2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Iedereen op roze is een nog beter plan!

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx allemaal, ik heb mijn Lief net bij het ZH afgeleverd.
    Hij belt als hij uit de narcose is.

Beg is op roze (das de enige hier dacht ik) maar ze is erg moe en misselijk dus ze schrijft niet meer zo veel.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Succes met (en voor) je lief BB!

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx meis. Het is maar een relatief kleine ingreep maar ik heb het niet op operaties. (terwijl ik er nu al genoeg met mijn lief heb meegemaakt;)) Hij vindt het allemaal niet zo erg gelukkig.
    Maar ik ben blij als hij vanavond weer veilig thuis is:)

5. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    :D thnx, ik hoop ook dat ik snel (en gezond) op de -20 kilo zit! :D

6. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Lijkt me een goed idee ;)

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    I S hoe is het gegaan meid? Ik ben zo benieuwd en hoop zo op een strohalm voor je!

8. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland

Geen strohalm .... nog geen sprietje!

Onze afspraak van vanochtend, dat was dus de enige afspraak!
    Wij probeerden ons al voor te houden dat de kans erg groot zou zijn dat dit ZH ook niets voor ons zou kunnen doen, maar de hoop was er natuurlijk enorm. Maar dan krijg je te horen dat er niets voor ons gedaan kan worden, nou dat is wel ff een enorm klap in je gezicht.
    De arts zei tevens 'Je wilt niet zwanger worden, jullie willen een kindje hebben.' en hij zei ook 'Ik denk dat jullie maar moeten accepteren dat jullie geen kindje zullen krijgen.' (gebaseerd op de 5 MK en mijn leeftijd). Zo dat ook nog ff er achteraan ..... nou dat was behoorlijk slikken. We zijn er best wel erg verdrietig over.
    Mijn vriend was ook boos dat ze toch een afspraak hadden ingepland voor ons, omdat de arts al vrijwel in het begin van het gesprek zei dat hij niets voor ons kon doen (en hij had zeker ons dossier niet doorgespit). Terwijl toen ik de afspraak heb gemaakt, ik uiteraard mijn leeftijd heb gemeld en de voorgeschiedenis van de 5 MK en toen heeft de dame aan de telefoon notabene aan de arts waar we vanochtend zijn geweest, gevraagd of ze ons bij hem op het spreekuur moest zetten en toen zei die kwibus (sorry) dus 'JA'.

De arts zei overigens ook 'Dat ze geen IVF hebben gedaan in het andere ZH???' Als we toendertijd daar waren geweest hadden ze bij ons IVF gedaan. Is ook wel ff een bittere pil om dat achteraf te horen. Ga je toch denken dat het dan misschien wel was gelukt.

Nou we hebben dus twee maanden in spanning gezeten en gehoopt dat dit ZH wat voor ons zou kunnen betekenen en in nog geen 10 minuten was die hoop zo van tafel geveegd.
    En met de info die de arts ons gaf weten we nu dat, mocht ik al zwanger raken (spontaan dan dus), dan gaat die ZS hoogstwaarschijnlijk ook niet goed.

Mijn vriend en ik zitten er ff doorheen!

Sorry dat ik ff niet reageer op jullie verhalen.

9. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    @ IS : wat kl*ten om dat te horen te krijgen zegh!
    Niet gek dat je ff niet reageert op de verhalen van een ander.
    Sterkte en een knuffel vanaf hier!!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

I S...ook hier een hele dikke knuffel voor je. Kan me jullie teleurstelling zo goed voorstellen!

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    I S, je bent altijd zo betrokken bij anderen, denk dat niemand het hier erg vindt dat je even niet reageert op de andere verhalen. Ik kan het me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit, je had toch onbewust veel hiervan verwacht en nu slaat iemand keihard de deur dicht. Ik kan je alleen maar adviseren om dit te laten bezinken en zelf de deur nog niet dicht te doen. Neem je tijd om alles op een rijtje te zetten, misschien zijn er toch nog wel andere opties die jullie zouden willen? Van mij ook een heel dikke knuffel

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Even een egootje wat betreft mijzelf..
    Ik heb vandaag al de hele dag steekjes heb in de baarmoeder. midden achter het schaambeen.
    Sta ik vanmiddag in de AH, heb ik in eens menstruatieachtige pijn en voel ik ook iets gaan lopen!:$
    Nu is de AH niet de meest uitgelezen plek om de broek te laten zakken om te kijken wat er nu eigenlijk loopt. Ik heel voorzichtig gevoeld (aan de buitenkant hoor, geen paniek)...nat....Ieuw!
    Thuis meteen naar de wc.
    Best flink wat bruin cq oud bloed verlies. Heel raar :(
    Ik hou het op een ovulatiebloeding. Maar dat heb ik nog nooit gehad!Iemand hiermee bekend?

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    hmmm nee sorry, geen ervaring met midcyclische bloedingen.

14. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ I S: wat verschrikkelijk voor jullie! En idd super k*t dat jullie 2 maanden hiernaartoe hebben geleefd terwijl ze eigenlijk al van te voren wisten wat ze als antwoord zouden geven...
    Ik hoop zo heel erg dat er toch ergens voor jullie nog een sprankje hoop is!
    Sterkte en een virtuele knuffel (en wat positieve energie erbij gestrooid)!

15. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liesben: ik ook helaas hier geen ervaring mee. Maar wel vervelend zeg! Da's ff een rare gewaarwording zo midden in de AH!

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Jeetje.... ik heb even alle quotes onder elkaar gezet. Dat is niet mis zeg en een hele pak die je moet doorkluiven om te gaan verwerken.
    En dan vraag ik me af... ben ik dan zo naief geweest om te denken dat er hoop voor je was? Ben ik eigenlijk klakkeloos vanuit gegaan dat ze jullie wel konden helpen en een strohalm geven.

Moet het even laten bezinken. Laat staan jullie.

Hele dikke knuffel

17. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @BB10: hoe gaat het met je vriend?

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hallo dames...rustig hier. Iedereen is of aan het werk of geniet van het mooie weer?

I S, hoe is het met jullie? Al wat bijgekomen van die rottige afspraak? Sterkte meis.

Ik heb hier alleen nog wat heel licht bruinverlies. Ik denk maar zo: baarmoeder is vast aan het opruimen voor de baby die over een paar dagen "aankomt" ;)

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Pffft net de hele badkamer gepoetst (en dan ook echt alles)
    Flink weggegooid en nu heb ik weer een hele frisse badkamer.
    Ik vind het een pokke karwei maar als het af is is het wel weer fijn.

Vriendlief is sinds gisteravond weer thuis. De schroef die ze eruit gehaald hebben kregen we mee naar huis, jeetje wat een knoepert. Hij heeft nog wel veel pijn, veel steken in zijn been. Maar dat is waarschijnlijk wel logisch als het bot moet zakken.
    Ik hoop dat het er over twee weken op de foto's beter uitziet.

Ik heb verder weinig nieuws ben veel moe maar ach.
    Had wel gedroomd dat mijn lief in de speelgoed winkel babyspeelgoed aan het kopen was. Hoop dat dat uitkomt!

Hoe is het voor de rest met iedereen?

Ik kom IS ff onder haar steen een kopje thee brengen met een groot stuk chocola, en een dikke knuf!

Lies hoe is het nu met je bruin??

Kirrebir, vervelend dat wachten hè.

L78, ik zie je weer wat vaker, fijn!

Bramtim en Merel, hoe is het met jullie?

En ik vergeet er een helehoop, sorry!

Ik ga nog even mijn troep opruimen en dan wat te eten maken voor mijn mannetje en zijn pa die op visite is.

20. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff verschrikkelijk! En je humeur wordt er ook niet beter van ondervind ik momenteel...
    8)

Fijn dat je mannetje heelhuids thuis is. Ik hoop dat de pijn snel minder wordt!

Hier idd de hele dag flink gewerkt. Naast de normale werkzaamheden net ook nog 2 uur flink creatief moeten knippen en plakken.:p
    Ons kantoor wordt binnenkort verbouwd en alle medewerkers hebben in teams creatieve sessies achter de rug met brainstormen en een moodboard maken, zodat alle input van ons naar de architect kan.
    Heb nu plakvingers van de lijm :D

Gauw afsluiten en lekker bij een vriendinnetje eten.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina