe is het met je temp, is die nog wel hoog? Heb je nog wel een beetje hoop, aangezien je nog niet ongi bent? Nou gelukkig heb je vandaag wel ff een oppepper met je autootje, maar als je mocht kiezen had je natuurlijk liever een positieve test in handen gehad, denk ik. Knuffel voor jou!!!
Lieve Liesben ik vind het echt zo ontzettend sneu voor je. Jij hebt toch altijd extra veel moeite met de eerste fase van de cyclus .... het is gewoon k*t, kl*te, oneerlijk. Niet dat het iets veranderd aan dit k*t gevoel, maar toch een extra grote dikke knuffel voor jou!
Nou, ik heb het meeste moeite met die laatste dagen. Je laadt je helemaal op voor (n)iets. Alle klachtjes worden op een weegschaal gelegd, en ik ben elke maand weer zoooo hoopvol. En elke maand lazer ik heel hard en diep van die al bijna roze wolk af. Ik weet nu even niet hoe ik me weer op moet laden voor weer een nieuwe ronde, maar dat komt wel. Over een paar dagen.
Liesben, wat verschrikkelijk balen! Dikke knuffel. Ik verwacht elke maand niets. Dan kan ik ook niet van een hoopvolle wolk afvallen. Ik heb het zh gebeld ivm eerder bloed prikken op Hep B en HIV, maar we moeten toch wachten op de afspraak van 18 maart. Dan krijgen we alles uitgelegd en ook de papieren voor dat bloedonderzoek. Ook moet ik niet verwachten een paar weken later al echt met ICSI te kunnen beginnen, want eerst zal ik blijkbaar een pil krijgen. Jaheeeeeee! Mijn cyclus is regelmatig!!! Zo balen!:x
Timon Jammer dat dat bloedonderzoek niet eerder kan. Ben benieuwd welke datum jullie daadwerkelijk met de ICSI kunnen starten. Dat je eerste de pil krijgt dat weet ik ook idd van mijn schoonzusje. Is zo tegenstrijdig .... je wilt een kindje, maar je moet de pil gaan slikken. BB10 Ook al niet ..... balen meis. Knuf voor jou. Heb je wel lekkere dagen in de Ardennen gehad? Liesben Heb jij je tuut al opgehaald? Jammer dat we nog steeds niets van BEG hebben gehoord. Begin me nu toch ook wel een beetje zorgen te maken. Het zal toch niet .....
Vakantie was heerlijk. Ik las net in Begs onderschrift dat ze 13 maart terug moet voor een 3e echo dus ik denk dat het allemaal wel goed is. Ben ook wel benieuwd naar haar ervaring.
lieve meiden, ik lees en leef nog wel met jullie mee hoor! Ik mis jullie, maar het even niet met cyclus en zwanger worden bezig zijn, geeft eigenlijk ook echt wel rust. Daarom ook geen handtekening, geen 'verplicht' vrijen meer maar alleen als we daar zin hebben en niet meer oplopende hoop richting NOD-dgn en daarna weer de teleurstelling. Ik ben wel weer begonnen met acupunctuur en daar wordt nu iets meer op schildklier gefocust. Ik heb ook wat meer info over die verhoogde TSH waarde van schildklier en het blijkt dat dit toch nauw samenhangt met zwangerschap en wellicht de reden dat de innesteling niet goed verloopt. Juist omdat je in het begin van de zwangerschap meer schildklierhormonen zou moeten aanmaken. Ik ga dus volgende week aandringen op medicatie hiervoor/tegen. Ik ga niet op iedereen reageren, maar wil BB en Lies ff een knuffel geven. Wat ontzettend balen voor jullie, BAH! En natuurlijk I.S.! Het wordt spannend voor jou nog een weekje, hoop zo dat ze jullie willen helpen! Wat fijn dat jij het lijstje zo goed bijhoudt, dat is erg makkelijk om in 1x ff het overzicht te hebben: thnx! Aan alle andere meiden ook veel liefs!
Lieve L78, Goed om te horen dat je nu ook echt wel een beetje de rust hebt gevonden. En wat de schildkliermedicatie betreft zou ik ook zeker aandringen. Maar pas alsjeblieft op dat je niet start met een te hoge dosering, daar ga je je nl. onbeschrijvelijk beroerd van voelen. Ik heb afgelopen dinsdag tegen mijn HA gezegd dat ik mijn dosering iets wil verhogen, omdat de TSH de laatste twee keer 2,7 en 2,07 waren en ik daar niet gerust op ben. Wil rond de 1 zitten en dan is de T4 tussen de 18 en 20 en dat is een goede waarde bij het zwanger worden/zijn. Over twee weken bloed prikken om te kijken of dat kleine snufje extra helpt. Mijn afspraak in het ZH is over 2 weken, over 1 week is NOD .... beiden spannend .
L78 thanx voor de knuf! Ik heb mijn schildklier ook laten testen (moest toch prikken dus dat er ook bij gevraagd) hij was 1.1 das goed toch? Heb er geen verstand van maar had het van jullie gehoord. IS spannend nog een weekje tot NOD ik ga alvast duimen! Hier loop ik leeg.......jeetje wat heb ik toch de schurft aan de duvels. En ik heb er ook nog koppijn bij ook. Ik ga zo nog maar even opruimen om mijn zinnen te verzetten. Dikke knuf voor iedereen!
TSH 1.1 is hartstikke netjes. Jouw T4 zal dan denk ik 19-20 zijn. Voor een zwangerschap is TSH rond de 1 en T4 tussen de 18-20 gewenst. Dan voel je je al kl*te omdat je weer ongesteld bent geworden en dan is het ook nog zo heftig en dan ook nog koppijn . Hoop dat je klachten weer snel weg zijn. X