2010

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesben, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is echt onmogelijk... of mijn eisprong moet een week geleden plaats hebben gevonden....

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Mh mijn eerste cylcus na de bevalling had ik ook 6 dagen voor ongi een eisprong.......
    Ik denk dat je er van uit mag gaan dat een hysto geen verklevingen kan geven.

3. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Dat weet ik niet, maar er gebeuren soms gekke dingen toch? Heb je testje in huis?

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Zou wel gaaf zijn... zwanger in ronde nul!

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Ben vandaag trouwens ongi geworden. Een normale ongi na de vage van vorige maand. Deze maand wel geklust maar super veilig dus geen teleurstelling.
    Donderdag mogen we voor de second opinion. Hoop dat daarna Bramtimman beter weet wat hij wil.
    Ik neem rustig nog even de tijd en ben ook dik tevreden met eind 2010 zwanger. Wil nu even LEVEN en GENIETEN voordat ik een half jaar in bed mag liggen. Dus meiden.... ik wil graag de hekkensluiter zijn dit jaar!! Dus jullie allemaal eerder dan ik

6. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Sluit dit jaar dan maar beter af dan het voor jullie begon lieve Bramtim!!

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Ja inderdaad!! (is niet zo moeilijk hoor haha maar ik snap wat je bedoelt. Een posi test en in elk geval de eerste 12 weken voorbij)

8. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Joehoe!!! Hebben jullie lekker vrijmarkten onveilig gemaakt? Wij wel en goh, ik heb 1 ding gekocht.:D De auto was wel vol, maar dat kwam van mijn moeder en schoonzus.;)

Kirrebir, mocht je zondag nog niet ongi zijn ga je maandag bellen?

Bramtim, geniet van je 'vrijheid'.

Hope, beterschap! Ik hoop dat je snel duidelijkheid heb ivm je ongi.

BEG, ook jij beterschap.

9. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj meiden.

ff een snel en kort berichtje van mij.
    Thnx allemaal voor de beterschap wensen!
    Het gaat hier niet veel beter, nog steeds snipverkouden en ook nog steeds enorm moe iedere keer.
    Nog steeds geen ongie te bekennen, vandaag weer een test gedaan, kon het niet laten..
    En weer negatief zoals al weer verwachte. (niet waarop ik hoopte maar goed.)
    Wel nog steeds ongie achtige buikpijn.

ik ga nog ff mijn serie afkijken en dan mijn bed in..

Liefs H&F

10. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Absoluut!

Beterschap Hope.

Bramtim: fijn dat je nu een goede menstruatie gehad hebt.

Super lief dat jullie zo positief voor me denken, maar ik ben al sinds ik met de pil gestopt ben en zelfs weer meteen de eerste maand na mijn curettage echt ontzettend regelmatig (ook toen ik nog "dicht" zat voelde ik elke x op het juiste tijdstip de symptomen), dus ik kan het me echt niet voorstellen.
    Ik zal wel om alles uit te sluiten voor ik de gyn bel nog een test doen, maar de kans ik echt heeeeeel miniem.

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Normaal ben ik 28/29 dagen en de laatste keer was ik ineens 25 dagen. Je lichaam doet toch wat 'ie zelf wilt.

12. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou, ik hoop dat natuurlijk liever dat het is iig! Dat snappen jullie.
    Maar dan heb ik wel een heleboel dingen gedaan die niet mogen...
    ;)

13. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar Timon, hoe is het met jou nu?

14. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Met mij gaat het goed. Het prikken gaat soms super en soms wat lastiger. Ik merk alleen wat vermoeidheid van de decapeptyl. De ene dag meer an de andere. Gisteren de laatste pil genomen en nu wachten op mijn ongi. Maandag de uitgangsecho. Best spannend.

15. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Pff even mijn ei kwijt. Tuurlijk hebben Bramtimman en ik vaak gesprekken over wat er gebeurt is en de toekomst........ maar jammer genoeg blijft het bij hem vooralsnog bij een nee. Tuurlijk hebben we donderdag nog maar we weten donders goed dat deze arts het verhaal niet zal veranderen. Wil zo graag weten waar ik aan toe ben.... ben verdrietig maar zit nog niet in een hunebed. Vertrouwen houden bramtim... heeft tijd nodig.... zucht

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Knuf voor jou!

17. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Geef het de tijd Bramtim! Je kunt nt verwachten dat jlie het verdiet en de rouw op dezelfde manier en tempo verwerken. Het komt goed, dat weet ik zeker. Vertrouwen ja, doe maar!! Kus

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hey meiden, daar ben ik ook weer eens!
    Ik heb niet alles bijgelezen, maar ik lees dat bramtim een dikke knuffel nodig heeft...nou meid, daar komt ie:
    ((knuffel))

Langzaamaan gaat het weer beter met me. Dit weekend hebben we zelfs mijn aankomend ei benut, ondanks dat ik dat eerst niet wilde ;)
    Maar ik doe niets aan tempen of ovulatietesten.
    En morgen ga ik de gyn bellen.

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Bramtim, een dikke knuffel.

Goed zo, Liesben. Bellen!

Hier nog geen ongi, 3 dagen na laatste pil. Dit weekend wel een stuk vermoeider. Morgen de uitgangsecho. Maakt het eigenlijk uit of je dan wel of (nog) niet ongi bent?

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Wil ff melden dat ik ziek ben en me flink beroerd voel. Kop zit dicht met snot en heel mijn lijf doet pijn. Ik lees wel mee maar ben niet echt in de stemming om te reageren. (typt ook niet fijn met een lappie op je buik)

Share This Page