2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd met vriendlief IS! Wordt het lekker druk? Balen van je rug joh! Hoop maar dat de fysio je een beetje helpt. En welke kleur wordt het?

2. BB10

BB10 Niet meer actief

IS gefeliciteerd met je hubbie! En balen van je rug hopelijk weet de fysio daar wel raad mee.

Hier ben ik kapot. Als ik mijn hoofd op mijn bureau leg val ik in slaap denk ik.
    Ik had gisteren te veel knoflook in de saus gedaan met als gevolg dat ik vanacht slecht geslapen heb.
    Weer vroeg naar bed vanavond dus.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

H&F: gelukkig dat de poezels mogen blijven! Ik zou er ook niet aan moeten denken...
    En je nieuwe (?) medicatie slaat aan. Das mooi!
    Ik snap wel dat jullie eerst nog wat meer willen afvallen, voordat je een sec. opinion aanvraagt. Toch zou ik er niet TE lang mee wachten, je kan ws ook niet meteen terecht...

IS: Jij mag al bijna...de 8e toch? Spannend.
    Gefeliciteerd met je lief! En balen van je rug!
    En nee, ik neem geen thermometer en zw.testen mee naar Rome. Echt niet!

Timon heeft jeukende tepels. Hm. We wachten gewoon netjes af. Toch?

L78: Ik kan me je terughoudendheid voorstellen. Ik zou ook niet meteen de rest van de medicatie afhouden. Ik ben er namelijk van overtuigd dat een homeopaat veel kan, maar dat je voor een aantal zaken gewoon de reguliere medische wetenschap nodig hebt.

BB: welterusten ;)

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    IS, hartelijk gefeliciteerd met je hubbie. Veel plezier vanavond.

BB, gaat het een beetje?

L78, volg in ieder geval je gevoel. Heb je een mooi kindje gezien bij de buuf?

Jaaaa, gewoon wachten en ondertussen blijf ik aan mijn tepels (stiekem) brabbelen. Soms ook een beetje tijdens werk en dat is niet zo handig.;)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

CD 15 alweer hier. En ik voel dat mijn ei wat eerder gaat komen deze maand. Dus uhm, als ik er niet ben.... :D ;)

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Had ik net toch een positieve ovulatietest! Blij dat ik lief al "wakker" had gemaakt vanmorgen!

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    L78
    Haarkleur is middenblond. Al weer een tijdje deze kleur ….. uit noodzaak. Had het voorheen behoorlijk donker, maar dan zie je de grijze haren zo goed ;), dus noodgedwongen toch maar wat tintjes lichter gegaan.
    Hoe was het bij de buurvrouw? En lekker gegeten?

Bibi
    Hoe gaat het met jou vandaag ….. energie weer terug?

Timon krabbelt stiekem door. Wanneer is jouw NOD?

Liesben ik ga me deze maand echt een ongeluk voor je zitten duimen!
    (leuk dat we nu vriendjes zijn :))

Hier
    Gisterenavond was gezellig. I.p.v. een spierverslapper en pijnstilling voor de rug, heb ik witte wijn tot mij genomen …… rugpijn ging redelijk bij wakker worden vanochtend (helaas al om 7 uur), maar hoofdpijn daarentegen was erg onprettig :(. Paar molletjes en het gaat nu weer redelijk, voel de rug wel weer wat meer. Ach een mens moet wat hebben hè ;).
    Het is hier echt fantastisch mooi weer …… word ik wel blij van.

Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend toe!!!

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    UPDATE

Kirrebir ik heb jou ook op de lijst gezet .... is het zo goed??

BB10 (35) ………. sinds ??/2009 voor 1e …… MK 7 jr geleden, nu bezig met ronde 13 > +/- 16-03 NOD

BEG (28 )………… sinds 09/2008 voor 1e ….. MM 08/2009 + MK, toch spontaan ZWANGER! > 11-03 3e echo

Bramtim (34) …. sinds 01/2008 voor 1e…. 04/2008 MK 2-ling, door curettage Asherman waarvan genezen op 09/2009 > direct ronde 1 zwanger ♥ 10-02-2010 Jurre* geboren na 24 wk ♥
    > gesprek 03/03 met gyn goed, bij evt. volgende ZS eenprimaire cerclage

Hope&Faith ……. sinds 09/2007 voor 1e …… zeer onregelmatige ongi, volgens gyn eerst afvallen > sinds 10/2009 bij diëtiste, begin maart 2010 al 8,8 kg afgevallen

I S (43) …………. sinds 09/2005 voor 1e ….. MM na 2,5 jr + 5 MK moeten stoppen > 08-03 nw ZH, +/- 28-03 NOD

Kirrebir (35) …… sinds 04/2009 voor 1e ….. MK, daarna Asherman, verkleving weggehaald > nu voorlopig spiraaltje om cyclus weer normaal te krijgen

L78 (31) ………… sinds 10/2008 voor 2e …… 2nd opinion ivm 4 MK > schildklier TSH te hoog (4.38 en 4.31) + nieuw stollingsonderzoek > RUSTPAUZE INGELAST!

Ladouce (43) …. sinds 01/2008 voor 1e ….. MM 01/2009 + MK > IVF: helaas 2e poging mislukt, maart 3e poging

Liesben (38 ) …. sinds 09/2008 voor 1e ….. MK, misschien mei/juni 2010 IUI (hopelijk niet) > 23-03 NOD

Merel12 (32) …. sinds 01/2009 voor 1e ……. MM 07/2009 (?), PCOS > 02/2010 door Puregon 3 follikels = teveel, dus op naar volgende ronde

Natjuh026 ……… sinds 11/2007 voor 1e ……. MK + MM 11/2008 > zaadtest slecht! 11-02 intake gesprek FA

Roxy ………………. sinds 09/2008 voor 1e …… MM 05/2009, PCOS endometriose > blaasonderzoek +
    25-02 afspraak arts + 15-03 operatie

Sammie88 ……… sinds 05/2008 voor 1e ……. MM 01/2009 + operatie + 1e IUI febr. 2010 > ? start 2e IUI ?

Sloppyslayer ….sinds kort voor 2e ………….. 1e kindje na 7x IUI en 1x IVF en 8 jaar > sinds 12-02 bij bekkenfysio

Tessa ……………. sinds 03/2008 voor 1e ……… MM 03/2009 + MK > 'oude' ZH doet niets > 23-03 2nd opinion

Timon (34) ……. sinds 01/2007 voor 1e ……. MM 04/2009, 2x IUI, slecht zaad > 18-03 afspraak ICSI

9. BB10

BB10 Niet meer actief

*even kort ego*
    Ben nog steeds kapot, maar heb vanacht weer hondsberoerd geslapen dus das niet gek. Verder ben ik vandaag door mijn rug gegaan en verrek van de pijn. Maar ik ga geen pijnstillers slikken.
    Het enige leuke is dat we vanavond met vrienden gaan uiteten.
    Als ik weer bovenjan ben kom ik op iedereen reageren Sorry!
    *einde ego*

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Euhhh is het besmettelijk die rugpijn :(.
    Ik ben normaal ook niet zo van de pijnstillers en spierverslappers slikken, maar ik had zoveel te doen en zo'n last dat ik ff niet anders kon (en het is in deze periode van de cyclus geoorloofd).

Vervelend dat je nog steeds zo moe bent, ga lekker ff liggen vanmiddag of lekker ff in de zon zitten (mits die bij jou ook zo lekker schijnt als hier), ff beetje vitamientjes D opdoen!

Veel plezier vanavond en sterkte met je rug!

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ladies, wat een superweer!!!!

12. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Thnx voor de tip! zodra de -20 kilo een beetje in beeld komt maak ik ga ik kijken!

13. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Ik zal eens via Google zoeken naar het Barrahus :D thnx voor de tip
    Gelukkig maar! ;)

Ohh wat de waarden waren van mijn schildklierwerking weet ik niet.
    Ik kreeg over de telefoon alleen te horen dat ze goed waren,
    en heb verder niet gevraagd naar wat de waarden waren

Whaha zeker :p IK KAN HET!! ;)

En nog gefeliciteerd met vriendlief :D
    leuke verjaardag gehad?

14. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Jah ik ben ook echt heel erg opgelucht :D
    Klop de nieuwe medicatie lijkt aan te slaan, heel erg mooi!
    Nee zodra de -20 in verre zicht komt dan maak ik een afspraak!
    Ik zorg dan dan ik op de dag van de afspraak iig de -20 wel gehaald heb :D

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    We zitten bijna op 1,5 week voor de afspraak. ;)

De rest van het poetsen gedaan en de ramen gelapt. Heerlijk om het weer schoon het hebben. Zeker met die zon. :D Manlief is met de motor weg.... brrrrr....
    Morgen zien we ons neefje weer. Heerlijk ventje, joh!:D

16. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Zo was zeker superweer ..... maar wel koud. Ik liep met een kopje koffie de tuin in en dacht ff 'm in het zonnetje op te drinken, maar brrrr wat koud zeg, snel weer naar binnen gegaan.

Wilde lekker vanmiddag met een boek op de bank gaan hangen, maar ben na 1,5 blz. in slaap gevallen. Ben nog ontzettend gaar, dus ga afhaken.

Timon veel plezier met je neefje ..... en het gaat nu opschieten voor jullie hè, gelukkig maar!

Fijne avond allemaal.

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Wil ff iets raars met jullie delen....mijn zoontje heeft nu al twee keer deze week gezegd: mama baby in buik. Ik geloof niet dat ik nu zwanger ben, want we hebben het niet op de juiste momenten gedaan maar vind het wel bijzonder. We hebben wel een aantal zwangeren in de omgeving, dus het kan best dat hij daar vol van is. Hij voegde er nog zijn eigen naam aan toe en 'ook in buik gezeten'. HAHA, lekker wijs ding :)

Vanavond verjaardag van overbuurman met wijnproeverij, zin in! Ga me optutten. liefs voor jullie meiden

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    L78, kinderen kunnen erg gevoelig zijn en daardoor dingen voortijdig al weten. Kijk niet gek op als je zoontje gelijk blijkt te hebben. Misschien dat je hem wat meer erover kan vragen?

19. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Goedemorgen allemaal ..... het is hier weer heerlijk weer, dus met recht een goedemorgen!

L78 laat ik allereerst zeggen dat ik heel erg hoop dat jouw kleine mannetje gelijk heeft. En net wat Timon zegt zijn kinderen heel gevoelig en geloof ik ook absoluut dat het wel eens zou kunnen dat kinderen het weten.
    Maar het komt iig niet altijd uit. Ik heb zelf zo'n ervaring gehad, maar dan met het dochtertje van vrienden van ons. Wij zaten toen nog in de IUI-fase en zaten weer op het wachtbankje. Die kleine meid was toen denk ik drie jaar en kwam ineens naar me toe en zei 'Jij hebt een baby in je buik.' We waren allemaal stil en mijn vriendin zei nog 'Sorry hoor', maar wij hoopten natuurlijk dat die kleine gelijk had ..... maar helaas het was niet zo.

En hoe was de wijnproeverij?

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Toen ik (heel even) zwanger was, had mijn nichtje van 4 het ook steeds over de baby in mijn buik...En wij hadden niets tegen haar gezegd. Ze voelen het dus vaak wel!

Hier is het ook prachtig weer! Dekbed hangt al buiten. Ramen open. Zalig!
    En ik mag officieel op de wachtbank.
    Temp na de positieve ovulatietest van gisteren is 0,3 graad gestegen. Bij mij is het dus wel degelijk zo dat mijn eisprong is op de dag van de positieve test. Net als vorige maand.
    Maar we hebben vanmorgen nog maar wel een keer gevreeën (ik haat dat woord klussen en ga het dus niet meer gebruiken), just to be sure :D

Deel Deze Pagina