Ik ben er wel meiden maar ik ben superdruk met mijn studie en alles rondom Jurre. Ik leef wel heel erg met iedereen mee maar misschien is het gewoon even rustig omdat we elkaar wel hebben leren kennen en er dan gewoon even niks te melden valt? En ik wil het topic echt niet laten sluiten!! Maar heb het gewoon druk druk druk. We zijn nu zover hier dat we het allebei wel heel graag willen maar een beetje bang zijn wat voor impact een volgende zwangerschap op onze relatie zou kunnen hebben. En we wachten natuurlijk het gesprek van 6 mei af. En ik bereid me voor op de aanstaande beebjes die geboren gaan worden in onze omgeving. SLik. Gaat goedkomen hoor!! Zag trouwens van de week dat het topic van Jurre bij de vlindertuin op slot was. Had ik net een heel mooi berichtje aan mijn kleine man, kan ik het niet schrijven. Dat doen ze ook snel zeg.
Ik ben er ook hoor! Ben alleen ff druk ah werk zo vlak na mijn vakantie... Dan ligt er toch altijd weer veel op je te wachten. Pffff wel weer wennen hoor... Maar aan de andere kant lijkt het ineens al weer zo lang geleden! @Bramtim: wat stom dat het topic gesloten is. Vind het wel raar hoor, hoe snel ze dat af en toe doen!
Jaaa ik ben er nog!!!! Niet sluiten die hap hoor! Ik heb momenteel niet zo veel te melden. Of eigenlijk toch wel, donderdag bloedprikken en volgende week donderdag weer een tripje naar de gyn. Verder gewoon ongi en ik moet vanavond werken. Kom straks nog ff loeren. Bramtim, kun je de moderator niet vragen je topic weer te openen? Wat snel zeg. Lies en Ladouce moeten op roze , Lies en Ladouce moeten op roze , Lies en Ladouce moeten op roze , Lies en Ladouce moeten op roze , Lies en Ladouce moeten op roze , Lies en Ladouce moeten op roze . Andere dames natuurlijk ook maar daar weet ik niet van hoever ze in hun cyclus zitten L78 hoe is het met je?? H&F lukt het afvallen een beetje? Kirrebir, alweer afgekickt van je vakantie lees ik. Ik riep gisteren tegen mijn lief, ik wil 2x per jaar grote vakantie (ik zit in het onderwijs) Hij moppert toch al dat ik zoveel vakantie heb, maar dat heb ik met deze koters ook echt wel nodig. Nu vergeet ik vast een hoop meiden maar ik weet van de rest ff niks mee, sorry!
Suc6 donderdag!! ik had een hekel aan bloedprikken maar nu niet echt meer.. ben het met mijn longen en alle onderzoeken wel gewent. Alleen op injecties reageert mijn lichaam altijd heel heftig..(plek van prikken zet onwijs op ) Hier gaat het goed hoor! Vandaag voor de 2e dag een eetdagboek bijgehouden en jah zodra je in de verleiding komt, dan denk je shit dit moet ook in het dagboek...... dan toch maar niet..... Whahhhhaha Dus het werkt wel. Het is confronterend voordat je het überhaupt op papier kan zetten
Lieve meiden, loop nu achter mijn fietsende Zoon op telefoon te tikken. Niet echt handig, dus strax op laptop meer!
Goh, ik dreig even met sluiten van het topic...(wat ik indd weer weggehaald heb H&F ) en zie...daar is iedereen weer! Bramtim...wat raar dat ze je topic over jullie prachtige zoon zo snel sluiten? Kan je niet met een mod overleggen of het weer open mag? Kan me voorstellen dat ze daar wel voor open staan....
Nou, daar ben ik ook weer! Ik merk zelf dat ik sinds ik weer wat meer werk, gewoon minder tijd heb om hier te zijn. Maar ik zou niet willen dat dit topic zou sluiten hoor! Vandaar ook net mijn snelle reactie maar handig is anders...dit werkt toch beter (op laptop). Ik ben vandaag teruggebeld door de internist en mijn waardes (schildklier) zijn sinds de start met Thyrax verbeterd. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, heb ik de dosis verdubbeld en dit is wrs nog niet zichtbaar in de waardes, vandaar eind april weer bloed prikken en naar de internist. Nu waren de waardes: TSH 2.6, FT 4 20.6 en anti TPO negatief. Dus goed nieuws voor mij! Op 29 april hebben we weer een afspraak met de internist en hebben we ook de echo. Spannend en aftellen dus! Ik vraag me heel erg af hoe het met Ladouce is. Heeft iemand hier wat vernomen? En Lies, het begint voor jou ook weer spannend te worden. Ik vind dat altijd de vervelendste dagen zo in de aanloop naar NOD. Ik heb gisteren ff met I S gesmst en het bezoek in Italië viel haar gelukkig mee. Het weer was nog niet je van het, maar werd beter. Bramtim, al een berichtje aan de MOD gestuurd?
Ladouce zit net als ik vol spanning op de wachtbank. Ik vind het ook wel weer lastig, maar toch...net als alle voorgaande maanden weet ik zeker dat ik zwanger ben en dat ik over 8 maanden een gezond kind op de werled zet. Noem het naïef, noem het dom. Maar ik moet wat. Als ik dat niet zou hebben zou ik het niet volhouden en kan ik net zo goed weer aan de pil gaan Maar tot die tijd doe ik mijn best om niets te voelen, wat best goed gaat zolang ik dat ook maar 371 keer per dag tegen mezelf herhaal Fijn dat de uitslagen goed waren L78! En op naar je echo!
Excuses excuses excuses. Heb inderdaad al een tijdje niet gereageerd. L78 allereerst jij enorm gefeliciteerd!!! Had ik nog niet gedaan maar bij deze. Dan even over die vriendin. Inderdaad moeilijk. Ik merk zelf dat ik er even moeite mee heb als iemand mij verteld dat ie zwanger is maar dat ik daarna oprecht blij ben voor ze. Ik snap wel dat sommige mensen niet begrijpen dat je de eerste weken spannend vind. Ik had dat zelf ook niet maar na mijn ma vorig jaar zal bij een volgende zwangerschap die eerste periode ook moeilijk zijn. Dus dat stukje begrip is denk ik iets wat je misschien zelf meegemaakt moet hebben. Verder heb ik gelezen dat Timon aan de pil is en binnenkort de 1e deca mag zetten. Alvast succes. Weet niet of je de tip al ergenst gehad hebt maar echt ruim van te voren uit de koelkast halen. Scheelt enorm. Kirrebir is jammer genoeg voor haarzelf weer terug van vakantie en zit weer in hhet harde werkende leven. Bramtim, volgens mij kun je de modjes vragen of je topic weer geopend kan worden. Verder is er weinig blijven hangen. Hier gaat alles goed. We hebben de eerste wachtweek na de terugplaatsing van 4 embryo's weer achter de rug. Nog "maar" 1 week te gaan. Ik weet van de vorige keren dat dit de zwaarste is en waarschijnlijk ben ik komend weekend een soort van rijp voor een dwangbuis. Ik voel van alles en ik voel niks. Ga weer lopen vergelijken met de vorige 2 keer maar dat zegt ook weer niets. De 1e keer voelde ik 2 weken lang niets. De 2e keer voelde ik 2 weken lang van alles en nu, ik voel soms wat. Denk dat het anders is maar weet het niet. Ik probeer positief te zijn want als ik dat al niet meer ben dan is het niet te doen.
Bramtim, ik hoop dat de topic van Jurre weer open kan. Ladouce, dank voor je tip. Hoe lang voortijd is het meest handig om uit de koelkast te halen? Ik las iets over topic sluiten omdat er even weinig reacties waren. Niet doen, omdat we even druk zijn. L78, wat heb jij mooie waardes! Fijn dat het IS meevalt in Italië. Mijn duimen draaien voor de meiden op de wachtbank! Morgen de prik instructie!
Hoi meiden, ik ben jarig vandaag! Heb net prachtige armband gekregen! Ben helemaal blij......en weer misselijk, dus daar ook blij om. Ladouce, dank voor je fijne woorden, meis. Je hebt ook gelezen van de afspraak hè?! Allemaal volgen! Sterkte met die laatste wachtweek, we zijn er voor je hoor. Timon, ga je het prikken zelf doen of doet je lief dat? Ben zo blij met deze waardes, dat stelt wel gerust, thnx! Kus
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria! In de gloria, in de glooooriiiiiaaaaa. Hieperdepiep HOERA!!!!!! Van harte gefeliciteerd! En fijn dat je het fijn vind misselijk te zijn
Timon, ongeveer een half uurtje van te voren maar iets eerder mag ook wel hoor. Bij mij was het meestal als er ik aan dacht dan haalde ik de spuit er vast uit, dus dat was vaak al een uur van te voren. En probeer ook af te wisselen, denk dat ze je dat vandaag ook wel bij de prikinstructie vertellen. Maar de ene kant links van je navel en de andere kant rechts. Een vriendin van mij die verpleegkundige is vertelde ook dat je niet te dicht bij je navel moet prikken want daar is het gevoeliger.
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is een van onze zwangere dames hola. Zou graaaaaaag misselijk willen zijn hoor. Heb vertrouwen!!
L78, gefeliciteerd met je verjaardag! Ladouce, dank je voor de extra info. Ik ga het vast over zo'n uur 2 uur lang allemaal horen. Of ik zelf ga spuiten... ik ga het vandaag wel proberen. Anders doet manlief het. Spannend!!!!