2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Lekker hè dat weer Liesben!

Nou meid het wordt weer spannend dus!
    Hier gaan we ook weer de klus-fase .... euhh sorry .... de vrij-fase in ;) Vorige maand werd ik ook verrast met een vervroegd ei, dus je kan maar beter goed voorbereid zijn :p

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik was nog niet voorbereid..maar we hebben gisteren en vandaag ons best gedaan. Nu maar hopen dat het genoeg was! 8)

3. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ga nu toch eens echt beginnen om met jullie mee te kletsen. bedankt voor het welkom allemaal!

Ik ben de afgelopen dagen behoorlijk in de dip geschoten (piekeren, angst voor de toekomst, kwaad op het lijf omdat het me "in de steek laat") en had ff helemaal nergens zin in... :(

Ik wil heeeeel graag het forum een keer doorlezen om jullie wat beter te leren kennen, maar dat is er nog niet van gekomen :)

Dus sorry als ik nog niet overal goed op kan reageren!

Ik zag dat er een aantal meiden bezig zijn met afvallen. Daar ben ik nu ook mee begonnen. Zolang ik nog niet zwanger ben, lijkt me dat een goed project. :D Nog goede tips? Ik zou het liefst zo'n 10-15 kilo kwijt raken, dan ben ik tevreden en weer redelijk slank. Ik ben wel klaar met van die crash dieeten. Ik ben ooit 13 kilo afgevallen met SOuth Beach, maar die zitten er allemaal weer aan.. zucht...
    Dus ik probeer nu "gewoon" gezond te eten en de slechte dingen te laten staan. Aangezien ik een emo-eter ben, is dat vrij lastig, zeker in deze periode!

@ I S : dank je voor het toevoegen van mijn gegevens aan het lijstje! Ja, zo is het helemaal goed. Fijn ook om te zien dat er ook genoeg 30+ers hier zitten. ;)

@Bramtim: in "mijn" asherman topic waarin jij had gereageerd was het niet echt tot me doorgedrongen dat het pas zo kort geleden is dat je Jurre bent verloren.... Sorry dat ik daar niet wat attenter op gereageerd heb! Wat verschrikkelijk!
    En van het beetje wat ik van je gelezen heb, kom je echt super sterk over.

@rugpijnen: hopelijk voelt iedereen zich vandaag weer beter!

Nou, ik ga maar eens mijn bed uit (zit in bed te laptoppen). Vanmiddag lees ik nog even verder!

Fijne dag allemaal

4. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Kirrebir hoop dat je weer langzaam uit de dip komt. Sterkte meis!

Wat betreft afvallen. Mijn vriend en ik doen het via de Weight Watchers methode. We gaan er niet naar toe, want dat is niets voor ons. We hebben wel een zogenoemd Boodschappenboekje, daar staan de punten in die gelden voor de etenswaren en we hebben ook een Cd, maar daar kijkt m.n. mijn vriend op. Daar kan je ook van alles en nog wat bijhouden met grafieken enzo! Uiteindelijk komt het er op neer, dat wij gewoon gezond eten. Groenten, fruit, aardappelen, rijst, pasta. En het gaat goed. Mijn vriend is nu 11 kilo kwijt en ik 9 kilo (zijn 04-01-2010 begonnen).

5. Merel12

Merel12 Lid

Jan 19, 2010
    68
    0
    0
    Bramtim, ik heb nog even je verhaal gelezen en wat fijn dat het zo’n positief gesprek is geweest. (en ook fijn om te horen dat er een aardige gyn. Is in het MMC)

Kir, misschien een stomme vraag, maar wat houdt asherman precies is? En wat vervelend om te horen dat je zwangerschap mis is gegaan. In ieder geval welkom hier (of had ik dat al gezegd?!)

Liesben, inderdaad dat wachten op de ongi is weer eens wat anders. Hoop dat het snel komt, dan kan ik snel aan de nieuwe ronde beginnen. Lekker zeg, naar Rome. Is het daar nu al een beetje mooi weer?

L78, ik kan me voorstellen dat je er een beetje een dubbel gevoel over hebt. Ik weet ook niet wat ik zou doen dan.

Is, nog gefeliciteerd met je vriendje! Hopelijk is je rugpijn ondertussen weer wat minder.

Hier verder niet zo veel te melden. Gister familiedag gehad. Hebben gebugeld, geen idee of je dat zo schrijft. Was erg gezellig. Lig nu lekker in mijn bedje met de laptop en ga zo eens bedenken wat ik vandaag allemaal ga uitvoeren.

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Hahaha volgens mij ligt iedereen met de laptop in bed (hier nog eentje) al was ik wel wat later op dan de rest.

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb niet eens een laptop, dus ik zat gewoon aangekleed en wel achter de pc ;)

8. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Ik ook gewoon achter de PC, niet aangekleed dan, nou ja ook niet in mijn blote kont :p, wel aangekleed dus, maar nog lekker in mijn huispak!

Bibi hoe gaat het met je rug?

Merel heeft gebugeld ..... ik heb echt geen flauw idee wat dat is, maar het was wel gezellig dus.

Meiden ik kom vanavond denk ik niet meer hier. Ga lekker bankhangen en denk niet al te laat naar bed (althans ik ga een poging doen, lukt meestal niet).

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat zijn de meesten lui geweest met hun laptop op bed.:p
    Wij waren ook aangekleed, want we hadden mijn neefje met zijn ouders op visite. Die kleine man (15 maanden) is echt om op te vreten. We zijn naar de kinderboerderij geweest. Zo lekker met dit weer.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik weet ook niet wat bugelen is ;)

Het was indd heerlijk weer vandaag he Timon? Wij hebben er ook van genoten!

11. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een superweer, lekker genoten van de zon (windje vond ik wat minder) en de geiten op de kinderboerderij! Dus Timon, we hadden hetzelfde program haha

En hier toch ongesteld geworden hoor. Misschien vond mijn zoon gewoon ook wel dat ik af moet vallen :D Dinsdag naar de internist, ben erg benieuwd.

Ik voeg me trouwens bij de mensen die niet weten wat bugelen is....echt geen idee.

Wijnproeverij gisteren was erg leuk en lekker, maar met de doorgebroken menstruatie voelde ik me vandaag niet helemaal top :( Na een ibu gaat het nu wel wat beter. En net lekker gegeten: kaasfondue. Ook ons tweejarig hummeltje genoot er van!

12. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Grappig dat jullie hetzelfde idee hadden. Wat hebben jullie nog meer op de kinderboerderij?

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Bugelen is volgens mij iets met een bal door poortjes slaan. Net zoiets als cricket maar dan met grotere ballen en poortjes. Of was het nou zoiets als bowlen......ik weet het niet meer. Het is iig geval een spelletje.

Hier is de rugpijn wat minder, ik heb zelfs vandaag met wat kunst en vliegwerk de ramen gezeemd en de was gestreken.
    Morgen wordt mijn lief geopereerd. Ze halen een schroef uit zijn been zodat het bot wat dichter opelkaar komt te zitten. Gelukkig maar een dagopname dus hij is 's avonds weer thuis.
    Ik laat morgen wel wat van me horen X

14. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Bibi veel sterkte voor jouw lief morgen. Ennuh pas jij wel een beetje op met je rug ..... zeker nu je lief vanaf morgen wellicht ook wat minder mobiel is.

15. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Wij hadden jullie even een weekendje in de steek gelaten. Er zijn wat eitjes voorbij geplopt en een aantal van jullie zitten weer op het wachtbankje.

Volop aan het lijnen met zijn allen en ja een goede bezigheid zolang we niet zwanger zijn toch. H&F zet hem op vooral jij!!

Kirrebir: maakt niks uit dat je het zo niet begrepen had. We kunnen wel wat hebben ondertussen.

Hier niet zoveel te melden alleen dat we een heerlijk weekend gehad hebben. Wij showen met honden en hebben veel kennissen in dat wereldje. Die hadden we nog niet gezien na het overlijden van Jurre dus zag er wel tegenop om gisteren naar de show te gaan. Het was super! en niet alleen omdat de hondjes het goed gedaan hadden maar met een paar speciale mensen toch jurre kunnen delen. Tranen vloeiden hier rijkelijk maar sinds drie dagen heb ik me eindelijk weer eens opgemaakt met alleen mascara en die bleef prachtig zitten.

Zo nu ga ik eerst twee honden laten rennen in het bos en dan met de step de derde uitlaten. Zal wel gesloopt zijn vanmiddag. Maar ik wil weer in shape komen!

16. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Het is een speeltuintje met een gebouwtje waar je in zomer ook lekker ijsjes en drinken kunt kopen. Daarachter is dan de boerderij met konijnen, muizen, cavia's en zwijnen, die zijn in principe binnen maar hebben ook een doorgang naar buiten. Dan verderop de schapen, geiten en verschillende vogels/pluimvee. Dan is er ook nog een heel klein paardje en een ezeltje. Ik vind het zelf heel leuk en kindlief gelukkig ook :)

Gelukkig is je rugpijn minder Bibi, fijn voor jou en je zal misschien wel voor je lief moeten zorgen nu. Ik wens jullie veel sterkte, hoop op een goede operatie.

Bramtim, ik vind het fijn om te lezen dat je je leven zo goed weer oppakt. Ik snap dat dat niet makkelijk is, maar wat doe je dit knap meid! Gelukkig zijn de reacties in jullie omgeving blijkbaar goed en wordt er met medeleven op jullie verdriet gereageerd. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal, maar helaas lees ik hier op het forum ook nog wel 's anders. Wat voor honden hebben jullie? Ik ben gek op honden!! Mijn man is meer van de katten en omdat we alletwee (in principe) 4 dagen werken, vind ik dat we te veel weg zijn om een hond te kunnen verzorgen. Jammer, want zou dat erg leuk vinden.

Lies, jij weer op de wachtbank meis. Ik vind dat het tijd wordt voor roze, dus laten we afspreken dat jij deze keer de gelukkige bent, ok?

Lieve I S, vandaag is de dag he meis! Ik wens je heel veel sterkte, heel veel hoop en nieuwe kansen en een fris begin van een mooie toekomst. Ik hoop het zo! Laat je wat horen? Ik denk aan je!

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Oh I S succes vandaag. Ik hoop dat je ons vandaag nog kunt verblijden met een lang verhaal met alleen maar positiviteit.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik vind dat iedereen wel op roze mogen deze maand L78. Maar ik doe mijn best ;)

19. Merel12

Merel12 Lid

Jan 19, 2010
    68
    0
    0
    Ik denk dat ik het verkeerd heb geschreven: het is beugelen.
    Je hebt dan een bal en een plank. Met die plank moet je de bal door een beugel duwen en dat levert dan 2 punten op. Het klinkt nu heel saai, maar het was echt leuk om te doen. :D

BB, fijn om te horen dat de rugpijn wat minder is en succes vandaag voor je lief met de operatie.

Lies, ik sluit me helemaal bij jou aan, binnenkort iedereen op roze! ;)

Hier, eigenlijk niks te melden verder. Vandaag lekker vrij, heb uitgeslapen tot 10:00 uur.
    Nu nog even bedenken wat ik de rest van de dag ga doen. :(

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Ja echt wel iedereen op roze maand. Ik ben nog niet zolang meekletser bij jullie maar is er al iemand roze?

Ben benieuwd wanneer mijn ongi komt en dan gaan we op zoek naar ons eerste ei. Spannend weer.

Merel gewoon lekker genieten vandaag. Een dag niks doen kan oh zo lekker zijn. Als je je echt verveeld, kom je maar lekker koffie drinken :)

BB Succes vandaag

Share This Page