@Liesben: Balen zegh! Hopelijk is het volgende ronde wel raak! @Dina: Welkom! @Ladouce: veel suc6 morgen! @Iedereen die naar bed gaat of al ligt : WELTERUSTEN, ik ga ook over 10 minuutjes. Hier : Niet veel te melden. Ik heb rond dat ik die positieve ovulatietest had ongie achtige buikpijn gehad, maar is gelukkig weer weg, heb het alleen nog met vlagen. verder : Het etentje gisteren was lekker rustig, mijn schoonzusje was er niet, en kon heerlijk ff rustig van mijn kleine nichtje van 3 genieten zonder storingsfactoren in de buurt Komende week een drukke week tegemoet veel werken en op mijn enigste vrije dag (dinsdag) een feestje van mijn werk. die de hele dag duurt van 11 tot 21 uur wordt gezellig!!! Morgen lekker een kort dagje tot 13. daarna hopelijk genieten van het lekkere weer!
Ik heb ook een lekker kort dagje, hoop net als jij Hope van mooi weer te mogen genieten! Ladouce, succes meid! Ik neem aan dat je vanochtend al die kant op gaat? Vanmiddag zou ik wel mee kunnen? Laat maar weten.....
En ik ben ordinair ziek vandaag. Vanmorgen stond ik op en voelde me zo ellendig dat ik er weer ingekropen ben. Zo.
L78, ben al weer terug! Maar bedankt voor het aanbod. Het viel wel mee. Moest alleen idioot vroeg op, stond om 05.00 u naast m'n bed en zat om 05.30 in de tuut. Alles was in orde, geen gekke dingen te zien. Dus we gaan weer beginnen. Vanavond de 1e spuit er weer in, de decapeptyl en dan vanaf morgen de Menopur erbij. Ben benieuwd heb de eerste 2 keer Puregon gebruikt en ga op eigen verzoek nu wat anders proberen. (=Menopur) Gyn vond het geen probleem. Planning zoals het er nu uit ziet is volgende week woensdag terug voor follikelmeting en dan Goede Vrijdag de punctie en 1e Paasdag de terugplaatsing. Mooier kan toch niet.
@ L78 : lekker he zo'n vooruitzicht! @ BB10 : suc6 bij de HA @ Liesben : beterschap! Hoe voel je je nu? iets beter alweer? @Ladouce: Wat goed zegh!! Ik zal voor je duimen! Ik heb geen ervaring met jezelf te moeten spuiten maar lijkt me geen pretje. of valt het wel mee?
Dan kun je nu ook nog lekker van het zonnetje gaan genieten Ladouce! Klinkt goed, kan bijna niet mooier zo met Pasen. Ik vind Pasen qua symboliek toch al erg mooi. Mijn duimen draaien hier volop mee!
Ik leef nog wel hoor meiden. Maar voel me zwaar kut. Excuse my language... Mijn hoofd zit vol, mijn neus loopt een marathon en daarbij heb ik vreselijke menstruatiepijn/kramp. Nou ja, the only way is up denk ik dan maar. Lang leven feminax
Bibi hier is de strijk klaar hoor!! Op zich heb ik geen hekel aan strijken, maar ik liep nu wel achter. En ik ben altijd errug precies met opvouwen, alles even breed . dus ja soms moet het dan wel opnieuw . Gelukkig hangt alles van mijn vriend op kledinghangers, dat scheelt enorm veel opvouwen. En alles op kleur de kasten in (je moet wat hebben ) Hoe gaat het nu met je Bibi? Is de hoofdpijn weg? En hoe was het bij de HA?? H&F toch wel lekker dus dat je schoonzusje er niet was. Zij is toch zwanger? . is zij hier dan ook niet te vinden op het forum of weet je dat niet? Veel plezier morgen op het bedrijfsfeestje. Euhh L78 jij ging toch deze week weer volledig aan de slag. Liesben balen dat je je zo ziek bent, kan er ook nog wel bij .. wel goed dat je je hebt ziekgemeld. Veel beterschap en sterkte. X Ladouce heb al eerder gereageerd, maar hier ook nog maar ff. Fijn dat poging 3 nu van start is gegaan. Idd wel apart en bijzonder hè met Pasen de terugplaatsing. Zoals ik al zei heb ik één van de IUI's eens met Pasen gehad. Ik hoop zo dat deze poging DE poging is . ga iig heel hard voor jullie duimen.
Gooi het er maar lekker uit hoor Liesben. Dat mag wel eens een keer, vind je niet! Vind het allemaal erg sneu voor je. Beterschap!
I S , nog nt volledig. Deze week 24 uur, morgen ook halve dag en wo en do hele dagen. Lig nu ook al in mijn bedje, heb mega hoofdpijn ontwikkeld
O L78 ik ging ervan uit dat jij 3 x 8 werkte, maar dat klopt dus niet. Zal best pittig worden wo en do. Alvast veel succes en sterkte. En balen dat je zo ontzettend koppijn hebt .... doe maar lekker rustig aan! Beterschap.
whaha nee, heb booschappen gedaan met mijn mannetje, en toen we terugkwamen was het zonnetje nergens meer te bekennen
Meiden het is maandagavond dus Grey's Anatomy. Onderuit op de bank in mijn huispak . Truste voor straks en voor alle meiden die zich niet lekker voelen beterschap en sterkte, hoop dat jullie snel opknappen.
Klopt jah ze is zwanger. Of ze op het forum is weet ik niet (iig ik hoop van niet) maar ik denk het niet, ze heeft thuis geen i-net. Thnx zal wel lukken denk ik Heb veel leuke collega's dus denk dat het een gezellige dag wordt!
THNX KNUFF goed dat je het zegt kan ik de dvd recorder aanzetten!! Ik kijk altijd naar America's next top model namelijk.
Ja bedacht me dat ineens .... en stel dat ze hier wel had gezeten .... 1 + 1 = 2, die link is zo gelegd denk ik. Maar als ze thuis geen internet heeft zal het idd wel niet. Veel plezier morgen.