2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Euhhh bedoel je nou dat IK jou vergeet??? .... ik ben je namelijk niet vergeten hoor .... kijk maar in mijn berichtje.

2. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Wauw Liesben .... erg ontroerend jouw gedichtje .... adem stokte even .... heel mooi. Heb je 'm zelf gemaakt?

Is altijd weer ff slikken hè zo'n datum. Dikke kus voor jou!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

IS: Nee, niet zelf gemaakt. Toen ooit eens ergens gelezen, en vond het zo mooi. Simpel, maar erg treffend.

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wat een toeval maar vandaag twee jaar geleden kregen wij 's avonds te horen dat ons tweede ukje van de tweeling ook gestopt was met leven. Datum die je nooit meer vergeet he.

Weer een nieuwe blije zwangere waar ik het via via van moet horen.... zucht wat een moeilijke dag vandaag. Oh ja en mijn NOD vandaag. Heb al vier dagen krampen maar dat zegt niks. Bij Jurre heb ik tot 14 weken voortdurend ongi pijn gehad.
    Mijn hart wenst dat het raak is maar mijn verstand zegt nee.

Vanavond komen lieve vriendjes en het hele weekend is lekker volgepropt met alleen maar leuke dingen. Zal af en toe een kijkje nemen maar nu even niet de puf om te reageren. Dikke kus

5. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Voor jou ook een dikke kus Bramtim.

En jouw NOD is dus vandaag. Ga niet zeggen 'Ik hoop voor je dat het raak is.' als je er zelf nog niet uit bent. Dubbel gevoel zeg.
    Fijn weekend, geniet maar van alle leuke dingen.

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nee hoor IS, ik reageerde op BiBi.
    Wat een mooi gedicht Lies!

Heb van vriendin net gehoord dat Jesse geboren is. We gaan zo op kraamvisite. Ik heb trouwens morgen NOD en heb me ondanks de rustpauze toch weer van alles in mijn hoofd gehaald...houd jullie op de hoogte...

7. madam

madam Lid

16 nov 2009
    86
    3
    8
    Ik wil iedereen even bedanken voor jullie lieve reacties!!!!!!!
    We zijn nu al supertrots en lopen nog steeds de hele dag :D

I s : ik hoop dat je je snel wat beter voelt...

En voor diegene die zn ei zoekt, succes!

Iedereen fijne paasdagen, hoop dat ze ook zeer vruchtbaar mogen zijn...;)

knuffel en liefs

8. BB10

BB10 Niet meer actief

:):):)SORRY!:):):)

Lies mooi gedicht, dikke knuf!

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat maakt toch niet uit, meis.

Ben net op kraamvisite geweest en was zo'n lief moppie. Ik wil ook!!!

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
  11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve lieve meiden, ik heb vanochtend stiekem getest en had uiteindelijk een positieve test in handen. We zijn heel blij maar vinden het ook ongelooflijk spannend, het is immers al een aantal keren mis gegaan en wie zegt dat het nu wel goed gaat? Ik ben wel optimistisch hoor, maar wil gewoon niet te hard van stapel lopen. Dat heeft me de vorige keren helaas niets goeds gebracht. Ik ga dinsdag gyn bellen want wil heel graag dat mijn schildklier-waardes geprikt worden. Bovendien had de gyn van de eerste onderzoeken gezegd dat ik met 6 wkn een echo zou mogen....

Pff, weet ff niet zo goed wat me overkomt. Gisteren vriendinnetje bevallen (dat is die vriendin waarvan onze zoontjes praktisch even oud zijn) en overvallen door het gevoel van 'ik wil ook' en nu die positieve test. Jeetje.

Volgen jullie snel meiden? I S , zet me nog maar niet op roze...nog even slag om de arm houden.

KUS

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Lieve I S

Jij ook een heel vrolijk pasen!

liefs L78

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

WAAAAAAAAAAAAT? L78? Meid, wat een goed nieuws deze pasen!

14. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Lieve Liz, ook hier nog even een voorzichtig gefeliciteerd (ook voor Lizman). Dat is toch een heel leuk Paascadeau. Ik zei al eerder Pasen staat voor een Nieuw Begin ..... dus :).

Enne die gedachten die ga ik ook uit proberen. Als ik straks op kraamvisite ben in Italië ga ik ook heel sterk denken 'Dat wil ik ook!' .... wie weet ;)

XX

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

*Dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook, dat wil ik ook*

Helpt het al?
    Het paaseieren rapen is in ieder geval begonnen hier :D

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ja de kracht van positief denken!

17. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Nou kom op Liesben jij volgt L78 en ik volg jou dan weer, oké!

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Wij gaan onze logee terugbrengen en nog even baby snuiven :) Daarna lekker paasbrunchen met fam (en nog niets vertellen natuurlijk tenzij er expliciet om gevraagd wordt). Dikke kussen meiden!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Andersom mag ook hoor IS!

20. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Ja maar ik wil dat jij L78 dirékt volgt ..... en jouw (Paas)ei is eerder dan de mijne vandaar :D. Maar mocht het nou om de een of andere reden toch helaas niet lukken met jouw Paasei, dan doen we het andersom!

Deel Deze Pagina