Jaa er lag al een berg klaar als het goed is want we hebben 3,2 en 1 dag van te voren geklust. Rond 18.00 tot 20.00 heb ik mijn ei voelen springen en 's avonds hebben we nog een keer geklust dussssssss daar zou het niet aan mogen liggen Ik hoop dat de zwemmers het ei al gevonden hebben. En dan de rest nog.... Ik plant mijn dikke kont op het wachtbankje en kom daar voorlopig niet meer vanaf .
Lieverd, jouw hormonen gaan nu al met je aan de loop (want tellen kan je al niet meer ). Ik val dan wel onder het oktober 10 mama topic hoor. Hihi.
We waren inderdaad een beetje weggezakt Handig hoor BB, zo'n ei dat meedenkt Hoe voel jij je BEG? Kan je het al een beetje bevatten? Of overheerst het ongeloof nog? Ik ben inmiddels in de laatste dagen van de wachtperiode aangebroken, verwacht mijn NOD rond maandag. Ik voel van alles, maar doe net of ik gek ben. Want ik voel elke maand wel wat, maar word ook elke maand braaf ongesteld..
Nog 5 daagjes voor jou! Ik heb het al een paar keer hardop gezegd, en ik geloof het ook wel. Maar ook nog niet. Voel me niet anders dan anders, op die klachten na dan hahah.
Hey meiden, Nou hier stijgt de spanning, morgen idd de uitslag. Ik heb maar een heel vragenlijstje gemaakt waar ik ook nog antwoorden op wil hebben dus ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen. @BB spannende dag meid ga voor je duimen wat zal het toch mooi zijn @Liesben 5 dagen pfffffff ook super spannend ga je denk je direct maandag testen als er geen ongi komt of????? @ BEG nog twee weekjes wachten en dan heb je als het goed is de echte bevestiging, kan me voorstellen dat het nu nog onwerkelijk is. Meiden fijne avond en zal jullie laten horen wat er morgen is uitgekomen.
@ Roxy: dat weet ik nog niet. Eerst maar eens kijken hoe ik me voel tegen die tijd Goed dat je evt vragen hebt opgeschreven, zo kan je ze niet vergeten. Mits je je vragenlijstje niet vergeet natuurlijk
hi ladies, ik lees ook nog altijd mee hoor! Had even nog niet zo veel nieuws te vertellen....afgelopen maandag weer in zkh geweest, laatste afspraak bij gyn voordat we naar anders zkh voor second opinion gaan. Was een goed gesprek, nog even alles doorgelopen en uiteindelijk mijn medisch dossier meegekregen. Het secretariaat had slechts vier pagina's gekopieerd....daar gingen we niet mee akkoord en toen kregen we mijn dossier mee en hebben we zelf geeltjes zitten plakken op wat we wilden hebben (= zo'n beetje alles dus). Ben in ieder geval blij dat ik dit nu heb. Over twee weken kunnen we terecht in het andere zkh, ben benieuwd. Ongesteldheid bijna weg, dus nieuwe ronde gaat echt weer beginnen voor ons en dan kom ik naast je zitten BB Roxy, waar kan ik jouw verhaal vinden of wil je het nog een keer vertellen? Fijne dag meiden!
L78 ik heb ook onze dossiers opgevraagd. Ik hoop wel dat ik meer dan 4 pagina's krijg .... als het goed is krijg ik het deze week. Ik heb gezien dat je in 2009 3 MKen hebt gehad ... heel verdrietig. Ben je spontaan zwanger geworden of middels IUI of iets anders? En, als ik vragen mag, waarom gaan jullie naar een ander ZH?
Wat fijn dat jullie uiteindelijk toch alle papieren hebben meegekregen L78! Succes bij de second opinion.
Tuurlijk mag je dat vragen! Ik ben alle vijf de keren (vier mk en 1 gezonde knul) spontaan zwanger geraakt, vier keer redelijk snel (in de vierde ronde) en 1x duurde het wat langer, maar zat toen ook niet lekker in mijn vel/overbelasting. We gaan naar een ander zkh omdat ik vier miskramen op pech gooien lastig vind. Daarbij schijnt dat andere zkh iets vooruitstrevender te zijn en meer ervaring op dit gebied te hebben. Ik heb uit mijn directe omgeving positieve ervaringen gehoord en deze werden hier op het forum ook bevestigd. Vandaar! En het geeft ons misschien wat rust als de onderzoeksresultaten bevestigd worden. En als ze toch iets vinden, zou ik ook alleen maar blij zijn dat we voor een second opinion zijn gegaan. I.S., jullie gingen het nog een half jaar proberen toch en daarna evt aan IUI?
Thnx Liesbeth, geeft inderdaad een goed gevoel om zelf 'de regie weer een beetje te hebben' (haha op een terrein waar je juist helemaal geen invloed op hebt).
Ja 4x pech, dan denk ik ook, dan zou er toch iets moeten zijn. Hopelijk kunnen ze jullie in het andere ZH verder helpen. En net als je zegt, stel dat ook zij niets anders vinden, dan heb je wel geruststelling dat er niets over het hoofd is gezien. Nee, wij hebben al een heel traject van IUI, MKen, MA's achter de rug en het ZH heeft gezegd dat we medisch zijn uitbehandeld. Ons verhaal staat op pag. 2 van deze Topic. In augustus 2009 laatste IUI gehad, helaas zonder resultaat. Toen in 1e instantie gedacht, nu stoppen we dus (ben al 43 nl.). Daarna besloten om toch nog even te kijken wat er spontaan gebeurd. Maar het blijft zo in mijn hoofd spoken waarom de zwangerschappen niet goed gingen en waarom ik nu niet meer zwanger word en of ze wel alles goed hebben gedaan in het ZH. Dus besloten om dossiers op te vragen en toch nog naar een ander ZH te gaan. We hebben 8 maart daar een afspraak. Ik ben al blij dat ze, ondanks mijn leeftijd, toch een afspraak hebben willen maken. Vind het al fijn dat iemand anders nu even naar onze dossiers gaat kijken en wie weet volgt er nog meer, alhoewel ik daar niet van uit moet gaan.
sorry, dan haal ik idd jullie twee door elkaar, zal het nu onthouden hoor I.S., ik heb net je verhaal gelezen. Wat ontzettend moeilijk meis! Ik kreeg echt tranen in mijn ogen, vooral bij het stukje over je vader. Dat lijkt me heel lastig. Voor mezelf heb ik nog wel het vertrouwen dat het ooit een keertje goed gaat en dat is tenslotte al een keer gebeurd, maar bij jou begint denk ik de hoop op een kindje toch minder te worden. Ook al staat in je handtekening dat je de hoop nooit mag verliezen, dat is makkelijker gezegd dan gedaan toch? Je hoort toch altijd dat als er eenmaal hartactiviteit is, dat de kans dat het alsnog mis gaat, heel klein wordt? Wat raar dat dit bij jullie dan een aantal keer is gebeurd. Hebben ze de vruchtjes zelf ook onderzocht? Ik vind het heel knap dat je zo sterk bent en nog zo met andere meiden mee kunt leven. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, wie weet?! Ik hoop dat ze in een ander zkh misschien toch nog wat meer willen proberen. Nog wel lang wachten he tot maart? @ hier: ga ff lkr op de bank liggen. Zoonlief in bed en ik met dekentje op de bank...mmmmm....tot later!