2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

*zwaait even naar L78*
    Wat lief dat je even langskomt!

BB ook al een date met de duivels? Hier hebben ze me vanmorgen ook al gevonden. Ik was erop voorbereid, maar had toch even tranen in mijn ogen. Gelukkig was ik op werk en kon ik er niet te veel bij stilstaan....

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Je bent lief!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dikke knuf voor alle meiden.

4. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    #664 I S, Feb 22, 2010
    Last edited: Feb 22, 2010
    Echt druk is het hier niet ....... jammer! :(

BEG fijn dat de 2e echo goed was.

Ladouce houd je het wachten nog een beetje vol .... morgen testen hè?! Doe je zelf een test of ga je bloed laten prikken of alletwee natuurlijk ;)?? Ik hoop dat we morgen eindelijk weer eens een naam in het roze op de lijst kunnen zetten. Duim voor je.

Tessa succes morgen in het nieuwe ZH!

5. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    BB10 (35) ………. sinds ??/2009 voor 1e …… MK 7 jr geleden, nu bezig met ronde 12 > +/- 05-03 EI

BEG (28 )………… sinds 09/2008 voor 1e ….. MM 08/2009 + MK, toch spontaan ZWANGER! > 11-03 3e echo

I S (43) …………. sinds 09/2005 voor 1e ….. MM na 2,5 jr + 5 MK moeten stoppen > 08-03 nw ZH, 02-03 NOD

L78 (31) ………… sinds 10/2008 voor 2e …… 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog (4.38 en 4.31) + nieuw stollingsonderzoek > RUSTPAUZE INGELAST!

Ladouce (43) …. sinds 01/2008 voor 1e ….. MM 01/2009 + MK > 2e IVF: 09-02 TP 3 embryootjes, 23-02 TESTEN

Liesben (38 ) …. sinds 09/2008 voor 1e ….. MK, misschien mei/juni 2010 IUI (hopelijk niet) > +/- 05-03 EI

Merel12 (32) …. sinds 01/2009 voor 1e ……. MM 07/2009 (?), PCOS > deze ronde Purgon prikken

Natjuh026 ……… sinds 11/2007 voor 1e ……. MK + MM 11/2008 > zaadtest slecht! 11-02 intake gesprek FA

Roxy ………………. sinds 09/2008 voor 1e …… MM 05/2009, PCOS endometriose > blaasonderzoek +
    25-02 afspraak arts + 15-03 operatie

Sammie88 ……… sinds 05/2008 voor 1e ……. MM 01/2009 + operatie + 1e IUI febr. 2010 > ? start 2e IUI ?

Sloppyslayer …. sinds kort voor 2e ………….. 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > sinds 12-02 onder behandeling fysio ivm bekkenbodem & wk 7 belafspraak gyn

Tessa ……………. sinds 03/2008 voor 1e ……… MM 03/2009 + MK > 'oude' ZH doet niets > 23-02 2nd opinion

Timon (34) ……. sinds 01/2007 voor 1e ……. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > 18-03 afspraak ICSI :)

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben twee dagen niet online geweest wegens drukke bezigheden ver weg van een pc :)

Inmiddels alweer CD 3...
    Ik zal even mijn nieuwe NOD berekenen....
    En de uitslag is.......
    23 maart!

Hoe gaat het met jou IS? Deze week nog meer gewerkt?

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    IS, bedankt voor de update van de lijst.

8. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ja, jij had weekenddienst toch! En je moest je nieuwe auto uittesten :D. Rijdt ie goed??

Ik vind het jammer dat dit niet zo een levendig Topic is. Het gaat vnl. over het zwanger worden en evt. zh-afspraken, enzo .... logisch natuurlijk want het zwanger worden is in eerste instantie de reden om op dit forum te komen. Maar ik had het ook leuk gevonden als dit Topic ook over wat andere dingen zouden gaan. Over van alles en nog wat, nietszeggende dingen, dagelijkse dingen.

Heb jouw ei op 05-03 gezet (klinkt dat gek eigenlijk :p) .... weet niet of dat dan klopt!

Hier wel OK. Vandaag 4 uurtjes gewerkt en moest toen rennen, want had om 13.00 uur een afspraak bij de fysio die mij weer pijn heeft gedaan :(, maar alles voor het goede doel :D.

9. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    zou ik fijn vinden want dan kan ik ook weer lekker meeschrijven zonder al te veel met onze kinderwens bezig te zijn :)

Update van mijn kant: vakantie geboekt! We gaan van de zomer lekker naar zuid-frankrijk, hebben een stacaravan gehuurd op een camping met zwembad. Goed vooruitzicht he?! Verder werk ik langzaamaan weer wat meer, gaat op zich wel goed maar blijf heel moe. Misschien heeft dat toch wel iets met schildklier te maken. En ik heb me toch een partij spierpijn, heb gisteren 25km gewandeld, ga nl (als ik ingeloot word) met de vierdaagse van Nijmegen meedoen: nieuwe uitdaging in mijn leven haha! Zo goed I.S.? Genoeg alledaags :)

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben geen vakantie op het oog. Hebben wel vrij, maar het hoogseizoen is zo duur dat we later nog eens willen gaan.
    Helaas heb ik met de Nijmeegse Vierdaagse geen vrij. Anders kwam ik je wel aanmoedigen.:D Dapper dat je dit van plan bent. Ik liep de vierdaagse liever 's avonds. ;)

11. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    #671 bramtim, Feb 22, 2010
    Last edited: Feb 22, 2010
    Sorry, bij nader inzien denk ik toch niet dat ik hier bij jullie hoor aangezien ik dus wel tot 24 weken zwanger ben geweest.

wel ga ik voor jullie duimen!!!!

heb mijn bericht daarom ook weggehaald

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, jij heb echt een hoop voor je kiezen gehad. Ik wil je alsnog condoleren met het verlies van Jurre. Zoals jij dit tikt is zo sterk, zo bijzonder mooi verwoord. Veel kracht.

13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Ben er ook nog hoor meiden. Welliswaar dood nerveus maar still alive and kicking. Morgenochtend zit ik om 08.00 u. bij het lab en ik zal dan even vragen hoe laat ik de uitslag krijg. Ik ga niet zelf testen, ben als de dood voor een witte test. Nee, dan liever een stem die me zegt dat ik niet zwanger ben.

Verder lees ik iets over vakanties en 4-daagse. Wij hebben nog geen vakantie geboekt. Gaan zowieso niet in het hoogseizoen, is (nog) niet nodig. Afgelopen jaar 2 weken met de kerst weggeweest en dit jaar nog geen idee. Manlief is zelfstandige dus lang weg is niet echt handig. Wel gaan we altijd met de 4-daagse een week naar een camping in Groesbeek omdat manlief meeloopt. Dus L78 mocht je ingeloot worden, ik ben er!
    Misschien dat we rond de hemelvaart nog een paar dagen naar Engeland gaan maar dat is nog niet zeker.

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jammer dat je deze heb verwijderd.

15. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Bramtim, waarom zou je hier niet horen? Jammer dat je je verhaal weggehaald hebt, tenminste aan de reactie van Timon te lezen, had je het mooi verwoord.

Ladouce, tegen die tijd moeten we dan maar ff foto's uitwisselen zodat we elkaar kunnen herkennen :)

I.S. waar blijf je nou?

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Je hebt ook wel gelijk I S!
    Maar bij mij is het zo dat ik altijd wat "voorzichtig" ben in het begin, de mensen eerst een beetje leren kennen (voor zover dat kan hier). Maar ja, dat gaat juist makkelijker door over allerlei zaken te praten toch?
    Dus we beginnen vanaf nu!

L78 heeft een vakantie geboekt? Heerlijk!
    Waarnaartoe in Zuid Frankrijk?

Ik heb inderdaad het weekend gewerkt, en moet nu ook nog 3 dagen :(
    Ik ga over 4 weken een paar daagjes naar Rome. Lief had bedacht dat dat leuk was, omdat we in die dagen 5 jaar samen zijn! Lief he?
    Verdere plannen hebben we nog niet. We zijn nu nog in de gelegenheid dat we op de bonnefooi kunnen, buiten het seizoen om. Ik heb in juni nog een weekje, en in september nog 3 weken.
    En de toet....ja, de toet rijdt heerlijk!
    Ik moest erg wennen, het is zo'n eind auto achter je ineens. En er zit allerlei electronica in waarvan ik het bestaan niet wist. Maar hij rijdt super!
    Dit is hem:

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

En oh ja, de 4-daagse: Heel dapper!

BramTim: jammer dat je je bericht hebt verwijderd, maar ik gok zo maar dat je je best bij ons mag aansluiten!

18. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een mooie auto Lies! Kan me voorstellen dat ie lekker rijdt.

En wat een leuk idee van je lief, romantisch hoor. Rome staat bij ons ook al een tijdje op het lijstje, maar dat is met kind wat lastiger. En we gaan liever met kind weg :) We gaan naar een familie-camping in de buurt van Saint Tropez (Grimaud). En dan rijden we op ons gemakkie heen en terug zodat we 2,5 week weg zijn.

En de vierdaagse, ja ik had bedacht dat ik wat minder met zwanger worden bezig wilde zijn he?! En dit wilde ik al heel lang, maar elke keer stel ik het uit. De eerste keer omdat ik zwanger was en toen ging het mis maar had ik al een deel van de voorbereiding gemist en nog steeds de kinderwens. De tweede keer was ik net bevallen en de derde keer was is ik weer zwanger/miskramen en nu dacht ik: ga het niet meer uit/afstellen. En als je je goed voorbereid, kun je 'm volgens mij ook nog wel zwanger lopen maar zo ver is het niet. En dat zien we dan wel weer.

Ik ga vandaag met een vriendin een andere vriendin verrassen. Zij is gisteren met zwangerschapsverlof gegaan en wij gaan haar uit lunchen nemen. Hebben een mand vol met kleine cadeautjes gekocht :) Heb er zin in, maar vind het ook wel lastig. Deze vriendin heeft al een zoontje en toen waren we samen zwanger. Onze kindjes schelen 5 wkn en nu is zij al bijna uitgerekend en ik.....Jullie snappen het wel. Maar goed, overall heb ik er zin in.
    Tot later meiden!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Have fun L78, en sterkte. Kan me voorstellen dat het moeilijk is.

20. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Wauw wat een drukte hier zeg :D ..... leuk!!!!

Heb nog niet alles echt kunnen lezen, heb nu geen tijd, maar heb vakanties voorbij zien komen, 4-daagse, een onwijs mooie auto, ZENUWEN van Ladouce ......

En Bramtim, die denkt dat zij hier niet thuis hoort .... maar wat mij betreft van harte welkom is.

Ladouce ik ben erg zenuwachtig laat staan hoe jij en Ladouceman zich moeten voelen. Hoop dat de uitslag nu snel bekend is.

Ik lees later alle verhalen en kom ik terug om lekker te kletsen :).

Vriendlief en ik gaan vandaag met ons nichtje (dochter van mijn broer) op stap. In de schoolvakanties hebben we altijd een verrassingsdag voor haar ..... dus ze zit weer in spanning :p.

Tot later!

Share This Page