2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Zoals ik al in het vorige berichtje schreef 'Kom maar halen BB!'. Maar dan heb je wel dubbel op, want vanavond ga je ook al Mac-en!

Jouw spierpijn-gevoel is er dus nog steeds .... uhmmm ben benieuwd wat het betekent .... duim in ieder geval voor je.
    Ik heb wat bedacht: jij volgt L78, dan volgt Liesben jou en dan volg ik Liesben weer.
    Sorry overige meiden, weet niet precies wanneer jullie NOD is, als die er nog ergens tussen in vallen,
    be my guest .... en volg degene voor je!! :p

2. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    haha...goede plannen IS! Volgorde maakt mij niet zo veel uit, als jullie maar allemaal volgen!

Nog geen afspraak bij gyn, ze deden in zkh weer beetje koeltjes en voelde me net een nummer. Maar ik was daarnet bij mijn vriendin met kleintje en toen kwam de verloskundige op controle. Zelfde praktijk waar ik destijds ook liep, heb even fijn met haar kunnen overleggen en een afspraak gemaakt voor echo rond 7 wkn (nog 3 wkn te gaan dus). Heb het dus ook vriendin verteld en kon even wat van de vanochtend opgebouwde spanning kwijt. Verder ook met internist gebeld en daar wordt zo na het spreekuur over mij overlegd en dan word ik teruggebeld. Och meiden, als ik toch de tijd ff in 1x drie weken vooruit zou kunnen zetten....

Sorry voor het egobericht, ga vanavond echt weer op jullie allemaal reageren, beloofd! Nu ff in het zonnetje op de bank. Knuffels

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Mmm tja misschien is Mac en zoet wel teveel van het goede. Nou dan geef het maar aan iemand anders;)
    Ik vind het een goed plan! Ik ga gewoon L78 volgen, Lies follow me, en IS sluit de rij! (en natuurlijk alle andere meiden ook)

Als we er eens voor zouden kunnen tekenen hè!

4. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Hoezo 'Sorry voor het egoberichtje' ... je mag toch ff je hart luchten, ei kwijt, van je afschrijven, noem maar op!

En jammer dat het ZH zo 'onwijs meelevend reageert' ... NOT. Wel fijn dat je de verloskundige hebt gesproken en nu een afspraak hebt.

Heb je nadat je gestart bent met de Thyrax nog geen bloedonderzoek gehad? Ik ben toch laatst begonnen met een kwart medicijn erbij? .... nou dat heeft geen zode aan de dijk gezet. Ik heb vorige week op eigen initiatief weer een kwart erbij gedaan. Vanochtend gebeld voor een nieuw formulier om bloed te laten prikken. Hoop dat deze dosering wel goed is.

En wat je zegt over de tijd vooruit zetten. O je wilt niet weten hoe vaak ik dat al heb gewenst. Nu wil ik heel graag dat het eind 2010/begin 2011 is. Sorry dan is het weer winter die we net hebben gehad, maar ik sla graag een zomertje over, om te weten hoe het er dan allemaal voorstaat. En jij zou dan net bevallen zijn ;)

Geniet maar ff lekker van de zon L78, ik denk dat ik ook ff de tuin in ga. Vandaag nog niets, maar dan ook niets gedaan. Ben niet vooruit te branden.

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Heb net ook ff in het zonnetje gezeten, stoel achteruit geklapt en ik werd na een kwartier wakker van mijn eigen gesnurk:$
    Heb er een half uurtje in gezeten en ik heb een paar rode wangen!
    Hopelijk blijft er een bruin kleurtje op mijn snoet hangen.
    Ik ga me klaar maken voor vanavond, moet over 45 min de rest ophalen. Jeuhh. Als ik vanavond nog puf heb kom ik vertellen hoe het was.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met bramtim is?

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Tja hoe gaat het met mij? Nog een klein beetje wazig qua ongi maar volgens mij komt er enigszins duidelijkheid aan ;)

Vorige week 5 dagen enorme krampen gehad ... maar geen bloed. Ik was toch bang voor Asherman omdat ik dan wel alle tekenen had van ongi maar geen bloed.
    Mijn cyclus is niet helemaal bekend en afgelopen zaterdag zou dan dag 26 zijn....... en alle krampen stopten en alleen 1 keer een ieniemienie beetje bruin bij afvegen? (echt een 10 cent muntje zo weinig. Oops........ dit was ook zondag nog, maandag en vandaag. Het zal toch niet waar zijn? Vanmiddag kwam er wat meer uit en had wat krampen maar het zet niet echt goed door. Heeeel wazig dus. En bij beide zwangerschappen heb ik oud bloed verloren en bij Jurre zelfs tot week 14 in alle kleuren van de regenboog en met krampen, zwarte stolsels en sloten helder bloed. Ow en ik heb nooit een zwangerschapskwaaltje gehad de eerste 12 weken.

Bij mijn ongi die na de Asherman heel onregelmatig was (tusen 23 en 29) heb ik altijd dat er gewoon flink bloed gaat lopen en heb geen ongipijntje.
    We wachten hier rustig af en het voelt alsof het niet raak is en daar ga ik dan ook maar van uit.

Had het ondanks dat het super schrikken is, wel heel leuk gevonden. Ik ben er voor mezelf uit dat ik het aan zal durven. Laat alleen mijn gevoel spreken. Maar voor zo'n groot offer moet je er echt met zijn tweetjes achter staan en bramtimman heeft een enorme mega dip na alles nu. Nog een maand en dan mogen we naar nijmegen en dan zien we daarna wel verder.

Vandaag is wel een heel bijzondere dag want tijdens mijn opname in het ziekenhuis ben ik in contact gekomen met een meisje van ZP dat de kamer naast mij lag met een dreigende vroeggeboorte. We hebben elkaar 5 minuutjes gezien maar veel lief en leed gedeeld de afgelopen weken. Vandaag is ze met 38 weken bevallen van haar gezonde voldragen dochter. Ben zo blij voor haar en zo trots. Ze heeft hele zware weken achter de rug en hoop dat ze dat een plekje kan gaan geven.

8. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    #1428 I S, Apr 6, 2010
    Last edited: Apr 6, 2010
    Je klinkt nuchter Bramtim, maar je wordt vast heen en weer geslingerd met je gedachtes. Ben wel erg benieuwd welke kant het op gaat bij jou. Je hebt nog niet de behoefte om te testen?

Wat fijn dat jouw ZP-ZH-buurvrouw is bevallen van een gezonde dochter en wat mooi hoe jij daarop reageert. Moet toch ook niet makkelijk zijn.

Knuffel voor jou en voor Bramtimman!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh bramtim. Stiekum is het toch spannend lees ik tussen de regels door.
    Goed om te lezen dat je in ieder geval weet dat je het aan durft!

10. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Nou lieve meiden, het is niet gisteravond geworden, maar vanochtend dat ik op jullie allemaal ga reageren. Met het risico dat mijn kleine man wakker wordt, maar dan doe ik het wel in tweeen :)

I S, ik snap dat ik hier mijn verhaal kwijt mag, maar het ging in mijn laatste berichtjes echt alleen nog maar over mijzelf. Vandaar de 'ego', maar ik vind het fijn om te weten dat jij/jullie je daar blijkbaar niet aan storen :) Hoe is het met je? Ik hoop dat Italie mee valt...had het gisteren met een kinderloze vriendin nog over de impact van de nieuwe baby in onze vriendenkring. Ik was heel erg jaloers toen mijn vriendin nog zwanger was, kon haar bijna niet zien zonder te denken 'waarom zij wel en ik niet'. En daar vervloekte ik mezelf natuurlijk weer om. Maar nu die kleine er is, is er alleen maar heel veel liefde voor dat ukkie. Natuurlijk wil ik ook nog steeds maar ik wil mijn eigen kindje, niet dat van haar. Snap je? De jaloezie is weg....het enige is dat mijn wens alleen maar groter wordt. Ik hoop dat het voor jou ook meevalt. Ik zou proberen zo veel mogelijk te bespreken, zij snappen ook wel hoe moeilijk het voor jou is/kan zijn. En gooi de sluizen maar 's open, dat kan ook voor opluchting zorgen.

Bramtim, ik vind jou zo'n sterke vrouw! Erg knap hoe je hier mee om gaat en hoe blij je weer kunt zijn voor je vriendin. Mooi. Geef Bramtim-man ook de tijd en zorg dat je wel samen vooruit gaat. Belangrijk om elkaar vast te blijven houden (zowel letterlijk als figuurlijk). Ik vroeg me af wat voor honden jullie trouwens hebben? Ik ben zelf gek op honden, maar wij vinden dat we te veel werken om een hond te kunnen hebben. Daarom hebben we twee poezen :) Mijn ouders hebben heel lang een hond gehad (omdat ik dat wilde haha) maar die is anderhalf jaar geleden overleden.

Ladouce, hoe is het met jou? Neem aan dat je weinig internet hebt...Ik leef heel erg met je mee, hoop zo dat 3x scheepsrecht is! Laat je snel wat horen?

Kirrebir, zit jij nog lekker in de zon? Zal wel genieten zijn, maar daarna/bij thuiskomst weer hard aan het werk met je man hoor!

Hope, het afvallen zal altijd op en neer gaan. Het is inderdaad wat I S zegt, trucjes bedenken zodat je niet vervalt in oude gewoonten. Goed naar jezelf kijken en naar de momenten waarop je het moeilijk hebt. Ik hoop dat je snel zakt qua gewicht, des te eerder kun je richting zkh. Of ga je dat nu toch doen? Ik meen me te herinneren dat de huisarts ook liever wilde dat je wat meer af zou vallen om teleurstelling te voorkomen? Realiseer je wel dat er wachtlijsten zijn he? Ik weet niet of je een al gemaakte afspraak als te veel druk gaat ervaren qua afvallen maar anders is dat misschien een optie?

Timon, het gaat voor jou ook echt beginnen! Hoe bevalt het om weer aan de pil te zijn? In ieder geval echt begonnen nu en een proces om naar vooruit te kijken, spannend!

Sloppy, hoe is het met jou en met Megan?

BB, je had geen puf meer gisteren denk ik, maar ben wel benieuwd hoe het was? Ook lekker gemacd?

Sammie, dank voor je felicitaties. Dit is stap 1 en nu voorzichtig naar stap 2 (pas over 3 weken.....pff) Hoe is het met jou?

Madam, wanneer heb jij je echo?

En Lies hoe is het met jou? Goed eieren gezocht he? Ik hoop zo dat het nu voor jou ook raak is, je hebt het blijkbaar geen rust gegeven he? Kan ik me ook wel voorstellen, je wilt toch elke kans benutten. Nou laat het dan maar gewoon zo zijn! Ik duim met je mee hoor!

En dan nog Merel...tijd niet gezien hier! Ik zie op het lijstje dat je volgende week NOD hebt, spannend.

Nou en dan nog even een update over mijzelf, maar ik pak eerst een bakkie :)

11. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    ik had al een beetje update gegeven geloof ik. Ik had gisteren een beetje een rotdag doordat ik het zkh had gebeld en daar niet echt gehoord werd. Toen vertelde ze ook nog (nadat ik het gevraagd had) dat mijn factor 8 weer te hoog was. Dat zou geen kwaad kunnen had de gyn de vorige keer verteld, maar ik schoot toch weer in de stress. Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat het weer mis gaat...beh!

Uiteindelijk ben ik gisteren ook teruggebeld door assistente van de internist. Ik mag 29 april op afspraak komen en moet dan 3 dgn van tevoren bloedprikken. Toen begon ik een beetje te sputteren want ik wil nu mijn waardes weten. De assistente ging weer overleggen en uiteindelijk heb ik voor elkaar dat ik 'voor mijn gemoedsrust' deze week bloed mag prikken en daar dinsdag over teruggebeld wordt en dan eind april weer. Ik heb daarna ook weer even gyn gebeld en een terugbelafspraak gemaakt voor 19 april om mijn zorgen uit te spreken, met name over de factor 8. Nou meer kan ik niet doen, slik braaf mijn vitaminen, leef gezond, drink vanaf het weekend niet meer, roken heb ik al langer geleden opgegeven, ga vrijdag weer naar de acupunctuur. Meer dan dit en proberen vertrouwen te hebben in mijn lijf en de goede afloop, kan ik niet doen. Maar het is zo moeilijk meiden. Echt waar, een positieve test is stap 1 en dat gun ik jullie ook, maar de periode die daar op volgt, is slopend, althans voor mij.

Morgen weer naar bedrijfsarts, twijfel nog even wat ik ga vertellen. Ik denk dat ik me helemaal beter laat melden, want ik voel me goed.

Mijn kleine mannetje is zo zielig, heeft een heel naar hoestje, arm kind! Ik ga zo maar 's bij 'm kijken want mijn langslaper heeft nog geen zin om op te staan :)

Meiden, fijne dag!

12. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Hier is het een echte ongi geworden maar wel een heel rare. Deze mag in de vitrinekast bij de bijzondere dingen haha.

Wij hebben Rhodesian Ridgebacks. Drie stuks, twee reuen en een teef.

Voor de rest heb ik gisteren de dame gesproken op mijn werk die zwanger is en het mij niet durfde te vertellen. Inmiddels wist de hele school het behalve ik en niemand durfde het mij te vertellen.
    Heb mijn gevoel niet onder stoelen of banken geschoven maar wel meegegeven dat ik dankzij haar voor-mij-denk-actie een paar slechtere weken achter de rug heb omdat ik niet naar school wilde gaan omdat ik niet wist of iedereen het al wist en niet net op het ik-ben-zo-blij-dat-ik-zwanger-ben-en-wil-het-jullie-zo-graag-vertellen-en-dan-kunnen-jullie-mij-feliciteren-moment binnenvallen.
    Dat zij zwanger is, doet mij niks. De wereld draait nou eenmaal verder.

Gisteren zei ik nog tegen Bramtimman: lief, weet je wat ik zou willen? dat we nu weer zwanger zouden zijn. Dan deed de rest van de wereld namelijk weer normaal tegen je en durfde weer met je te praten. Voor hen is het er dan zand erover en we hebben het er niet meer over. Het verdriet wat wij om Jurre hebben is toch alleen van ons. Ze noemen het niet voo rniets stil verdriet. Dan kunnen wij ook het onderwerp negeren en doen het samen met zijn tweetjes.
    Vanochtend met hond naar Dierenarts even een plek weg laten snijden. Niks ernstigs verder. Tijdens de operatie waar ik bij bleef, konden we even bijkletsen. Ook zij zijn vorig jaar een kindje met 20 weken verloren. Hij snapte precies wat ik bedoelde met het maar opnieuw zwanger zijn en dus weer verder kunnen.

Gekke wereld.

Het gaat wel goed hier hoor!! Vind het jammer dat het niet raak is maar ben ook wel opgelucht. Want het zou sowieso wel heeeeel snel zijn weer en zeker met de wetenschap dat ik dan tot einde van het jaar in bed moet liggen pffffffff. Even ademhalen nu en wat mij betreft......... maar bramtimman en ik doen het samen. Duurt nog even dus.

13. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @L78: wat vermoeiend he, elke keer dat knokken met de gezondheidszorg omdat je iets wil wat zij jou eigenlijk niet zomaar willen geven!!
    Het zou zo makkelijk zijn als ze in je hoofd konden kijken en ook zouden voelen hoe veel stress dit allemaal oplevert. Dan zouden ze vast wat makkelijker zijn!
    Goed dat je nu iig wel het bloedonderzoek krijgt!
    En fijn dat je je goed genoeg voelt om weer beter gemeld te worden. Let je wel nog goed op jezelf?

@Bramtim: dus toch fijn (?) dat je ongesteld bent geworden, ook al is het een bijzondere hahaha. Het is iig goed te weten dat de Asherman niet terug is.
    Iedereen zegt het al, maar ik wil het ook nog maar eens even zeggen: je klinkt echt super sterk. Fijn dat jij en je mannetje hier samen goed over kunnen praten en jullie er samen goed doorheen slaan!

@I S: wanneer ging je nou naar Italie?

@Hope: frustrerend he dat afvallen... Maar wat I S al zegt: je kan net een keer per ongeluk te veel zout gegeten hebben en vocht vasthouden waardoor je ineens zwaarder lijkt. Niet de moed opgeven!

@Timon: hoe gaat het?

en met Ladouce?

@ BB: is de rode kleur al bruin geworden?

@hier: gaat het al opschieten. Vrijdag om 3 uur (lokale tijd, 6 uur verschil) zit ik al weer in het vliegtuig terug naar NL.... :$:(
    Heb er ECHT geen zin in!! Het is echt zo snel gegaan!
    Nog even 2 dagen goed genieten van zon, zee en strand!
    Gister was het dichtbewolkt, dus zijn we maar gaan shoppen... :D Ook niet vervelend!
    Ik moet wel mezelf nog even een kleine schop onder de billen geven, want ik moet nog een opdracht voor mijn fotocursus maken... Heb wel al wat foto's geschoten, maar nog niet genoeg. En ik ben hier zo lui..... Ik heb sowieso tijdsdruk nodig, maar nu begint de onrust te komen. Dus gauw een paar foto's maken en dan mag ik weer ontspannen ;)

14. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    :D thnx! Lief van je! van jullie allemaal trouwens!! Doet me goed!!
    ik ga ook zeker de moed niet opgeven! we zijn er vandaag weer voor de volle 100% voor gegaan. niets gegeten wat niet mag, en net een stuk gewandelt van ruim 3 kwartier. en dat terwijl ik ook de hele dag (9-1730) gewerkt heb.. Ben nu best wel moe maar wel voldaan :D
    Nu lekker tijd voor mezelf op de laptop :D Heerlijk!!

15. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Wat is het rustig dames al moet ik eerlijk zeggen dat ook ik er debet aan ben natuurlijk.
    Ongi is hier weer voorbij. Vaag dit keer maar goed dat was al bekend.
    Voor de rest heb ik het werken wat meer opgepakt deze week. Wel weer een hele domme opmerking van een collega: HAdden jullie je al verheugd op de kleine?
    Was weer met stomheid geslagen! Nee tuurlijk niet, ben blij dat het er niet levend uitgekomen is want mijn god ik moet er niet aan denken.

Ow en net even gehuild, mijn roomie in zkh is vannacht bevallen van een gezonde zoon. Tot aan de geboorte was het spannend of hij zou kunnen ademen omdat hij vanaf week 15 met te weinig vruchtwater zit welke nodig was voor het ontwikkelen van de longen. Gelukkig voor hen is alles goed.... al kan ik niet ontkennen dat ik verdrietig was met het feit dat het op dit moment in de hele wereld bij iedereen goed gaat met baby's maar bij ons weer niet.

16. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    he meiden!

Het is hier idd erg rustig!
    Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer??
    Hier wel, ik wordt er gewoon vrolijk van :D

Vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest.
    Voor een CT-scan van mijn neusholte's om te kijken of er ook poliepen zaten.
    Die er gelukkig niet zaten :D:D:D Thank God!!
    Wel vreemd hoor in zo'n CT-scan liggen, moet eerlijk zeggen dat ik best wel gespannen was van tevoren.
    Als ze we wel gezeten zouden hebben zou ik geopereerd moeten worden.. maar gelukkig niet!

Verder gaat het hier weer redelijk goed.
    Gisteren avond wel ineens ongie achtige buikpijn een poos,
    maar heb er vanochtend en tot aan nu nog geen last weer van gehad.
    Dus wat het geweest is heb geen idee.. misschien begin van een eisprong. maar ik ga er niet vanuit met mijn lange cyclussen.
    Ik wil over een paar dagen (als het geld weer binnen is;)) weer ovulatietesten gaan kopen. en hopen dat ik dan niet te laat ben, en anders zien we wel.

ohjah ik heb ter afleiding voor mezelf een site gemaakt waar ik mijn ei kwijt kan als ik dat nodig heb. Als jullie hem willen bekijken,
    de site is : www.hopeandfaith82.babysite.nl

Fijne dag iedereen en geniet lekker van het zonnetje!! :D
    Ik ga dat straks wel ff doen :D

17. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    BB
    Hoe was het eigenlijk bij Jozef (en bij de hmmmac)?? :p
    Nu erg spannend voor jou ….. *duim duim duim duim*

Kirrebir
    Denk dat je niet meer op ZP gaat kijken ….. maar ik wens je een goede terugvlucht. Helaas zit het er weer op voor jou. Op dit moment is het hier (Zuid-Holland weet je wel ;)) heerlijk weer. Dus je krijgt geen klap in je gezicht als je uit het vliegtuig stapt.
    Leuk dat je een fotocursus doet …. hier op ZP is ook een Topic 'Fotowedstrijd'. Ik heb ook wel eens iets ingestuurd en stem altijd. Weet niet of je dat Topic weleens hebt gezien. Is wel leuk hoor.
    Jij moet de 16e voor de hysteroscopie …. dan zit ik in Italië en heb daar geen beschikking over internet. Ik wens je nu dus alvast veel sterkte en hopelijk een goede uitslag. X

Bramtim
    Jij hebt een bijzondere ongi achter de rug ….. en het was denk ik zeker een ongi, anders had je ons wel wat laten weten denk ik.
    Goh wat lijkt me dat toch moeilijk …. wel nu zwanger willen worden, maar toch ook misschien nog niet …. het vooruitzicht van de lange bedrust. Misschien eerst nog even de 2nd opinion over de preventieve cerclage afwachten? Moeilijk hoor meis.

H&F
    Goed zeg dat je zo lang gewandeld hebt. Is vermoeiend, maar wel lekker moe. Succes hè verder!

L78
    Een hoop afspraken … goed dat je overal achteraan zit en je niet laat afschepen. Veel sterkte en zorg goed voor jezelf!

Ladouce
    Ziie je hier niet meer ….. maar weet wel hoe het jou vergaat. Ik duim voor je dat er minstens 1 van de 4 blijft plakken.

Liesben weer dat slopende wachten ….. duim ook voor jou ….. heb nou toch vakantie, dus alle tijd van de wereld.

Merel
    Waar ben je???? Over een paar dagen volgens mij ook weer spannend bij jou.

Timon
    Nog een kleine twee weken en je begint met prikken. Alles goed verder?

Hier
    Wij gaan morgenochtend vroeg rijden naar Italië en dus morgenavond op kraamvisite bij ons neefje van bijna een maand. Heb er nog steeds een dubbel gevoel over en ben erg gespannen. We zijn uiteraard blij voor de trotste ouders, maar vinden het beiden ook erg moeilijk! Zeker omdat mijn schoonzusje ook in de MMM heeft gezeten en het bij hun toch ineens spontaan gebeurde terwijl ze bijna het definitieve besluit hadden genomen om te stoppen. Ze zei 'We hebben tenslotte een kind en zijn met zijn 3-tjes ook gelukkig' en toen plotsklap zwanger.
    Dus morgen zien we het kleine mannetje …. we vinden het natuurlijk ook erg leuk om de nieuwe spruit te zien.

Voorlopig ben ik hier dus niet …… en ik hoef niet bang te zijn dat er heel veel wordt geschreven en dat ik dus dagen nodig heb om bij te lezen. Weet niet hoe het komt dat dit Topic niet zo druk is. Het is nooit ontzettend druk geweest, maar de laatste tijd is het wel heel erg rustig. Vind ik persoonlijk erg jammer, maar goed!

Meiden ik hoop dat het hier dit heerlijke weer blijft zoals het vandaag is en ik hoop uiteraard dat het weer in Italië ook heerlijk is. Van de week was het 20 graden, dus hopen maar dat dat aanblijft daar.

Meiden arrivederci en voor iedereen die het nodig heeft sterkte en voor allemaal een knuffel.

Ciao, ciao!

18. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    :$ ..... sprakeloos!

Toen ik het las, dacht ik 'Wat zal dat moeilijk zijn voor Bramtim en Bramtim-man al die gezonde kindjes die om hun heen geboren worden', maar je schrijft het zelf ook al. Machteloos ben je, overgeleverd aan, ja aan wat eigenlijk .... de natuur!

Meis dikke knuf!

19. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Heel veel plezier in Italie!!
    Ik hoop dat het zien van de kleine spruit niet erg moeilijk voor je gaat worden :D
    Ik wordt meestal juist blij van zo'n kleintje ookal blijft het moeilijk.
    Ik zal voor je duimen dat het lekker weer blijft!

20. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    Jij bent dus neus-poliep-vrij ..... gelukkig maar. Waarom dachten ze dat je die evt. zou hebben?

Zal na mijn vakantie eens kijken. Goed van je dat je iets hebt waar jij je ei kwijt kunt.

Share This Page