Ik heb vandaag als alles goed is mijn ei! We hebben gisteren ons best gedaan, maar het is bij mij daar benenden nog niet voldoende genezen om vannavond nog een poging te wagen. Als het niet voldoende is dan gaan we gewoon op voor de volgende ronde Ik heb al een wolk van een dochter dus ik ben eigenlijk al heel gelukkig! Maar er zijn meiden van minder zwanger geworden dus er is zeker wel hoop
@ Roxy Heb je nog gebeld met het ZH? @ L78 Ik gebruik sinds afgelopen december ovu-testen. Vorige maand die van KV, maar die schijnen niet zo goed te zijn. Heb nu de dipsticks van Sensitest (wat een ielige dingen zeg). Mijn eisprong is wel later dan ik dacht. Heb een cyclus van 28 dagen, dus ging ervan uit dat mijn ei dan op dag 13/14 is, maar het is dus later. @ Sloppyslayer Nou hopelijk hebben de zaadjes goed hun best gedaan! @ Liesben Balen dat je temperatuur aan het dalen is. Temperatuur jij al lang? @ BEG Hoe gaat het met je? Voel je je zwanger?
@I S, voel wel vanalles, misselijk, krampen, grote boobies, maar ben best nog onzeker. Zie testen van andere meiden, die zo veel duidelijker zijn!
BEG het is toch een duidelijk streep! Zag dat je gisteren nog een CB test hebt gedaan. Ik denk als je nu een niet digitale test zou doen, dat de streep wel donkerder is. Sowieso is het bij iedereen anders, de een maakt meer en sneller HCG aan dan de ander. Eigenlijk zou je niet zo veel moeten vergelijken, maar ik zou dat zelf ook doen Ik begrijp je onzekerheid hartstikke goed hoor .... het is ook allemaal zo ontzettend spannend. Het is natuurlijk wel onwijs mooi dat je spontaan zwanger bent geworden. Ik denk dat het idee dat je zou gaan spuiten al heeft geholpen
I S: Ik temperatuur af en aan. Ik werk onregelmatig, dus dat is sowieso lastig, maar ik kan er altijd wel wat aan af lezen. Het geeft duidelijkheid, maar ook onrust. Zoals eigenlijk alles wat met zwanger worden te maken heeft..... Ik denk dat ik volgende maand aan de ovulatietesten ga.
Ja, wat je zegt! Het lastige aan temperaturen vind ik dat je pas achteraf weet wanneer je eisprong was. Deze maand wel mee begonnen. Gewoon ff nieuwsgierig (in het verleden zag ik er niet veel aan). Met de ovulatietesten weet je het vooraf. Ik weet daardoor ook dat mijn eisprong later is dan ik dacht (althans als die dingen echt goed werken). Welke ovu-testen ga jij denk je gebruiken?
Ik twijfel tussen de (goedkope) sensitest, en de (dure) digitale van clearblue. Ik heb over beide wel goede verhalen gehoord.
Bedoel je de dipstick van Sensitest ..... die zijn echt heel klein. Maakt op zich niets uit, als ie maar doet wat ie moet doen. Is nu nog niet veel op te zien bij mij, hopelijk over een paar dagen een dikke, vette streep
Uhm, geen idee. Ik geloof wel dat het de dipsticks waren ja... Wat ik wel begreep is dat je ovulatietesten van het KV niet moet gebruiken, die schijnen de hele maand positief aan te geven
Heb ze vorige maand van KV gebruikt. Bij mij werden ze wel geleidelijk donkerder en twee dagen waren ze vet positief en toen werden ze weer lichter. Dus bij mij deden ze het denk ik wel goed, maar ja door de berichten hier over de KV testen dus toch maar deze maand andere. Alleen deze moeten dus nog wel vet positief worden
Ja hopelijk heb je ze niet meer nodig, haha .... dat zal mooi zijn .... maar je temp was al aan het dalen toch, maar ja wie weet. Succes meid!
Ik gebruik die van matcare en die bevallen mij erg goed. Maar volgens mij zijn dat dezelfde als die van sensitest. En als je er bij matcare 10 bestelt krijg je er 2 zw testen bij. Voor iets van 13 euro dacht ik. Ze hebben mij nog nooit gefopt.
Ik teste met de KV 2 voor 5 een dag voor mn NOD al heel positief! Zie mijn album! Achteraf bleek ik toen nog niet eens drie wkn zwanger te zijn. Dus ik ben helemaal fan van die testen
I S: Nog niets gespot . Wel gisterenochtend cb (met plusje) test gedaan maar die was negatief. Nu geen testen meer in huis dus pas op z'n vroegst kan ik dinsdag testen. Heb dus ook nog geen afspraak voor een uitgangsecho kunnen maken in Gent. We wachten maar rustig (nou ja rustig) af. Liesben: baaaalen. Ik had echt heel veel euries op jou gezet. Ik heb de ballen verstand van temperaturen maar kan die je niet foppen? Wat ovutesten betreft, heb ook al in het 35+ topic geschreven dat ik fan ben van de cb test met de smiley. Die geeft precies aan wanneer je ovulatie is. Die van sensitest of matcare (heb ze beide gebruikt) werken met streepjes en ik werd echt knettergek van die streepjes. Is die ene nou wel dikker of niet en dat dan 3 dagen lang. Nee als je eenmaal weet wanneer je ei ongeveer komt is die cb echt goed en niet duur.